Aya_cat escribió:eTc tranquil no ets l'unic que no s'ha llegit el llibre( jo si clar) pero tinc amigues que estan més viciades al videojoc i no s'han llegit el llibre q per cert les primeres pagines son soporiferas
Collons.. joc i tot... quan de friki enganyat per les grans multinacionals..
morr escribió:¿Alguien ha ido alguna vez a una cena universitaria (de su clase)?
No, i no tinc pensat anar-hi de moment... només vaig a les d'antics alumnes d'ESO i Batxillerat (quan puc, que no sempre puc..), que això si em fa més ilusió
Total, la majoria es passaran la nit buitrejant i jo passant vergonya al.liena
amiga del morr escribió:no us keixeu de informatic, q et penses q a hist del art hi ha molts nois?? a la meva clase n'hi havia 4: un de 70 anys, un de 45 un de 18 recients fets només dirvos q te el sobrenm de caxuli o camisa de franela x la manera q va vestit i el altre era el únic sociable i el q venia als sopars, em smebla q n+ te 1 any o 2 més q jo...
No et queixis, tens a un de cada generació, pots provar i triar quina generació et va més bé
[qmparto]
kurras escribió:A sobre, quan tornava de la uni se na anat la llum del parking i no he pogut entrar..
No et queixis, que jo per arribar a casa he d'anar un parell de carrers en contradirecció, perquè fan obres i em tenen sitiat
sgaesux escribió:Ja se qui son C's, ho he vist molt clar.
La Burgesia catalana venuda de fa 40 anys ha tornat. Aquells que van vendre les seves arrels per diners, que tenen els 8 cognoms catalans i es van passar al castellà per que el català era l'idioma del poble.
Son ells, han tornat, jo pensaba que tots els descendent estaven enfonsats en la miseria, vivint de glories passades i creient-se de la Jet sense tenir ni un duro. Pero no, l'efecte boomerang s'ha mostrat alimentat per la ultradreta espanyola.
I en morr defensant la burgesia, el que faltava per veure
Que són famosos vinguts a menys és una evidéncia... lo dolent són els que els hi donen suport o enganyats o ressentits (com ells mateixos) i els casposos de les ones
amiga del digijos escribió:jo ja tinc ki em protegeixi
D'això se'n diu punyalada
pffffff han xapat el fil de Z's a Misce sense que pogués contestar al que no sap llegir... xDD
No és el fil de solters, és el fil de sortits xDD