Catalans aixakeuvus xD (#55)

16, 7, 8, 9, 10, 11
sgaesux escribió:
ni idea? pero a quin pais vas anar? tu no has estat a florencia.



deuria ser perquè anava amb la mama XD jajaja

a roma si que els vaig trobar més paparres XD jajaja

però a florència lo normal ^_^



ara he arribat, vaig a donar un tomb, fins la nit no estaré al msn i vull actualitat de tot plegat [sati]
Maleeixo el día en que se'm va acudir matricular-me a la optativa de visió per computador.

M'estic mirant els apunts(tot son transpes) i no em cosco de res... sort que el miniexamen de demà només valdrà per pujar la nota final, que sinó malament
Segur que ho aproves cafetino
Demà, després d'un mes, torno a classe xD i a mes aniré a "Casa del libro" a comprar uns quants, vull comprar:

- Rebelión en la granja (Orwell)

- La tabla de Flandes (Perez-Reverte)

- La era del diamante (Neal Stephenson)

- La metamorfosis (Kafka, que m'ho ha recomenat Aya)

Heu llegit algun?
Bona nit gent

Avui he apres una altra canço amb guitarra
Vagi b l'examen Cafetonet! Jo aquesta setmana em toca acabar tota la feina i començar a arreglar els apunts [rtfm] per la setmana següent.
Vaig a sopar, dws!
0m3gA escribió:Demà, després d'un mes, torno a classe xD i a mes aniré a "Casa del libro" a comprar uns quants, vull comprar:

- Rebelión en la granja (Orwell)

- La tabla de Flandes (Perez-Reverte)

- La era del diamante (Neal Stephenson)

- La metamorfosis (Kafka, que m'ho ha recomenat Aya)

Heu llegit algun?


tots menys el de la era del diamante, ja diràs que tal és i ja me'l agafaré.

per cert, parlant de llibres, aya, ahir em vaig llegir de una tirada per la tarda el que em vas regalar, el recomano: los 36 hombres justos ^_^


drknss més et val que després et trobi pel msn, per cert divendres em vaig trobar amb la eli ^_^
Apuntat per comrpar per Sant jordi esta ^^

farem tomateol que ja toca
jo nkara no se kin llibre em compraré per sant jordi...
jo a part de rosa també vull ibre, que dura i no es fa mal bé al cap del temps.... (lalalala no miro a ningú...) [666]
lodis escribió:jo a part de rosa també vull ibre, que dura i no es fa mal bé al cap del temps.... (lalalala no miro a ningú...) [666]



"bah, con este lo tengo fácil, un manga de algo y arreando... ja ja ja" ¬¬

te suena?

pues ahora cambia "este" por "esta", y ala, ya tienes tu regalo [fumando] [666]
vale!!!!


ejems, ja et passaré la llista de series incompletes XD


no, que ja tinc un llibre triat per tu, res de manga XD
jo ja tinc una rosa assegurada XD!
la del papa?? està sempre cau XD






































a quí has timat?¿
lodis escribió:la del papa?? està sempre cau XD






































a quí has timat?¿













































al papa











encara que si li compro un llibre al omega em regalara un rosa [angelito]
Quins tractes més freaks.
eTc_84 escribió:Quins tractes més freaks.


tu no regalaràs cap rosa?¿
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit
¡ Que cansado de trabajar !

PD: Me voy a la cama.
púes jo ja en començo a tindre de son... a veure si aquesta setmana es passa rapid que vull acabar ja les practiques..
Per cert no creieu qe es una mica massa qe et facin anar amb pantalons chinos, camisa blava maniga llarga y jersei, tot junt amb una corbata, per anar a un supermercat?
Jo crec que aquests del corte ingles fan un gra massa

bona nit
mota escribió:a veure si aquesta setmana es passa rapid

+1:)
joder, que día más malo he pasado, 1 cubalitro de vozca, 2 litros de agua de valencia y 7 medianas tampoco es pa tanto, no? xDDDD
seerj escribió:joder, que día más malo he pasado, 1 cubalitro de vozca, 2 litros de agua de valencia y 7 medianas tampoco es pa tanto, no? xDDDD

Per a un seerjew, no.
Habló la tercera hermana KoploweTc_84vich... xD
Dios quant troll reflotador/creador suelto q corre pel rincon... :-|
Apa, bona nit gent!
seerj escribió:Habló la tercera hermana KoploweTc_84vich... xD

[jaja]
Quin parell, sembleu d'un altre planeta xDD
Imagen
Cafetino escribió:Quin parell, sembleu d'un altre planeta xDD
Imagen


[qmparto][qmparto][qmparto] Que bo! XD
S.h.O.c.K escribió:Aqui ningu dorm? xD


Que va XD
No si ja es veu. Lo pitjor es que la majoria de gent, es perque dema no te que matinar, jo em tinc que " aixecar" en 4h
bona nit gent!!!

