Catalans aixakeuvus xD (#43)

17, 8, 9, 10, 11
pues si aketa setmaneta pasada el van inagurar es petito pero esta molt ple
y aki a reus en teoria era pel gener pero el faran mes endavant com sempre y ademes es al mateix joc pero millor.
ens han mostrat els planols y volen fer en forma d'ou amb fanbox baranes y a mes a mes una u
bye
tranquil jo t'ho explico.


si vas mirant els posts, veuràs que alguns tenen relacions, noticies, xorrades varies... lo de aya i meu son cotilleos de la tele i parides nostres (ara es quant algun dels xiquets es queixen de que ho fem servir a mode de chat XD ) pero mira ^_^ em de animar el fil jeje


mota ni idea de que a reus n'hi havia un, on està?? XD
xavi58 escribió:wolas !
eske tik flipant no se ke esteu dient [sonrisa]


les mosses son unes spammers indiscriminades [jaja]
shttt que a tu et tenim en bona consideració, a veure si entraràs a formar part de la llista negra XD
Pues tiene huevos que tengáis en la lista blanca al personaje de dos mensajes arriba.

PD: El libro Aya, está interesante. Habla de la dicotomía entre libertad e igualdad, la gran paradoja entre ellas y la democracia. A más igualdad menos libertad, y grandes dilemas del s.XIX (Tocqueville) y s.XX (Dahl y más peña) sobre la cuestión. Otra cosa es que aunque hay fragmentos que lo degusto (como la democracia-tiranía de las masas, o democracia-tiranía-delEstado-benevolente), hay otras que son aburridillas y me lo tengo que leer por obligación y hacer un trabajo antes del lunes.
lodis escribió:shttt que a tu et tenim en bona consideració, a veure si entraràs a formar part de la llista negra


i en akesta llista qui hi ha¿? [jaja]
M'envai a sobar nanus i nanes....

Que vagi bé l'spammejada xDD
jo u sento pero no em kedu a spammejar, ara em piru a veure si bec una mica d'alcohol i... aconsegueixo recordar demà el q faré ara

Moraleja: tinc poca memoria o serà l'alcohol [toctoc] [toctoc]
oscuros, tu estàs a la llista bona


la negra... és un secret XD jejeje


morr, te refieres al mota???



bona nit yogurin!!
lodis escribió:morr, te refieres al mota???


Em refereixo al que no té gust musical, o el té molt deteriorat, a més a més es un reaccionari català : Sgaesux (mierda de nick).
lodis escribió:oscuros, tu estàs a la llista bona


ufff kina sort [burla2] [qmparto]
pues no, el tenim a la llista bona ^_^ ens cau bé, que vols fer-hi...


oscuros...encara que ens fan dubtar una mica,eh? el fet de no posar el teu nom quant escrius a un fotolog...i poses aquests noms tant raros...mmm.... és sospitós XD
morr escribió:
Em refereixo al que no té gust musical, o el té molt deteriorat, a més a més es un reaccionari català : Sgaesux (mierda de nick).


Tranquil que tu estas a la llista rosa.

XD
Me importa dos pepinos en la lista que esté.

PD: Contundencia Barcelonesa Oi! xD
el morr té una llista per ell solet XD



pd algú sap com va el tema rubianes??
lodis escribió:el morr té una llista per ell solet XD


Es que un skin, aspirant a jueu, fan del nintendogs i adicte als nuvolets roses es dificil d'encasellar XD

lodis escribió:pd algú sap com va el tema rubianes??


Pendent de judici i a misce jutjat ja XD
lodis escribió:pd algú sap com va el tema rubianes??


Que se joda, cadena perpetua y Santiago y cierra España.

PD: En serio, una flagrante muestra de intervencionismo del Estado, sobre las libertades de las personas ( y para más INRI, de una de las principales sobre la que se articulan otras ). Hay que sumarle a esto otras flagrantes muestras de la farsa que es el Estado Español, como la Ley de partidos (prohibiendo a los abertzales presentarse), la Ley de negación del Holocausto y exhibición prohibida de símbolos nazis, el delito de injurias al Rey en fín... una farsa todo.

PD2: Por cierto a todos esos salvapatrias que ahora tienen un discurso sorprendentemente liberal y pluralista, me gustaría ver que gallo cantaría si hubiese dicho lindezas en el mismo plató contra el invento de Cataluña. Y no vale parafrasear como el friki de Ciutadans.

