Catalans aixakeuvus xD (#43)

17, 8, 9, 10, 11
Rubianes acusat per 'ultraje a españa' per una associació que es diu 'Fundación para la Defensa de la Nación Española'
[lapota]

La transició va ser una mentida, aquest es un pais feixista.

PD: evidentment esta a misce, sere un blanc perfecte per els feixistes del forum XD
i al Albert OM li han retirat els càrrecs, que me imagino que devia estar acusat al portar Rubianes al seu programa perquè s'expliques...

ho he vist a les noticies, però després al Club, el rato que jo ho he vist, no han dit res.
lodis escribió:i al Albert OM li han retirat els càrrecs, que me imagino que devia estar acusat al portar Rubianes al seu programa perquè s'expliques...

[qmparto][qmparto][qmparto]

La doble moral de l'ejpaña paleta.
ho he vist a les notícies, millor dit sentit perquè tenia la tele posada però estava al a cuina, però m'imagino que deu ser perquè com l'Albert només el va portar al programa, però els declaracions van ser del Rubianes, ara l'acusat és ell.
mare meva després parlen de llibertat d'opinió... [burla3]
bon dia ZzzZZ ZzzZZ

cap a la biblioo [snif]
bon diaaaa! ala men vai a correr una estona [triston]
Cuando hablas de tú, soy yo, cuando él no está,soy yo, él, tú y yo somos nosotros ... esquizofrenia, esquizofrenia

PD: ¡Qué noche más grande! Pero este sábado ya no salgo que tengo que estudiar, y ahora me espera una comida copiosa de productos de la tierra.
uenu com sempre he aprofitat be el mati.. i aquesta tarda ia no tinc ganes de fer res.. [mamaaaaa]
BUfff, borrachera impresionante que llevo a base de vino - Marqués de León y uno de Pamplona- y un dolor en la barriga por chorizo do bierzo, morcilla, y BOTILLO.

¡LARGA VIDA AL BOTILLO Y AL VINO!

PD: Menos mal que me he retirado a tiempo , porque la juerga seguía con champagne.
morr escribió: champagne.


Com es cuida la burgesia.
sgaesux escribió:Com es cuida la burgesia.


Es lo que tiene trabajar y celebrar un día con gente de bien , comiendo bien, en un local cocinados por nosotros mismos (bueno por mi padre y unos cuantos tarados).
Bona tarda, que poc spam que heu generat :p
vaya cafetiño qe m'he fotut després d'instalar a ma tieta los drivers de l'ordinador..
dugues hores 20€, qe no l'hi volia acceptar pero ella s'ha encaparrat
uenu per fi aquest es lultim finde que em quedare aqui tancat com un pardillu..

La setmana que ve fiestaaa!!
JKD-Remote XP1.19
quantes coses se'm venen al cap XD
con la resaca del 15 y tal, me piro de nuevo de fiesta, agur!
Apa, després d'una dutxa i un canvi de roba, me'n vaig a un altre sopar i després de festa, avui per Girona ^_^


[beer]
ala men vai a prepararme i de despres de festa q falta gent! [oki]
jo la festa la vaig tenir ahir
:-|

per cert esteu pocs spamejadors XD!
que cabrons quina enveja em feu.. Algú mes? XD



(ia queda poc..ia queda poc.. XD)
si et sents millor quan tu estiguis de festa jo estare estudiant
Aya_cat escribió:si et sents millor quan tu estiguis de festa jo estare estudiant
XD ara no majuda gaire.. La setmana que ve recordamu.. [666]
kurras escribió:XD ara no majuda gaire.. La setmana que ve recordamu.. [666]

ja si eso dintre d'unes quantes que diria que començo el 15 U.u
a mi recordam-ho a partir del dia 1 o quant estigui per aquí jeje.


ara relax ^_^ aixó si he fet una migdiada de 2h jeje [burla2]
quin morro que teniu tots
buffff....

hem perdut de 3 punts jugant un partidas...

Estic content y molt cansat, titular, 35 minuts seguits i pq he fet la 5a. 15 puntets. Dema derby contra Martorell. [boing]
Púes aixó qe han fotut a Torrebandarra.. ay! perdó, dic Torredembarra un nou sk8park, petito y comprimit, pero bonic ell y si os voleu adreçar, és al costat de l'estació de trens...

Já hi anirem púes, quedea tots avisats! xeeeicss!!
dona, després de fer exàmens, lo mínim és estar de festa ^_^



ara a torre hi han posat un lloc skypark??
[qmparto][qmparto]

A mamarla [poraki][poraki]
bufff.... nomes de imaginarme la rasca que pasare akesta nit per torna a casa... pero bueno, es suportara.
kurras escribió:XD ara no majuda gaire.. La setmana que ve recordamu.. [666]


Me queda uno, curras!.

Imagen

PD: ¿ Alguien sabe si "Lost" también se ha reanudado ? ¿ Cuándo emiten el siguiente de Prison Break (es decir lo que sería el segundo después del parón) ? ¿ Alguna web dónde informarme de esto ?
lost, el 3x7 se emite el 7 de febrero en USA, así que el día 8 lo tendrás aquí.

prison, sale el 2x15 el día 29 de enero ^_^
lodis escribió:lost, el 3x7 se emite el 7 de febrero en USA, así que el día 8 lo tendrás aquí.

prison, sale el 2x15 el día 29 de enero ^_^


Gracias, gata. Voy a drogarme para seguir estudiando, que me tengo que leer un libro "La Democracia Económica" no muy divertido.
no tiene pinta de ser divertido la verdad
yabadabadhoooo


aya, tu que tot ho saps, alguna cosa interessant a la tele??
morr escribió:Me queda uno, curras!.
A mi 2, i a mes seguits! [triston]


En fin, men vai a durmir, que dema com sempre a matinar..
lodis escribió:yabadabadhoooo


aya, tu que tot ho saps, alguna cosa interessant a la tele??

marujeooooo
usease res de res

pero :
el fran y la edurne de ot2005 estan sortint
això ja es veia venir, que ella va tallar amb el novio poc després XD

jo també tinc maruejo però no del públic XD
jo porto diiies volen guillotinar a uns quants ^^
mira lo que m'ha passat a mi..en fi que la gent te unes edats mentals que fan pena...
UE!!!
Catalans el poderrr! [risita]
uoles xavi




edats mentals? aquests ni han nascut XD!
hola xavi benvingut!!!




dona, les meves amigues si que han nascut...però encara els hi queda molt per madurar XD
wolas !
eske tik flipant no se ke esteu dient [sonrisa]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11