Catalans aixakeuvus xD (#55)

Javierkun escribió:ohhh m'han tancat el meu fill de proves... :(

Més aviat ha estat víctima del esborrat automàtic de sempre X-D

Javierkun escribió:Obro altre fill? XD

Com tu vulguis, tot i així ets lliure de passar-te per aquí sempre que vulguis ^^




PD: Per cert jo diria el "meu" de la primera frase hi és de més, ja que al dir "m'han" podem suposar que és teu.
Tot i així. millor que ho confirmi l'altra gent per si de cas xD
PD2: La última pregunta millor: "Obro un altre fil?"
Cafetino escribió:Més aviat ha estat víctima del esborrat automàtic de sempre X-D


Com tu vulguis, tot i així ets lliure de passar-te per aquí sempre que vulguis ^^



jaja és que m'agrada massa escriure en proves per a spammear xDDD

Després obro el nou fill en proves per a dar més la llanda XD

dew!
Javierkun escribió:jaja és que m'agrada massa escriure en proves per a spammear xDDD

Després obro el nou fill en proves per a dar més la llanda XD

dew!

Ains, proves, últimament hi entro massa xDDD


salut [beer]

PD: sapammear, 'catalanitzat' millor dir spammejar X-D
PD2: Si et molesten les correccions queixa't i paro :p
eTc_84 escribió:Home, hi ha noves generacions d'immigrans africans per exemple, que els críos parlen un català quasi perfecte.. molt millor que molts paletos de la teva província..
Veure a un noi de color parlant català els primers cops impressiona [tomaaa], ells principalment s'integren d'una forma molt notable.


No cal anar tan lluny home, nomes cal veure el vestidor de l'espanyol, on un basc parla en catala, gorka, mentre que d'altres jugadors nascuts a catalunya no els hi sentiras mai ni una paraula en catala, tartamudo.

Morr si vols que el teu germa s'arregli, que no fumi porros, perque si acaba com un vei que tinc... malament.
Hi ha un petit percentatge de gent que els petas els trastoca mes de lo normal(els hi deu afectar mes o algo) i es tornen violents, dic petit percentatge pq tinc amics que fumen molt i no s'han tornat pas gens violents, encanvi un nano que conec que es vei i que te un parell de anys menys que jo es brutal les bronques que monta... i esta mig "chalat" actualment.
Cafetino escribió:Ains, proves, últimament hi entro massa xDDD


salut [beer]

PD: sapammear, 'catalanitzat' millor dir spammejar X-D
PD2: Si et molesten les correccions queixa't i paro :p



jaja ok spammejar XD

i per favor (si us plau?) les correccions son lo millor! és ho que necessito!

Adeu!
Javierkun escribió:i per favor (si us plau?) les correccions son lo millor! és ho que necessito!

En prenc nota :p


PD: "Per favor" no tinc ni idea és correcte o o no, la que si ho sé ben segur, és "si us plau" X-D
Cafetino escribió:PD: "Per favor" no tinc ni idea és correcte o o no, la que si ho sé ben segur, és "si us plau" X-D


Claro que no es correcto. Pero en Barcelona es la forma que se usa jaja.

PD: Sgaesux, me dispongo a ver el capítulo de Perdidos, ya te comentaré.

EDITO: Ya lo he visto, sería un 6/10, pero el final lo convierte en 8/10.
Bona tarda!
Una pregunta, què se'n sap del Frutos i la nova web? Encara té merder amb lo del router? ein?
Ales, vaig a tornar a fer feina q sino se'm acumularà tota la setmana que ve [toctoc] [toctoc] [toctoc] , ja tornaré a passar a l'hora del pati ^^
drknss escribió:Bona tarda!
Una pregunta, què se'n sap del Frutos i la nova web? Encara té merder amb lo del router? ein?
Ales, vaig a tornar a fer feina q sino se'm acumularà tota la setmana que ve [toctoc] [toctoc] [toctoc] , ja tornaré a passar a l'hora del pati ^^


Jo ahir i avui l'he trucat i no contesta, m'estic començant a preocupar :-(
Deu ni do, acabo d'arribar del gim i estic com nou, 20 mintuts de bici, 15 de correr, unes 12-14 piscines i una mica de sauna :p

morr escribió:Claro que no es correcto. Pero en Barcelona es la forma que se usa jaja.

I que fas que no et queixes al igual que fas amb els anglicismes en castellà? X-D
abarth escribió:Jo ahir i avui l'he trucat i no contesta, m'estic començant a preocupar :-(

... deu estar molt liat ...

cafetino escribió:Deu ni do, acabo d'arribar del gim i estic com nou, 20 mintuts de bici, 15 de correr, unes 12-14 piscines i una mica de sauna smile_:p

"Mens sana in corpore sano"
(perdó si està mal escrit) :P
bones gent!! sóc a barna, concretament ara a Sabadell.. d'aki a una estona torno a cerdanyola qe es on estem hospedats els qe estem fent práctiques..
Tinc una son qe em moro; només he dormit 3 hores avui [maszz]
Mota! al final ni partida al metroid ni res eh!! xD

Com es això? estàs fent unes pràctiques a una empresa o algo i t'has d'allotjar a Cerdanyola?
Tens idea del perquè de les correcions al Javierkun?

