Catalans aixakeuvus xD (#50)

16, 7, 8, 9, 10, 11
bona tarda/nit... ara arribo de barna...

vaja dia.. avui ha arribat un de madrid, com a minim s'ho curra molt més, qe no pas l'altre profe... qe ta dorms escoltant-la parlar..

El qe et pots arribar a estalviar de temps si et fots a córrer 20 min. pel metro [oki]

marxo a fer uns sucs de cibada [buaaj]
Ups, si no sok el k e pusat k algu u editi.
Merci per la benvinguda! [bye]

ÉS UN ORGULL SER CATALÀ! ll*ll
morr escribió:Vengo de comparme la Wii con mi hermano, está muy chula.


Jo quan baixi de preu potser faig un pensament si els jocs que surten m'agraden, ara el cataleg es bastant fluix.

El tzare esta fabricant diodes blaus o muntant les carcases de la ps3 pal-capada, amb emulacio parcial de ps2 al ser per software i no harware com les priemeres revisions.
NGC escribió:El tzare esta fabricant diodes blaus o muntant les carcases de la ps3 pal-capada, amb emulacio parcial de ps2 al ser per software i no harware com les priemeres revisions.

Més aviat s'està prostituint per poder comprar-la al comptat [carcajad]
devil_dv_69 escribió:ÉS UN ORGULL SER CATALÀ! ll*ll


¡Irreductibles España!

PD: Le estoy echando unos vicios al Tenis que te cagas, cuando salga el Virtua Tennis puede ser bestial.
bona nit..

Com odio les practiques en grup. Resulta que dema hem d'entregar una practica de teoria de maquines, la qual hem tingut 15 dies per fer. Io he fet la meva part, i avui em venen els altres 2 dient que no saben fer la seva part i que si ho puc fer io.. Su puta madre
mira que comprar-te la wii només per els jocs d'esports... XD jejeje


benvingut devil_dv_69!!


però si jo no et vaig dir res!! hereu tu el cafetonet i el shock que reclamàveu consells spamerils XD
lodis escribió:però si jo no et vaig dir res!! hereu tu el cafetonet i el shock que reclamàveu consells spamerils XD

Pero que dius!!!

Eres la mesies que es dedicava a difondre la paraula del spam a tot arreu del mon X-D
jo sóc testimoni de com li demanaveu consell [rtfm]
qui és le que esta sota segrest voluntari, eh?? eh?? XD
Es respira amor a l'ambient..
Tot és culpa de les pastis que m'ha receptat el metge
buenu, aixó va x les noïes del fil.. intentaré liar-me amb la tia qe te contacte amb el messi, més qe res, per qe está bona, no per res.. [sati]
no se si sira bona noticia, peró aixó vindrá qe n´hi pintat per aquelles qe vagin darrere el messi.. [barret]
quant d'amor es respira... [qmparto] i lios XD jajaja


va xiquets i xiquetes!! animeu-vos ha enviar-me missatges al altre foro per el joc!! ^_^
ah i sobre la wii.. qe meu de dir!! 100% per cent recomanable.. la tinc amb el maleït wiinja v1 i no vegis com tira la filla de puta.. ma carrega les backups de la cube com cd de música al dvd [uzi] i ni parlar-te`n de les de wii.
Que sense tindre'n un qe en carrega d'americanes i japos, s'encarrega de carregar un 70% de jocs per la jeta!
tots els coleges flipen.. no nomes hi han d'esports, os recomano el de les peces de tetris o "llibres" on cauen i les as d'aguantar(al wario smooth moves) o el de dardos
pero es qe el kororinpa i el elebits, sense paraules, amb qe veigeu imatges, flipareu, ambdós d'estrategia
mota escribió:ah i sobre la wii.. qe meu de dir!! 100% per cent recomanable.. la tinc amb el maleït wiinja v1 i no vegis com tira la filla de puta.. ma carrega les backups de la cube com cd de música al dvd [uzi] i ni parlar-te`n de les de wii.
Que sense tindre'n un qe en carrega d'americanes i japos, s'encarrega de carregar un 70% de jocs per la jeta!
tots els coleges flipen.. no nomes hi han d'esports, os recomano el de les peces de tetris o "llibres" on cauen i les as d'aguantar(al wario smooth moves) o el de dardos
pero es qe el kororinpa i el elebits, sense paraules, amb qe veigeu imatges, flipareu, ambdós d'estrategia


