Catalans aixakeuvus xD (#30)

Yo pierdo mi carpeta OCIO (ocupa 70 gigas) o la carpeta MEGAUPLOAD (esta ocupa mas de 100) y me doy de cabezazos hasta que me salen los sesos por la nariz xD

Y no, no me digas que lo grave que casi todo es anime incompleto o archivos temporales del bitcomet. Y los dvd-rw van caros xD
DiGiJoS escribió:Yo pierdo mi carpeta OCIO (ocupa 70 gigas) o la carpeta MEGAUPLOAD (esta ocupa mas de 100) y me doy de cabezazos hasta que me salen los sesos por la nariz xD

Y no, no me digas que lo grave que casi todo es anime incompleto o archivos temporales del bitcomet. Y los dvd-rw van caros xD

Collons, tan d'anime incomplet tens? :o
Cafetino escribió:
Collons, tan d'anime incomplet tens? :o
Exactamente eso.

Es decir: Todo lo de AU que tiene activo + Bleach/Naruto (hasta que pueda llenar otro DVD) + Blood (a la espera de llenar el segundo DVD y acabar la serie)

A eso sumale las parciales de DB y DBZ multi4 y multi5 (bajandomelas solo por el idioma catalan)

Adjuntos

^_^ es kando una es buena.... no hace faltar estar en el msn pa' spamear jeje.
(tic miran una serie)

kurras...sembles gafe;) jeje.

jo vaig perdre tota la info d un disc dur ^_^ res, lo normal, musica, mangas, animes,pelis, fotos, videos.... [buuuaaaa] primer em vaig cabrejar, pero mira poc a poc he anat recuperan el material jeje
lodis escribió:kurras...sembles gafe;) jeje.
espero que aquesta nit compensi.. XD
aki la gent surt de festa i jo tinc q passar-me tot el cap de setmana fent tests d'autoescola q el dilluns tinc la merda de la teorica... [looco]
Pues yo también salgo de fiesta, está por ver dónde.
jo esta nit em fugo de casa ^_^ jajaja

pero només està nit XD
Modo cotilla ON:

Y a donde vas? y... con QUIEN?
marujo!!! ves, el spam te está afectando...

contigo seguro que no ^_^
Es como nuestro padre sobreprotector ^^
com a molt el teu (q encara tens una edat ^_^)[burla2]

jo ja tinc ki em protegeixi [amor]
lodis escribió:com a molt el teu (q encara tens una edat ^_^)[burla2]
Eso me ha gustado.
lodis escribió:com a molt el teu (q encara tens una edat ^_^)[burla2]

jo ja tinc ki em protegeixi [amor]

jo no [mamaaaaa]
Aya_cat escribió:jo no [mamaaaaa]

Vete al hilo de solteros de este mismo foro ^_^
he de knt lo q opino?? [qmparto] pq sas q.... [bad]

pasa de fils, ja sas lo q has de fer ^_^
Aya_cat escribió:eTc tranquil no ets l'unic que no s'ha llegit el llibre( jo si clar) pero tinc amigues que estan més viciades al videojoc i no s'han llegit el llibre q per cert les primeres pagines son soporiferas

Collons.. joc i tot... quan de friki enganyat per les grans multinacionals..

morr escribió:¿Alguien ha ido alguna vez a una cena universitaria (de su clase)?

No, i no tinc pensat anar-hi de moment... només vaig a les d'antics alumnes d'ESO i Batxillerat (quan puc, que no sempre puc..), que això si em fa més ilusió [buuuaaaa]
Total, la majoria es passaran la nit buitrejant i jo passant vergonya al.liena [sati]

amiga del morr escribió:no us keixeu de informatic, q et penses q a hist del art hi ha molts nois?? a la meva clase n'hi havia 4: un de 70 anys, un de 45 un de 18 recients fets només dirvos q te el sobrenm de caxuli o camisa de franela x la manera q va vestit i el altre era el únic sociable i el q venia als sopars, em smebla q n+ te 1 any o 2 més q jo...

No et queixis, tens a un de cada generació, pots provar i triar quina generació et va més bé [qmparto][qmparto]

kurras escribió:A sobre, quan tornava de la uni se na anat la llum del parking i no he pogut entrar..

No et queixis, que jo per arribar a casa he d'anar un parell de carrers en contradirecció, perquè fan obres i em tenen sitiat XD

sgaesux escribió:Ja se qui son C's, ho he vist molt clar.

