Catalans aixakeuvus xD (#43)

Paboh escribió:ostres lodis, em sembla que et conec! Et dius Laura, Raquel o Maria? Es que ara no recordo el teu suposat nom xD
Ets de Sabadell?

Ni una has encertat, a veure si serà un clon seu [carcajad]

abarth escribió:
Si vols ser adivino, mes val que et retiris XD

Em deprimiu amb el meu avatar :(

Tu ni cas, resisteix, el mateix em deien, i encara em diuen a mi [sati]
ja m'ho diuen que tinc uns quants clons per allí... XD sobretot en una foto del msn no cafetonet?? XD però només de mig cos XD sóc clon de mig cos XD


doncs soc de tgna, faig història del art, i no, el meu nom s'acosta poc als 3 que has dit XD jeje

per cert, si vols lligar, proba-ho amb l'aya que està soltera ;) jeje
lodis escribió:
per cert, si vols lligar, proba-ho amb l'aya que està soltera ;) jeje

buscant-me novio [+risas] ?
lodis escribió:per cert, si vols lligar, proba-ho amb l'aya que està soltera ;) jeje
jajajaja no estic lligant, et garantitzo 100% que ens coneixem. Estic flipant, que petit es el mon xD
mare meva aixo sembla el si l'encerto l'endevino...

apa tú, manoi, sembla que hi ha més d'una tocaya per aquí la comarca del baix camp..
Paboh escribió:jajajaja no estic lligant, et garantitzo 100% que ens coneixem. Estic flipant, que petit es el mon xD



¿? mmm.... sinó fos perquè els noms l'has cagat i de bastant, en lo que estudio també...doncs si, conec força gent de bcn XD


ara em dius com et dius i de que ens coneixem i pot ser que si XD



aya, jo no et busco novio, plantejo noves possibilitats en la teva vida ^_^



d'on ets tu?? tant com el baix camp... XD jeje més aviat de la capital ;)
lodis escribió:ara em dius com et dius i de que ens coneixem i pot ser que si XD

Sóc l'Albert, de Badalona xD
lodis escribió:aya, jo no et busco novio, plantejo noves possibilitats en la teva vida ^_^
aqui te molt per triar.. [jaja]
lodis escribió:aya, jo no et busco novio, plantejo noves possibilitats en la teva vida ^_^

ja ho sé XD! ;-) aix em fas por quan quedem. ja veig que em presentaras a mig tarragona
lodis escribió:

¿? mmm.... sinó fos perquè els noms l'has cagat i de bastant, en lo que estudio també...doncs si, conec força gent de bcn XD


ara em dius com et dius i de que ens coneixem i pot ser que si XD

Si rebusques pel fil de octubre-novembre del 2005 crec que sortia el paboh en una foto de la kdda que vam fer :p
no pas XD de amics solters en si... en tinc pocs XD jeje i ara estudien a bcn, així que mira et queden aprop i tot ;)


albert? de badalona?? pos ni fava XD que jo sàpiga de alberts només en conec a tgna, si fossi de bcn capital encara, però de badalona...

passa'm foto XD
jo sóc de reus y també em poso a la cua per conéixer a l'aya

salut y força al canut!
mota escribió:jo sóc de reus y també em poso a la cua per conéixer a l'aya

salut y força al canut!

Imagen
[sati]

Qui és l'ultim? xDDDDD
Cafetino podries postejar les fotos no? Que jo no les vaig veure i així la lodis em pot reconeixer xD
uenu io men vai a vere un profe a fer peloteoo, que mha de solucionar dubtesss
aya no t'hi acostis que els de reus son mala gent ;)


amb carinyo que hi tinc familia jeje.


de quin barri de reus?? ^_^


veus aya, tu perquè no vols, però mira si en tens de disponibles... XD

Paboh, tu mateix, envia una de teva per mp XD
Jajajaja, ¿Pero tío cómo atacas de esa forma y encima a lodis? ¿ No ves que está enferma? ¿ Eres masoca ?

Lodis, el Paboh físicamente es como un pijo que vota al PP.
lodis escribió:

veus aya, tu perquè no vols, però mira si en tens de disponibles... XD

XD! [flipa]
Heu fet KDD?

