1. Kailos (Canarias) 2. Cal Evans (Malaga) 3. El_RapEro (Murcia - A este acosadle a MP's en catalan, quiere aprenderlo ^^) 4. [Lande]
Espanyols que per res del mon volen ser catalans:
1. _WiLloW_ (Oviedo) 2. FrisKo (Sevilla) 3. Harry Mason 4. manporrero (Barcelona. Per sort ara viu a Almeria) 5. josema7 (Gerona) 6. knife (De algun manicomio de Murcia)[/size][/font]
una pregunta, primer formatejo i després instalo de nou el xp? o si poso el cd del xp ja em donarà la funció??
edit: doncs aquí (si respectessin lo de la edat elgal dels 18 anys....) doncs dels 18 als 21 fijo que fan pagar, però també depèn dels dies, si està molt ple o no...
tens raó, ja a tu t'entenc bé...mm... ha esperat!! que les dons som dones!!! jaja
tu deixa'l jo crec que amb els rulos, una mascarilla de fang i si es pinta les ungles i es fa la depilació amb cera....més proper a les dones si que ho pot estar.... de pas em recordes al Mel Gibson en la peli
lodis escribió:tens raó, ja a tu t'entenc bé...mm... ha esperat!! que les dons som dones!!! jaja
tu deixa'l jo crec que amb els rulos, una mascarilla de fang i si es pinta les ungles i es fa la depilació amb cera....més proper a les dones si que ho pot estar.... de pas em recordes al Mel Gibson en la peli
els sims son tot un negoci, i amb totes les expansions encara més.
home el tema faldilla el pots portar, els escocesos o fan ^_^
a part de la interviu, et falta una hola, semana, 10 minutos, que me dices, lecturas, pronto, la de la anna rosa que ara a casi totes les pelus la tenen i coure
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
lodis escribió:a part de la interviu, et falta una hola, semana, 10 minutos, que me dices, lecturas, pronto, la de la anna rosa que ara a casi totes les pelus la tenen i coure
I un 'corrillo' de dones rajant sobre el que passa al poble o als famosos de la tele..
eTc_84 escribió:I un 'corrillo' de dones rajant sobre el que passa al poble o als famosos de la tele..
Encara recordo de petit quan la meva mare em portava a una perruqueria de marujes perquè em tallessin el cabell. Quin puto fàstic alla totes les velles i les perruqueres rajant de gent coneguda i discutint acaloradament sobre els famosos.
I com és normal, m'hi vaig estar tota una tarda.
io algun cop quan era petit recordo que acompanyava a la meva avia a la pelu..totes les atres iaies alla am els rulus agafantme les galtones.. Pobre de mi..sort que era petitet..
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
Madre mia, asi de frikis salís...los jóvenes han de ir al barbero, no peluqueria o estilistas, BARBERO. Si, esos con ambientación setentera, pelos en el suelo que nunca se han recojido, y para leer mientras esperas, revistas guarras.
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
eTc_84 escribió:Avui està jugant molt bé l'Oleguer
traidor, ra.
(Del lat. tradĭtor, -ōris).
1. adj. Que comete traición. U. t. c. s.
2. adj. Dicho de un animal: De reacciones imprevisibles. Este caballo es muy traidor.
3. adj. Que implica o denota traición o falsía. Saludo traidor. Ojos traidores.
4. adj. Que es más perjudicial de lo que parece. Un catarro traidor.
seerj escribió:Madre mia, asi de frikis salís...los jóvenes han de ir al barbero, no peluqueria o estilistas, BARBERO. Si, esos con ambientación setentera, pelos en el suelo que nunca se han recojido, y para leer mientras esperas, revistas guarras.
bahh, la 'llavor' del frikisme va arribar quan jo era molt petit, que amb 3 o 4 anys ja trastejava amb un commodore64
seerj escribió:Madre mia, asi de frikis salís...los jóvenes han de ir al barbero, no peluqueria o estilistas, BARBERO. Si, esos con ambientación setentera, pelos en el suelo que nunca se han recojido, y para leer mientras esperas, revistas guarras.
jaja jo es que només em deixo tallar els cabells per un barber... i a parlar de futbol, collons!