Catalans aixakeuvus xD (#55)

1, 2, 3, 4, 511
educobainbcn escribió:Aixi k feu pactes x Spamejar ee aixo es trampa u_u

Ai yogurín, que innocent q ets ^^ [jaja] no veus l'abast del poder spameril de la lodis ;)
Ja imaginava k es la Lodis k ho planeja tot U_u

I el Cafetino y la Aya li fan cas, aixo no pot ser nois


Aya i Cafetino aixo es un consell d´amic: no seguiu els pasos de la Lodis, acabareu malament XD
educobainbcn escribió:Ja imaginava k es la Lodis k ho planeja tot U_u
I el Cafetino y la Aya li fan cas, aixo no pot ser nois


Imagen
yogurin yogurin t'equivoques abans que la lodis arribes una servidora ja feia els seus passos


i el vudu també el fa la drknss [666]


sobre el tema del català

no ho entenc vale si us voleu anar aneuvos si voleu formar la brigada d'acord pero no crec que l'obliguin MAI i jo estic amb NGC amb un estat federal ja fariem
educobainbcn, ja és massa tard, només els purs no caurem en la secta.
claru perque alguns ja teniu la mafia [sonrisa]
eTc_84 escribió:educobainbcn, ja és massa tard, només els purs no caurem en la secta.


Masa tard xk?
primer de tot, jo no he pactat res, en segon lloc, fa molt de temps que he deixat endarrere el nivell de spam, que parlem d'altres coses que no sigui informatica o un debat sobre el català, la independència i altres no per això s'ha de cal·lificar de spam, en tercer lloc faig lo que me surt d'allí baix que per algo soc grandeta i en quart lloc, he aprofitat un rato que he estat a casa perquè me passat la resta del dia fent feina, anant a munt i a vall i assistin 4h en un curset i no per passar el rato precisament, així que le proper dia que comencis amb el tema que si son trampes que si conspiro i altres coses similars pensat-ho una mica millor o atente a les conseqüència i ja ho vaig dir un cop es va rebre un temps un toque degut al spam (sinó podeu preguntar a dues persones del fil, no diré el nom, i no, jo no hi estic implicada) però m'ho han informat, així que no m'agradaria que es dones un altre toque o el que sigui, així que menys dir que si fem o deixem de fer spam i tonteries similars.


pd: cafetonet tinc la foto ^_^

jo vull veure les vostres de la orla (això també va per tu senyor eTc)
Incomensurable el capítulo de los Serrano, madre mía la jefa del Raúl, laEsther Arroyo

Vaya hartá de reír.
eTc escribió:educobainbcn, ja és massa tard, només els purs no caurem en la secta.

[plas] [plas] [plas] "diu el lider talibà als nouvinguts"
juer la lodis, s'ha posat les urpes per escriure tot això [jaja]
accepto la conya del eTc el cafetonet i algun altre que ells deixa'ls anar però que repetidament es faci conya d'alguna i a sobre sense gràcia ni sentit doncs no, ja no fa gràcia, ho vaig dir i ho he tornat a dir ara i ja deixo el tema però me sembla que amb dos cops que ho digui ni ha prou.
lodis escribió:accepto la conya del eTc el cafetonet i algun altre que ells deixa'ls anar però que repetidament es faci conya d'alguna i a sobre sense gràcia ni sentit doncs no, ja no fa gràcia, ho vaig dir i ho he tornat a dir ara i ja deixo el tema però me sembla que amb dos cops que ho digui ni ha prou.


No es para tirarme flores, que también, pero mi aportación al hilo SIEMPRE desde los inicios más precoces de este hilo ha sido ejemplar. No sabía que hubieran dado un aviso, igualmente cuando tú tuvistes tu época pesada también te lo avisé.

Debes comprender también lo que es niñería y lo que no.

PD: Me voy a ver los SSerrano en concreto la Esther Arroyo.
drknss escribió:[plas] [plas] [plas] "diu el lider talibà als nouvinguts"

No he citat a ningú..
morr, no me referia a tu, segon, si que hi va haver-hi avis i per privat del qual també en tinc constància de els dues parts.
Be, jo reconec que a vegades se me'n va una mica [+risas]

Si veieu que se me'n va massa m'ho diueu i tots feliços ^^
Bah, no te enfades muller.

