Catalans aixakeuvus xD (#50)

17, 8, 9, 10, 11
uolesss pq tinc q estar malalt... :?
a la piscina?? que hi ha nou socorrista o que?? XD

osucros, que li has fet a la aya eh?? fijo que t'ha fet vudú XD


tranquil·la, si després no et veig em conecto al msn i t'ho deixo escrit que últimament hi estic poc per el msn...


benvingut nat06^_^


per cert, asl que els i vaig dir que dilluns és festa, us he timat, només és festa a tarragona, es que la gent tant intel·ligent que hi ha al ajuntament, com el 19 d'agost (si, heu llegit bé, agost) queia en diumenge i era sant magí, festa important aquí a tgna, doncs van agafar com a festa local el 19 de març...clarooo com cau tant aprop...
per mi que algú volia anar a les falles...


seerj vaig a mirar el video
bona tarda/nit.. ara arribo
q li he d'haver fet a l'aya?¿¿? [mad]

pos segur q ha sigut ella [sati]
[jaja] li volia fer a una altra persona ha estat un petit error
bona nit, quin palazoo escoltar un "monoleg" de certificacions de qualitat a les 9 del vespre..
vaig a veure la nova temporada de mentes criminales ^_^
Jo em pirare a dormir

K dema tinc una altra excursio

Bona nit i fins dema
io dema entrare en borsa, que avui ha baixat fort

A guanyar calers sense fer res XD
Espero no perdre'n.. xD
Bona nit

Estic fet caldo, la sinusitis casi no la noto...
... però tinc unes diarrees de la ostia, no recordo quants cops he visitat el senyor roca avui xDDD
MMMMMMM delicioses les costelles de xai de ma mare

qui vulgui vindre a casa el plat 5 euros [fumeta]

Com es nota que m'aburreixo i estic floodejant per EOL
sembla que ultimament els posts van cars.. XD

on esta aquella deria spameril?
sembla q s'ha mort momentaniament però segur q torna [jaja]

nanit a tohom!!! ZzzZZ
Feia temps que no passaba :o
Putos examens! Que feliços sembleu vosaltres [borracho]


Salu2!
abans de q es tanki el fil tornu a posar akella taula d'spammers q fa tant q no posem xD

lodis 54
Cafetino 51
Aya_cat 44
kurras 42
morr 37
educobainbcn 34
eTc_84 26
oscuros 21
^RöKöKÿ^ 16
seerj 15
53 X-D

---

53-bis Bona nit
Me voy a la uni que me esperan dos botellas de Red Label, matins destroyers roolz xD.
bon dia

Joe al final no he pogut comprar les accions.. cawento
bon dia gent, ja van 3 dies malalt es una merda cawento
bon dia gent!!

jo ara estic en un descans i mentres una busca informació per uns llibres jo entro a dir bon dia ^_^ jeje.
Bon dia Spamers

Acabo de arribar de la Excursio
avui una altre edu??
excursions cada 2 x 3...ja no recordo que era això...
Si avui ha tocat al Museu d´historia
mm esta tornan a baixar la bolsa.. Estic a 0,15€ per comprar.. XD
Bueno m´en vaig a l´insti

Fins despres
kurras escribió:mm esta tornan a baixar la bolsa.. Estic a 0,15€ per comprar.. XD

Suposo que ho fas tot per internet, per on ho fas? et cobren gaires comissions?
Cafetino escribió:Suposo que ho fas tot per internet, per on ho fas? et cobren gaires comissions?
miro com fluctua per internet, pero la ordre de compra la tinc a La Caixa, si que cobren alguna comissio, pero poca cosa.
Si va a quart son excursion que van a visitar centres FP, poligons etc... no?
A nosaltres a 4t al salo de l'ensenyament i alguns musesus

lodis em podries fer un favor?
tens algu de teoria basica (lu just per la sele) sobre el barroc: context historic i tecniques, el substitut és U.U penós sabra molt d'historia per d'art res de res
Acabo de arribar de l´insti

Dema faltara un profesor i entrarem 1 hora mes tard k be podre dormir mes
Bon dia catalans! Jo també soc català i soc nou a aquest forum!
Bueno gent, menvai a entrenar a handbol! Ens veiem a les 9! Que acabeu de passar una bona tarda!
benvingut





estic sola a casa si fos divendres faria festa pero no >.< simplement tindre el mando al meu poder [chulito]
eiii jatik aki! Buf ens han maxacat a l'entreno! xD Fisic fisic i mes fisic! Desventatges de ser esportista :) Com anem gent?
bones!! quin fart de problemes que ens han fotut al curs... pff tinc un mal de cap..
Ara que.. m'ho trec, només de pensar qe m'esta tirant els trastos la noïa que coneix al messi.. m'han proposat de fer un trio!!
Jo, dormint amb dos noies.. uy, aixó no m'ho imaginava pas.. en sec uns anys sense menjar-me un rosco i ara, de cop i volta, em surten de sota les pedres..
mota escribió:bones!! quin fart de problemes que ens han fotut al curs... pff tinc un mal de cap..
Ara que.. m'ho trec, només de pensar qe m'esta tirant els trastos la noïa que coneix al messi.. m'han proposat de fer un trio!!
Jo, dormint amb dos noies.. uy, aixó no m'ho imaginava pas.. en sec uns anys sense menjar-me un rosco i ara, de cop i volta, em surten de sota les pedres..


Ale... pos si et digues que aquesta nit el meu somni ha derivat de tu. T'ho juro! Em vaig quedar pillada amb lo que vas explicar de la teva amiga i Messi, i total, que aquesta nit he somiat que estava a Port Aventura i em trobava amb ell i tal... i qual... [ayay] Quan ha sonat el despertador em volia morir... Però bueno, he anat tot el dia amb un somriure a la cara :-P (que estupida que soc!)

Referent a lo del trio... endavant, que jo li entretinc a Messi! [looco]
*Rouse* escribió:
Ale... pos si et digues que aquesta nit el meu somni ha derivat de tu. T'ho juro! Em vaig quedar pillada amb lo que vas explicar de la teva amiga i Messi, i total, que aquesta nit he somiat que estava a Port Aventura i em trobava amb ell i tal... i qual... [ayay] Quan ha sonat el despertador em volia morir... Però bueno, he anat tot el dia amb un somriure a la cara :-P (que estupida que soc!)

Referent a lo del trio... endavant, que jo li entretinc a Messi! [looco]


Aixo de que estiguis somiant algo que t'agrada i de repent el despertador bufff, ma passat moltes vegades, i no veiguis els kabrejos que agafo jo xD [plas]
jajaja, qe bo.. pues jo he somniat amb una colega qe feia la clase i fart d'ella l'hi llençava al seu costat la carpeta del curs...

bueno marxo a dormir qe estic valdat.. i grácies per l'apoyo moral... adeu!
aya, uff lo que vulgui i més, tinc una preciosa assignatura de barroc, amb un preciós llibre i amb un profe que dóna un morbo...(és el meu tutor) XD jajaa i a nivell de bat també tinc força material, amb una llista inclosa de cada obra d'art que entra i la seva descripció.

quedem un un finde d'aquests i et deixo el toxo, t'ho mires i fa fotocopies, perquè em fa pal escanejar XD

benvingut m4k1n4!!



rouse, ets un pervertida XD [360º] [oki]
jaja wola lodis!! Kin kurs esteu fent???? Io tik fen un CFGM de grau mitja d'informatica, es entretingut xD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11