Catalans aixakeuvus xD (#50)

1, 2, 3, 4, 511
bon dia ^^

Men vai a jugar un ratet amb el Matlab [jaja]
no, los de la 2 más interesantes son de la sabana africana ^_^ que macos!!


jo us monto un planning així rapidet (contant amb un límit de gent)



mati: recollida de la gent al a estació de tren (és lo més practic)

es pot triar entre platja on podem jugar a futbol, volley però malauradament amb uns quants quillos per allí, o pillar el bus, anar a uan de més tranquil·la (que també si pot jugar però sense porteries) i de pas ens quedem a dinar allí, fan unes paelles que ti cagues [babas] Ruse, perquè m'entenguis, a la llarga, allí al mirall d'estiu ^_^ el que te les taules a la platja.

també es pot anar a l'altre i després agafar bus (és 1,10€ el viatge) o tornar cap a la ciutat per anar a dinar.

per la tarda, ruta turística (amb parada al irlandès per les cerveses, tranquils, penso amb vosaltres) jeje que de passada ens agafen 2 de les millors geladeries...mmm... geladet de ferrero rocher [babas]
o agafar un altre bus i pujar cap a la bolera, la sort del estiu es que els quillos (si, per aquí baix n'hi han uns quants) es queden a la platja així que hi ha via lliure

a sopar, buffet lliure, del que t'aixeques tranquilament agafes un plat, després un altre...vas fent ^_^ i per la nit festa!!

els locals tanquen entre les 5:30 o 6, de passada en aquestes hores hi ha obert un forn per agafar esmorzar, l'home ja el té obert des de les 4 o així XD fa el negoci per la nit. i com queda parop de la estació, caminem uns 100m i ja podeu agafar el tren ^_^


pràctic o no pràctic?¿



pd: bon dia!!!
No està malament el planning, mentre no acabem en locals raros del vostre gust cap problema [burla2]

L'únic que fa una mica de pal, és el transbord de tren, però bé... :p
Mmmm per festa la d'aquesta nit, ara m'acaben de trucar

FESTA ANGELUS A CATEDRAL (GIRONA)

- EDUACIO FISICA
- FISIOTERAPIA
- DRET
- CIENCIES AMBIENTALS

· MASSATGES
· STRIPTEASE

Cuanta churri per m2... [jaja] [jaja]
Me entero hoy que mañana tengo examen.

Habrá que empezar a estudiar. Pero bueno es Historia...

¿ Y ustedes, qué opinan del aborto de las gallinas ?
kurras escribió:Mmmm per festa la d'aquesta nit, ara m'acaben de trucar

FESTA ANGELUS A CATEDRAL (GIRONA)

- EDUACIO FISICA
- FISIOTERAPIA
- DRET
- CIENCIES AMBIENTALS

· MASSATGES
· STRIPTEASE

Cuanta churri per m2... [jaja] [jaja]

Interesant.... i avui per casualitats de la vida toca sopar de classe [jaja]
un mes per aki! -> Tgn
home per aquí de locals raros pocs XD jeje.

si, sopar de classe amb la profe XD
lodis escribió:si, sopar de classe amb la profe XD
el que te la profe maka soc io [jaja] [jaja]
Un altre mes, (Ripollet)

salut
Benvingut jur318

kurras escribió:el que te la profe maka soc io [jaja] [jaja]

Això em recorda que exigeixo veure'n fotos seves [sati]

Alejoo escribió:Un altre mes, (Ripollet)

Carai, vist i no vist [+risas]
morr escribió:
¿ Y ustedes, qué opinan del aborto de las gallinas ?


que tienen derecho a abortar pobretas [jaja]


lodis sobre el teu pla a mi em sembla genial i si i sobretot el bar irlandes aix >.<
pobres gallines, que t'han fet?¿ deixa-les en pau que prou feina tenen ^_^


aya, entra la fil de dones XD wahaha mira quines foticos més maques hi han ^_^


ma tieta que ha vingut de egipte ens ha portat uns pergamins per emmarcar i una xilava, la meva és vermella amb tots els deus i representacions en dorat, anda que no mola ^_^ ja tinc roba per el estiu ^_^
Que gran, arribo a la uni i veig que no tinc classe xDD

Amb la tonteria només he fet classe el dilluns, i els divendres ja no en tinc.