La Burgesia catalana venuda de fa 40 anys ha tornat. Aquells que van vendre les seves arrels per diners, que tenen els 8 cognoms catalans i es van passar al castellà per que el català era l'idioma del poble.

Son ells, han tornat, jo pensaba que tots els descendent estaven enfonsats en la miseria, vivint de glories passades i creient-se de la Jet sense tenir ni un duro. Pero no, l'efecte boomerang s'ha mostrat alimentat per la ultradreta espanyola.

I en morr defensant la burgesia, el que faltava per veure XD

Que són famosos vinguts a menys és una evidéncia... lo dolent són els que els hi donen suport o enganyats o ressentits (com ells mateixos) i els casposos de les ones :)

amiga del digijos escribió:jo ja tinc ki em protegeixi [amor]

D'això se'n diu punyalada [fies]
pffffff han xapat el fil de Z's a Misce sense que pogués contestar al que no sap llegir... xDD

No és el fil de solters, és el fil de sortits xDD
Tranquilo de momento soltera voy bien y me las se apañar ^^
Eis companys, a veure, que tinc bones notícies.

Una nova companyia s'ha afegit a promocionar el sorteig de la web que jo regento jejeje ********.Net.

Així que res, ara ja podeu particpar a sorteigs de PSP, PS2 i Xbox 360 i sense pagar ni un duru tius

A veuer si us veig participant al sorteig. Instruccions
eTc_84 escribió:D'això se'n diu punyalada [fies]

No és el fil de solters, és el fil de sortits xDD

Per sort encara no la conec en persona com per que m'afecti ^_^

Si bueno, Aya entra a la descripcio perfectament :P
DiGiJoS escribió:Per sort encara no la conec en persona com per que m'afecti ^_^

Vigila que no et vingui disfressada com el dia del manga [poraki]
DiGiJoS escribió:Per sort encara no la conec en persona com per que m'afecti ^_^

Si bueno, Aya entra a la descripcio perfectament :p

¬¬ ... jo no estic sortida, només dic que me les arreglo i que soltera tambe s'hi pot viure bé
digijos...la punyalda era x aya..nose si ho has pillat ^_^ q ha dit q ella no té jajaja.
a+ q sap q li dic am cariño

(els tios segons q no serviu, sobretot x pillar estes coses)

si bueno...un de cada generació...sort que tinc xiket... pq molta elecció x la meva uni no hi ha....

el joc del da vinci no està mal, pero és més facil si t'has llegit el llibre o vist la peli, pq té més a veure am la peli q am el llibre.
Aya_cat escribió:i que soltera tambe s'hi pot viure bé

Nomes et dono la rao en aquesta part del teu reply ^_^ (bueno, es viu molt mes be si m'ho permets dir ^^)

Ostia ruxii aquest n3 ja son paraules majors. Aish...

Por supuesto que lo pille pero si podia tocaros un poco los ovarios a las dos por que conformarme solo con una?
lodis escribió:digijos...la punyalda era x aya..nose si ho has pillat ^_^ q ha dit q ella no té jajaja.

si bueno...un de cada generació...sort que tinc xiket... pq molta elecció x la meva uni no hi ha....

el joc del da vinci no està mal, pero és més facil si t'has llegit el llibre o vist la peli, pq té més a veure am la peli q am el llibre.
si al meu curs tmp hi ha molt per elegir que hi fsrem i de més grans .. mmm poquets pero es fa el que es pot ^^
lodis escribió:digijos...la punyalda era x aya..nose si ho has pillat ^_^ q ha dit q ella no té jajaja.

Jaja, ho diu la que no ha pillat que ho he dit únicament per picar [looco]
q jo sapiga a mi no en tokes res ^_^ (q més voldries) jujuju

aya, jo et dóno la raó, solter es viu molt bé pq fas lo q vols i akestes coses, pero am parella tmb si està mol be, sobretot kan les coses funcionen i tens una parella estable i q val la pena (noooo q va no estic penjadisima ni res)

pd: etc, si esq n me pikat jaja, ma fet gràcia ^_^

jo n+ em piko am el morr
lodis escribió:q jo sapiga a mi no en tokes res ^_^ (q més voldries) jujuju

aya, jo et dóno la raó, solter es viu molt bé pq fas lo q vols i akestes coses, pero am parella tmb si està mol be, sobretot kan les coses funcionen i tens una parella estable i q val la pena (noooo q va no estic penjadisima ni res)

pd: etc, si esq n me pikat jaja, ma fet gràcia ^_^

jo n+ em piko am el morr

Alo no et negare que em parella si esta bé si viu millor, pero que vols jo estic acostumada a fer la meva, pero algun dia arribara
Sin pareja no se vive bien, se aparenta vivir bien.
lodis escribió:q jo sapiga a mi no en tokes res ^_^ (q més voldries) jujuju

¬_¬ No voy a mal pensar que querias decir...

