Catalans aixakeuvus xD (#55)

Kafetino escribió:Vale si, però jo parlava en casos de "desempat" quan una assignatura fa que s'inclini una balança cap un cantó o altre, doncs desempatar d'aquesta manera.


Si pasara se inclinaría a favor de la lengua local ( entre las dos) que desearan los alumnos. Igualmente no pasaría, pues se pondrían todos los medios necesarios ( si hace falta se retiran presupuestos de defensa ), para ello.

Ui ja posat a dir coses, l'administració tant central com autonomica hauria de garantir oferir servei en totes les llengües, cosa que avui no és així, i fins tot les empreses per anar bé també, ja sigui en servei de cara al públic com els menús dels aparells d'electrònica


Obviamente, habría que hacer una regularización de multas efectivas.

Sobre reformes educatives deu ni do com està la cosa, jo soc una de les primeres fornades de la eso i em considero afortunat, perquè veient alguna que altra cagada monumental de la meva germana (1988) em fa por fins on podrem arribar.

No si al final l'eduació serà alló preparat perquè tots ho passem en comptes de qui passi qui s'ho curra i/o n'és capaç


Es horrible, yo también fuí de las primeras hornadas y madre mía, ya sufrí una educación pésima, especialmente en 4 de ESO, siendo la actitud de los profesores de pasotismo total. Para eso están las Selectividades propuestas, para establecer incentivos o penalizaciones a los profesores que no cumplan el temario de manera efectiva.

victoriabecks escribió: mai em compraria unes sabates D&G son horribles.


Pero no te las compras porque son horribles no porque sean D&G.

chicadetengounamanchaenelpeloosea escribió:si voleu fer un bon regal no hi ha res como unes manolo blahnik [babes]


¿Unas qué? . Desconozco el producto, pero el nombre asusta.
lodis escribió:mai em compraria unes sabates D&G son horribles.
si voleu fer un bon regal no hi ha res como unes manolo blahnik [babes]


Ostia... amb aquest nom no se jo si seran molt maques, però acollonen [qmparto] [qmparto]
son els millors sabates que et pots trobar i les sandàlies ja ni te digo...això si a uns preus que fa mal entre 500 i 2500 dolarsXD

son comodisimes, totes amb un taló no més petit de 8cm i de agulla uff jo en vull unes!!!!!

o del Roberto Cavalli XD jaja


(no me les compro perquè cap de les D&G son horribles, ni tinc la pasta per pagar-les) les úniques de marca que tinc son unes ballarines diesel, tot lo altre zara, mango, mercadillo i xino XD i em quedo tant ample XD


ara et
jo tinc tres parells de sabtes dos no me les poso i les que em vaig posar l'altre dia per semblar persona quan vaig anar al metge van ser les diesel (bailarinas) més mones elles ^^
I les blanik em semblen una pijada de les grans
son una pijada i tot lo que vulguis però jo al corte ingles quant i vaig me'n emprovo jajaja XD


es que ha mi les sabates de tacó m'agraden molt ^_^



jo de sabates en si poques, sandàlies moltes
eTc escribió:cita de lodis:
on em vas amb mercedites roses i ribet daurat?? es horrible això smile_XD jo tinc més estil smile_XD jajaja

D&G

smile_[qmparto]

Només comparteixo informació sobre l'última compra del senyor eTc. Tot i que si com ell diu son D&G, malaguanyades (i vaya clavada) per passejar per dintre una cova! [qmparto] [qmparto] [qmparto]
drknss escribió:Només comparteixo informació sobre l'última compra del senyor eTc. Tot i que si com ell diu son D&G, malaguanyades (i vaya clavada) per passejar per dintre una cova! [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Piensa el ladrón..
que todos son de su misma condición XD

aquest me'l sabia [jaja]
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit
Estic rabios!!!! Putu Barça!! joerrr com hem perdonat, la mare que el va parir al mafios del Scariolo.. amb la defensa ens han follat

Ara, aquest partit al palau el guanyem, fuckin arbits [uzi]
kurras escribió:Estic rabios!!!! Putu Barça!! joerrr com hem perdonat, la mare que el va parir al mafios del Scariolo.. amb la defensa ens han follat

Ara, aquest partit al palau el guanyem, fuckin arbits [uzi]

Una llàstima, podíem haver guanyat [decaio] [decaio] [decaio]
Agafa'l i fota'l a fora, que avui dormi al carrer, a veure si espavila..
morr escribió:

[mad] [mad]

Collons tiu, ves a que t'ho mirin per si de cas


I no, lo del teu germà no és normal, i lo que li fa falta és un bon escarmente un bon parell d'osties
Muy normal que se diga no es, pelearse si pero a tanto ... [mad]
primer de tot, millor que t'ho vegi un metge no?? més que res per la vacuna del tetanus o com es digui en català.


