Catalans aixakeuvus xD (#29)

1, 2, 3, 4, 511
el joc serà xorres pero per pasar el rato... em falta poc pq es baixin 2 capis de anatomia (ja te contaré, aya kan donis senyals de vida avisa q e vist q sa petat l oq et pasava kan e marxat)
Parlant de descarregues.... per fi estic descarregant l'ultim dvd de bola de drac z ^^
En total son 14 dvd's :p

-----

Hazard, deixa el lleixiu (aka vodka) i passa't al whisky [poraki]

salut
preferències alcoholiques els noms d'aki baix ^^

percer, convinat/cubata que preferiu?? kin és??
lodis escribió:percer, convinat/cubata que preferiu?? kin és??
ballantine's - cola [babas]
o algo més elaborat??
elaborat? que han de ser elaborats els cubates? XD

Nose, de combinats daquests raros no en solo pendre..
lodis escribió:percer, convinat/cubata que preferiu?? kin és??

Jo vaig per èpoques, però últimament em decanto pel J&B amb cola ^^
per curiositat ^_^ a veure quins cubates predominen.

i per els combinats, esq no fa molt, bueno un any que van obrir un local nou on es feien combinats.

jo tinc predilecció per el bacardi amb taronjada o el tekila sol o amb taronja (depen de si es xuputio o cubata) i com a combinat margarites o kayirinya ^^
mmm... mira que dir que el vodka es lleixiu [burla3] ets dolent! pero només he dit vodka com exemple perque no magrada que falti, pero sempre podeu portar el que vulgueu, whiskey inclos... [tomaaa]
El vodka no és lleixiu, és salfuman+matarrates [poraki]

Un de passport o semblant + cola per aquí [beer]

L'info de la versió de xorg i així la poso després de sopar, que acabo d'arribar a casa [rtfm]
el vodka amb blue tropic i llima està bo.
El que pasa esque no teniu gust per a les begudes una mica fortes, pero aixo se arregla amb un concurs de xupitos de vodka ja veureu despres (si continueu veien!) com us acaba agradan y si no us podeu dedicar a llançar flames amb els rots ratataaaa
El vodka depen molt de quina marca sigui, canvia moltissim el seu sabor.

Jo soc més de birra, pero si s'ha de anar de cubates, doncs qualsevol cosa menys wisky XD el vodka amb llimona ta molt bé.

Sort del botellón pq es de delicte el que et posen a alguns llocs com a suposats cubates.
x pillarla caxo tgv sense dubte unes bones racciosn de xupitos i com nou ^_^

el vodka depen de la marca, pero el vodka i moltes coses...
Senyals de vida que he estat amb el tr i el pc!!!!

descarregant capitols 1i 2 de anatomia i ma cunyada s'esta descarregant els de prision break XD!!

Qui parla de chupitos que me perdut !!!!!!!!!????

tgv ma cosina gran diu q son lu millor
Algú sap els terminis del vot per correu?
lo millor per pillarla ràpid !!!

jo q se on estas si he arribat feia poc... percer tinc superpoders ^^ dsps te cuento.

ales ata dsps!!

jo tinc el 2 i el 3 mig del 4 i el 1 en camí, house tmb se esta baixan. ara miró q mes puc baixar ^^

pd: l odel vot per correu, no ho tinc masa clar, crec que ho solicites en un estanc els fulls aprpiats (com l ode la renda) i has de anar a una oficina de correus. pero n oestic segura, és algo que he sentit de pasada
sgaesux escribió:Algú sap els terminis del vot per correu?

despres d'estar una estona a gencat sense trobar res ratataaaa

correus ho te en portada:
http://www.correos.es/contenido/05P-Otros/14-elecciones/05P14-Elecciones.asp
algú està mirant lo del debat?? semblen crios petits o pitjor.

que raro que per gencat no estigui...encara q x la tele la propaganda la firma correus...
beefeater con redbull, ma de sant ^^
VOdka smirnoff + swcheppes de llimona + un toc de pulco aixo es el que ems m'agrada, el k mes bec vodka amb llimona, aixo si evitan garrafons y vodka eristoff.
Quan la panxa no esta gaire fina millor bacardi am taronja que es suau.
a mi un dia q em va pujar molt larios a palo seco XD!

