Catalans aixakeuvus xD (#29)

1, 2, 3, 4, 511
morr escribió:ainss.... que estoy de coña, coño ( qué nivel léxico).

Si posessis smilies potser quedaria mes clar :p
Los uso poquísimo me parecen una gilipollez.
men vai al gym gent, fins dspresss
o perdoni voste gran sabi per aket lamentable error, esq com tinc com unes mil obres al cop només per aket examen... deu ser fàcil recordarles per una ment tan privilegiada com al teva, no?? pq els pobres mortals no podem.

al principi del treball, voliem posar la del rai de la medusa, q si q es de gericault, i al final vaig obtar x akesta altre degut a q és més coneguda que l'altre.

segona to dire de la manera més amable posible, a veure si aixó o pots entendre, si tens problemes de impertinencia tels guardes x a tu solet o els teus amics, pq a mi me estas carregan.

aki el unic "pijo" jo més aviat trobo que finolis que no pot anar de camping pq es veu q es masa incomode ets tu. axí q et guardes les teves grans observacions per quant tinguis fundaments per dir q soc pija, jo almenys vaig al campings i els trobo normals...

i se que el post pot sonar mol borde, pero esq t'ho guanyes a pols
morr escribió:Los uso poquísimo me parecen una gilipollez.

Allà tú, però utilitzats quan toca (als fòrums per exemple) 'enriqueixen' el llenguatge
lodis escribió:o perdoni voste gran sabi per aket lamentable error, esq com tinc com unes mil obres al cop només per aket examen... deu ser fàcil recordarles per una ment tan privilegiada com al teva, no?? pq els pobres mortals no podem.

al principi del treball, voliem posar la del rai de la medusa, q si q es de gericault, i al final vaig obtar x akesta altre degut a q és més coneguda que l'altre.

segona to dire de la manera més amables posible, a veure si aixó o pots entendre, si tens problemes de impertinencia tels guardes x a tu solet o els teus amics, pq a mi me estas carregan.

aki el unic "pijo" jo més aviat trobo que finolis que no pot anar de camping pq es veu q es masa incomode ets tu. axí q et guardes les teves grans observacions per quant tinguis fundaments per dir q soc pija, jo almenys vaig al campings i els trobo normals...

A ver lodis, no podéis entender que está dicho desde una cierta ironía y guasa?

O acaso crees que me gusta meterme en serio con una tía de un foro que ni conozco.

PD: Lo del cámping fue un comentario, y vamos he dormido en sitios muchos peores que ese cámping, pero muy muy peores, del palo de dormir navaja en mano.
aya, lo de la obra favorita la de gericault és de tamulun, la meva és de van gogh, nit estrellada, en tinc una reproducció penjada a la habt. de gericault m'agrada la tècnica. ^_^
Venga que me acabo de maquillar - parece raro- me piro de fiesta de la jet set.
lodis, el morr és com els fatxes tercermundistes que corren per aquí, despotriquen a tot i tothom com si estessin enfadats amb el món però no se'ls hi ha de fer molt de cas...
Encara que a vegades el morr si digui coses interessants, cosa que en els altres casos no es pot dir el mateix.
El morr ha dormit entre bears, amb taps (no pas a les orelles) i una navalla sota el coixí [sati]

pffffff [uzi] scrot, amb les xorg 7 (últimes del portage) no xuta ni de broma, he emergit imagemagick per si de cas faltés això però que va, no hi ha manera ¬_¬. Al final serà una tonteria del driver gràfic (i810, i no em permet fer glxgears=>potser perquè el display meu no és el :0.0 si no el :2.0) i em cagaré en tot lo cagable.
iepaa men vaig a sopar cap alla a banyoles! despres barrakess!

Schumi 10? Què coñe ha passat?