Jo també vull sortir amb la Lodis!
enferma?? collons ara m'entero que estic malalta.... [qmparto]


jo la solteria fa temps que la he deixat enrrera ^_^ jeje

uis a mi els que van de pijos no em molen massa.


camel tu també??



pd: Debra, entra i reclama lo que es teu >_<
me voy a meter en el PSUC poco a poco, creo, no es broma, son unicos que tienen ideas para el barrio y tengo ganas de que vuelvan los tiempos mozos y reivindicativos de la verneda xDD.
del barri del carrilet.. no es qe tingui mala fama pero avans si qe en tenía..

Escolta qe a reus no hi ha de mala gent.. i tarragona es bona pero si la bossa sona..

pero si encara ni la conec a la noia, primer no creus qe me l'hauries de presentar? mare meva, aquí anem a l'ample tú!
lodis escribió:uis a mi els que van de pijos no em molen massa.


¿Traicionas tu condición?

PD: Paboh, da la cara, cuelga una foto de cuando tenias - si aún no lo tienes - el pelo a lo squall pero en cutre.

PD2: Seerj, a mi el PSUC es el único partido que me cae bien.
lodis escribió:

jo la solteria fa temps que la he deixat enrrera ^_^ jeje

uis a mi els que van de pijos no em molen massa.







Jo la solteria buffffffff,
jo si que la conec, mira és molt fàcil, la aya és una bona xiqueta, està una mica boja (normal, és amiga meva) s'ha de dir que és menor però per poc temps XD és aplicada, simpàtica i carinyosa, te uns pedazo ulls blaus que no vegis ^_^


aya, no triis algu de reus, que ja se saben d'on vene esta gent de poble XD

jo la familia al tinc per la raval de jesus on mare molas ^_^


morr, no sóc pija, la vegada que fa mil que ho dic, i els tios m'agraden que vagin ben posats però no cal que em sigui pijos, el meu nen no és pijo i... [amor]
Bon dia per la tarda. Dema a la UAB aixi que a rascarme'ls lo que queda de dimecres [sonrisa]
a mi los trotskos del POSI me hacen tilín tb todo sea dicho, pero hoy he estado de birras toda la mañana con un colega del barrio que ha vuelto de hace mucho tiempo, y está muy metido en el POSI, y por lo tanto en IU, y por lo tanto en CCOO, aunque no esté de acuerdo con cosas del partido y del sindicato, intenta utilizar toda su insfraectuctura para dar a conocer que no todo es ser progre y guay (es más de la vieja escuela), y me ha molado bastante hablar con él.
Paboh escribió:Cafetino podries postejar les fotos no? Que jo no les vaig veure i així la lodis em pot reconeixer xD

Apa, aqui les teniu, rescatades de les profunditats d'eol, encara que a tu no se't veu gaire

Catalans aixakeuvus #5 escribió:Moment plaça-cutre-per-a-seure-i-jugar-una-estona-però-ay-merda-que-plou, nem-a-buscar-un-lloc-per-a-dinar:
Imagen
Tredi, keops, Paboh. Darrera tzare.

Imagen
lo quelcom X-D

Imagen
eTc, Cafetino, Cat_Os.


Moment talla-pizzes-que hi ha gana!
Imagen
quelcom, Tredi. I a l'esquerra les mans de'n tzare jugant a la PSP.

Imagen
eTc, Cafetino

Imagen
Mafia gironina.


Plaça 11 de Setembre on volíem fer una foto dedicada als nostres estimats amics d'EOL:
Imagen


I ara que m'hi fixo, vaia pinta que portava... ara vaig amb cabell curt i solc afaitar-me més sovint (o s'intenta) X-D
Paboh que no poses fotos perquè et conegui?? XD

en serio, per mi que tinc clons per tot arreu i la gent em confon, que jo per badalona res de res, i amb cua encara menys XD
Estamos hablando del PSUC de NIN eh? no el del POSI.

Hombre, lodis, que sea menor aya es un detalle bastante importante, sobretodo por tal como están las cosas en Barcelona, que encima de putas ( esto no va contra vosotras especialmente), mentirosas.
morr escribió:Estamos hablando del PSUC de NIN eh? no el del POSI.

Ya lo se coño, nov es que diferencio! lo que digo es que son los dos partidos que mas se acercan a lo que yo entiendo por partido.