el debat he vist un tros en que el Montilla ha deixat al Mas reduit a res XD! pero si semblaven crius
percert, us posu les respostes al test que us vaig pasar.
kan haguem fet els resultats generals, si no és moléstia, us pasaria una segona part amb només preguntes culturals (rollo trivial)

figura 1: 3 nus al bosc de sunyer

figura 2: el desconsól de llimona.

figura 3: la maja desnuda de goya.

figura 4: la llibertat guiant el poble de gericault.

figura 5: laocoont i els seus fills
figura 6: venus de melos.

figura 7: neixament de venus de boticelli

figura 8: venus de giorgieto.

de la pregunta 2 les respostes son aleatories.

3) períodes de les iamtges 5, hel·lenísme, imatge 6 grec clàsic.

4) imatge 5: segons la mitologia, les serps son enviades per neptú per no rebre un sacrifici, està implicat en la guerra de troya, ja que negava el pas del caball com a sacrifici per neptú, er aixó aquest li envia les serps a ell i als seus fills

imatge 4: la llibertat es representada per una dona, tema- la revolució francesa.

5) resposta aleatoria

6) respota aleatoria.

7) freud a part de ser conegut x el psiconàlisis, va fer tesis sobre artistes, una d'elles am relació a la homosexualitat de leonardo, va escriure el llibre de psiconàlisis de l'art.

8) winckelman és un crític d'art de l'escola del romanticisme alemany, la seva tesis principal, es que la perfeció de l'art es retornar a l'art clàsic pq eren els millors imitadors de la natura, que esl a que té la bellesa.
ja sabia jo que windkelmman era critic ^^
[buenazo] si, sona molt maco fisn que et surt comentari de text al examen cawento jajaja.
A mi en el comentari de text em van dir que si sortia goya no feia falta posar moviment perque l'home no te i era obra neoclassica i windkelmann surtia als apunts de neoclassicisme i jo feliçç!!!!!!!!
Pequeño inciso, Lodis, las serpientes son enviadas para que se coman a los hijos, pero laocoonte defendiendoles se ve involucrado :P.

Winckelman tiene pintas por lo que veo de royo Friedrich Ratzel y demás de la misma quinta xDDDD, menudos piraos los Alemanes de la época Romantica xDDDDD

EDIT: las dos obras no son Griego clásico? no se eh, pregunto sin tener ni papa de arte, pero la diferencia entre una y otra en tiempo es minima casi...
he posat que es menja al pare?? uis se ma colat.

no la de laocoont, es hel·lenística, per 5 anys, o 10 ara no recordo :S pero es canvi de segle ^_^ la venus es de principis de art clàsic.

la prgt de romanticisme alemany...em va portar per el camí de la amargura.. en fí que espero que aket cop com la simaptica de la meva profer te baixa x maternitat pq es veu q aixó si q o sap fer be, la gen normal puguem aprobar la asignatura dels ous pq es el 3r any i al preu q la cobren... aquet cop em de fer un treball (d'aki el meu test) teorai del art és una de les pitjors asignatures de la carrera, mes q museologia... dioss un altre palaco.
Oooh me quedat snse saber que contestar alguna proposta?
ja he vist els capis de anatomia.... i tu noooo (mode xinxa rexinxa activat) ale!! [beer]

no res, fins q n et baixin no et diré res, n+ em falta el 4...

ja he trobat lo de house de subtitols ^^ ja podré començar la 3era temporada jeje.
la mula va lenta!!!!!!!!! que vols que hi fagi
no xinxaaaaas

vale si bastant ....
obret els ports ^_^

seré bona només et diré que....

[amor] [amor] [amor]
no >.< ja se que osn bons !!!!!!!!!!!
Deixeu estar la mula i passeu-vos al bittorrent XD
este tres de noviembre disfrutaré como una colegiala ante Bisbal o un engendro de esos:
Imagen
nu q les series tenen link directe descarrega x la mula, el torrent és x les pelis ^_^ akí funciona tot [qmparto]
Us veu adonar que en el debat de tv3 (jo nomes vaig veure la mitja hora final), els dos de dretes sempre eren els que mes interrumpien als altres i sobretot el mas que el cunit ya no sabia que fer perque calles?
Cada dia em cau pitjor el mas, prefereixo a montilla abans que els prepoten i "chulo" del mas.
Tinc ganes de veure el reconte final de minuts parlats dels dierentes candidadts en el debat de ahir.