PD: 2n cop consecutiu que dono les estrelletes al fil ^^
En Shumi te problemes amb el cotxe.
feia gracia el tio de la FIA allà mirant q li feient al cotxe [fumando]
oscuros escribió:feia gracia el tio de la FIA allà mirant q li feient al cotxe [fumando]

molta vigilància no feia , portaba una cara de sobat i no miraba el que feien xDDD

En fi demà F1 i després Madrid - Barça ^^
lodis he estat tota la tarda fora sorry [tomaaa] es veritat era el de la tamulun el quadre que al final m'hi vaig acabar enganxant XD!

schumi 10? merda [+furioso]
Aya_cat escribió:schumi 10? merda

és q té mala sort el tio!! i a sobre quant està a punt de retirar-se...
oscuros escribió:
és q té mala sort el tio!! i a sobre quant està a punt de retirar-se...

l'alonso que es gafe i li ha tirat un mal d'ull XD!!!

deixeume que jo avui no tic be
Encara que no guanyi el seu vuité campionat, i mal que pesi a molts envejosos casuals, Schumacher és el més gran de la història.
Puta 'rutina' [uzi]

Que rancia es la gent, cada puta setmana al mateix lloc, i quan tenen l'oportunitat d'anar algun altre lloc com barrakes de banyoles diuen que no cawento

Ho veig a venir, seran barrakes de girona i els pavos no voldran anar-hi [+risas]
eTc_84 escribió:Encara que no guanyi el seu vuité campionat, i mal que pesi a molts envejosos casuals, Schumacher és el més gran de la història.

Jo sempre he sigut pro schumacher (i per a mi es el millor) pero tambe s'ha de reconeixer que l'alonso es molt bon pilot.
Cafetino escribió:Puta 'rutina' [uzi]

Que rancia es la gent, cada puta setmana al mateix lloc, i quan tenen l'oportunitat d'anar algun altre lloc com barrakes de banyoles diuen que no cawento

Ho veig a venir, seran barrakes de girona i els pavos no voldran anar-hi [+risas]
pos rebelate i ves-hi tu hi ja veuras com aniran
Aya_cat escribió:pos rebelate i ves-hi tu hi ja veuras com aniran

Dubto que passés, en fi, toca resignar-se
Cafetino escribió:Dubto que passés, en fi, toca resignar-se

Quins anims noi, almenys intenta-ho no tens res a perdre
NGC escribió:Jo sempre he sigut pro schumacher (i per a mi es el millor) pero tambe s'ha de reconeixer que l'alonso es molt bon pilot.

Bon pilot d'ex-Fórmula 1, si.
Veuríem si li hagués tocat còrrer fa 10 anys, sense els cotxes per raíls :P
Aya_cat escribió:Quins anims noi, almenys intenta-ho no tens res a perdre

Al final res o hi vaig sol o res, així que anirem a on sempre i llestos, que fa dos setmanes que no surto i hi ha ganes de sortir.
Cafetino escribió:Al final res o hi vaig sol o res, així que anirem a on sempre i llestos, que fa dos setmanes que no surto i hi ha ganes de sortir.

bufff, bueno un altre dia sera, pero tu no deixis de demanar-ho dic jo que algun dia et diran que hi van. que vagi be la festaa^^
Aya_cat escribió:bufff, bueno un altre dia sera, pero tu no deixis de demanar-ho dic jo que algun dia et diran que hi van. que vagi be la festaa^^

Hi tant, aquesta me l'apunto ^^

Vaig a canviar-me que d'aquí no res em venen a buscar

salut [beer]
Cafetino escribió:Hi tant, aquesta me l'apunto ^^

Vaig a canviar-me que d'aquí no res em venen a buscar

salut [beer]
que vagi bé la persecusió de pubilles ^^
bon dia gent, q toca avui? alonso vs shumi... barça-madrid...
He tocado fondo, por culpa de un colega, he estado bailando con una mossa de esquadra, que encima la ha pillado conmigo, y no paraba de analizarme y invitarme a cubatas.

