Catalans aixakeuvus xD (#50)

I el de la Sexta no saben transmetre
a mi el de la sexta em fot dels nervis, per com parla, els comentaris i els sobrenoms...


me cagon tot, ja es poden posar les piles o durant 1 setmana només menjarem la derrota...
jo he perdut la porra de classe U.u i podia haver guanyat 50 euros [decaio]

lodis on t'estas?
jo si marquen dos gols mes el barça guanyu la porra
Aya_cat escribió:jo he perdut la porra de classe U.u i podia haver guanyat 50 euros [decaio]

lodis on t'estas?


ocupada XD [ayay]

merda minut 44.... per favor 3 minutets i que marqui el barça...


edit. goooollll dios el messi és el amo
hattrick de messi visca el barça!!
[plas] [plas] bueno no està mal, empatats en 1er lloc amb el sevilla ^_^ ha estat un bon partit
petitet però maton ^_^

s'ho ha currat, si senyor.

encara que si no fos per l'Oleguer, crec hauríem pogut guanyar.
Creieu que Messi es voldrà casar amb mi? [ayay]
Puto Arbit Merengue de Merda!!!!

1. No pita uns quants penaltis a favor del Barça
2. Ha anat a expulsar a Oleguer
3. Tendria k haver expulsat a mes d´un del Madrid i no ha expulsat a ningu

puto cabro de arbit
*Rouse* escribió:Creieu que Messi es voldrà casar amb mi? [ayay]


[looco]
Tens competencia
educobainbcn escribió:2. Ha anat a expulsar a Oleguer
l'Oleguer s'ho ha buscat ell solet.. Quin tiu mes burru
noies pues o teniu ven fotut, jo en conec d'una qe fins i tot pel cap d'any la saluda el mateix messi..

a mi em va dir fa uns dies qe la va coneixer a port aventura on estaba currant y en sec apareix el messi i es possa a jugar a lo de les anelles..
em va dir qe era dolentissim jugant i l'hi va dir:
com per tot siguis igual... llavors aquest va dir qe no
i a l'hora de marxar es veu qe va apareixer i la va convidar a prendre algo.. la mega amiga no va acceptar i varen passejar fins qe la va donar el seu numero de móvil.. no es coña
Passa que per una vegada teniu sort.. ja qe ella no vol res amb ell
mota escribió:noies pues o teniu ven fotut, jo en conec d'una qe fins i tot pel cap d'any la saluda el mateix messi..

a mi em va dir fa uns dies qe la va coneixer a port aventura on estaba currant y en sec apareix el messi i es possa a jugar a lo de les anelles..
em va dir qe era dolentissim jugant i l'hi va dir:
com per tot siguis igual... llavors aquest va dir qe no
i a l'hora de marxar es veu qe va apareixer i la va convidar a prendre algo.. la mega amiga no va acceptar i varen passejar fins qe la va donar el seu numero de móvil.. no es coña
Passa que per una vegada teniu sort.. ja qe ella no vol res amb ell


Que fort.... jo que pensava que treballar a port aventura era una simple explotació sense cap mena de benefici. Merdaaaaaaa!!!!
[mamaaaaa] [buuuaaaa] [mamaaaaa]
Bueno... si no li fa cas, que vingui a mi que jo el consolaré [looco]
tot lu bo que vulguis pero ia em direu què te de wapo.. XD

Imagen

lu que fa la pasta.. [uzi]





Ale men vai de festaa
No si per guapo em quedo amb el Valdes [amor]

quina sort tenen algunes i jo quen omés vaig poder saludar al Marquez

p.d: bona niiiiiiiiit
bona nit ..
edit: lloc, perdó
quina enveja el kurras... qui fos a un joc on i hagués festa ara..
Bona nit gent

Fins dema

salut i...

Asi, Asi Asi Gana el Madrid xDD
papaaaaa xD


barça de mierda...
Bona nit, estic cansat i una mica deprimit per variar
*Rouse* escribió:
Que fort.... jo que pensava que treballar a port aventura era una simple explotació sense cap mena de benefici. Merdaaaaaaa!!!!
[mamaaaaa] [buuuaaaa] [mamaaaaa]
Bueno... si no li fa cas, que vingui a mi que jo el consolaré [looco]


Rouse, em posare gelos :-?
Bon diaa

ales me'n vaig a veure la familia ^^

que us vagi bé el dia
Éste sabado es...

SAN PATRICIO
Imagen

Imagen

Imagen

Imagen

[align=left]
Patrón de Irlanda xD. Ése día papa del 15 solo a guiness, murphy's, Beamish y demás oro negro procedente de Eire.

