Catalans aixakeuvus xD (#43)

Aya_cat escribió:la primera part ni idea peroo....
mon amour par toi


Jajaja, era asturianu no francés.

molts anys fent frances [sonrisa]


La broma fàcil.
pos si pero porto anys U.U
Aya_cat escribió:pos si pero porto anys U.U


¿Estudias en el Liceo Francés?

Yo siempre he querido estudiar allí, los otros estudiantes gente repelente, pero foco de cultura y educación como pocos.
No no el meu cole deixen fer segon idioma estranger
bueno gent marxo a donar una volta, a estudiar i a veure el meu xiquet.


a la nit ja veurem si el conec o no al Paboh XD jaja
Joder, ¡qué morro! A mi sólo me ofrecieron alemán y vaya tres años sufriendo el idioma de Odín.
morr escribió:Joder, ¡qué morro! A mi sólo me ofrecieron alemán y vaya tres años sufriendo el idioma de Odín.

Alemany tinc pensat fer-ho més tard si la mandra no em guanya
lodis escribió:bueno gent marxo a donar una volta, a estudiar i a veure el meu xiquet.


a la nit ja veurem si el conec o no al Paboh XD jaja

pero si ya han colgao las fotos xD.
Sabeu quan es torna a emetre Prison Break als Estats Desunits ?
morr escribió:Sabeu quan es torna a emetre Prison Break als Estats Desunits ?



ja s'està fent, ahir vaig veure el nou episodi :D
morr escribió:
¿Estudias en el Liceo Francés?

Yo siempre he querido estudiar allí, los otros estudiantes gente repelente, pero foco de cultura y educación como pocos.


El otro dias estos tipos jugaban antes que nosotros. Un poco xocante escuchar hablando a chavales de Barcelona en Francés entre ellos [+risas]
Kina merda de fotos de la trobada XD
Quan torni a casa penjaré una foto, per a que en morr em posi a parir amb el meu nou estil "business"

Edit: aquí tinc una foto xD

Imagen
doncs no em sones de res ^_^


jo també el vaig veure ahir el episodi, cortesia del senyor eTc.


seerj, lo decía porqué en las fotos no se ven.
Cafetino escribió:I ara que m'hi fixo, vaia pinta que portava... ara vaig amb cabell curt i solc afaitar-me més sovint (o s'intenta) X-D

No hem canviat gens XDXDXDXDXD

wow, el Paboh amb cabell curt [flipa][flipa]

He aprovat anglès [poraki][poraki], només em falta una nota i està al 95% aprovada XDXDXD

[uzi] EngSoft
eTc_84 escribió:No hem canviat gens XDXDXDXDXD

Que dius?! El teu procés de talibanització esta força més avançat, només et falta el turbant i la kalasnikov [poraki]

eTc_84 escribió:He aprovat anglès [poraki][poraki], només em falta una nota i està al 95% aprovada XDXDXD

[uzi] EngSoft

Enhorabona, ara a per eng. del soft :p
Paboh escribió:Edit: aquí tinc una foto xD

Imagen


Sin comentarios para no herir sensibilidades. Bueno sólo una licencia, tiene un aire al Soriano (vicepresidente económico del Barça).

PD: Ya sé que deporte voy a escoger de artes marciales, HAPKIDO, me han convencido en la escuela, se ve que es nuevo en el barrio, y es defensa policial, basado en métodos israelíes.
morr escribió:PD: Ya sé que deporte voy a escoger de artes marciales, HAPKIDO, me han convencido en la escuela, se ve que es nuevo en el barrio, y es defensa policial, basado en métodos israelíes.


Vols ser Jueu i no saps com.
sgaesux escribió:
Vols ser Jueu i no saps com.

Jo diria que es vol fer mosso d'esquadra o membre de la guardia urbana X-D
Si me apunto a esto no es porque sea de policias ni de israelitas, sino porque me han asegurado que es una de las pocas en la que enseñan defensa personal ante armas blancas. Que por los tiempos que corren, es esencial. Además te enseñan a caer, cosa que nunca he aprendido, y que me ha hecho llevarme alguna que otra tunda.
Cafetino escribió:Jo diria que es vol fer mosso d'esquadra o membre de la guardia urbana X-D


Per confiscar beguda als botellons i jincarseles ell xDD

BARÇA!!!
doncs mira no està malament lo que diu el morr, sobretot lo de les armes blanques.
papa del 15 que porto xD
seerj que el finde no comença fins dijous XD
Avui és l'aniversari d'en Digijos

felicitats
felicitats!!!



el rei del spam ja no es passa per aquí [mamaaaaa]




















































ara el poder és meu!!! [666]
Teniu més perill que un elefant a una xatarreria
Felicitats al mr digimón, si es passa per aquí, clar X-D
ZholvaX escribió:Teniu més perill que un elefant a una xatarreria
si som molt boness noies [angelito]
aya tu fa 3 fils que no tanques XD [poraki] és el senyor cafetonet que està agafant poder






em de desplomar-lo XD
lodis escribió:aya tu fa 3 fils que no tanques XD [poraki] és el senyor cafetonet que està agafant poder







em de desplomar-lo XD


quan vulguiss
[chulito] va que jo puc desplomar a qualsevol XD!
felicidades digi, desde el estado de embriagadez del seerj xD.
Cafetino escribió:Felicitats al mr digimón, si es passa per aquí, clar X-D

