Catalans aixakeuvus xD (#28)

dons tan parlar de menjar a mi tambe mha entrat gana..
Vaig a vere que surt de la nevera.. XD
eferelgan?? o com se escrigui a mí em van mb, els gelocatils ja n m'afecten...

wenu crec q els i e pillat mania ^^
que va no hi ha res :( ni efferelgan ni res
es diumenge....et tocarà anar a una de guardia... o esperar a dma
esperare a demà pero quina nit pasare buff es que la farmacia de guardia esta st eulalia i no U.u
diosss... wenu n et pensis, ara o e mirat i els de aki tmpc em cauen masa aprop q diguem.
Gracies per la musica la d'inuyasha ta wapa ^^
ara et paso més ^^ la teva tmb está mol bé. la de ccs tmb la tinc x aki kan trobi el cd et paso musica, manga i lo q surti.

merci a tu x la recomanacio de nou manga ^^
t'agrada? tambe esta a la de stigia ara q estic mirant ^^
sips, pero de momen tiro d'aketa web q mas pasat, lo de death note ja to paso jo q anirá més rapid pq has de anar a 2 webs diferents x baixarlo.

lo de black cat, jo tinc el anime, si vols le manga esta al a de stigia. si vols el anime tel pujo a mega i tel baixes.

q bonics els gols del barça... ^_^

pd: algú sap pq tot i tenir la meva contraseña memoritzada mai em surt?? e de psoar 1er el nik i dsps surt?? i pq en sec sembla q la conexió hagués petat i le de tornar a posar?? em toca mola la pera.
Siii sobretot el del Messi :P
ya ves!!

ara si q e vis tot lo del elies, x vaires cadenes, vaig canvian q ara fan a casi totes deports....
I has vist lu del jugador del chelsea crec q es q l'han deixat incoscient? i l'han hagut d'operar i tot
Aya_cat escribió:I has vist lu del jugador del chelsea crec q es q l'han deixat incoscient? i l'han hagut d'operar i tot

en concret el porter Cech
[url=http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=347832&idseccio_PK=806]
Noticia[/url]

PD: No he vist els gols encara!
Tens raó i crec que han de tirar del tercer porter perque el segon tambe te alguna cosa oi?

p.d kurras com va la depre post-taja?
Aya_cat escribió:Tens raó i crec que han de tirar del tercer porter perque el segon tambe te alguna cosa oi?

"Carlo Cudicini, sustituto de Cech, también resultó lesionado y acabó inconsciente en el tiempo suplementario"

XD

Aya_cat escribió:p.d kurras com va la depre post-taja?

pf, rallasuu [snif]
esperan la proxima festa.. XD
kurras escribió:"Carlo Cudicini, sustituto de Cech, también resultó lesionado y acabó inconsciente en el tiempo suplementario"

XD

pf, rallasuu [snif]
esperan la proxima festa.. XD

Pero doi amb el partit del Barçaa que no crec que Terry fagi de porter altre cop

xddd ja som dos ..
Em fa rabia perque dijous que ve un colega meu celebra el seu cumple a barna, i ia mestan rallant que hi vagi, que hi hauran mes de 60 persones, que nirem a Baja Beach, on van els del Barça..
po io tinc practiques a les 12..i aquestes no me les puc saltar..
Es mol facil dir: va vine, po el que pillu lendema soc io..Lultim cop vaig patir moltisim lendema a classe.. [burla3]
Nuse que fe..

En tot cas, la setmana que ve Barrakes de Banyoles! Previa per les Barrakes de Girona!
t'entenc U.u el dia seguent del concert d'ECDL jo no era persona [enfado1] i el de filo tocant els nassus, l'home no podia fer més soroll no .... i a sobre afonica i ell fentme parlar :o

Ves-hi total
me estic cagan en tot no podia entrar, i a sobre nse q pasa q cada 2 x 3 he de entrar a la meva conta :s

buas...ves de empalmada a clase, resacosa i tot el rollo...diosss els divs eren lo pitjor. ^_^ aixó si allí aguantan...
jo no puc entrar al correu he fet un arreglo a ver..
jo el correu ja apso, el miro x els matins o abans d sobar q es tard i ja ta.
jo hauria de fer el mateix pero es que el tinc ple i sem colapsa com ara [noop]
jajajaja. avui diumenge es mal dia...

kurras obrin un fil i tot?? jaja [sati]
lodis escribió:kurras obrin un fil i tot?? jaja [sati]
sip, per axo havia fet el comentari l'aya..

