Catalans aixakeuvus xD (#32)

noi qwue manipuli els altres perque mati a un altre i aixi fer cami lliure per aconseguir noia. Fa de psicopata [amor]
siii ja se kian es!! jaja, vaig pensar q aki no estava mal com actor, peor nse ara veurem si a la dalia negra val la pena o no ^^ tmb he vist la de...mmm... akella q fa de detectiu a hollywood es diu aixi no?? XD
Hollywood departamento de homicidios alla esta fluixet i en Harrison Ford tambe pero wenu en obsesión :p
es uan de les q recordava d'ell, tmb la de 40 dias 40 noches am esta vaig riure moltisim ^^
jajaja 40 dias y 40 noches es bonissima [ayay] i per cert el ben tambe m'agrada
a operación reno tmb vaig riure mol ^^ sips 40 dias esta força be x pasar el rato, del ben les e vist totes (jo soc mes del george clooney, andy garcia pero e ben...mmm....jejeje

i el q m'agrada moltisim es el densel washintong (sobretot en la pel idel informe pelicà) tmb soc fan de la julia jaja.
julia roberts es la millor a erin brokovich fa papelon!!!!!!!!!! i en denzel washinton a el mensajero del miedo bestial
es que és aixó, te papaers de tota mena, pos si a erin em va agrada moltisim, a part q surt dle seu tipic paper, cm la boda de mi mejor amigo, novia a la fuga....etc, pero a pretty woman era els seus inicis no crec q sigui facil fer akell paper i mes si es la 1era pel iq fas...i ni mes ni menys q am el richard gere considerat grna sex symbol de la epoca ( a mi mai ma agradat)
La boda de mi m,ejor amigo es mitica XD! quan comença a corre darrere l'amic i l'amic darrere la nuvia i en Ruper Everett per alla aixxx
siiiii jajajaja [qmparto] es mortalisima, igual q la escena del ascensor ^_^ allí rollo claustrofóbic jaja i diu has ganado i ella es keda... q?? [flipa] q mortal, yo me casaré con él, pero tu siemrpe seras su mejor amiga [jaja]
i la del karaoke que ella per fotrela li diu que cantara i al final acaba sent un exit !!!!! XD!
dios no em parlis de karaoke Xd jo kan i vaig esq em parteixo jaja, cantó fatals, i beguda encara més, ja no vegis tot el grup de amigues als cumples... ^_^ [+risas]
nosaltres ho hem probat de fer pillem taja de kalimochos i despres ens posem a cantar al signstars tenim cada video amb cada gallo XD! [tomaaa]
la peli de las fuerzas de la naturaleza tmb està genials, pero de la sandra, una de les q trobo q pasa x varies fases es la de 28 dias la q va a un centre de desintoxicació sas??
sii pero ara no recordo com acaba la de 28 dias
to expliko x msn okis?? si de cas algú no la vist i la vol veure.

lo bo esq vam llogar el exorcista, virgenes suicidas, 28 dias i la matanza de texas... ^_^ naltrus som mol originals jaja.
la matanza de texas diuen q ta mu beee jo la vull veuree
1º Saw III es una merda, a excepcion de las escenas gore que como siempre estñan muy logradas.

2º me encuetro fatal, menuda papa llevo

Ruxii escribió:Per cert, algú de vosaltres sap un bon lloc on anar a sopar de Barcelona on facin menjar tradicional català i estigui prohibit fumar en tots els seus espais ?

hace años estaba el 4 barres, en una callejuela cerca de la calle Ferran. Tema tradicional estoy algo perdido, pero si quieres gastarte pasta y quieres ir al sitio de bcn mas emblematico, aunque muy sobrevalorado, está el set portes cerca de correos y capitania y too eso...De todas maneras, si quieres casolano, lo mejor es meterse en cualquier bar-restaurante que ponga comida casolana, nunca falla.

Salut! [beer]

EDIT: la matanza de texas está bien dentro de lo que cabe, seh X-D
sobretot si la veus dsps de las fuerzas de la naturaleza ^^ guanya moltisim com a peli jaja.

no e vist cap peli de saw, es tema pendent jaja
a mi les de saw m'encanten i tinc pendent la 3 [666]
a verue mitja peli de saw 1 si q le vista i 1/4 de la 2 jaja peor ja ta.
jo esq d'aket tipus uff pateixo moltisim.
jo noo ^^ la rpimera estavem al cine i la resta de la familia tava veient matchpoint i el meu tiet, ma cosina i jo veient saw 2 i el meu tiet i jo disfrutant com enanos XD! mentre q ma cosina estava q sen volia anar XD!
jo pateixo moltisim, uff les palomites van q volen, i dsps uff alli agafada a la butaca o a la gent...
la 3 es completamente predecible, es una secuela pesima. La dos aun se salvaba, xo esta? pfff estaba too cantao desde el primer plano...
lodis escribió:jo pateixo moltisim, uff les palomites van q volen, i dsps uff alli agafada a la butaca o a la gent...