El PSUC ahora está comido por IU, el POSI son cuatro matados trotskos xD (a los cuales voté la última vez).

ZholvaX, mañana nos veremos pues, yo estaré haciendo de guia a mi parienta y a sus colegas.

Salud!
més et val que sinò cobres i no pasta precisament.


cafetino, les fotos es veuen com el cul XD

jo vull una de cara XD
lodis escribió:jo si que la conec, mira és molt fàcil, la aya és una bona xiqueta, està una mica boja (normal, és amiga meva) s'ha de dir que és menor però per poc temps XD és aplicada, simpàtica i carinyosa, te uns pedazo ulls blaus que no vegis ^_^



juer nena com em vens [ayay]

^^asies wapaa
lodis escribió:cafetino, les fotos es veuen com el cul XD

Ia, és que lo de les "cameres" a aquella kdd no té nom xDDDD

---

El seerj, d'aqui poc tornarà a reviure la seva epoca de maulet [sati]
veus com el meu comentari sobre tu pel msn tenia raó XD sóc una crac clixan a la gent ^_^


Paboh, continuo dient que a mi no em sones per a res XD
cafetino, te pareces bastante a gerimio el Ciudadano de CataluÑa xD.
un comentari aixi....


us veu passar el dia jugant a la psp?
Pero si es lo más triste, hacen una quedada, y NADIE lleva cámara, y tuvieron que tirar cutramente de móvil. ¡ Como se notaba en falto la mano de una mujer !

PD: Aya, ¿ qué esperas ? Son unos frikis de cuidado.
seerj escribió:cafetino, te pareces bastante a gerimio el Ciudadano de CataluÑa xD.

L'únic en que som iguals és el nom xD

Sobre les pintes, és lo que té tenir mandra a anar a veure al perruquer

---------

Hi havien PSP's i NDS, i fins i tot el powerbook del cat_os xDDD

PD: Jo no vaig dur res
morr em sorprens i tot ^_^


aya, no vulguis saber-ho... XD

ens preguntem que portava al cap a la primera foto....

i tu que morr? no ets friki?? XD
lodis escribió:morr em sorprens i tot ^_^


aya, no vulguis saber-ho... XD

ens preguntem que portava al cap a la primera foto....

i tu que morr? no ets friki?? XD

es que no trobo sentit a que portava a la primera foto XD!
Si voy a una kdd y veo frikis sacando consolas de la buRchaKa machica, me voy a beber solo, lo prefiero.
A reus no som com vosaltres qe soy gent de poble gent de corral
seerj escribió:Si voy a una kdd y veo frikis sacando consolas de la buRchaKa machica, me voy a beber solo, lo prefiero.

Ni que això fos dolent X-D
Ara bé, per un rato no em sembla mala idea, però si és tota l'estona dóna una mica que pensar :p
lodis escribió:morr em sorprens i tot ^_^


aya, no vulguis saber-ho... XD

ens preguntem que portava al cap a la primera foto....

i tu que morr? no ets friki?? XD


No, no soy friki, al menos no en los mismos términos que ellos, escribo en este hilo de frikis porque extrañamente le he pillado cariño, y porque me aburro, pero ya estoy en fase de solucionarlo, me he apuntado en el barrio a full contact y he de llamar al centro oficial de idiomas para apuntarme a francés.


PD: Oh botelline de sidre, meu amor ye pa tí!

PD2: Seerj, yo estoy contigo, el primero que saque un PSP se va caliente a casa y yo a la barra.
¿? nosaltres?? a vols dir els de la capital!!! es que allí perduts... XD que no teniu platges ni port... XD

el mota s'ha picat XD
si pero com a mínim podem patinar decentment y no ens foten multes per patinar.. apa, ja me quedat agust y jo no m'he picat qe la qe has començat has sigut tú

siau y arreveure!
morr escribió:


PD: Oh botelline de sidre, meu amor ye pa tí!



la primera part ni idea peroo....
mon amour







molts anys fent frances [sonrisa]
morr escribió:PD2: Seerj, yo estoy contigo, el primero que saque un PSP se va caliente a casa y yo a la barra.
Amén :o.

Las consolitas, para cuando esteis solos, pero cuando estais con seres humanos, de máquinas, solo quiero ver la que saca del barril la cerveza.
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711