Adoro 5è [poraki]


PD: Anda, si hi ha un fil de conspiradores [+risas]
ja fa temps que està obert... XD
lodis escribió:ja fa temps que està obert... XD


Ai quina por [mad]
[angelito] visitat el fil de conspiracions .... aix vull dir el de les dones XD!

quan va estar el meu germà també va portar lamines [amor] m'encanten
Zigui Zaga Zigui Zaga, Oi! Oi! Oi!
Zigui Zaga Zigui Zaga, Oi! Oi! Oi!
Zigui Oi!
Zaga Oi!
Zigui Zaga Zigui Zaga, Oi! Oi! Oi!
Skinets tralalà, Skinets tralalà....


Boquita linda cariño... bócon de Dios.

PD: Qué grandes los Decibelios es un no parar..

Todo por ella por la más bella por la botella,
todo por ella por la mejor, todo por el alcohol,
hay que beber, para vivir, todo por ella por la mejor,
todo por el alcohol...

lolololollololololo...
tot va començar amb una que va preguntar si havia més dones, van començar ha entrar a saco els nois, fins que el van tancar la campanilla va fer recopilació de la llista i res, ara ja anem per el 3er fil ^_^


després posaré fotos ^_^
Desde la invasión del hilo por las mujeres y otros sujetos el hilo ya no es lo que era antes, con keops, gerim y demás buena gente.

Solo hay que ver los superfluos temas que se hablan ahora en este nuestro hilo, y los trascendetales temas para el devenir de la nación de los 10-15 primeros.

PD: Vieja Guardia, ¡Presente!

PD2: Keops, tzare, gerim, todos una panda de traidores, al fossar de les moreres xa!
si es que ara només pots confiar en les spamers XD noslatres sempre estem per aquí el fil ^_^
[sonrisa] nosaltres no ho fariem
me voy a hacer un té negro con pétalos de rosas importado de UK xD (modo gay off xD), ésta mañana las birras han caído de mala manera con el rollo de la assemblea, que tenía montado un antibar dónde te salía muy a cuenta la cebada fermentada xD.
per fi he acabat la practica de matlab.. [fies]

Ara a mirar el barça, na mica de gimnas i festaaa!
kurras escribió:el que te la profe maka soc io [jaja] [jaja]

[babas][babas] [jaja]

Oi! Oi! escribió:Desde la invasión del hilo por las mujeres y otros sujetos el hilo ya no es lo que era antes, con keops, gerim y demás buena gente.

Solo hay que ver los superfluos temas que se hablan ahora en este nuestro hilo, y los trascendetales temas para el devenir de la nación de los 10-15 primeros.

PD: Vieja Guardia, ¡Presente!

PD2: Keops, tzare, gerim, todos una panda de traidores, al fossar de les moreres xa!

Raó tens..

Tarraco no future.
buenu mira a vegades és bo renovar personal [poraki]
Lodis, em vas dir que al tren vas pillar una passa de panxa o algo així? [snif] Ara soc jo la que m'estic morint: porto tot el matí potant, he anat al metge, m'han punxat i no m'he pogut moure del llit fins ara, i crec que hi tornaré en res... Quin fàstic [decaio]
tu ermitany de la cova, que tens algun problema ambl a gent de la capital tarraconense?


Rouse jo ja et vaig avisar ^_^ jeje pobreta, un consell, aigua amb llimona i una miqueta de sucre per matar el gust, pa torrat i algun yogurt natural però beu molt que això deshidrata i encara et sentiràs pitjor.


pd: vols dir que no es cosa del bull de la mama ;)
Ya van dos días que me hago la misma merienda, a saber:

En un plato pequeño, me corto chorizo de mi pueblo ( de los mejores del mundo), le pongo un poco de kechup por encima, y tres miniquesos de esos de la vaca que ríe al lado. Lo pongo al microondas espero 7 minutos, cojo pan, zumo de naranja y a comer como un señor.