PD: Ríete un poco con telecinco que es el mejor capítulo del año.
PD2: Cafetino, ahora que lo dices para de hablar de manga tío, que eso es baSSura, con eso no vas a ningún lado y menos siendo de Salt.
mira que mirar los serrano.... XD
Jo Los Serrano fa un munto k no els veig

Abans els veia pero em vaig cansar
morr escribió:PD2: Cafetino, ahora que lo dices para de hablar de manga tío, que eso es baSSura, con eso no vas a ningún lado y menos siendo de Salt.

jeje, si a ningú del li importes el manga/anime dubto que arribés a mencionar gaire, però per altra banda crec que n'hi ha uns quants que si.

Per altre premi, per fi has mencionat el nom del poble sense dir 'aldea' X-D


PD: Sobre els serrano i series espanyoles en general millor no em pronuncio :p
Cafetino escribió:Be, jo reconec que a vegades se me'n va una mica [+risas]

Si veieu que se me'n va massa m'ho diueu i tots feliços ^^

Se te'n va massa.

PD: morr, eSStaSS obSSeSSionat.
jo només diré una cosa:


mmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh


es que morr, xoca molt que tu vegis los serrano
eTc_84 escribió:PD: morr, eSStaSS obSSeSSionat.


Es el puto lenguaje de los ultras de superhincha que se te pega con una facilidad pasmosa.

Una de las razones por la que odiáis tanto todo lo español mamones, es porque rechazáis por sistema todo. Porque no me jodas, quien no le guste los Serrano es directamente un enfermo ( no paran de salir pivones, te ríes un montón, está el bonilla, er fiti y er resines, ahora que se ha ido el perea ha mejorado muchísimo...). En cambio véis las mierdas estas de Vent del Plà, el Cor de la ciutat, y demás tonterías para viejas catalanas al borde del cementerio, por no hablar de Lo Cartanyà serie hecha directamente para los residentes de Sant Boi.

Lo dicho, enfermos todos.

PD: Lodis, no es que me guste a mí, es que a TODOS mis amigos y amigas les gusta, de hecho antiguamente en el colegio hablábamos como el fiti con el "mayormente" y tal. Una noche que volvíamos de fiesta, en casa de un colega, esquinjer para más señas, nos pusimos una especie de canal de auna que tiene, y nos vimos 6 capítulos de los Serrano del tirón.
lodis escribió:jo només diré una cosa:


mmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh

Això em sona X-D
Lucky Star ^^
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit

pd: Dema faig campana XD
el cartanyà no agrada, ventdelplà només vaig veure la primera temporada i mitja de la segona, el cor vaig veure les 3 primeres temporades tot lo altres es força inaguantable, repetitiu.
Hoy me siento especialmente alegre, mirad lo que he encontrado:

Imagen

PD: Por cierto, etcétera, tú que tienes raíces en Ejpaña ves los Serrano no?
PD2: Lodis, ¿ Tú ves la tele ?
morr escribió:Es el puto lenguaje de los ultras de superhincha que se te pega con una facilidad pasmosa.

Ho tinc obSServat.

morr escribió:Una de las razones por la que odiáis tanto todo lo español mamones, es porque rechazáis por sistema todo. Porque no me jodas, quien no le guste los Serrano es directamente un enfermo ( no paran de salir pivones, te ríes un montón, está el bonilla, er fiti y er resines, ahora que se ha ido el perea ha mejorado muchísimo...). En cambio véis las mierdas estas de Vent del Plà, el Cor de la ciutat, y demás tonterías para viejas catalanas al borde del cementerio, por no hablar de Lo Cartanyà serie hecha directamente para los residentes de Sant Boi.

Lo dicho, enfermos todos.

er... tira currículum a elmundotv XD

Res com series VO/SE, les ESP foten fàstic.

morr escribió:PD: Por cierto, etcétera, tú que tienes raíces en Ejpaña ves los Serrano no?

SSenSSe faltar..
Sólo había una serie de teuve3 que me gustaba y no era ni catalana, era...

Pacific Blue
Jo sincerament no soc molt de mirar series a la tele, encara que va haver una temporada que seguia 'aqui no hay quien viva'. 'Los serrano' ni tan sols l'he vista, i després un dia vaig veure 'Los hombres de paco' pero no em va acabar de fer el pes, i després lo mateix amb 'Aida'

Per cert, i de tv3 'Lo cartanyà' em sembla una cutrada, aquest home va tenir el seu moment de gloria a 7de noticies i prou.
Per series mítiques de tv3, plats bruts, la memoria dels cargol i el capità enciam xD


EDIT: Cert, deu ni do la de noies boniques que surtien a Pacific Blue [tadoramo]
Sense faltar morr es TV3

Bona nit
educobainbcn escribió:Sense faltar morr es TV3

Bona nit


Es teuve3, y luego si quieres puede añadir el cántico contundente de ¡Toma(te) tres teuve3!