Si no és així, més val que et tallis una mica, perquè no tens ni idea


Que tinguis un bon dia
Joder, no hagáis caso a los trolls, dejadles recrearse en una cosa al menos en su vida.
morr escribió:Para comenzar, supongo que algunos habréis visto alguna vez el programa este de Chávez llamado "Hallo Presidente", en el que el presidente venezolano departe con los ciudadanos de su país cada semana. Pues yo me propondría hacer una cosa similar cada semana con una duración de 1 hora, al estilo un poco " Tengo una pregunta para usted" pero sin ser tan pesado y respondiendo concretamente. El sitio dónde responder las preguntas sería rotatorio, una semana en Cantabría, otra en Galicia ..., y las personas serían escogidas con un ruleta de bolas ( aleatorias).


Aquests programes un polític només els fa si fa malament la seva feina i/o és un manipulador de merda.
El del zapatero només m'agrada per que ho passi malament, pero si intentes plantejar la politica perfecte i utópica està completament fora de lloc.
Chavez,castro,hitler... gent amb molta lavia i grans manipuladors que els haguessin/han de fotre la llengua pel cul.
Una de les coses que més he odiat sempre dels politics es que parlin molt, ja que al final no treuen més que merda per la boca, que facin bé la seva feina i llestos.

morr escribió:Ahora viene la chicha, en materia de educación la reformaba de arriba abajo...


La educació és un tema molt delicat, jo em decantaria més per estudiar algun dels sistemes educatius forts d'europa, si no vaig errat els finesos no comencen l'escola fins als 7 anys, si em fixo en això es per que jo soc un alumne de BUP-COU i vaig arribar cremadissim a la universitat, sense motivació i fins els collons d'estudiar.

morr escribió: POLÍTICA EXTERIOR
Política migratoria:

Cambio en la sacrosanta Constitución. El cambio es la sustición de "El que nace en España es español" por " Sólo el hijo de español es español", es decir sólo es español el que lo sea por vía de sangre, siguiendo el modelo de Dinamarca.

En el caso de que se necesitaran trabajadores extranjeros estos serán seleccionados por una institución de futura creación destinada a tal efecto, serán contratados en especial países del área de influencia antes expuestos ( Uruguay, Guinea, Sáhara...) y de Europa. Quedarán excluidos especialmente africanos, asiáticos y ciertos países de Suramérica. Habrá riguroso control de las acciones penales de los extranjeros, pudiéndose revocar la nacional a cualqueir extranjero que cometa más de 3 delitos.


No hi estic gens dacord, per mi tothom és benvingut sempre que no sigui un retrassat incivilitzat, lo ideal seria primer poder controlar tota la inmigració (cosa impossible) i despres fer un exàmen psicologic de tot el que entra (utopic com el teu plantejament)
Per això l'ideal és gastar els recursos en politiques d'integració i civilitzacio d'incivics, començant per els propis espanyols.

morr escribió: POLÍTICA INTERIOR

- Nacionalización del suelo , prohibida la actividad privada en él, empresas públicas se encargarán de la construcción de viviendas/locales etc... siguiendo la máximo de el menor lucro posible que estaría fijado, presumiblemente en un 3% de beneficio.

- Repoblamiento de los pueblos españoles, en especial las áreas de mayor despoblamiento. Para ello, fomento de industrías en esas regiones, fomento de actividades comerciales y como recurso incentivos a población extranjera ( de los países antes citados) a establecerse en ellos.

- Intensa actividad de construcción de infrastructuras entre todos los polos industriales de Es


El quote no pilla tota la parrafada i ja estic cansat, el principal seria solucionar el tema de la vivenda el primer, eliminant la vivenda privada o creant 2 tipus de vivenda, la primera vivenda amb preus tancats i les segones residencies amb lluire especulació, però amb un control riguros de mafies, recalificacions...


Pd: Javierkun fill=hijo, fil=hilo.
Pd2: Javierkun amb tanta parrafada he passat de la ortografia, a més tinc els dits tontos i estic a punt de reventar el teclat, ho sento.XD
Pd3: Lost ho miraré més tard.
Cafetino escribió:I que fas que no et queixes al igual que fas amb els anglicismes en castellà? X-D


Tienes toda la razón. Igualmente a mí gabachismos, germanismos... no me importa en demasía porque no tienen mucha importancia, lo que me jode es los anglicismos.