PD3: ¿Nintendo Dogs? Joder sólo le eché un vicio una semana y me pareció curioso.
a tu també et va el nintendogs??

uis si encara tindrem més coses en comú de les que em pensava... XD


morr cada dia em sorprens més jeje


si que es difícil de "encasillar" si XD jajaja

lo de misce ja m'ho pensava, però no he trobat el fil...per això me sorprès una mica...
morr escribió:PD2: Por cierto a todos esos salvapatrias que ahora tienen un discurso sorprendentemente liberal y pluralista, me gustaría ver que gallo cantaría si hubiese dicho lindezas en el mismo plató contra el invento de Cataluña. Y no vale parafrasear como el friki de Ciutadans.


No intentis fer un palalelisme on no es pot.
lodis escribió:si que es difícil de "encasillar" si XD jajaja


Sin acritud, pero siempre he odiado la gente a la que le gusta encasillar personas.

SGAESUX(mierdanick) escribió:No intentis fer una paral·lelisme on no es port


Se puede hacer perfectamente y cuando salga ( le doy un mes) una noticia similar en contra de Cataluña (declaraciones de Ibarra y similares) y el Parlamento de Cataluña ponga denuncias por atentar contra el honor y más paridas te lo sacaré a relucir.
morr escribió:Se puede hacer perfectamente y cuando salga ( le doy un mes) una noticia similar en contra de Cataluña (declaraciones de Ibarra y similares) y el Parlamento de Cataluña ponga denuncias por atentar contra el honor y más paridas te lo sacaré a relucir.


Això no és cap paralel.lisme.
El Rubianes es español l'Ibarra no és català.
En Rubianes criticaba una part de la societat española, l'Ibarra a tot catalunya.
En Rubianes ha estat denunciat, Ibara, lossantos i cia. porten segles fent coses molt pitjors i tan alegres.
En Rubianes és un humorista que es dedica a fer gràcia magnificant la manera de dir les coses.

Fes un palalel.lisme amb un humorista feixista criticant els rojos... els feixistes no tenen humoristes ni humor.
Els catalans sempre em tingut sentit del humor i som els primers en riurens de nosaltres mateixos.
sgaesux escribió:Els catalans sempre em tingut sentit del humor i som els primers en riurens de nosaltres mateixos.


Jojojojo. No tienes ni idea de lo que acabas de decir, en esta comunidad autónoma, han habido muertos por viñetas humoristas.

PD: Respecto a los del "paral·lelisme" admito darte parte de razón, aunque mantengo la postura, si bien no se puede hacer un paralelismo total, el paralelismo parcial ya vale si sólo para ver la magnitud hipócrita del fenómeno.
morr lo he peusto entre "" porqué es la palabra que han utilizado XD


es que he desconectat bastant de la tele, per aixó volia saber com estava la cosa.


jo he anat a espectacles que ha fet el rubianes aquí al teatre i sempre m'ha agradat molt el humor que té i al ironia en que tracta molts temps, i es veritat que no es pot comprar les dos coses, però això està mirat des de madrid, així que...
jajajaja
Sgaesux kina raó tens jajaja (amb kariñu)
xavi58 escribió:jajajaja
Sgaesux kina raó tens jajaja (amb kariñu)


Joder, qué gran paja&mamada.

PD: Lodis, Rubianes es un bufón, por cierto seguimos acumulando aficiones tuyas (dolcegavanna,esquiar, teatro ...) ejem, ejem.
morr escribió:
Jojojojo. No tienes ni idea de lo que acabas de decir, en esta comunidad autónoma, han habido muertos por viñetas humoristas.

PD: Respecto a los del "paral·lelisme" admito darte parte de razón, aunque mantengo la postura, si bien no se puede hacer un paralelismo total, el paralelismo parcial ya vale si sólo para ver la magnitud hipócrita del fenómeno.


Clar i català, en rubianes s'estaba cagant en els feixistes del PP que estaven dedicant a crear odi per guanyar vots en el tema estatut.
La frase de me cago en españa ha estat totalment treta de context i manipulada.

'El Parte' del buenafuente es el clar exemple del que dic, els catalans sabem riurens de nosaltres mateixos.

nuvolet rosa escribió:Joder, qué gran paja&mamada.