...Y a pesar de todo, una sonrisa me acompaña
bon dia!!!!

ahir la nit va ser genials ^_^

men vaig a dinar am al family fins dsps!!!

pd: avui és le meu sant jajaja. [plas] [plas] no ho sembla pero és la proba de lo bona nena q soc [angelito]
Bon dia!
Jue quin gran invent axo de les barrakes XD Es impossible no anar pet.. I si a mes vas a sopar abans.. [babas]

En fi, gran nit, a punt per la setmana que ve!!

PD: mMm Santa lodis? [666] Felicitats!!

PD2: Cafetino, com pot ser axo de no anar a barrakes! Estiralsi les urelles als teus colegues!
la setmana que ve hi han barraques a girona no?
algú anira?
per descomptat.. tots els dies a fitxar ^^
morr escribió:He tocado fondo, por culpa de un colega, he estado bailando con una mossa de esquadra, que encima la ha pillado conmigo, y no paraba de analizarme y invitarme a cubatas.

...Y a pesar de todo, una sonrisa me acompaña

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Bona tarda

kurras escribió:PD2: Cafetino, com pot ser axo de no anar a barrakes! Estiralsi les urelles als teus colegues!

I tant, si es que son uns finolis ells :Ð

Apart, ahir a la catedral es notava l'efecte de banyoles, va ser un dels dies en que allo no es va convertir en una llauna de sardines [plas]

Oska escribió:la setmana que ve hi han barraques a girona no?
algú anira?

I tant que si

salut

PD: Felicitats lodis ^^
Felicitats lodis !!!!!!
Bueno ya estoy tomando consciencia de la situación atípica que me pasó ayer. Una pregunta, ¿alguien de aquí escucha Rosendo?. La canción de "Cada día" es impresionante, llevo repitiéndola 15 veces.

Yo,tengo la impresión, de qué no me escucha nadie, es, otra dimensión, y será insoportable.

PD: Felicidades pija. [poraki] Cafetino[rtfm]
felicitats.. jeej q és? st lodis? [bye]
merci!!! XD

acabo de arribar de dinar i dsps men vaig a veure el partit, fins la nit!!

aya, ja he acabat amb tots elsd e anatomia...a veure kan surten altres. [amor]
El teutón que tanto os gusta ha sucumbido a la espada de los tercios.

Barça, birras y tapas en el bar.
jaja la caspa ja té quelcom a celebrar avui, encara que sigui a base d'ordres d'equip i trampes [ginyo]

casuals must die.
lodis escribió:merci!!! XD

acabo de arribar de dinar i dsps men vaig a veure el partit, fins la nit!!

aya, ja he acabat amb tots elsd e anatomia...a veure kan surten altres. [amor]
no dones enveja :P una amiga mels passara a ella se li baixen [buuuaaaa]
eTc_84 escribió:jaja la caspa ja té quelcom a celebrar avui, encara que sigui a base d'ordres d'equip i trampes [ginyo]

casuals must die.

La verdad que me es totalmente igual, es un "deporte" que no me interesa lo más mínimo.

Lo importante viene a las 21.00.
merda mitja part... epsero que remuntem que sino.... [+furioso]

pd: aya, sas lo q pasa am el trio?? ^_^ jajaja va serè bona i només et diré que a partir del 4rt capitol la cosa es posa moooooolt interesant jeje.
lodis escribió:merda mitja part... epsero que remuntem que sino.... [+furioso]

pd: aya, sas lo q pasa am el trio?? ^_^ jajaja va serè bona i només et diré que a partir del 4rt capitol la cosa es posa moooooolt interesant jeje.

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ratataaaa ( per anatomia de grey no m'agrada q em donin pistes)

Que el barça remunti eso si XD! pero ja no guanyo lap orra U.u
puff quina merda.. mentre no ens tornin el 0-3 de lany passat..
[buuuaaaa] patètic 2- 0 i keda com un kuart d'hora pq acabi...

diosss estarem 1 semana sentin que el madrid ha guanyat....
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511