Estoy haciendo de manitas en mi casa.
doncs lo del numero era per quant arribi als 6666 posts ^_^ [666]



si el seny ja el vaig posar jo fa temps XD jajajaja


el que passa es que teniu por de quedar els nois en minoria XD


es que sempre surten listos.. XD

el lo si que és correcte.
morr escribió:Estoy haciendo de manitas en mi casa..

No ets l'únic que de tant en tant li toca fer el manetes per casa....

lodis escribió:doncs lo del numero era per quant arribi als 6666 posts ^_^ [666]

Per ser el numero del diable et sobraria un 6 [sati]
drknss escribió:[jaja]mira-te'l ell, i això q semblaba tot innocent el noi ;)


tu a callar y a fer "chicharres" por ahi xdd

Cafetino escribió:Per ser el numero del diable et sobraria un 6


esque ella ya está en un nivel superior de maldad y del diablo, ya le va bien [666]
Debra laFave escribió:esque ella ya está en un nivel superior de maldad y del diablo, ya le va bien [666]

Entre el vudú, els segrestos via msn i els plan de dominació mundial no m'estranyaria pas X-D
Imagen



si jo soc molt bona nena.
Por fin tengo un cinturón con mi hebilla de la bandera sureña y la totenkopf muajajaja. ¡Viva Federico el Grande!, ¡Vivan los Húsares!, ¡Viva la Guerra de los 7 años! ¡Ole los cojones de August von Mackensen! xD

Imagen
seerj escribió:Por fin tengo un cinturón con mi hebilla de la bandera sureña y la totenkopf muajajaja. ¡Viva Federico el Grande!, ¡Vivan los Húsares!, ¡Viva la Guerra de los 7 años! ¡Ole los cojones de August von Mackensen! xD

... y VIVA LA GOTIA [poraki]
Cafetino escribió:Tens idea del perquè de les correcions al Javierkun?

Si no és així, més val que et tallis una mica, perquè no tens ni idea


Que tinguis un bon dia

¡Queremos saber! ¡Quién ha sido! ¡Quién está detrás!

seerj, fill de malakian, ja vas papa? [poraki]
Joder qué guapo, cada año por estas fechas se hace en los campamentos de refugiados del Sáhara Español, una especie de pases de cine donde aparte de proyectarse distintas películas ( en español y en árabe, este año dan Alatriste, El Laberinto del Fauno, una de cine saharaui en español...), se intenta dar a conocer y denunciar la penosa situación que hace más de 30 años vienen soportando los saharauis.

Pues bien, me he enterado que este año han ido más de 4000 españoles, que son acogidos por familias saharauis en sus casas. Me he estado enterando de cuanto cuesta y tal, y lo tengo decidido, el año que viene un colega y yo, nos piramos para allí. Salen desde Madrid vuelos chárter y por 600€ tienes todo pagado ( vuelvo+estancia ).
eTc_84 escribió:¡Queremos saber! ¡Quién ha sido! ¡Quién está detrás!

Un de valencia que ha entrat a fotre canya

---

Que lamentable i patètic el cqc, i lo de la 'cadena de favores' tela, fent canvis per sota del valor i ara la copa que dona en nadal, assegurant que es la del roland garros 2006, i intercalant imatges de quan la va guanyar i es veu clarament que no és la mateixa.
Cafetino escribió:Que lamentable i patètic el cqc, i lo de la 'cadena de favores' tela, fent canvis per sota del valor i ara la copa que dona en nadal, assegurant que es la del roland garros 2006, i intercalant imatges de quan la va guanyar i es veu clarament que no és la mateixa.


No ho he vist,pero podria ser que fos autèntica, ja que una cosa és la copa que aixeques i l'altra la que et donen.
Bona nit

que hi ha algu?

i per segrestar?
debra lafave escribió:tu a callar y a fer "chicharres" por ahi xdd

Ehem, [rtfm] la primera part de la frase de l'ha inspirat la Lodis? ( no per res, es que m'ha semblat llegir-la a ella en lloc de a tu) [poraki] .
En lloc de criticar el meu vocabulari, ves a menjar un bon plat de bajoques [jaja]! [toctoc] [toctoc] [toctoc]
per fotre hachazo, et diria el nom amb que tinc guardat el teu num. de telf, però en sé d'una que em faria vudú, així q callo
sgaesux escribió:No ho he vist,pero podria ser que fos autèntica, ja que una cosa és la copa que aixeques i l'altra la que et donen.

Aps, doncs ho sabia pas :p

Aya_cat escribió:i per segrestar?

L'eTc [sati]
Cafetino escribió:L'eTc [sati]

A aquestes hores és difícil, ja que s'activen els sensors de moviment de la cova [jaja].
Cafetino escribió:L'eTc [sati]

Jo no hi sóc.

666 escribió:A aquestes hores és difícil, ja que s'activen els sensors de moviment de la cova [jaja].

