Catalans aixakeuvus xD (#55)

17, 8, 9, 10, 11
Ruxii escribió:HOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAA

Hem trobàveu a faltar ?

Segur que no [carcajad]

Volia aprofitar aquest gran fil per comentar-vos que s'està treballant per aconseguir la traducció dels videojocs al català

Crec que us interessarà, per tant doneu-hi un cop d'ull i penseu que fins i tot GenCat i està treballant [rtfm]

CONFIO AMB EL VOSTRE SUPORT

Iep que passa Ruxii [beer]
Tela amb els lladres del media mark

Estic mirant monitors plans (tu eTc ja saps quin tinc en ment xD), doncs el model que tinc pensat al media em costa 360€, y en canvi a un altre lloc em val 281€...

En fi, jo si que no soc tonto




PD: L'examen crec que m'han ben donat pel cul. Les notes sortiran cap al vespre així que ja vurem xD
PD2: Aya, després tornem a mirar allò del xdcc
Que cabró, ja el tens? XDXD

Jo avui també tenia un examen, però tinc un bonic NP [plas][plas], tinc feina més important i urgent a fer.
eTc_84 escribió:Que cabró, ja el tens? XDXD

Que va noi, només estic mirant encara

Però acabo de veure que en el nostre pais tercermundista, el venen sense toma dvi-d, i en canvi al primer món si que li venen....
http://benq.es/products/LCD/?product=729&page=specifications
http://www.benq.com/products/LCD/?product=838&page=specifications

Mira que estava ja força decidit, i això m'ha ven putejat, ja que em volia desfer del antic vga


EDIT: Veig que el de 20" si que ho porta [plas]
Això t'anava a dir, el de 20" si que en té (porta els dos, vaja)
eTc_84 escribió:Això t'anava a dir, el de 20" si que en té (porta els dos, vaja)

Home, feia il·lusió que fos de 22", però tot i així la de 20" és gran igualment comparada amb el meu monitor de 17".
Així que segurament em decanti per la de 20" i llestos, que de 22" no hi ha gaire oferta a bon preu
Dons jo veig 2 models diferents del FP222W a girona mateix [jaja]

http://www.igdsgroup.com/9Program/I.PHP?Arxiu=XX_Buscar.php&Arti=MONTFT&Pagina=1

Això si , hi ha un 'pico' de diferència

Edit: i a 2 llocs diferents:
http://www.pcbox.com/catalogo/catalogo/default.asp?lan=es&cnt=es&familia=16

XD
sgaesux escribió:Dons jo veig 2 models diferents del FP222W a girona mateix [jaja]

http://www.igdsgroup.com/9Program/I.PHP?Arxiu=XX_Buscar.php&Arti=MONTFT&Pagina=1

Això si , hi ha un 'pico' de diferència

Edit: i a 2 llocs diferents:
http://www.pcbox.com/catalogo/catalogo/default.asp?lan=es&cnt=es&familia=16

XD

No si ja sé on el venen, el que em tira enrere el de 22" barato és que no té dvi, sé que l'altre si que en porta, però no vull gastar tant, ja que m'he posat un tope de 300€

Sobre igds millor no dic res, soc ex-currant seu i temps més tard vaig tindre problemes amb ells per una garantia que no volien complir i tenien per escrit davant dels morros. I si em puc permetre no comprar a la seva botiga, ho faré
Jo simplement ho he posat per això:

cafè i tè escribió:Però acabo de veure que en el nostre pais tercermundista, el venen sense toma dvi-d, i en canvi al primer món si que li venen....


Si que el venen, pero car.
sgaesux escribió:Si que el venen, pero car.

Be sí, però jo parlava del model barat de 22", que era el que tenia en el punt de mira :p
Al final ja sabem perquè només hi havia 11 € de diferéncia XDXD
bon vespre [qmparto]

























he arribat ara, per sort avui feia sol, el bus ha passat a la hora..ha estat una bona tarda, perquè al matí me passat 2h discutint amb els de secretaria...son la llet XD pagues un servei per res i a sobre és obligatori...joders.
Up!


que estava molt abaix

He anat a buscar roba per la graduació dem oment busqueda fallida U.U no m'agradava res i a més examensws treballs morire jove
mireu quina foto més maca he trobat, no sabia que el plom es veies així ^_^

Imagen



aya tu tranquil·la, ja torbaràs jo al final també vaig acabar amb una faldilla i un jersei normal, sense mànigues XD jajaja
lodis escribió:mireu quina foto més maca he trobat, no sabia que el plom es veies així ^_^

Imagen



aya tu tranquil·la, ja torbaràs jo al final també vaig acabar amb una faldilla i un jersei normal, sense mànigues XD jajaja
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Graduació? en quin país viviu vosaltres? xDDD

Nosaltres quan vam acabar l'eso vam fer un sopar, pero al insti no vam fer res d'aquest estil
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit
Cafetino escribió:Graduació? en quin país viviu vosaltres? xDDD

Nosaltres quan vam acabar l'eso vam fer un sopar, pero al insti no vam fer res d'aquest estil


talladet faig batxillerat i aixo ho fa el meu cole per [+risas] tradició XD! despres fem sopar i festa [666]
nosaltres la eso vam fer sopar de classe, i per el bat doncs una mini festa on van repartir plaques i la orla ^_^
jo de la ESO sopar i posterior botellon [sati] i a primer de batxillerat un mega sopar de tot el primer de batxillerat...a 2 n res [tomaaa]
Jo pel BAT sopar i sortir de festa amb els de classe XD
la festa de bat va ser memorable...

els profes van acabar portant a gent a casa i encara estàvem als postres...
Yo en la fiesta de bachillerato, las chicas de la clase la montaron y acabamos en un pub con karaoke que habían reservado. Me obligaron a cantar ( con mi ex-novia) la de un gato que está triste y azul, y al partir, y miles de canciones las mamonas, aún se lo recuerdo.
Menudo espectaculo morr XD
això ho fem tots XD


nosaltres clavelitos la vam cantar la restaurant XD la de pimpinela amb representació incluïda XD jaja

després al karaoke... ja va ser el desmadre.
Això de la graduació si que és una festa purament nordamericana per a quinceañeras crescudetes amb dos o tres blogs.