Te montastes tú el winja?
bon dia... altre cop malalt avui tic fet una merda, mal de coll, marejat com una sopa... fet una merda!!!
bon dia.. quin palo començar a les 8... ZzzZZ
bufff, quina mala nit que he passat. He estat dos o tres hores amb un mal de panxa horrible fins que ho deixat anar tot
;S ajajajaj ke passa aki ? xdddddddddd tothom amb malestar xDDD

apaaaaaaa ens veiemmmmmmmmmmmmmmmmmm [fies]
Bon dia

Aya_cat escribió:jo sóc testimoni de com li demanaveu consell [rtfm]


Aixo demostra k tu i ella soy companyes de Spam i x aixo la defenses

salut
educobainbcn escribió:Bon dia



Aixo demostra k tu i ella soy companyes de Spam i x aixo la defenses

salut


nops.... si que l'spam uneix...

i les llargues converses també

pero ho vaig escoltar :o

Bona tarda buff tinc examen d'angles aquesta tarda >.<
Ueeee! és la primera vegada que entro per aki. No sabia que hi hagues una fil en català. Mola, mola,

hola a tothom per cert [carcajad]
benvingut jackvash





Per fi tinc tele nova!!! Bon pantallot [plas]
bona nit.. vaig al catre qe tinc una son del quinze..
Bona nit

avui no tinc ganes de res
Bona nit

Dema em piru de Excursio no se on, crec k aveure un grup de Teatre ensajar, bua vaya sobada em pegare jaja
Tres quarts de fil i el top spam està en 49 posts?

frikis.
eTc_84 escribió:Tres quarts de fil i el top spam està en 49 posts?

frikis.
[Ooooo]

---

Bona nit
bona nit!!


uis que parat que ha estat això tot el dia...


benvingut jackvash

aya, em de parlar, tinc nous cotilleos ^_^ XD

cafetino cuida't!!!
Bon dia

quan vulguis estare tota la tarda ^^
Yo no soy adoptivo, soy natural de barcelona ^_^.
bon dia gent, segon dia malalt cawento
hola a tothom i gracies per la rebuda [sonrisa]
bones gent!!

avui ja he dinat ^_^

aya, més que a la tarda, al vespre, a la hora de sopar.
io ara men vai a classe.. fins les 9 [maszz]
jo he quedat amb mon pare que li ha petat la cadena de música i vol que l'acompanyi a comprar-ne una de nova, la putada es que haurem de obrir l'altre, però després a força bruta carregar-nos les pestanyes del cd que en te 5 allí dins... (es d'aquelles cadenes que poses 5 cd i després vas triant quin vols escoltar) i ara els té els 5 allí dins i no surten XD
D'acord potser vindre tard que vaig a fer la pre-inscripció a la piscina pero segurament ja estare per aqui ^^ per sopar





que sapigues que m'has deixat amb la intriga



bona tarda
Ostres!! que estrany s'em fa escriure en català a EOL!! :-p !!

Avui he descobert aquest fil!! sempre estava ficat als fils de les consoles, etc...

Bueno no sé com funciona aquest fil, però ja em podeu apuntar!!!

nat06 - Vic!!

QUIN GRAN FIL!!! [plas] [plas] [beer] [plas]
nat06 escribió:Bueno no sé com funciona aquest fil, però ja em podeu apuntar!!!


No te ningun funcionament, pots dir qualsevol cosa, sense vulnerar les normes de eol.
Ya no me acordaba de ésto xD:

http://www.youtube.com/watch?v=7szBbB440yc

Ver a partir del minuto 18:05.

"Me siento en una situación, que para mi, a veces, me sorprendo, digo, es que yo estoy defendiendo los valores de la izquierda en España."


Mariano Rajoy, el Lenin español del s. XXI

xDDDD
Bona tarda

Vaya merda de excursio ha sigut avui
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11