Y si no te gusta edu, gritas libertaZ!

PD: Cafetino, Aída también es lo mejor, y por cierto quien no recuerda esa gran serie:

COMPAÑEROS

Vaya enganche de serie, recuerdo que cateé varios exámenes por su culpa.
I ara que em ve al cap, no cal oblidar que tv3 feia stargate, farscape i els altres limits... quins temps ^^
morr escribió:Sólo había una serie de teuve3 que me gustaba y no era ni catalana, era...

Pacific Blue

I stargate, mr.bean, polònia... sense parlar dels manga o el doblatge en general..

En proporció hi ha molta més qualitat de programació a TV3 que en les altres, llàstima que hi hagi poc futbol.

PD: El morr es fa vell, comença a cercar records de sèries entre les llacunes de la seva memòria..

PD2: Et senties identificat amb el Luismi, oi? [666]
Cafetino escribió:I ara que em ve al cap, no cal oblidar que tv3 feia stargate, farscape i els altres limits... quins temps ^^


OStia es verdad, ya sabía yo que veía algo más en esa bazofia de cadena. ¿Quién no ha visto alguna vez Altres límits fumado hasta los topes? ¿ Quién no se tragaba Farscape con la "molla" (navaja) después de volver de la playa en el canal de los 33 ?

PD: Oye, respondedme a los Compañeros, nadie lo veía? El Quimi joder, con la chupa y sin curro.
PD2: Ya he dicho jewetc, que con el luismi no me une nada, le une más al seerj que a mí.
Tu t'identifiques més amb el nen de farmacia de guardia, que l'expulsaven de l'escola per fotre un cop de puny a un altre [carcajad]
No sé de que me hablas. Yo me identifico con el de abajo.

Imagen
jojojojojo había pensado en ponértelo yo antes, pero he pensado que era demasiado fácil.

PD: Eso demuestra que veías la serie. César ULTRA SUBNORMAL.
Tenia 14-15 anys i els meus motius :)
eTc_84 escribió:Tenia 14-15 anys i els meus motius :)


Claro, claro un trabajo del cole o un tema de conversación pa ligarte una chabala.
compañeros va ser lo millor ^_^

veus morr aquí si que estic d'acord amb tu ^_^ jajaja

pacific també ho mirava i la memoria dels cargols lo millor ^_^


per capità el planeta!!! o el de james bond jr... ^_^
morr escribió:Claro, claro un trabajo del cole o un tema de conversación pa ligarte una chabala.

[looco][looco]

Companheros era per quinceanher@s sense blog (en aquella època existien altres estúpides modes).

Tanmateix, el nivell de frikisme per sèries japos tampoc s'havia desenvolupat fins a un punt tant demencial, o al menys no era tant notori.
Bon dia!!!
Ja que parlaveu de sèries, jo les poques que segueixo son CSI, House, Entre fantasmas i Sin rastro (excepte el dia q fan el típic capítol cansino/ repetit ).
Stargate tmb ho vaig seguir bastant, però me'n vaig acabar cansant que anéssin tallant la sèrie, canviant horaris i tornant-la a posar sencera amb l'excusa de 4 capis nous (punyetera costum que tenen a molts canals).
La millor serie que ha fet mai TV3 és Nip/Tuck
Bon dia gent

drknss escribió:Stargate tmb ho vaig seguir bastant, però me'n vaig acabar cansant que anéssin tallant la sèrie, canviant horaris i tornant-la a posar sencera amb l'excusa de 4 capis nous (punyetera costum que tenen a molts canals).


em va passar el mateix a mi, jo més o menys la seguia fins q no vaig poder més, un dia la feien i un altre no cawento
Bon dia

Em piru amb els colegues
morr escribió:Sólo había una serie de teuve3 que me gustaba y no era ni catalana, era...

Pacific Blue


Graaaaaaan serie si señor, nunca entenderé como con una bici puedes pillar a uno que va en coche, pero me encantaba esa serie.

Sobre lo de la independencia, jo marxaria perque estic molt segur (posaria la ma al foc) de que els que també ens sentim espanyols (si si, que hi ha d'aquest eh!, i a sobre son del Madrid [poraki]) seriem mal vistos per aquí, i sobretot no tinc clara l'independencia de catalunya pel fet de que, en barris obrers (com per exemple, on jo visc) veus a tota la gent que se sent espanyola, i que la gran part son tots immigrants d'altres llocs d'espanya.

PD: Vaig a celebrar que ahir vam guanyar la copa ULEB de basquet :P
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511