Catalans aixakeuvus xD (#50)

17, 8, 9, 10, 11
bona nit.. io ara arribu del gimnas.. [plas]
Lodis aki tens la imatge k t´identifica:

ImagenImagenImagenImagenImagenImagenImagen
uiiii ficar-se amb una de les dl vudú no és gaire bona idea... [looco]
oscuros escribió:uiiii ficar-se amb una de les dl vudú no és gaire bona idea... [looco]


Xk ho dius k em pot fer? u_u
educobainbcn escribió:Xk ho dius k em pot fer? u_u
la ment d'una dona pot ser molt retorçada.. XD
educobainbcn, no temptis la sort... q no coneixes la faceta fosca de la lodis...
drknss escribió:educobainbcn, no temptis la sort... q no coneixes la faceta fosca de la lodis...


U_u kina por jajaja
edu, mai vulguis enfadar a una dona, i si ho fas, ja pots començar a corre, com es nota la edat...

i la drknss m'ha vist cabrejada de veritat i saps que faig por [jaja]


per cert, ara vaig a enxufar-me al msn estaràs? o encara estàs a classe?? o dic per sopar ara o després ^_^ em de parlar les 3 ;)
Estic ja enxufada... pero sense conexió ^^
Es q he estat fent feina d'Access q tenia atrassada, pq aquesta setmana el de programació s'ha lluit i avui no m'he ni presentat a classe pq n'estic fins als ovaris d'ell, però bueno...
Weno gent, marxo a veure Prison Break i despres a fer nones i dema sera un altra dia!
hmm m4k1n4 crec que la foto de la teva firma es passa de les normes..i tampoc estan permesos els links externs..

Els limits son 400x200 i la teva fa 462x195.. millor que la canviis o te la borraran

salutt [risita]
Atención al hamigo Felipe, pa que luego digan que es/era de izquierdas xD:

Imagen
de quant és aquesta foto??

si es que tothom té un passat...
i tan que tothom té un passat ...
seerj escribió:Atención al hamigo Felipe, pa que luego digan que es/era de izquierdas xD:

Imagen

podria ser el vei del costat de casa xDD
La calitat de la foto fa que s'asembli a mes de una persona, pero bueno sempre pot ser. A mi em la suda ni le ni el penso votar mai xD
seerj escribió:Atención al hamigo Felipe, pa que luego digan que es/era de izquierdas xD:

Imagen

Després anirà escampant que estudia història [tomaaa], aquesta foto és arxiconeguda [poraki]

PD: Bona nit

Imagen
This is my rifle! This is my gun!
This is for fighting! This is for fun!
eTc_84 escribió:Després anirà escampant que estudia història [tomaaa], aquesta foto és arxiconeguda [poraki]

PD: Bona nit

Imagen
This is my rifle! This is my gun!
This is for fighting! This is for fun!


de quin any es? la foto del felip V, hay felipe gonzalez [666] [666]
Bona nit

Acabo d'arribar d'un sopar burgès del fornells park (qui sigui de Girona, sabrà d'on parlo xDD), menu degustació amb bon cava, vins i moscatell de la terra ^^
Valia 50€ per cap, per sort pagava l'empresa d'on faig hores com informàtic, on apart de sopar, hem fet una reunió X-D

------

seerj, la foto aquesta la coneix totdeu

------

Noies, teniu una ment molt perversa xDDDD
per?¿ si no em fet res...
lodis escribió:per?¿ si no em fet res...

Li estava donant la raó al kurras :p

Encara que podria ser el moscatell que m'he prés per postres i afecti la meva manera de veure les coses xD

----

Atenció al nou escut de la La grande y libre xDD
Imagen
mm al Fornells Park.. quin nivell.. XD




joe fa uns dies que dormo fatal.. ara mateix ni tinc son... [snif]
kurras escribió:mm al Fornells Park.. quin nivell.. XD

Sort que sabia d'entrada que estava pagat, perquè quan he vist el preu m'ha vingut l'ai al cor xDD

I pel que diuen, encara queda pasta per gastar en aquestes coses. El que cobro per hora no serà molt, però aquestes coses s'agraeixen de tant en tant ^_^
io per festes de nadal vaig nar al Tinars, a la carretera de Platja d'Aro i tambe vaig flipar cacho.. 35€ per cap, nomes un plat, sense vi.. Quin mal em va fer la cartera.. aixo si, un luju..
pijos XD


si som unes santes[ayay]
Bon dia



casi no he dormit [mamaaaaa]
bon dia, avui ja toca anr al cole enkara q tigui malalt però toca examen i akest profe si el fas mes tard q altra gnet es pica massa o sigui q piru cap allà una hora i fotu el camp acabat l'exàmen [666]
cafetonet, sense insultar, eh?? [rtfm] XD


bon dia gent!! una que ha començat el pont ^_^
lodis escribió:cafetonet, sense insultar, eh?? [rtfm] XD

Insultar?, i jo que ho dic amb tot el carinyo del món :p


lodis escribió:bon dia gent!! una que ha començat el pont ^_^

Pont, quin pont? xDD
aquí a Tarragona fem pont [poraki]

resulta que al agost, el dia 19 va caure en diumenge, i era sant magí, total que aquell dia, el ajuntament se'l va "guardar" i va decidir compensar, fen festa ara aquest dilluns, suposo que algú del ajuntament volia anar de falles... a vegades també passa per santa tecla, que és el 23 de setembre si cau en diumenge el dilluns 24 fem festa per la mercè XD

així que jo ja he acabat al meva classe de avui que només tinc una hora, i ara penso fer el vago, prepar un aniversari que encara ens queda i estar-me sola a casa amb el xiquet >_< mentre ma mare està de falles...
Jo també començo pont! :p Per fi una cosa bona d'estudiar a Tgn... [sonrisa]

Aquesta tarda aniré a practiques, després a entreno i més tard.... de festaaaaaa!! El que està clar es que avui penso dormir les meves 14 horetes, i sino les dormiré demà, i sino passat!!! [angelito]
sgaesux escribió:Pont?
PONT?????
[size=90]Y yo de exámenes...
Me voy a la uni que a las 4 tengo el primero...


[/size]
Bahh, jo porto des de dimecres sense anar a classe, la d'ahir me la vaig saltar [looco]

Encara que entre que no estava gaire fi i alguna coseta que tenia pendent, descansar descansar no he pogut pas
qui pogues fer festa un dilluns..am lu durs que son..
Jo tinc pont tots els divendres XD
si es que Tarragona es perfecte, traient a tots els quillos XD encara que per sort ara que s'acosten vacances i el bon temps tots marxen "al pueblu" i deixen una ciutat tranquil·la...


rouse, que baixaré per Tarragona de festa?' que tinc un cumple dema, a veure is ens veiem ^_^


bona sort amb els exàmens Musice!!

home, jo divendres tinc 1h de classe...com a que no estic molt cansa de 12 a 13h així que puc dormir, via a classe arribo per dinar, faig el vago...
POOONT? :-O Kin morro no? xD

Buah jo estik esgotat de les classes! Vaig a tumbar-me un rato al sofa! Vagi be gent!
home, el que no vam fer al agost perquè era diumenge, fem festa ara... espero que aquest finde faci bon temps que tinc ganes d'anar a la platja...
Bon dia

Kin morru teniu algunes xd
doncs no et diré que no XD per un cop m'alegro de tenri festes fora de lloc XD
Totes estan a la espectativa per poder obrir.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11