Que pasa, que si no me paso no me las das? Menuda mala persona... :/

Pues que voy a decir. Que, aunque parezca mentira, las neuronas de Aya a veces funcionan y se ha acordado de la fecha de mi cumple (no puedo decir lo mismo de Lodis U_U) y que bueno, el dia no me ha ido del todo mal... varios regalillos, mucho chocolate y echandole morro la t10 de la semana que viene (que coño, 6,90 son 6,90€ y tengo que hacer honor a nuestra fama de tacaños xD)


En fin. Que sigo zampando un trozo de tarta de choco (alguien quiere?) y pa la cama que el jefe mañana no me da fiesta U_U xD



PD: Spamers
DiGiJoS escribió:Que pasa, que si no me paso no me las das? Menuda mala persona... :/

Pues que voy a decir. Que, aunque parezca mentira, las neuronas de Aya a veces funcionan y se ha acordado de la fecha de mi cumple (no puedo decir lo mismo de Lodis U_U) y que bueno, el dia no me ha ido del todo mal... varios regalillos, mucho chocolate y echandole morro la t10 de la semana que viene (que coño, 6,90 son 6,90€ y tengo que hacer honor a nuestra fama de tacaños xD)


En fin. Que sigo zampando un trozo de tarta de choco (alguien quiere?) y pa la cama que el jefe mañana no me da fiesta U_U xD



PD: Spamers
Sabes que yo nunca digo quen o a un trozo de tarta de chocolate ^^







tu eres el rey de los spammers
Felicitats Digigos [plas]

no et conec pero no esta de més
vaig a sopar fins després gent!!!

digijos, jo tinc un costum, o m'avisen quant son els cumples o no els recordo XD
avui li he recordat jo xd
DiGiJoS escribió:Que pasa, que si no me paso no me las das? Menuda mala persona... :/

Pues que voy a decir. Que, aunque parezca mentira, las neuronas de Aya a veces funcionan y se ha acordado de la fecha de mi cumple (no puedo decir lo mismo de Lodis U_U) y que bueno, el dia no me ha ido del todo mal... varios regalillos, mucho chocolate y echandole morro la t10 de la semana que viene (que coño, 6,90 son 6,90€ y tengo que hacer honor a nuestra fama de tacaños xD)


En fin. Que sigo zampando un trozo de tarta de choco (alguien quiere?) y pa la cama que el jefe mañana no me da fiesta U_U xD



PD: Spamers

Felicitats jefe [beer]

Jo, si és algú que m'importa, tinc un recordatori al mòbil... llavors quan arriba el dia, m'avisa i si la persona està contenta de la felicitació ja [babas][plas]
eTc_84 escribió:Felicitats jefe [beer]

Jo, si és algú que m'importa, tinc un recordatori al mòbil... llavors quan arriba el dia, m'avisa i si la persona està contenta de la felicitació ja [babas][plas]
es decir digi, al etc no limportes per lo vist...maleit jewtc :(
Bones!
Tinc una amiga q ha perdut el cd de la placa ethernet (x pillar inalàmbric), algu sap on es pot baixar algo pq el pc detecti la placa?
seerj escribió:es decir digi, al etc no limportes per lo vist...maleit jewtc :(

jaja

drkness escribió:Bones!
Tinc una amiga q ha perdut el cd de la placa ethernet (x pillar inalàmbric), algu sap on es pot baixar algo pq el pc detecti la placa?

Imagen


Ethernet = RJ45 = Cable
Wifi = inalàmbric

Placa = Motherboard = Placa Base = On s'insereixen les targetes (xarxa, WIFI, capturadora, so, gràfica...)

No se'm malinterpreti, però diguem-li pomes a les pomes, no pinyes als prèssecs...

La solució => Dir-nos la marca / model de la targeta de la teva amiga/companya/camarada/compinxe/...
nadie habla de mi link del concurso friki de comerse el culo de tu amigo de los japos estos???? :(:(:(:(:(:(
seerj escribió:nadie habla de mi link del concurso friki de comerse el culo de tu amigo de los japos estos???? :(:(:(:(:(:(

Loading....
eTc escribió:Ethernet = RJ45 = Cable
Wifi = inalàmbric
Placa = Motherboard = Placa Base = On s'insereixen les targetes (xarxa, WIFI, capturadora, so, gràfica..)
No se'm malinterpreti, però diguem-li pomes a les pomes, no pinyes als prèssecs...
La solució => Dir-nos la marca / model de la targeta de la teva amiga/companya/camarada/compinxe/...

Vales no m'ataquis [+risas]
Diu q es marca no t'hi fixis... en fi, si no m'ho vol dir ja s'espavilara amb els d la botiga... [rtfm]
merci d totes maneres
atencion al combate pulpo-tiburon, me quedao a cuadros xDDDD

EDIT: asi me gusta cafetino, al menos hay uno que le interesa, no como al jewtc :P
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811