AH una altra cosa, algu sap com em puc falsificar un titul universitari per aixi poder entrar a treballar a mes llocs xDDD
Hi ha gent que no se si son burros o s'ho fan...
Ehhhhhhhh yo puse que las serpientes se comían a Hércules y te puse la historia y todo, enviadas por Hera

Noche en el nocturna (a.ka. primera intrusión).

Bastante decepcionante, para comenzar por lo que me explicaron me metí en una especie de rave en vez de en una discoteca de góticos ...y góticas. Se ve que este viernes hacían electroshock o algo así, pues bien pavas góticaSS con corsé tres justas, y tirando alto. Había una rubiaza de la ostia con un vestido que quitaba el hipo, pero joder, esa es pal keops, porque tendría 30 años o más. Iba pimplado a cubatas y por eso intentaba bailar esa música ravera, una gorda con la cara pintada y con una especie de escote que los pechos - y vaya pechos,cada uno de ellos era mi cabeza- se le salían me entra y comienza a tocarme, sutilmente huyo, aunque luego me estuvo persiguiendo todo el rato. No ataque a ninguna pava, porque 1.- Eran muy pocas 2.-Las dos únicas que me gustaban eran mayores. En definitiva un desastre, la estética de la gente, menos los cuatro despistados - entre los que me incluyo- sería así ravero bakalero. Ostia se me olvidaba lo mejor de la noche, al lado del Nocturna, hay un bar que se llama "La Cripta"-bonito nombre-, fué lo mejor de la noche.

En fín, me hice fotos colgado de los grilletes esos, y haciendo un poco el subnormal, a ver si me las pasan y las cuelgo con la cara distorsionada. El viernes que viene vuelvo, pero con amigaSS, de mi colega monstruo, y me han asegurado que será TOTALMENTE diferente, porque se ve que hay un festival metal o algo así.

A ver que depara esta noche que tengo un cumpleaños.
NGC escribió:Us veu adonar que en el debat de tv3 (jo nomes vaig veure la mitja hora final), els dos de dretes sempre eren els que mes interrumpien als altres i sobretot el mas que el cunit ya no sabia que fer perque calles?

El Piqué va estar força estona enfotent-se que ell sabia molt més d'economia, però quan Mas li va treure un tema (no recordo quin), es va posar nerviós i va començar a emprenyar com un crio de 4 anys [plas]
Bon dia!! Joderr com he durmit avui!! 14h.. Feia tan que no durmia tan be.. [Ooooo]

A tope per aquesta nit!
Aya_cat escribió:el debat he vist un tros en que el Montilla ha deixat al Mas reduit a res XD!

No vaig veure el debat, però de debó que el Montilla el va deixar malament? Oooh
vales, pero no es hércules, sino laocoont un sacerdot ;) hércules, era un heroi ^_^ és una petita diferència jejeje, pero la història si que va amb la imatge.

el debat...al final feia zaping i de tant en tant el posava a veure q deien.
Xiiiii va haver un moment que sii el Montilla anava cap a la yugular del Mas, pero despres nose que va passar que ale om sempre, va ser una cosa increible XD!

lodis sorry ahir que va entrar de cop i ma diu tanca U.U i jo es divendres [tomaaa] i .. vaig haver de tancar

bona tardaaa
Ains aquests debats.... no sera per que, però els de dretes solen ser més torrecollonts interrompent i no deixant parlar.
Y la libertad guiando al pueblo no es de delacroix?
morr escribió:Y la libertad guiando al pueblo no es de delacroix?

sips
Es que nuestra querida pija experta en arte, ha puesto que era de gericault.

[noop]
morr escribió:Es que nuestra querida pija experta en arte, ha puesto que era de gericault.

[noop]

Creo que es porque un despite lo puede tener cualquiera y si no tengo mal entendido su obra favorita es de gericault
ainss.... que estoy de coña, coño ( qué nivel léxico).
quin ambient q hi ha per aki avui jejej [poraki]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511