Catalans aixakeuvus xD (#43)

1, 2, 3, 4, 511
el poster central de la interviu, oi?? XD


lo de tota una tarde a la pelu és un mite, jo mi estic 2h i ja en tinc prou, odio els secadors, a la pelu i vaig molt poc, ja me'l cuido jo a casa.
Jo no me'l cuido gaire xDD

Aixi de fet merda el porto [sonrisa]
jo vaig quan em diuen q porto els cabells horrorosos XD! i quan ja les metxes me les tallen me les faig que passa cada sis mesos
Jo desde que el tinc llarg, vaig a la pelu (cada 3 mesos, aixó si) xDDD.

Y si, me lo cuido, bastante (saneado de puntas trimestral y mascarilla cada vez que me lavo el pelo basicamente), excepto los sabados, que acaba todo lleno de cerveza y demás alcoholes varios xD.

En realitat els jevis son uns monyes eh, aquestes melenotes son de cuidar-se'ls com nenetes xD.
Jo a la que veig, que començo a anar una mica així mal pentinat vaig a la perruqueria... encara que a la pràctica hi vaig quan a casa la meva mare comença a queixar-se (igual quan porto varis dies sense afaitar-me) xDDD
seerj escribió:Jo desde que el tinc llarg, vaig a la pelu (cada 3 mesos, aixó si) xDDD.

Y si, me lo cuido, bastante (saneado de puntas trimestral y mascarilla cada vez que me lavo el pelo basicamente), excepto los sabados, que acaba todo lleno de cerveza y demás alcoholes varios xD.

En realitat els jevis son uns monyes eh, aquestes melenotes son de cuidar-se'ls com nenetes xD.

muahua
Jojojojojo, resulta que en la pelea multitudinaria esta de Alcorcón, el grueso de los "españoles" está compuesto por punkies y red-skins (skinheads de ideología comunista y estalinista).

Veo, que por fín, se comprenden ciertas cosas.
morr escribió:Jojojojojo, resulta que en la pelea multitudinaria esta de Alcorcón, el grueso de los "españoles" está compuesto por punkies y red-skins (skinheads de ideología comunista y estalinista).

Veo, que por fín, se comprenden ciertas cosas.
Si, esta tarde cuando lo he visto en las noticias, me he fijado que precisamente no parecían hermanitas de la caridad jejeje, basicamente vi redskins.
Valga que me dan tanta pena los neonancys como esta gente, sin estilo, sin cultura sin ideas políticas serias y con un aire de rancio y que echa para atrás ACOJONANTE.

Como muestra una foto :

Imagen

PD: Me están comunicando toda la movida REAL, no la mierda que cuentan los medios de desinformación, y tiene cojones lo de las sudacas mafiosos estos, una chiquilla punkie que creo que la conozco de un viajectio que hice a la capital apuñalada, cobrando euros por usar pistas de básket, niños de 17 años con pistola...

PD2: Simplemente en Alcorcón les han dejado campar a sus anchas, en la parte de Barcelona dónde vivo yo, rapidamente se les dejó claro que tocar los cojones significaba ir al hospital.
Vamos, que ha habido una pelea punkies vs sudacas por que estos cobraban alquiler del parque a los niños?

Suerte que en mi zona no pasa esto. [enfa]
ZholvaX escribió:Vamos, que ha habido una pelea punkies vs sudacas por que estos cobraban alquiler del parque a los niños?

Suerte que en mi zona no pasa esto. [enfa]


No, no ha pasado eso. Digamos que simplemente los españoles de origen apoyados por ciertos colectivos inmigrantes no suramericanos se han organizado para combatir "a lo español" actitudes mafiosas en la ciudad.

A ver cuánto tardan en aparecer los primeros comentarios que si fascistas, racistas etc... en los diarios bienpensantes de nuestro queridísimo -o no- país.

PD: Cuando estuve viviendo en Londres, una chica muy mona de Sardinia/Cerdeña me comentó que cuando se vieron actiudes mafiosas allá -importadas de Palermo- los habitantes de la Isla, en la definición de mi jefe (también de la Isla) y de mi compañera de piso, gente tosca,imperiosa y de armas tomar (al fín y al cabo descienden de nosotros) sacaron las pistolas y la mafia tuvo que salir por patas.
en la mia tampoco porque parques hay pocos

y todavia querian quitar uno de los que hayU.U

p.d : bones notx catalans i catalanes ^^
nas noxes a todos, ya tengo ganas de que sea vieeeeeernes xDD.
vaya lius q hi ha pel mon... :-?


Bona nit a tothom...
Hahahahah. El poble té consciència col·lectiva, s'organitza i s'arma per a autodefendre's dels dolents. I jo sense adonar-me'n.
Gerim escribió:Hahahahah. El poble té consciència col·lectiva, s'organitza i s'arma per a autodefendre's dels dolents. I jo sense adonar-me'n.

