1. Kailos (Canarias) 2. Cal Evans (Malaga) 3. El_RapEro (Murcia - A este acosadle a MP's en catalan, quiere aprenderlo ^^) 4. [Lande]
Espanyols que per res del mon volen ser catalans:
1. _WiLloW_ (Oviedo) 2. FrisKo (Sevilla) 3. Harry Mason 4. manporrero (Barcelona. Per sort ara viu a Almeria) 5. josema7 (Gerona) 6. knife (De algun manicomio de Murcia)[/size][/font]
Bones!!! Pos jo acabo d'arribar de les pràctiques, i em posa de bastanta mala llet pq això de currar sense cobrar no mola, i a més, si no em venen clients li he de fer coses a la jefa i a la filla (estic estudiant estètica u_u') i vamos...
I ara tenia entreno de voley, però com que la pista està mullada i fa un vent que espanta, pos no res, que a caseta s'hi està molt be!
*Rouse* escribió:Bones!!! Pos jo acabo d'arribar de les pràctiques, i em posa de bastanta mala llet pq això de currar sense cobrar no mola, i a més, si no em venen clients li he de fer coses a la jefa i a la filla (estic estudiant estètica u_u') i vamos...
Putada, ja podrien pagar algo....
Encara que a la meva primera feina, una assignatura d'aquestes optatives rares d'institut, vaig currar en una botiga d'informàtica, on em van dir que em pagarien algo en negre, però al final res de res
Almenys si t'acaben pagant alguna cosa serà una sorpresa agradable
----
Collons, qui és l'amargat que sempre vota 1 estrella per boicotejar el fil
^RöKöKÿ^ escribió:hola gent, algu ha estat a valencia capital o per les afores?? hi ha alguna cosa interesnat apart de platja????
Pos jo hi vaig anar al desembre per la kdd prueberiana, i vamos, que del hostal no ens vam moure gaire... vam veure la zona del riu (curiós, pq jo no recordo haver vist aigua xD) i em sona que vam sortir per una zona bastant xunga plena de baretos... pero vaja, el que és visita cultural no la vam fer
*Rouse* escribió: Pos jo hi vaig anar al desembre per la kdd prueberiana, i vamos, que del hostal no ens vam moure gaire... vam veure la zona del riu (curiós, pq jo no recordo haver vist aigua xD) i em sona que vam sortir per una zona bastant xunga plena de baretos... pero vaja, el que és visita cultural no la vam fer
xD naltrus tem mirant un apartament tres nits pero claro un cop alla que?? :S:S
^RöKöKÿ^ escribió:xD naltrus tem mirant un apartament tres nits pero claro un cop alla que?? :S:S
Buff... no em diguis que voleu anar per Fallas, pq no trobareu res. Vam estar mirant l'altre dia i estan tots els hotels complets i tot...
I un cop allà.. por no sé, com molt bé diu la Lodis... FESTAAAAAA!!!
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
lodis escribió:rouse jo per fallas estic sola a casa podríeu baixar els de torre un dia de festa per aquí ^_^
Quan vulguis!! Demà anavem a venir i a gaudir de la companyia dels universitaris però al final s'han rajat. Pos quan vulguis quedem, que si mal no recordo et dec un xupito!!
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)