Jajaja, menudo sabado friky nos espera XD [beer]


[/align]
Bon dia

Estic afonic de tant cridar ai al partit
Dios ayer me contaron cosas del viernes horribles, por lo visto iba más papa de lo que pensaba xDDD. Se ve que en el Open la lié bastante, y tengo un huevo de fotos en el movil que hice por lo visto, por que ni me acuerdo, y estoy flipando xDDDD. Agua de Valencia for president xD.
Por cierto jewetc, supongo que te rindes ante la evidencia, y de una puta vez en años me aceptas que el Oleguer tanto en el plano deportivo como en el plano ideológico como en el plano activista es una puta escoria ( en tu lengua fuckin' scum).

¡Vamos culé, hay que echarle más huevos!.
Me'n vai a la calçotada xD
Imagen

Atención, a la pancarta, y a la d final de "llibertad". También un detalle la camiseta de Pachá.

En fín, ¡Viva España! ( pero sin estos engendros ).
S.h.O.c.K escribió:
Rouse, em posare gelos :-?


No carinyu!!! Després de Messi vas tu [careto?]

Jo acabo d'arribar de jugar un partidet de voley contra unes pijes de Sarrià... m'han fotut d'una mala llet :o

Pero bueno, aquesta tarda toca relax [plas]
NGC abans de la 2ª part escribió:el reijkard ha de fer entrar dos laterals i treure marquez i un davanter, aixi jugara amb un 4-3-2, sino patirem.


ELs meus pronostics van ser acertats, amb la diferencia que reijkard va ser més lent.... i el segon lateral va entrar massa tard, pk va ttan lent alhora de fer els canvis?? deco i marquez es van jugar l'expulsio, cosa que s'hagues evitat si hagues fet els canvis abans.

L'arbitre va tenir errors puntuals, com no expulsar primer sergio ramos als primers minuts, despres va perdonar la expulsio de deco y marquez i algun altre, pero bueno tampoc no es culpa de l'arbitre la derrota, pk amb once els haguessim gunayat i la explsio de oleguer va ser justa.
Oleguer es un bon reserva, pero el barça ha de tenir jugadors titulars de mes qualitat que ell, aixo si normlalment l'oleguer no ho acostuma a fer malament, nomes te alguns dies negres de tan en tant, com contra l'arsenal que s'el pixaven, o ahir amb l'expulsio.


Que ve esta un despres d'una dutxa l'endema de surtir de festa i despertarse a les tantes xDD
L'expulsio de l'oleguer es culpa del frank i el seu 3-4-3 dels collons.
Per remuntar una eliminatoria en contra esta bé, per la resta és un puto suicidi.
sgaesux escribió: !!!!!!!!


Imagen
morr escribió:Por cierto jewetc, supongo que te rindes ante la evidencia, y de una puta vez en años me aceptas que el Oleguer tanto en el plano deportivo como en el plano ideológico como en el plano activista es una puta escoria ( en tu lengua fuckin' scum).

¡Vamos culé, hay que echarle más huevos!.

Si llegeixes el fil culé ho vaig dir, està descentrat i mereix estar a la banqueta per reflexionar.
D'altra banda, impagable la cara d'imbècils que se'ls hi devia quedar a molts que ja tenien el cava valencià/sidra preparades per celebrar que havíen salvat la temporada.. OWNED.
Tragar capello, tragar, garganta profunda.
L'únic que em queixo de l'àrbitre és que no va tenir ous de pitar l'últim penal...
De totes maneres, surten molt més tocats ells que nosaltres del partit, i això que no tenien res a perdre.
eTc_84 escribió:Si llegeixes el fil culé ho vaig dir, està descentrat i mereix estar a la banqueta per reflexionar.
D'altra banda, impagable la cara d'imbècils que se'ls hi devia quedar a molts que ja tenien el cava valencià/sidra preparades per celebrar que havíen salvat la temporada.. OWNED.
Tragar capello, tragar, garganta profunda.
L'únic que em queixo de l'àrbitre és que no va tenir ous de pitar l'últim penal...
De totes maneres, surten molt més tocats ells que nosaltres del partit, i això que no tenien res a perdre.


Gracies a l'empat no tocaran res, ni fotran fora al capello, akesta es la bona noticia.
morr escribió:
Imagen


aixo que representa que és? captures promocionals o que se'ls hi ha escapat un episodi no emès a internet?

de totes maneres si recordes el que va dir el hiro del futur (espasa perilla) ja saps el que passarà (o el que no passarà)

Pd: hi ha una altra lectura de la qual estic passant...
Lodis ja esta arreglat lo de la firma

Gracias x reduirla i ara si k keda be

salut
calçotada, grande calçotada! xD m'he posat com el kiko, jajaja, carajillos y porrones roolz xD.
NGC escribió:Gracies a l'empat no tocaran res, ni fotran fora al capello, akesta es la bona noticia.

Exactament, apart de l'owned de que ja estaven esperant per cantar victoria.. [poraki]

morr, saluda a la joventut que va anar a la manifa
Imagen

La puta esglesia sempre està empipant..
joe, puta depre post-taja.. [mamaaaaa]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811