PD: Ya no quedan más sirenas, con las que poder ligar, en su sitio hay motoras, controlando el litoral
*Rouse* escribió:Lodis, em vas dir que al tren vas pillar una passa de panxa o algo així? [snif] Ara soc jo la que m'estic morint: porto tot el matí potant, he anat al metge, m'han punxat i no m'he pogut moure del llit fins ara, i crec que hi tornaré en res... Quin fàstic [decaio]


Carai amb la renfe... pos res, recupera't aviat ;)

morr escribió:Ya van dos días que me hago la misma merienda, a saber:

En un plato pequeño, me corto chorizo de mi pueblo ( de los mejores del mundo), le pongo un poco de kechup por encima, y tres miniquesos de esos de la vaca que ríe al lado. Lo pongo al microondas espero 7 minutos, cojo pan, zumo de naranja y a comer como un señor.


morr mamón, m'acabes de fer venir gana xD
joder amb el burguès del morr! [toctoc]
jo vaig a sopar ^_^ i després a mirar sin rastro jeje
oscuros escribió:joder amb el burguès del morr! [toctoc]


Si ha eso le llamas comida burguesa apaga y vámonos. Esto es comida campestre de toda la vida.

uisss, una de las mejores decisiones de este año ha sido apuntarme a las artes marciales, además de que ahora estiro y tenso mucho mejor, pego unas patadas de aúpa, y los cates con puño o mano en tensión también están bien. Las llaves, bueno, no le veo mucho utilididad pero nunca vienen mal.

Pero lo mejor, el estar en forma, porque antes corremos y tal, y que te enseñan a caerte para evitar accidentes y malas caídas.

PD: Voy a ver Polònia mientras ceno.

EDITO: No he visto ni un minuto de Polònia, como lo hacen en horario polaco no hay quien lo vea, ahora hay una especie de serie que se llama "Lo Cartañà" que da vergüenza ajena, que serie más estúpida. Anda que si me descontaran lo que pago por TV3, TVE, C33, La 2, BCNTV y demás... estaría encantado.

Me voy a la ducha a estudiar algo.
mira, en això de lo cartanyà penso igual, és una merda de serie, no la puc tragar.
[plas] Cartanyà for president [plas]
és lo més basto que et pots tirar a la cara
ade es tan facil como lo pintan??? [comor?] [comor?] [comor?]

hola gent!!! jeje
^RöKöKÿ^ escribió:ade es tan facil como lo pintan??? [comor?] [comor?] [comor?]

Ja estàs pensant en desertar?? :P

ADE ho fa el morr.. l'únic que acabaràs degenerant en burgés venut a les pseudopijes.. com ell, vaja.
home...depèn del teu interès, diuen que és més fàcil que econòmiques...
Aquesta temporada no tant.. pero al principi Cartanyà molava molt. Algu veia Set de nit ?
ni la primera ni cap altre temporada, cartanyà no val la pena, volen fer una parodia, i els hi surt com el cul.
^RöKöKÿ^ escribió:ade es tan facil como lo pintan??? [comor?] [comor?] [comor?]

hola gent!!! jeje


Depende donde lo hagas es una carrera normal o difícil. En la UB es más bien difícil ( en mi clase sólo 8 hemos aprobado todas, también es verdad que casi todos son subnormales ), el primer cuatrimestre y un poco el segundo aún son normales tirando para difíciles, pero luego se complica mucho.

Si quieres algo fácil véte a económicas o a derecho, o carreras humanísticas.

PD: Yo lo llevo bastante bien, pero es que la ingeniería también la llevaba bien excepto una asignatura, la mierda de Dibujo Técnico, me entraba en selectiva en un año y como no la aprobé a la puta calle aprobando todas las otras (4) que me entraban en la fase selectiva.

PD2: Me estoy planteando marcarme una dobletitulación porque tengo mucho tiempo libre, alomejro hago lo que hacía el politoxicómano por diversión.
jo de mates no desertare fins daki un any o pico jejeje

pero dos companyes avui feien conyes de anar a ade pk segur que esta mes tirat que mates en sí...pero bueno no vull que sen vagin jejeje, es que mates upc mare meua...u.u no se com sera a la uab o ub pero bueno!!


saluts! [barret]
No sé, la verdad es que me pareces un tío raro y "a evitar" por haberte apuntado a la carrera de matemáticas.
morr escribió:PD2: Me estoy planteando marcarme una dobletitulación porque tengo mucho tiempo libre, alomejro hago lo que hacía el politoxicómano por diversión.

Treballar per C's?

Per saber que ADE està més tirat que la carrera de Matemàtiques no cal estar fent aquesta última..
PD: Tu no feies Física?
eTc_84 escribió:Treballar per C's?


Por supuesto, con ocasionales trabajillos para FAES, Falange ( eso sí la auténtica no la de las JONS), y la CAJEI indepe esa.

PD: Yo hacía ingeniería electrónica si me lo preguntabas a mí.
PD2: Coño no me acordaba que ayer dieron Lost, ostia mañana lo veo.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511