Catalans aixakeuvus xD (#29)

1, 2, 3, 4, 5, 611
merda, ara hauré d'aguantar els de classe amb lu de "tiqui taca" cawento cawento
[buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Cagun la p***, sort que no he anat al bar que sino estaria enkra mes enrabiat... el reijkard ultimament s'esta lluint...

PD: felicitats lodis invita a unes [beer] xDD
Rabioso total. Más cojones y menos filigranas y tiradores de faltas absurdos.
[buuuaaaa] [buuuaaaa]

uff lo pitjor...veure el nik d'alguna amiga amb el resultat...

pd: jo smepre ho dic, si baixeu x akí jo us porto de festa ^_^
Quin fastic de partit, i ara tornant al meu poble em trobo una colla de madridistes reprimits celebrant la lliga cawento
deixals que celebrin ara que poden... dsps ja els i tornarem tots ^_^
Buf, els trolls sembla que ja s'han esvaït, vaig a programar una estoneta ^_^

D'altra banda, les lligues es guanyen a camps com el del Getafe, no com en el partit d'avui.
eTc_84 escribió:Buf, els trolls sembla que ja s'han esvaït, vaig a programar una estoneta ^_^

D'altra banda, les lligues es guanyen a camps com el del Getafe, no com en el partit d'avui.

Ja veig pel msn que tot et va molt bé [sati]
Imagen

Amb el vostre permís vaig a fotrem un 'chute' de DBZ que ja tinc l'ultim dvd ^^
jo vaig a veure el últim de house que se ma baixat 3 x 04 ^^

i dsps a esperar a la semana que ve per els altres jujuju
Bon dia gent!
Quin mal axecarse a les 9 quan no tens classe fins les 12 ^^
puto tongo que nos ha metido la RENFE pa venir a la uni...y sin ningun tipo de información por megafonia...de verdad que esto tendría que ser denunciable...
Bon dia

lodis escribió:jo vaig a veure el últim de house que se ma baixat 3 x 04 ^^

Si no recordo malament aquest era el del nen autista no?
Que bo quan en house fot el seu discurset a la capella. Brutal xDDDDD

seerj, que us fan fet?
Cafetino escribió:Bon dia

Si no recordo malament aquest era el del nen autista no?
Que bo quan en house fot el seu discurset a la capella. Brutal xDDDDD

si!!!!!! [qmparto] [qmparto]
bestial, es a cada pas encara reia més, i aixó q el capi 2 el del nen q es abduit x aliens i el 3er del cientific famos..dios q desagradables les probes mediques q els i fan.... :S:S aixó q lo de la agulla al ull vna epxliakr com o feien pero... la imatge per mol trucada q sigui fa = de fastic.
los trenes hacia la UAB hoy solo iban de cerdanyola a martorell...y en cerdanyola, cuando hemos cojido el tren hacia lleida (henmos tardado 1 hora en ser informados), vemos que el q va pa la UAB viene de Barcelona...en fin...Jueus tots xD
benvingut al món del la renfe... és una loteria arribes 10 minuts i t'has d'esperar 30, arribes 2 minuts just de tems i ha marxat en fa 5 (tot i q no era l'hora...) i com és l'unica manera de moures.... doncs aguantarse s'ha dit [reves]
son uns fills de puta, sobretodo desde q sa privatizao...

por cierto, gent friki del linux, alguna manera e hacer funcionar el age of empires en ubuntu? o existe una version del juego q soporte ese formato?
[buuuaaaa] merda de dia.....

Vaig a fer a adelantar el treball de recerca i deixeu de parlar de house que ja m'han dit

que ja no estara coix
uissss si tu sabesis tot lo q pot arribar a fer house en la seva nova faceta.... ^_^

si vols parlem de anatomia ^^

la semana q ve el capi 5, set baixen o no els altres?? els has de veure!! deixa el pc ences fins q set baixin i a estudiar!!!
si a estudiar....

despres del salo del manga no sortire encara que estalli una guerra... anatomia nooo diguis tampoc que ja m'han dit q a partir del cap 5

el trio es posa interessant
seerj escribió:son uns fills de puta, sobretodo desde q sa privatizao...

por cierto, gent friki del linux, alguna manera e hacer funcionar el age of empires en ubuntu? o existe una version del juego q soporte ese formato?

Soc poc linuxero pero no crek que es pugui jugar en condicions, la unica manera por ser amb un emulador de windows, el wine, esperat a k et contesti algun friki linuxero de veritat xDD
bona nit, quin dia mes durr
i dema comensu a les 8 [burla3]

Compte enrere per barrakes de Girona!
Cafetino escribió:Ja veig pel msn que tot et va molt bé [sati]
Imagen

No pots demostrar que aquest nick pertanyi a la meva persona [fumando].

D'altra banda, si que m'estic fent una mica de mal amb una estructura dinàmica que he d'ordenar..
^_^ wenas!!!

porta tot el dia plovent... espero que demà millori.

pd: ja tinc entrades x el nàstic - madrid, espero que el partit sigui igual q el de copa de l'any pasat jejeje.

aya, lo de anatomia....
al 3er capi la cosa es posa interesan am el trio, pero am el 4rt és la bomba, ja vorem al 5e jeje
no expliquis que quan tingui una estona men vaig a veure els capitols...
tota la punyetera tarda ordenant enquestes !!!!!!! la gent n osap contestar !!!!!!!! i dema sigo
seerj escribió:por cierto, gent friki del linux, alguna manera e hacer funcionar el age of empires en ubuntu? o existe una version del juego q soporte ese formato?

