Catalans aixakeuvus xD (#50)

Bon dia Kurras

Jo estic veien les Motos
bon dia
quina cilindrada fan ara?
De moment cap

Algu sap a kina hora comença la de Moto GP?
Bon dia

seerj escribió:Me he quitado mi barba de Imán de la mezquita de Barcelona y ahora la tengo cual burgués de principios de siglo xDDD.


Ja ho deia jo, que els dos "rebels" del fil en el fons ereu uns burgesos [poraki]
bon dia!!! buff kina nit més guapa [plas]
Ja comença la Carrera de Moto GP

Vaig a veure-la
nadie más está viendo uno de los mejores deportes del mundo? pressing catch! en fin... xD
seerj escribió:nadie más está viendo uno de los mejores deportes del mundo? pressing catch! en fin... XD
io ara ho estava mirant al cuatro.. [Ooooo]
seerj escribió:nadie más está viendo uno de los mejores deportes del mundo? pressing catch! en fin... xD


esport? més aviat espectacle teatral

Brutal Motogp...
Bueno, sin poner en práctica el libro ( no llevo ni 50 hojas de esa Biblia), puedo decir, que ayer por circumstancias MUY raras, acabé con una cierta sequía en Barcelona.

[666]

PD: ¡Qué frío y viento hacía cagon dios!
sgaesux escribió:

Brutal Motogp...



M'has tret les paraules
Vaya duelo entre Pedrosa i Rosi

Pedrosa u te dificil x pasar a Rosi pero no imposible
Bon dia gent! Fa un dia molt macu, i tot i així veig que amb l'excusa de les motos i el barça-madrid tothom es quedarà escarxofat al sofà... [reojillo] (jo segurament també :p)
Que tal us va tot? :-P
Jo no veure ni les motos ni el partit xD
S.h.O.c.K escribió:Jo no veure ni les motos ni el partit xD


El S.h.O.c.K com sempre donant la nota xdd
Jo crec que me'n vaig de cap a la dutxa, i després a dinar a cal meu pare :p

Pel barça a veure que fem, a veure qui posarà la casa avui xDD
Joder, no os podéis imaginar el puto viento que hace en Barcelona, a mi primito pequeño casi se lo lleva. Bueno, hemos echado 5 quinielas, a ver si toca alguna y me saca de este antro.
Ya te digo morr hace un viento fuertisimo

Mi casa esta temblando y no es coña xk mi casa es muy vieja jajaj
Pedrosa tercer no està malament [chulito]
Veo que soy el único que no está viendo la bazofia esa de las motos.
morr escribió:Veo que soy el único que no está viendo la bazofia esa de las motos.


en gustos no hay nada escrito
Aya_cat escribió:Pedrosa tercer no està malament [chulito]


Bien!!!

A seguir aixi

Morr tu se k eres bazofia xd


es coña tio jajaj
Impagable el combate entre finlay y su enano contra booggie man y su enano xDDDD.

Imagen Imagen

Y mañana calçotada popular con una resaca del 15 xD.

PD: motos sux mucho xD.
La F1 comparada amb la motogp es una basura, espero que aquest any tingui algun tipus d'emoció pq fa uns anys que és lamentable.
si ho dius pel tema d'avançaments no es cosa de fa uns anys, sempre ha sigut aixi..i tot i aixi hi ha hagut molt bons moments en carrera.. i apart d'aixo, a mi m'encanta pel tema d'enginyeria, els cotxes son autentiques maravelles.

El que em fa rabia es el fenomen Alonso, que sembla que abans d'ell no hi hagues F1
Per deu quines ganes de matar.

Estan fent un programa a la MTV per flipar, va de l'aniversari de ultrapijes de 16 anys d'USA.
Per deu quines consentides de merda, arriba a la festa amb un lamborghini descapotable que no sap ni dur i el drama de la festa es que a s'ha de canviar i no hi ha el tio encarregat de les sabates, per deu, la mare insultant a tot cristo i la nena amb una depresió de cavall, per sort tot es soluciona amb el porche cayene que li regalen al acabar la festa.

Es estrictament necessari ser un capullo retrassat per ser multimillonari?
Jo estava veient el programa de Mtv2 sobre esl famosos de Hollywood i els trastorns alimentaris que pateixen i hi han casos que són d'internament...que trist
Un hombre entra en un restaurante de última moda y sale a recibirle un robot, perfectamente vestido de maitre, que le dice:
"Lo siento, señor, pero todas las mesas están ocupadas y tendrá usted que esperar una media hora. Estoy perfectamente programado y, si usted lo desea, mientras la casa le invita a una copa en la barra, podemos conversar un poco para que la espera sea más agradable"
"De acuerdo" dice el cliente sorprendido ¿Le importaría decirme cuál es su Cociente Intelectual? pregunta el robot-maitre"Es de 160" responde el cliente. Y durante los treinta minutos siguientes el robot dialogó con soltura y amenidad sobre los últimos acontecimientos culturales, la economía mundial, analizando sus previsibles tendencias y sobre los másrecientes avances científicos y tecnológicos...
El cliente queda muy impresionado y, al cabo de unos días decide volver, pero para ver como reacciona el robot, le dice tener un CI de 95.
El robot estuvo los treinta minutos de espera comentando el desarrollo de la liga de futbol, los triunfos internacionales de algunos deportistas de elite y, también, los últimos programas de televisión.
Lleno de curiosidad, por tercera vez vuelve el cliente a los pocos días y ahora, a la pregunta del robot, responde que tiene un CI de 50
El robot comienza a hablarle despacito y le dice:
A s í q u e v o l v e r e m o s a v o t a r a l P. P la p r ó i m a v e z ¿n o?
sgaesux escribió:Per deu quines ganes de matar.