Falten els vestits de princeses, pel morr inclòs (rosa) [qmparto]
eTc escribió:Això de la graduació si que és una festa purament nordamericana per a quinceañeras crescudetes amb dos o tres blogs.

Home, festa d'etiqueta o estil pelis americanes no, però la gran majoria hem fet el típic sopar, no?
es que ell no surt de la cova XD

però per aquí han dit que t'han vist amb camisa per la orla de la uni... XD
lodis escribió:però per aquí han dit que t'han vist amb camisa per la orla de la uni... XD

Es diuen moltes coses pels 'mentideros' de la uni..

El típic sopar és el d'ex-companys.. que es fa cada any i toca aviat [toctoc]
eTc_84 escribió:Es diuen moltes coses pels 'mentideros' de la uni..

El típic sopar és el d'ex-companys.. que es fa cada any i toca aviat [toctoc]



claro claro... excuses jajaja


els mentideros diu... XD
eTc_84 escribió:Es diuen moltes coses pels 'mentideros' de la uni..

Clar home, ni camisa ni osties, alla amb el turbant, el vestit llarg típic del desert i si s'escau un cinturó ple de dinamita [sati]
Cafetino escribió:Clar home, ni camisa ni osties, alla amb el turbant, el vestit llarg típic del desert i si s'escau un cinturó ple de dinamita [sati]

No em facis parlar de com anaves tu... [sati]
Imagen
eTc_84 escribió:No em facis parlar de com anaves tu... [sati]
Imagen


anava tot mudat XD
eTc_84 escribió:No em facis parlar de com anaves tu... [sati]

A diferència com altres, jo estic integrat plenament a la societat [plas]
a aquestes hores encara spammejeu ?
Buff vaya faena te hicieron morr, supongo que les tienes una bien gorda resevada xD

S.h.O.c.K escribió:a aquestes hores encara spammejeu ?


Y lo que queda de noche xD

Saludos!
Cafetino escribió:A diferència com altres, jo estic integrat plenament a la societat [plas]


visca els punyals!! [rtfm]

shock, aquí ningú espameja.


bueno certa gent si que hofa
cansino: array of integer [1..100]

inc(cansino) [toctoc] [toctoc] [toctoc]
edito: bona nit!
bona nit guapa!!



una altre que també va ha sobar, demà me de tornar a barallar a secretaria i a veure si localitzo el tutor de una vegada...

després autoescola, vaig millorant XD

i després ja veurem tarda ocupada [ayay]
kiwoore escribió:Y lo que queda de noche xD

Hombre, al final has decidit passar-te per aquí ^^

lodis escribió:visca els punyals!! [rtfm]

Punyals no... acid boric xDDD

---

Apa, un altre que se'n va a dormir
Bones notx catalanes...
...i catalans xDDD
Cafetino escribió:Hombre, al final has decidit passar-te per aquí ^^


Siempre que me acuerdo me paso por aquí (casi nunca xD), a ver si voy refrescando memoria mas a menudo que estáis por aquí ^^

Bua, no os lo montáis bien ni nada para celebrar fin de curso ... xD A nosotros nos daban un par de collejas y para casa, que no nos querían ver más xD

Queda algún rezagado haciendo faena a altas horas de la noche como yo?

Saludos!!
kiwoore escribió:
Queda algún rezagado haciendo faena a altas horas de la noche como yo?

Saludos!!


lo dudas? xD
kiuk escribió:lo dudas? xD


En serio estas haciendo faena, tu? ¬¬

Yo me cago en el profesor de japones y sus redacciones >___<

Saludetes!!
nah tio si tu el japo lo llevas bien.

yo faena....no , si ya piraba pero siempre huelo tus posts xD
kiuk escribió:nah tio si tu el japo lo llevas bien.


Mientras no me manden faena lo llevo de PM xDDDDDDDDD

kiuk escribió:yo faena....no , si ya piraba pero siempre huelo tus posts xD


Lo sabía, tu realmente estas sobando ya a estas horas y en cuanto posteo en algún lado de golpe abres los ojo O.O (así, así xD) y vienes a contestarme, da lo mismo con quién o qué estés soñando, ese olfato nunca falla xD

De verdad que no lo entiendo XDD

Saludos
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

La verdad es que siempre ha sido asi xD

Ale , me vuelvo con mis sueños sobre osos panda ninjas , buenas noches y prepárate para los caños que te haré xD

Buenas noches hermano :p
kiuk escribió:xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

La verdad es que siempre ha sido asi xD

Ale , me vuelvo con mis sueños sobre osos panda ninjas , buenas noches y prepárate para los caños que te haré xD

Buenas noches hermano :p


Enga descansa, yo ya no te desvelo más posteando xDD

Saludos! [ginyo]
drknss escribió:cansino: array of integer [1..100]

inc(cansino) [toctoc] [toctoc] [toctoc]
edito: bona nit!

Després dirà que no és freak.
Bon dia!!!
eTc escribió:Després dirà que no és freak.
[ayay]Tranquil, que ja saps q en el ranking dels freaks ningú et supera.
Per cert, aquesta nit s'han colat un munt de posts o veig aparicions?
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11