esteu tots pirats XD
Yo con vuestra edad estaba durmiendo, menudas tonterías que ésto de dormirse a las tantas, supongo que será otra cosa para parecer guay o mayor, ya me espero de todo de ésta juventud...
Bon dia!
Almenys avui el dia pinta assolellat ^^. Vaig a posar-me a fer feina a veure si abans de divendres ja està tot acabat. Fins després, dws!
seerj escribió:Yo con vuestra edad estaba durmiendo, menudas tonterías que ésto de dormirse a las tantas, supongo que será otra cosa para parecer guay o mayor, ya me espero de todo de ésta juventud...


Estic d'acord.

PD: Nota de Economía = 3.5 en un test de mierda.
Aquest jovent... jo a la seva edat, encara que vulgués anar a dormir tanrd no podia, que els crits de me mare carden por i tot [poraki]


I jo aquesta tarda examen, sense tenir npi xDD
jo a es 11 al llit com a molt els divendres i dissabte em deixaven fins la 1 XD ^_^ que bonic ara no tenir que mirar el rellotge XD


aya!!!! avui he rebut la teva postal [amor] ais que maca >_<
Hola gent

SOC TONTO!!!!! he Borrat tot lo k tenia de PSP sense voler i ara ha descargarmu tot de nou [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Em piru a dinar dew
HOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAA

Hem trobàveu a faltar ?

Segur que no [carcajad]

Volia aprofitar aquest gran fil per comentar-vos que s'està treballant per aconseguir la traducció dels videojocs al català

Crec que us interessarà, per tant doneu-hi un cop d'ull i penseu que fins i tot GenCat i està treballant [rtfm]

CONFIO AMB EL VOSTRE SUPORT
Todos podemos ver lo que está pasando,
las bandas cambian su estilo por la fama,
Ellos no se lo pensarán, se adaptarán a las armas de la indústria, ellos quiren jugar el juego,
Ellos cambian para ser grandes, se ensucian y se juntan con la mierda,
como si fuera una moda, siguiéndola siempre donde vaya,
Pero nosotros seguiremos igual y nunca lo dejaremos.

[Estribillo] Nosotros guardamos la fe,nunca cambiaremos,
Nosotros guardamos la fe, nunca desviaremos nuestros caminos,
Nosotros guardamos la fe, nunca cambiaremos,
Nosotros guardamos la fe, seguiremos leales/verdaderos hasta la muerte.[/Estribillo]

Está muy de moda escuchar esa mierda, tocada a 90 mph,
¡ Venga, toca como todas las bandas!, y únete al lavado de cerebro,
Crossover ( pasar de una tendencia a otra ) le llaman, los punks se vuelven hippys,
por ser un vegetariano a la moda,
Pero te puedes olvidar de toda esa gilipollez, porque nosotros nunca tocaremos esa mierda,
Porque siempre seguiremos igual y nunca lo dejaremos.


Condemned 84. Oi! Oi! Oi!.
lodis escribió:jo a es 11 al llit com a molt els divendres i dissabte em deixaven fins la 1 XD ^_^ que bonic ara no tenir que mirar el rellotge XD


aya!!!! avui he rebut la teva postal [amor] ais que maca >_<


jo a les 23 cap al llit a no ser que facin serie sino ja tinc a ma mare foten crits U.U caps de setmana deixen més temps tot i que a vegades he d'anar d'amagat


de res per la postal ^^ com ja has vist he arribat abans jo XD! T'he de pasar les fotos pero he d'esperar que em passin les que falten U.U


Cafetonet quan siguis mirem lu d'ahir sisplau si pots sino ja més endavant [angelito]

Bona tardaa
tu també el times per coses del pc?¿ XD jajaja


he tancat el msn, vaig a lo del curset ^_^ sinó arribo massa tarda a veure is encara t'agafo i sinó ja t'ho deixaré tot escrit.


i si, m'has d'ensenyar fotos XD jajaja
lodis escribió:tu també el times per coses del pc?¿ XD jajaja


he tancat el msn, vaig a lo del curset ^_^ sinó arribo massa tarda a veure is encara t'agafo i sinó ja t'ho deixaré tot escrit.


i si, m'has d'ensenyar fotos XD jajaja


jo marxare una estona ja t'explicare perque :-| que vaig a comprar si hi ha sort ^^
bona tarda...

Aya_cat escribió:que vaig a comprar si hi ha sort ^^


sort aya [jaja]
Cafetino escribió:I jo aquesta tarda examen, sense tenir npi xDD

Molta sort! Ja diràs q tal t'ha anat.
Buenu ja ho he baixat tot
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11