Estan fent un programa a la MTV per flipar, va de l'aniversari de ultrapijes de 16 anys d'USA.
Per deu quines consentides de merda, arriba a la festa amb un lamborghini descapotable que no sap ni dur i el drama de la festa es que a s'ha de canviar i no hi ha el tio encarregat de les sabates, per deu, la mare insultant a tot cristo i la nena amb una depresió de cavall, per sort tot es soluciona amb el porche cayene que li regalen al acabar la festa.

Es estrictament necessari ser un capullo retrassat per ser multimillonari?


Aquesta gent no sera mai feliç perque no valoren el que tenen i la seva escala de valors esta alterada apart que son imbecils i ala minima que tingui algun problema serios o aixi malament, tene una ment molt debil. Com un dia s'el hi acabi el "chollo" dels diners moriran, sino ho han fet abans per drogues o accidents amb els seus supercotxes.
morr escribió:Veo que soy el único que no está viendo la bazofia esa de las motos.


Yo tampoco las vi
Y es que es preferible, reír que llorar, así la vida te debes tomar...

Me voy a trabajar.
Bona tarda

Puta sinusitis, vaia mal que carda, a veure si amb l'efelgaran es passa cawento
Bona tarda

Aquest fil esta molt parat i molt abaix

Kin aburriment de tarda

salut
Cafetino escribió:Puta sinusitis, vaia mal que carda, a veure si amb l'efelgaran es passa cawento


Amb el nom que te ya te pinta de no ser gaire agradable....


BARÇA!!!! Espero no tenir que ostiar un coixi que tinc... que despres del partit del liverpool... em va fer pena i tot xD


La merda del partit es que la tdt va amb dos segons de retras envers la radio... i el montes una estona fa riure, pero un partit important sencer pot rallar.
Edu, al foro de cataeolonia, te posat una firma que si que comleix les normes d'aquí eol ^_^ ja la tens arreglada ^_^ si vols algun canvi avisa.


esperem que guanyi el Barça ^_^


amb l'eferelgan poc faràs, has de prendre flumucil o el seu genèric flumil ^_^ la sinusitis està probocada per l'acumulació de mocs al os d'aquí els pòmuls i fa que s'imflami i faci mal, t'has de prendre algo per dislodre ^_^
Merci Lodis

Ja esta ficada

Visca el Barça i Visca Catalunya!!!!!!
No arriba la sexta per el cable de ono?
Parlo de forma analogica, que no tinc el digital.
lodis escribió:amb l'eferelgan poc faràs, has de prendre flumucil o el seu genèric flumil ^_^ la sinusitis està probocada per l'acumulació de mocs al os d'aquí els pòmuls i fa que s'imflami i faci mal, t'has de prendre algo per dislodre ^_^

Doncs l'efelgaran ha estat pendreme'l i estar com nou ^_^

Apa gent, me'n vaig ja a ca un colega per veure el barça mentre sopem, després un altre xute, i de festa.


[beer]

PD: Això sí, l'alcohol avui, millor ni tocar-lo :p
Cafetino escribió:

PD: Això sí, l'alcohol avui, millor ni tocar-lo :p


Un trago de de stroh o absenta i els mocs fugiran del teu cos xDD

SGAESUX, els de ono emeten en analogic enkra per tot catalunya?
Vaig sentir k si tens sintonitzadora de tv analogica es poden veure alguns canals i si tens un programet.... si ho sabeu mp xDD
Tinc un familiar k te ono i li pot interesar.
edu!!! tio!! però posa la imatge!! no al reduida!! joder le vista i me quedat en plan..però si ocupava més...agafa el link de propiedades i ja està.


mmmm bueno si et va bé el eferalgan...que te l'has pres de 1g?¿ doncs així res, però si se't torna a carregar ja saps.
Doncs jo sopare ara a les 9 i tambe amb els colegues a veure'l, passo de sopar merda pitzza a domicili.
sgaesux escribió:No arriba la sexta per el cable de ono?
Parlo de forma analogica, que no tinc el digital.



forma analogica? ONO? ONO es digital que io sapiga.. i si que hiha la sexta

educobainbcn, posat la firma amb l'enllaç directe, que queda massa petita aixi

http://img110.imageshack.us/img110/8194/firmaedurg4.jpg
Bueno ja ho mirare lo de la Firma k em tinc k pirar

Fins Despres

salut i Visca el Barça!!!!
kurras escribió:

forma analogica? ONO? ONO es digital que io sapiga.. i si que hiha la sexta

educobainbcn, posat la firma amb l'enllaç directe, que queda massa petita aixi

http://img110.imageshack.us/img110/8194/firmaedurg4.jpg


Pel cable d'ono també arriba senyal analogica, dit d'altra manera si enchufes el cable coaxial directament a la tele pots sintonitzar canals (ho havia sentit i ho he provat avui, es cert) pero m'extranya que no arribi la sexta (arriben molts canals locals i els tipics estatals/catalunya)

Jo tb piro FORÇA BARÇA!!
sgaesux escribió:Pel cable d'ono també arriba senyal analogica, dit d'altra manera si enchufes el cable coaxial directament a la tele pots sintonitzar canals (ho havia sentit i ho he provat avui, es cert) pero m'extranya que no arribi la sexta (arriben molts canals locals i els tipics estatals/catalunya)

aps no ho sabia
Gooooooooooooooooool de Mesi

Nomes kedan 2 Gols mes i encerto la porra
el reijkard ha de fer entrar dos laterals i treure marquez i un davanter, aixi jugara amb un 4-3-2, sino patirem.
ja, es qe sabent qe tenia la groga com fot aketa falta?
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711