Libertad! libertad! libertad! libertad! libertad! libertad! [poraki]



Bona nit borinots
Cafetino escribió:Libertad! libertad! libertad! libertad! libertad! libertad! [poraki]

[qmparto][qmparto]

:Ð :Ð :Ð :Ð :Ð :Ð :Ð

[barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret] [barret]


[sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa]
Bon diaaa apa me'n vai a fer pràctiques...
bon dia gent, io men vai cap a la biblioo
Gerim escribió:Hahahahah. El poble té consciència col·lectiva, s'organitza i s'arma per a autodefendre's dels dolents. I jo sense adonar-me'n.
No se d'on treus les ironies, pero sempre ha sigut aixi.
seerj escribió:No se d'on treus les ironies, pero sempre ha sigut aixi.

Pot ser, però també deien que la massa és estupida per naturalesa [looco]
Sí, això sempre ho han dit els !"$%& de merda que tenim a dalt, sempre s'han cregut que tenien que ser els pastors de la massa, que els tenen que guiar pel bon camí...
buffff acabo de veure la nota de Metodes Matematics: 8,2!!!! Estic flipantt! Llastima que sigui un parcial
oe oe oeeeeeeeee!

Acabo d'arribar de revisió de l'examen que havia tret un 3'7, després d'estar allà discutint per un paragraf en que el profe deia que no estava bé (en realitat no m'havia entès) l'he aconseguit convencer i m'ha donat les 3 decimes que faltaven pel 4 i així fer mitja amb les pràctiques, amb sort em quedarà un 6 i tot, o sinó un 5 ^^
felicitats per les notes!!!


jo ahir vaig acabar amb o del pc ^_^

ales ja tinc a la mama contenta XD


ara toca estudiar...

fins després!!!
lodiss! que ha passat am la teva firmaa
jo he tret un 6.5 a cultura classica, per cet lodis en el treball q em vas ajudar 9.75 :-P i m'ha dit q a llati si trec un 6.5 de mitja em
pujara al 7 [Ooooo]

pd : és veritat i la firma?
S'ha de presumir de notes? Oooh


PD: 9'25 a l'ultim d'historia (segle XIX) XD
ni puta idea ara acabo de veure el mail...

pero si no arriba a les mesures ni al pes....¿?¿?

ara si que flipo..en fi em treure una de les user bars i punto
hm lodis, crec que deu ser perque la suma dels amples de les imatges fa més de 400px
Ten en cuenta que si utilizas varias imágenes la suma de sus anchuras no debe superar los 400 pixels, ni la suma de sus alturas los 200 (para saber las dimensiones pulsa el botón derecho sobre cada imagen y haz click en propiedades, ahí también verás su peso).

si es per aixo..diria que encara incumpleix les normes.. ^^
els amples?? jo diria que no...almenys quant jo la vaig posar... ara ho revisaré, poso la user bar a sota i listo, no queda tan maco pero bueno ^_^
ara diria que esta be..
sino ja li diré que m'arreglin la barra que me la van fer jeje i la facin una mica més petita....
UP!

Men vai cap al gimnasss
jo faig sofing ^^

No vegis com m'agrada que tothom fagi dieta menys jo :-| anda que no em menjo els entrepans a gust
jo he menjat geladet ^_^


les dietes me les passo per el forro, lo que sa de fer és menjar una mcia de tot i alguna cosa d'esport amb lo que m'agrada menjar a mi em posaré a passar gana..... les ganes XD
lodis escribió:jo he menjat geladet ^_^


les dietes me les passo per el forro, lo que sa de fer és menjar una mcia de tot i alguna cosa d'esport amb lo que m'agrada menjar a mi em posaré a passar gana..... les ganes XD

les meves amigues també quan veuen que j oestic feliç menjantme un entrepa i despres em compro un frankfurt (es el que hi ha que que hi hagi un"bar davant del cole que et faci entrepans al moment XD!) els fa ràbia i passen de les dietes XD!
Simplemente me voy a volver loco de tanto estudiar.

¡Mucha suerte en lo que queda de exámenes compatriotas!
morr escribió:Simplemente me voy a volver loco de tanto estudiar.

¡Mucha suerte en lo que queda de exámenes compatriotas!

Sort


Per la meva part queda esperar a les notes per veure si cal tornar a estudiar o no [Ooooo]
jo amb 2 exàmens i acabaré fins els juny...algun treball i algun parcial durant el quatrimestre però poca cosa....

vull que sigui dia 2 de febrer...
jo noo jo 21 de febrer U.U
que és quant acabes la exposició del TR??
nops el TR la setmana que ve el 21 de febrer acabo esl examens de la segona evaluació. I despres del TR espera li donare classes de llati a una que segons el seu germà (conegut meu) és un cas perdut la que m'espera.... [tomaaa]
jo dema a la tarda començare les meve vacances de quasi un mes xDD
Que gran, acaba de petar el servidor de correu de la UdG xDDD
Cafetino escribió:Que gran, acaba de petar el servidor de correu de la UdG xDDD

Fa estona...

:-|
eTc_84 escribió:Fa estona...

:-|

We're in

He pogut entrar ^^
ostres!! gràcies a vosaltres me recordat de mirar el meu correu de la uni...deu estar a petar...

vaig a sopar fins després!!! XD
[mode el oráculo on]

Auguro bastante presencia NS éste sábado, como no haya bastante presencia fascisto-policial, la cosa se va a calentar que da gusto.

[mode el oráculo off]

Tengo examen el miercoles y le tengo pavor, creo que no me presentaré.

UdG=atrezzo del pesebre=poblerinus

Salut!
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511