lo altre estic flipant molt, moltisim, de com es pot arribar aquests extrems i es culpa dels dos, tu per picar-lo quant ell està ja al punt de explotar i ell per el tema putejar-te.

o intentes conviure o marxes, no sempre estarà el germà per separar-vos i ara pensa que t'ha donat la costat i si arriba a ser a un altre lloc?? en serio morr plantejat'ho perquè no potser això.
i no se si vols anar a temes judicials...però no vaig després arreglar-ho per el teu conte perquè la cosa es pot posar molt lletja.
morr escribió:Total, que mi otro hermano me ha estado echando alcohol en la herida del costado que tengo abierta y tengo los nudillos ensangrentados y pequeñas heridillas en el pulgar izquierdo.

Joder, no sé ni para que cuento esto, pero es que estoy rabioso, ¿ Vosotros veis normal que mi hermano me saque una navaja ?

PD: Aclarar que mi hermano cada vez le tira más el rollo gitanito-porrero y que tiene 18 para 19 años.

Home, germans que es portin bé havent de viure a la mateixa casa...pocs (m'hi incloc), però de tenir els típics piques a arribar a aquests extrems... No, no veig gens normal. No t'ho prenguis a mal, però la seva reacció amb el ganivet la trobo exageradíssima, ni que li haguéssis fotut la putada del segle!
Idem amb el que ja t'han dit: Bona dosi d'osties+dormir al carrer, a veure si creix d'una vegada!
lodis escribió:lo altre estic flipant molt, moltisim, de com es pot arribar aquests extrems i es culpa dels dos, tu per picar-lo quant ell està ja al punt de explotar i ell per el tema putejar-te.

Jo si el meu germà m'aixeca mai la mà, no m'estare a esperar la segona, sinó que anirà a dormir calent. A més lo del gavinet ja es lo maxim.
si li fot, podria ser que agafés un altre cop el ganivet, llavors qui diu que no li clava en un altre lloc??

lo mateix si l'engega fora de casa.


si ho parles amb ta mare que pot passar?



i no, no es normal ni de persona equilibrada, però la historia ja deu venir de més endarrere...
però que encara que no sigui profunda pots agafar una infecció que no ho veus això??

i encara que us porteu mal i que en el teu cercle de amics sigui "normal" normal no ho es.

doncs posa-li les piles perquè la cosa pot anar a pitjor.
morr escribió:PD: A ver, también doy mi versión, yo también le he estado buscando la boca no lo niego, por cierto agradezco los consejos pero pensarlo ¿ Vosotros denunciariais a vuestro hermano? ¿ Lo echariais de casa ?

Si la relació és tal com la descrius, no. Simplement que entengui qui és el germà gran i a qui ha de respectar..

lodis escribió:doncs posa-li les piles perquè la cosa pot anar a pitjor.

Mai millor dit [chiu]
potser al voltant es normal pero per molta culpa que diguis que tens no ho és treure un ganivet i i atacar el teu germà. Un parell d'osties si, patades també ( ho sé perque tinc un germà i anaven que volaven)
I potser denunciarlo no pero que es doni compte que aixi no pot anar per la vida

p.d: bona nit
és molt cruel tenir que denunciar a un germà, però no es pot viure així i en ves de buscar-li la boca intenta arreglar-lo, que es doni conte que no va per bon camí amb aquest comportament.
Tampoc es excusa q pq tu peguis mes fort t'hagi de sortir amb un ganivet.
es que això mai hauria de passar, que és molt diferent.


doncs morr deixa-li les coses clares i amb aquest actitud no va massa bé per la vida...
Ara que estic més tranquil penso que el problema de fons es que un xaval de 20 per 21 anys com jo i un altre de 18 per 19 no haurien de lluitar perque la cosa, com s'ha vist pot acabar molt malament ja que no som com nens. Això, ja no només en la nostra situació sino en tontes on s'enfrontin gent de certa edat.

Mea culpa, perque no tindría ni que haver donat el puny de resposta, però es que m'encenc i em cego.

Dit això, el ganivet, cadira etcètera... realment no importa.

PD: Vaig a escoltar música clàssica mentre llegeixo.
L'important és que la cosa no ha passat a majors..

PD: Parlant en català sembles responsable i tot [666]
PD2: Si em tornes a nombrar, 10€+1€ de propina per l'accent.
eTc_84 escribió:PD: Parlant en català sembles responsable i tot [666]
PD2: Si em tornes a nombrar, 10€+1€ de propina per l'accent.


Tres noies ( una professora de català i dues xicotes ) en tres temps diferents em van dir que quan parlava castellà semblava terc, brusc, violent, irònic, fred... ( no garrulo que gràcies a Jahvè parlo un castellà bastant cult ) en canvi que quan parlava català era afable i tendre.