No si luego soy yo el salido...
DiGiJoS escribió:
No si luego soy yo el salido...

lo eres!! ^^
[qmparto][qmparto]

Falta el seerj explicant la papa d'avui ^_^
morr escribió:Sin pareja no se vive bien, se aparenta vivir bien.

Esa afirmacion solo es cierta a partir de cierta edad (25+) antes no tiene sentido, se puede vivir bien de ambas formas.
DiGiJoS escribió:Esa afirmacion solo es cierta a partir de cierta edad (25+) antes no tiene sentido, se puede vivir bien de ambas formas.

Te tengo de dar la razon ^^

y ya sabes lo q me cuesta dartela
Y a mi creerte cuando me la das. Estamos en tablas.
jo pensava el mateix, i era una "solterona" empederina de fiesta, cada dia fiesta!!!

pero mira en faré 22 i estic genials am una parella, ara és el meu moment de estabilitat, ki mo hauria de dir....

si preguntesiu x les meves amistat dirien q jo i parella en una mateixa frase era dificl
No te lo niego Lodis pero una cosa es poder estar bien con tu pareja y otra bien distinta es decir que sin pareja no se puede vivir bien como ha dicho morr.

Por la parte que me toca actualmente soy soltero y estoy super a gusto conmigo mismo. No tengo presion alguna y vivo la vida al ritmo que yo quiero vivirla sin necesidad de contar con nadie. Y eso, en muchos casos, puede ser mejor que la felicidad que te pueda aportar una persona. Claro esta y vuelvo a repetir, mientras se es joven.
A mi et diran el contrari que em veuen de parella estable i de moment parella estable poc.. bueno a tu que t'he d'explicar si ja sas tot ^^ .
Pero no vull mes complicacions
que et penses que am una parella no pots viure la teva vida??

el fet de sortir am algú no et té pq privar de les teves coses, pq sino malament.

a veure en certa manera jo estic am lo q ha dit el morr, pq una parella et dóna un recolzament kan més o necesites, et fa feliç, comparteix moltes coses amb tu, i també et permet estar sol kan vols estar-ho, i he estat molt de temps soltera i ho deia a tothom a on me vas am parella?? pero kan trobes la persona q et complementa, doncs tot lo altre no canvia, sino que t'aportat quelcom més a la teva vida.
aixo si q algu q et recolizi es potser 'unic que em falta pero de moment amb les meves amigues com son massa santes pos me sirven ( santes en el sentit q em soporten massa)
Lo que intento decirte es que cada cosa tiene sus cosas buenas y sus cosas malas y siendo joven no me atreveria a sobreponer una opcion por encima de otra. Ambas son igual de buenas (segun con que perspectiva se mire)

Igual cuando cortes con tu pareja actual cambias de idea [sati] (o igual cuando me enamore de alguien y realmente me compenetre como dices soy yo quien cambia su forma de pensar)
ya te contaré....

uff en aixó de tenir amigues santes....t'entenc (he estat als 2 costats) tu tmb sas de q parlo [Ooooo]
Aqui si se habla se hace para que los demas sepamos de que hablais, nada de usar claves o dejarnos a medias U_U
lodis escribió:ya te contaré....

uff en aixó de tenir amigues santes....t'entenc (he estat als 2 costats) tu tmb sas de q parlo [Ooooo]

eisss q tu tmb m'has hagut de suportar ^^

p.d : significa que alguna noche nos hemos quedado hasta las tantas contandonos la vida. ehh que si ?
[angelito] i tu a mí

digijos si eres cotilla/marujo no es mí culpa ^_^ akí es diu...lo q va bé dir [carcajad]
No si a parte de spamer tambien me habeis pegado el tipico marujeo/cotilleo de la especie femenina...
lodis escribió:[angelito] i tu a mí

digijos si eres cotilla/marujo no es mí culpa ^_^ akí es diu...lo q va bé dir [carcajad]

siii [oki]
digijos marujon si quieres apuntate a tomateol ^^
Aya_cat escribió:digijos marujon si quieres apuntate a tomateol ^^

Hay hilo oficial? :P
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811