Me rallu mol els dies despres de festa!
Jo no soporto els diumenges despres de festa o no xdd encara que si toca anar a veure la familia tampoc passo tan malament
ja esq n podia entrar i ara o e vist ^_^

dinars familiars dsps de una bona taja..dios son lo peor, allí aguantant i q n pots mes i et donen la brasa...
Visca el Barça i Visca Catalunya.
Visca!!!

no puc dormir alguna idea?
Aya_cat escribió:no puc dormir alguna idea?

T'acabo de donar la idea per MP [chulito]
uis si jo te contara els meus invents x la epoca de insomni... ^^

pero et recomano el meu toston de teoria del art, 2 pags i fregida ^^
Aya_cat escribió:no puc dormir alguna idea?

Mira documentals... jo ara en tinc uns quants per mirar, per exemple un de CocaCola vs Pepsi (Historia) o un altre dels animals més verinosos del món.. són interessants [barret]
Crec que ja se a q li donu voltes [reojillo] sas allo q estem parlant pos crec q algo d'aixo tmb ma passa. Merda de diumenge, nomes fa que em provocar rallades i menjades de tarru

p.d Asies eTc intentare veure algun del national geografic a veure. asies Soulus ha nat be parlar ^^
jajaja, aixó dels documetals a mi em funciona els dianrs de diumenge (post-taja sobretot)

ja mu penso q tmb es x aixo.... a mi ja sas tmb.... pero no et rallis x aixo pq es lo pitjor, a+ tira endavan i la meva opinió la tens sempre q necesitis
lo mismo te digo ^^

bona nit gent
bona nit!!!

jo aki miran lo del chat ^^ jaa dma et paso informe DE TOT
sitos wapa
sitos wapa

okis dema m'expliques pero creume no et rallis ehh ^^
mira ki parla ^_^

jaja, tal para kual. [jaja]

nanit wapa.
bon dia catalans! q tl el cap de setmana¿? [fies]
Aya_cat escribió:Visca!!!

no puc dormir alguna idea?

Ahir amb els diaris donaven una peli molt dolenta en format dvd, utilitza-ho quan no puguis dormir, segur que t'adorms.
NGC escribió:
Ahir amb els diaris donaven una peli molt dolenta en format dvd, utilitza-ho quan no puguis dormir, segur que t'adorms.

juas, calla calla, que ahir al final la vam veure sencera al curro.... i ufff [+risas]

Quan de victimisme i manipulació... els hi ha quedat molt pepero, però a la catalana.
Això sí, la frase del dvd es 'varen okupar el poder', referint-se al tripartit.

Parlant de politca, que n'opina el politoleg calçacesses del Gerim? X-D

salut
creeis normal que un lunes traigan orujo a la miel a clase? yo sinceramente no xDDDD.
Bon dia gentt, vinc a dinar i tornemi cap a classe..
Por cada post con el que me repliquéis mataré un gatito.

Dicho esto, el cámping era en Sitges y a la pijeras de la Lodis decirle, que yo allí lo ví como un campamento de gitanos rumanos, todo tirado, todo desperdigado, gente rarísima que saludaba a mí colega, tías guarrísimas (eso estuvo bien), calles como de una favela, todo y así, estuvo guapo dormir allí.

Seerj, no sé si conoces un grupo que se llama Nightwish, pero me lo recomendó un colega y me gusta bastante, sobretodo los punteos de guitarra son bestiales. También me recomendó una disco en La farga d'Hospitalet (me queda al lado) que se llama "Nocturna".

¿Alguien ha leído la entrevista de Xavier Bru Sala y Martín a Montilla?

Sencillamente bestial, voy a ver si la encuentro y la pongo en google.
seerj escribió:creeis normal que un lunes traigan orujo a la miel a clase? yo sinceramente no xDDDD.