Tranquil ja vindrà el talivà músical per que pogueu fer-vos unes palletes.

XD
lo de dolce, és un rellotge, i es un regal, esquiar, en conec més d'un del fil ejems oscuros ejems que també hi va.

el teatre..mi veuràs poc, jo sóc més de cine, al teatre i va ma mare, jo em reservo per els festes majors i perquè mi han invitat XD


morr no te metas con el nuevo que lo asustas ;)
Sigo creyendo que es un topicazo lo que estás diciendo sgaesux pero bueno, además, si bien es cierto que en algunas cosas se puede generalizar por ejemplo : los españoles somos, en general, de tendencia autodestructiva, hechos que demuestra la historia y actitudes (aparte de ser un fenómeno ampliamente estudiado aquí y en el extranjero), con el humor me parece que es bastante difícil de generalizar como tú haces :

Para comenzar, ¿El humor de qué catalanes? Porque yo no veo casi nunca Tv3 ni he visto nunca al mikimoto (aunque sé quien es y que hace). Y más cosas ¿ El humor de Andreu Buenafuente es el mismo que el de Eugenio o el del Peret?

En fín, no le veo mucha lógica.
Ho dic més en el sentit de que el Buenafuente era líder d'audiencia i 'El Parte' era una de les seccions que més gràcia feia.

Evidenment que no es pot generalitzar, però com a mínim amb les meves amistats catalanes és així.

Pd: vaig a veure si faig algo de profit qe tinc molta feina [noop]
morr escribió:Jojojojo. No tienes ni idea de lo que acabas de decir, en esta comunidad autónoma, han habido muertos por viñetas humoristas.

PD: Respecto a los del "paral·lelisme" admito darte parte de razón, aunque mantengo la postura, si bien no se puede hacer un paralelismo total, el paralelismo parcial ya vale si sólo para ver la magnitud hipócrita del fenómeno.

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Polònia, Minoria Absoluta :-| :-| :-|

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

No comparar amb els Morancos fent l'imbècil o amb Cruz y Raya vestits de dona (o al reves..)

Un és fer paròdies dels defectes dels personatges públics i l'altre és la cerca de la rialla troglodita i ¿fàcil? (no sé, a mi no em fan puta gràcia.. però en fi..)

Ja es va veure que uns de Polònia van fer un altre programa per les españes i va durar dos o tres ídems... l'humor de l'autocrítica :-| :-|
Uf, venga me voy a escuchar la Rosa de los Vientos.

PD: Pujarem dalt del cim, amb el cor alegre, baixarem a la vall, quan es faci fosc...

¡Qué grande!

PD: Cruz y Raya y demás bazofia propia de la trasnochada TVE apesta.
bon dia gent, que us vagi be la resaca..
eTc_84 escribió:MEGAMAXIPWNED [plas]
Que puta mierda friki es estaaaa?
morr escribió:Uf, venga me voy a escuchar la Rosa de los Vientos.



l'altre dia vaig escoltar el programa i no esta gens malament
I us dono la raó amb cruz y raya no els suporto >.<



p.d: bon diaaaaaaaa [jaja]
jo no els puc ni veure, ni els cruz y rala, els morancos i similars...
la gran majoria de programes de tve 1 no m'agraden.
lodis creusque ens dona temps a... [666]
si!!! [sati]


per tu deixo de mirar la serie i estic aquí ^_^
aixxxx



quina serie estas mirant





per cert encara no me acabat death note >.<
¡Buenos días!

PD: Os ayudo a cerrar el hilo rapazas.
la xiqueta que fa 3 fils que no tanca, i ara que pot tancar aquests... doncs mira...XD


que et queda molt per death??


primers capitols de house XD
no et creguis que en falta molt no


va que dintre de res men vaig

p.d ale tanqueu sols



un altre fil quen o puc tancar >.<
ja marxes??

jo ara també marxaré que tinc que anar a dinar amb la familia....


tancaran els xiquets...
Vaya tarde de duro estudio que me queda, y todo por ser un puto vago.
això ens passa a molts, jo dimarts en tinc un que només hauria de teni rla metiat si hagués estudiat epr l'exàmen de novembre...


tanquem?
Cerramos el chiringito.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11