Quin age of empires? :p

Segons la appdb del projecte wine els aof 1 i 2 sembla que funcionen bé
http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=4175
http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=147

No se com portes el tema consola i linux en general, però a grans trets es tractaria d'instal·lar el wine des del synaptic, configurar el wine amb el winecfg (n'hi ha prou en principi en executar-lo per crear la config inicial, i tancar després). Després executes amb el 'exe' d'instal·lació amb el wine, un cop instalat cal que busquis el crack i el posis el a la carpeta on l'has instal·lat.

Bé. això és en linies força generals, si veus que no te'n surts tu diras :p

salut

PD: wine, no és estrictament un emulador, implementa lo que se'n diuen les apis de windows a linux.
mira sino et vna bé, te les acoples al a teva medida, total pq els grafics kuadrin millor fas els numeros tu mateixa i dsps o canvies a mà ^^ jejeje
de moment els faig a mà q em queden algunes i ticn dem irar les respostes i ot i de mirar com faig elss grafics pero hi ha gent q ale no contesta les preguntes
jo te les vaig knt totes ^^

vaig a veure mar de fons ara q ja e sopat.
xiiiii ^^

a veure el rebert ^^ XD!!
revert.... el carles mmmm [babas]
joee no hi ha dret, vaig registrar el LabWindows al PC i ara el volia posar al portatil i no men recordu com ho vaig fer.. ¬_¬ [mamaaaaa]
[tomaaa] dma clases ales 9 del matí..les ganes.... a sobre no tinc son..ja me vec rondan x la nit am un llibre o algo....

x aki apostes x la mort del onofre??
lodis escribió:[tomaaa] dma clases ales 9 del matí..les ganes.... a sobre no tinc son..ja me vec rondan x la nit am un llibre o algo....

x aki apostes x la mort del onofre??

l'ernest xddd alias tomas el violador de st andreu si fa de dulent a un lloc tambe ho fara a l'altre XD!!!
no us queixeu quej otinc classe a les 8 i de filo
jo estic entren la aurora (la mare de la judit) i la dona ^^ pero nse el gendre és masa evident, la judit no, la jana tmapoc, n ocrec, i el carles diria q no pero tmb feia de dolent sent el felix de nisaga de poder... o poder hi ha una persoan oculta.
jo dic la donaaaaaa q esta molt feliç
ves a saber, amb lo recargolada que és... ^_^
i io practiques de teoria de maquines a les 8 tambe..
Quin mal..
Jo demà només tinc classe de 4 a 5, i a sobre és d'una assignatura 'rara' que la fan varis profes, i el que toca demà no farà examen i a sobre l'assistència es voluntària [plas]
jo de 9 a 11 i per la tarda en teroai de 5 a 7 pero no hi vaig pq no hi ha examen, s'ha de presentar un treball i es una assignatura repetida i per aguantar lo mateix pero en més toston pq aket home es pitjor... així q paso jeje.

joder, joder, joder.... feia dies q no podia obrir la web pq sem blokejava i ara q perfí puc entrar..... lax'n'busto es "disolen" més aviat el pemi o deixa.... [buuuaaaa] ja deia jo q avui n era un dia masa fí... i a sobre posen un altre cnatnat...pero aixó ja n osera lax...serà...en fí el grup sense el pemi am un altre...
UP!

Bon dia catalans i catalanes X-D
Bon dia, mati duret, fins a les 10 minim que no soc persona..
A la tarda un parell dhoretes mes..
Gracias Cafetí, ya se lo paso a mi colega y si tiene dudas ya lo largaré por aquí :P

menuda papa ayer...el valhalla tiene toda la semana a todas horas 2x1...encima dan regalos x cada birra...jajaja, nunca mas entre semana, nunca mas (hasta la semana q viene al menos xDDD9

Salut! [beer]
lodis escribió:jo de 9 a 11 i per la tarda en teroai de 5 a 7 pero no hi vaig pq no hi ha examen, s'ha de presentar un treball i es una assignatura repetida i per aguantar lo mateix pero en més toston pq aket home es pitjor... així q paso jeje.

joder, joder, joder.... feia dies q no podia obrir la web pq sem blokejava i ara q perfí puc entrar..... lax'n'busto es "disolen" més aviat el pemi o deixa.... [buuuaaaa] ja deia jo q avui n era un dia masa fí... i a sobre posen un altre cnatnat...pero aixó ja n osera lax...serà...en fí el grup sense el pemi am un altre...

que lax'n' busto queeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no ho poden deixar que jo desde petita els escolto [flipa] no he anat a cap concert seu !!!!!que tinc fins i tot un cd original d'ells
Aya_cat escribió:que tinc fins i tot un cd original d'ells

[jaja] [jaja] [jaja] q bo q t'ha kedat aquesta frase...

PS: pobres lax'n'busto [buuuaaaa]
pero esto de los lax an busto no es nuevo, no? ya hace tiempo que lo dijeron...
oscuros escribió:
[jaja] [jaja] [jaja] q bo q t'ha kedat aquesta frase...

PS: pobres lax'n'busto [buuuaaaa]

xddd no ha estat volent, pero es la veritat i no el vaig ni compra XD!! era un cd que li van regalar al meu germa i quan els vaig començar a escoltar, el vaig amagar i despres quan es va enterar me'l va donar, o sigui que ni un duru em va costar [angelito]

[buuuaaaa]
Aya_cat escribió:xddd no ha estat volent, pero es la veritat i no el vaig ni compra !! era un cd que li van regalar al meu germa i quan els vaig començar a escoltar, el vaig amagar i despres quan es va enterar me'l va donar, o sigui que ni un duru em va costar

així és com s'ha de tractar amb els germans jejeje [poraki]
seerj escribió:xDDDDD

Tas loku xDD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611