No m'extranya que després us munteu la vostra versió de l'història [sati]

morr escribió:Por cada post con el que me repliquéis mataré un gatito.

No seràs capaç [looco]

morr escribió:Dicho esto, el cámping era en Sitges y a la pijeras de la Lodis decirle, que yo allí lo ví como un campamento de gitanos rumanos, todo tirado, todo desperdigado, gente rarísima que saludaba a mí colega, tías guarrísimas (eso estuvo bien), calles como de una favela, todo y así, estuvo guapo dormir allí.

Pos vaia camping, jo a l'únic on he estat a Palamós era ben normalet, però bé, aquell principalment era en plan family

salut
morr escribió:Seerj, no sé si conoces un grupo que se llama Nightwish, pero me lo recomendó un colega y me gusta bastante, sobretodo los punteos de guitarra son bestiales. También me recomendó una disco en La farga d'Hospitalet (me queda al lado) que se llama "Nocturna".
Personalmente no me matan mucho nightwish, a parte se han vuelto abanderados del movimiento goticucho-lacra que embadurna el metal en españa. De todas maneras tienen temas si más no salvables. La cantante fue expulsada del grupo hará un año o asi por que iba de diva, asi que no tienen voz femenina actualmente esta gente.

El nocturna, que está en hospitalet, es una discoteca de goticuchas, donde es mas facil enroyarte que pedir una bebida, y no exagero, las pavas ahi son unas warras, literalmente hablando.
seerj escribió:El nocturna, que está en hospitalet, es una discoteca de goticuchas, donde es mas facil enroyarte que pedir una bebida, y no exagero, las pavas ahi son unas warras, literalmente hablando.

Eso mismo me habían comentado, pero tenía que contrastarlo. Ahora que estoy pasando (aunque parece que ya amaina) una etapa flojera, habrá que entrar allí, eso sí, me ha dicho que he de ir vestido de negro y no sé que poyas.

PD: Ya van dos gatitos pequeños, de estos que aún no han abierto los ojos, muertos, seguid así, aún queda una buena camada.
Supongo que tendras que ir de negro, pero no te confirmo nada, hoy dia en el ambiente jevi hay bastante libertad en cuanto a vestimenta, eso si, si vas de no-negro seguramente daras el cante, veras muchas mariconadas, muñequeras y collares con pinchos extravagantes, lentillas chungas por doquier, pintas que mas bien te dan risa, crucifijos, colmillos, corsés extremados, tutús, intentos de post-punkies a lo parálisis permanente, y demás chorradas...

personalmente te recomiendo que bayas con tejanos negros/camisa negra/camiseta negra/botas negras y poco más. Asi pasaras inadvertido entre los monstruitos esos y podras atacar más comodamente.

las posibilidades de salir triunfando una noche ahí están entre el 150 y el 200% asegurado, asi que tranquilos, alguna o algunas caen fijo.

A mi personalmente no me gusta nada ese sitio, lo encuentro demasiado demacrado y decadente, mucho más que marina, que ya es decir xD.

Saludos! [beer]
morr escribió:PD: Ya van dos gatitos pequeños, de estos que aún no han abierto los ojos, muertos, seguid así, aún queda una buena camada.

Volem més morts [plas] [plas]
Me estuvo comentando un poco por encima el rollo de subdivisiones que se lleva en el mundillo este, que por lo que pude atisbar deja al movimiento skinhead que ni en la suela del zapato.

Me comentó algo de vampíricos y no se qué rollos. ¿Qué hay de cierto en esto? ¿Me puedes hacer un croquis?

Joder, me estás dando hasta yuyu por lo de las pintas, yo desde luego con una tía con colmillos no me lió, y si me ataca le digo -Quita bisho, y con una de estas que me quieran chupar la sangre tampoco, yo más bien busco un tipo de chica que siempre me ha gustado, la típica gótica con falda y vestido negro, combinado con un poco de rojo, así rollo aritócrata oscuro, con los ojos un poco pintados (no en exceso) y a ser posible rubia. Pero nada de colmillos, ni labios azules, ni pinchos en las manos, ni cadenas en el coño, más bien lo que te digo, la típica gótica que tengo yo en la cabeza modosita.
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811