mal fet mal fet aquestes son per no tancar els ulls !!!!
jo els tanco mil vegades i dsps m'aferro fort a les butakes jeje és la meva tècnica "secreta" [mamaaaaa]
[Alaa!] ja no és secreta! jo amb la que no vaig poder es amb una q es diu Shutter es japonesa i aquesta si que et fa agafarte a la cadira
ostias em sona molt...(no le vist) pero diria que algú del grup me n'ha parlat..pero esq en estos temes desconecto [ayay]
por cierto, morr, el personaje aquel que dije que hacia de repiortero de kazastán tiene peli, este mes o el que viene la estrenan xDDD.

lo que creo que en la version traducida en español en vez de decir judios dice gitanos.

el trailer es brutal xD, pregunta en un concesionario: oiga, este coche si lo choco contra una masa de gitanos, se dañara? y constesta el tio, hombre, no, si no va muy rapido no, a lo que él responde: no, no, rapido rapido! xDDDDD
[url=http://www.diarioadn.com/cultura/detail.php?id=16602]
Enlaze[/url]
juas, acabo d'arribar a casa i passo de llegir tot aquest spam :Ð
Cafetino escribió:juas, acabo d'arribar a casa i passo de llegir tot aquest spam :Ð

jo tampoc ho faria
spam?? que va!! informació de pelis ^_^
perque preguntar si ja t'expliquem les pelis nosaltres [poraki]
per pelis les que es monta alguna gen q jo conec [agggtt]

buas avui m'han explikat un culebron del mil dioss la gen està molt mal
els culebrosn de la getn claru son els millors ni la millor peli de hollywood els supera
de novela, de grna em posaré a escriure els culebrons de x aki i vamos dóna x a fer varies séries de tele made in sudamercia.
"Luis Alberto le pone los cuernos a Maria Fernanda con la sobrina de la vecina del quinto que resulta ser la madre que abandono a la xica( Mª Fernanda"

vaya paranoiaaa
nooo millor encara:

"Luis Alberto le pone los cuernos a Maria Fernanda con la sobrina de la vecina del quinto, que resulta ser la madre que abandono a la xica( Mª Fernanda)" que en su más tierna juventud cuándo trabajaba en casa de la família de luis alberto se quedó embaraza de un hijo y ese hijo es... Jose Manuel!! el mayor enemigo de Luis Alberto, y que tambien está enamorada de Mª Fernanda ^_^
Grandisima tira ecol que acabava de sortir

Imagen
[qmparto] [qmparto] [qmparto]

I si, entenc tot el que diu la tia xDD
esq si no ho enteneu valtrus q parleu d'aixó sovint... malament!!! [plas]
en el trist avorriment d'una matinada de divendres aqui les dues boges ens hem dedicat a idear un culebron a la catalana XD!

us presentem : Nissaga de spammer

p.D : esperem que no us ho prengeu malament no esta fet amb mala intenció. qualsevol personatge que se sembli a la realitat es pura coincidencia

Us agraim suportarnos
Lodis&AyA
nissaga de spamers:

la presentació:

La família catalans, liderada per el seu patriarca seerj es troba inmersa en el món de la informàtica, la informació i el tomateol.
el patriarca, alcohòlic degut a que la seva dona (maníaca depressiva) li fot les banyes amb un vell amic de la família.
les seves dues filles pijes, desbocades x la vida amb uns pretendents (que volen el poder de la empresa)
són dos individus molt perillosos i que estan més lligats a la família de lo que pot semblar, els seus noms són molt coneguts en el món de la nit: kurras i digijos.
ells dos es dedicaran a fer la vida impossible al seu cap cafetino que és el únic que gaudeix de la confiança del patriarca, està enamorat en secret de una de les filles, però té por que el seu germà etc
pugui adelantar-se, a ell sempre se l'hi havia donat bé els compromisos.
el seerj, desesperat marxa a una clínica de desintoxicació deixant la empresa a mans de la família, serà bona aquesta decisió? caurà el imperi? que en pot pensar de l’aparició del
mossen de la seva mare en aquella clínica...ngc creia recordar que es deia...

i molts més personatge que s'aniran desvelant.
està bé, i la idea x els propers capitols tmb, si ens deixeu ^_^ o fem de bona fe, sense malícia, si algú vol sel treu (si més no els q ara han sortit els noms) dsps en sortirien d'altres...si algú li molesta que o digui i canviem el seu nom [angelito]
Com se us en va X-D

Això si, quina por ser germa de l'etc xDDD
Talibaaaaaaaaaaaaaan
tu trankil cafetino x tu tenim reservades moltes coses [angelito]

a on anirem a parar!! els canvis de guardia amb la música de la bso del 007!!! o acabo de sentir x les noticies...
pero si la musica ja estava bé :o
esq jo flipo, bueno hauria flipat més, si kan arribo allí la davant em trobo que sona la musica de golden eye [flipa]
Bueno nois bona niiiiiit!!!!!!!
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711