Quan detecten una pseudopija, si :)
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit
eTc escribió:Jo no hi sóc.

Sí que hi ets!(si no, no hauries respost[jaja])
eTc escribió:Quan detecten una pseudopija, si :)

O sigui, q si surts tu de la cova també s'activen [+risas]
drknss escribió:Sí que hi ets!(si no, no hauries respost[jaja])

No, no en tens proves.

drknss escribió:O sigui, q si surts tu de la cova també s'activen [+risas]

Si, però pel transmutador biònic que sempre duc a la butxaca, és un bug del sistema.
eTc_84 escribió:Si, però pel transmutador biònic que sempre duc a la butxaca, és un bug del sistema.

Encara vas amb aquesta antiguitat de museu, comprat un transfuncionador del continuo com el meu xDDD
Cafetino escribió:Encara vas amb aquesta antiguitat de museu, comprat un transfuncionador del continuo com el meu xDDD

A les coves tirem com podem, no tenim tant de capital però som feliços amb poca cosa..
eTc_84 escribió:A les coves tirem com podem, no tenim tant de capital però som feliços amb poca cosa..

Doncs compra'l per internet X-D
eTc escribió:A les coves tirem com podem, no tenim tant de capital però som feliços amb poca cosa..

Ese es el espíritu!!! [/mode FRASE DE PELI OFF]

M'ho sembla a mi o cada cop aparèixen fils més raros aquí al rincon? Pq entre el de les cagades, el dels gallumbos i el bolso, mides de vàries coses, necrofília,...

edito: tmb li podies haver respost al cafetonet "This is SPARTAAAAAAA" lol XD
Cafetino escribió:Doncs compra'l per internet X-D

No tinc internet..

666 escribió:M'ho sembla a mi o cada cop aparèixen fils més raros aquí al rincon? Pq entre el de les cagades, el dels gallumbos i el bolso, mides de vàries coses, necrofília,...

Bé que els llegeixes... [boing]

drknss escribió:
edito: tmb li podies haver respost al cafetonet "This is SPARTAAAAAAA" lol XD

No sóc tant freak i no he vist la peli, ho sento..
eTc escribió:No sóc tant freak i no he vist la peli, ho sento..

Doncs teniu coses en comú
per exemple: lluiteu a la sombra! XD

Apa, bona nit gent!
eTc_84 escribió:No tinc internet..

I com coi posteges? [plas]
OWNED!! xDD


drknss escribió:
Doncs teniu coses en comú
per exemple: lluiteu a la sombra! XD

Apa, bona nit gent!

Per què ho dius?


Bona nit drkns666
drknss escribió:Doncs teniu coses en comú
per exemple: lluiteu a la sombra! XD

Fets, no paraules.

Cafetino escribió:I com coi posteges? [plas]

No hi sóc :D
bones gent!!

vinca dir hola i adéu (i bona nit ^_^)

demà vull segrestar a uns quants per msn XD




drknss lo de les chicharres, o va posar la aya la seu fotolog.
lodis escribió:bones gent!!

vinca dir hola i adéu (i bona nit ^_^)

demà vull segrestar a uns quants per msn XD

Ai quina por xDD

Bona nit lodissssss

---

EDIT ~2:33: Que gran l'últim capi especial de one piece
Alguien se apunta a la comida republicana en la sede del PSUC mañana, es decir, hoy?

POR CIERTO, ANIVERSARIO DE LA REPÚBLICA! LARGA VIDA A PRUS... A LA REPÚBLICA! xzD♦
seerj escribió:POR CIERTO, ANIVERSARIO DE LA REPÚBLICA! LARGA VIDA A PRUS... A LA REPÚBLICA! xzD♦

Quina, la primera o la segona? [sati]


---
EDIT: M'autocontesto, la 2a

Serenos y alegres
valientes y osados
cantemos soldados
el himno a la lid.
De nuestros acentos
el orbe se admire
y en nosotros mire
los hijos del Cid.

Soldados la patria
nos llama a la lid,
juremos por ella
vencer, vencer o morir.

El mundo vio nunca
más noble osadía,
ni vio nunca un día
más grande el valor,
que aquel que, inflamados,
nos vimos del fuego
excitar a Riego
de Patria el amor.

Soldados la patria
nos llama a la lid,
juremos por ella
vencer, vencer o morir.

La trompa guerrera
sus ecos da al viento,
horror al sediento,
ya ruge el cañon
a Marte, sañudo,
la audacia provoca
y el ingenio invoca
de nuestra nación.

Soldados la patria
nos llama a la lid,
juremos por ella
vencer, vencer o morir.



I ja posats a fer polemica, a veure si quan la palmi el borbó que hi ha ara fotem patada a la resta de la familia via referendum, pero coneixent el país de la pandereta em temo que no xDD
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811