PD: El cert, es que quan trobo una xicota d'aquestes pànfiles en el bon sentit de la paraula ( tendres, amoroses, una mica tímides), no sé aquest tipus de noia, sempre parlo català a veure si me la puc lligar.

PD: El futuro está en el catalán wei. Si más no es curioso como un idioma puede alterar tu personalidad o la percepción que los otros tienen de tí.
Bona nit gent, fins dema
Ja ha tornat a sortir l'orco que portes dins [qmparto][qmparto]
eTc_84 escribió:Ja ha tornat a sortir l'orco que portes dins [qmparto][qmparto]


El grito de la selva es imparable.

PD: Yo también me voy a dormir que ya tengo bastante por hoy. Impresionante "Cien años de soledad", lo recomiendo yo y 400 millones de personas, y eso que sólo llevo un cachito.
Home, hi ha noves generacions d'immigrans africans per exemple, que els críos parlen un català quasi perfecte.. molt millor que molts paletos de la teva província..
Veure a un noi de color parlant català els primers cops impressiona [tomaaa], ells principalment s'integren d'una forma molt notable.
morr escribió:PD: El futuro está en el catalán wei. Si más no es curioso como un idioma puede alterar tu personalidad o la percepción que los otros tienen de tí.

A mi un cop em van arribar a dir uns colegues (anava mig trompa) que tenia un castella mig guasson i que després tenia un català que semblava més serio
Jo tinc amics que no parlen castellà, fan dialecte Torrente... mig en conya mig en serio, però [qmparto]
Atenció, acudit fàcil X-D
Imagen
Premi pel primer que el digui xDDD
Cafetino escribió:Atenció, acudit fàcil X-D
Imagen
Premi pel primer que el digui xDDD

essapeaemaemaeerra
eTc_84 escribió:essapeaemaemaeerra

Quina poca imaginació [looco]
Cafetino escribió:Quina poca imaginació [looco]

O higiene mental.. XD
eTc_84 escribió:O higiene mental.. XD

I qui la té en aquests temps que corren, només cal veure els peperos, és tot un clar exemple de que podriem estar pitjor X-D
Cafetino escribió:I qui la té en aquests temps que corren, només cal veure els peperos, és tot un clar exemple de que podriem estar pitjor X-D

O ser com el boadella o el tomas guasch [qmparto][qmparto]
eTc_84 escribió:O ser com el boadella o el tomas guasch [qmparto][qmparto]

El boadella apart de mental, és que amb tant de bon rollisme i hippisme ha oblidat que existeix una cosa anomenada dutxa xDD
shtt el meu cul és meu i sagrat i només el toca i menciona el meu xiquet.


que cabró amb la captura XD ara ja en tinc 5556 XD jajaja
q tal?

lodis escribió:shtt el meu cul és meu i sagrat


sagrat y mooolt mooolt tovet [babas] pero lo justo para echarse una siestecita bien en él XD

a por los 6666 eh?
el numero de la bestia ^_^ [666] [sati]







[amor] guapo!!
Bon dia [sonrisa]

avui piru cap a sort, tot el cap de setmana eskiant [looco]
Bon dia!
Debra laFave escribió:sagrat y mooolt mooolt tovet smile_[babas] pero lo justo para echarse una siestecita bien en él smile_XD

[jaja] mira-te'l ell, i això q semblaba tot innocent el noi ;)
lodis escribió:el numero de la bestia ^_^ smile_[666] smile_[sati]

Jo al registre, i tu? XD
Debra laFave escribió:q tal?



sagrat y mooolt mooolt tovet [babas] pero lo justo para echarse una siestecita bien en él XD

a por los 6666 eh?

Hombre! A veure si poses una mica de seny en aquest fil, que convé [tomaaa]

Jo al registre, i tu? XD

Quina "casualitat" [carcajad]
Bon dia X-D


Seny? desde quan hi ha hagut seny a aquest fil? X-D


---

Per cert, deu ni do com esta plovent per aqui Girona
Bon dia!!

Estic nerviós avui, faré las primeres proves de posar el peu a terra després de 1 mes sense fer-ho, espero que no em faci mal el dit Oooh

Aya, com va aquest pacte? jo per ara bé [Ooooo]
cafetino escribió:Seny? desde quan hi ha hagut seny a aquest fil? smile_X-D

+1 [plas]
eTc escribió:Quina "casualitat" smile_[carcajad]

:-|
vampirisme matiner XD
uoles, seny¿? en akest fil? [qmparto] [qmparto]
ohhh m'han tancat el meu fill de proves... :(

Obro altre fill? XD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711