Catalans aixakeuvus xD (#55)

17, 8, 9, 10, 11
drknss escribió:Bon dia!!![ayay]Tranquil, que ja saps q en el ranking dels freaks ningú et supera.

Amb la progressió que portes, en poc temps ens superes a tots plegats, al morr i tot.
eTc escribió:Amb la progressió que portes, en poc temps ens superes a tots plegats, al morr i tot.

Avui t'has llevat inspirat, eh? ^^
Per arribar al teu nivell, eTc, em queden bastants anys de pràctica intensiva, ja que tu me'n portes bastants d'avantatge. A més, hauria d'anar a comprar l'uniforme de talibà i un turban adequats (és a dir, autèntics), i per aquí no conec cap botiga[boing].
drknss escribió:Avui t'has llevat inspirat, eh? ^^
Per arribar al teu nivell, eTc, em queden bastants anys de pràctica intensiva, ja que tu me'n portes bastants d'avantatge. A més, hauria d'anar a comprar l'uniforme de talibà i un turban adequats (és a dir, autèntics), i per aquí no conec cap botiga[boing].

Sabeu aquell que deia... el hábito no hace al monje ?
Per començar, no porto coses freaks a la firma, com altres [bye]
Apart, vestida de pija també pots ser freak, i n'hi ha exemples que no diré per responsabilitat [jaja]
eTc escribió:Per començar, no porto coses freaks a la firma, com altres [bye]

Mira mister, jo a la firma hi poso lo que em dona la gana, i ni tu ni ningú m'ha de venir a dir res. A veure si ara hauré de fer la firma adequada al gust de persones concretes perquè no se'm qualifiqui de "freak" o similars.
eTc escribió:Apart, vestida de pija també pots ser freak, i n'hi ha exemples que no diré per responsabilitat

...no diràs per responsabilitat o pq t'hauries de posar a tu mateix d'exemple? [jaja]
Bon dia

Un altre dia k em kedo a casa
eTc_84 escribió:Per començar, no porto coses freaks a la firma, com altres [bye]

Bah, avui dia la paraula freak esta molt devaluada gracies a certs elements que prediquen ser-ho als quatre vents (com certs elements egocentristes que pul·lulen per eol), als freaks/geeks de veritat els hi sua la polla si els consideren com a tals o no [poraki]
bon dia!!


segon dia de sol i anem sumant... espero que aguanti fins diumenge, després que faci lo que vulgui.



freak, qui es freak per aqui?¿ si som tots ven normals...

hi han pijos, pueblerinos, urbanites, gent que viu en coves, mascotes de color rosa, yoguirins, madurets, cansinos, plastes...


en la diversitat està el món i la societat.

pd: oscuros que encara estàs malalt?¿
¡Sin gel! Me voy a la terraza a tostarme. En la universidad me he encontrado en la clase de al lado una muchacha preciosa, estoy en el peor grupo de largo.

Ojalá llueva a chaparrones por la Iberia este fin de semana, total, estaré en el extranjero.

PD: No somos de fiar y esa es nuestra mayor virtud
es este finde que marxes a Londres?? em pensava que seria el del pont ^_^ que bé que vius :)

jo mi he posat a la terrassa de casa quant he arribat, però pica massa el sol...
lodis escribió:es este finde que marxes a Londres?? em pensava que seria el del pont ^_^ que bé que vius :)

jo mi he posat a la terrassa de casa quant he arribat, però pica massa el sol...


Uf, si es verdad que hace demasiado sol

No "marxo" a Londres, sino a Hastings, un poquinho más abajo. El día del puente me han comentado de irnos a Francia, pero ya se verá.

Y no vivo bien, sólo que estoy puteado muchos días para luego pasármelo bien.
drknss escribió:Mira mister, jo a la firma hi poso lo que em dona la gana, i ni tu ni ningú m'ha de venir a dir res. A veure si ara hauré de fer la firma adequada al gust de persones concretes perquè no se'm qualifiqui de "freak" o similars.

Menos lobos caperucita, jo no he dit el contrari.
Imagen
"Bienvenido al Castillo de Antrax. No es un nombre muy bonito, ¿verdad?"
drknss escribió:...no diràs per responsabilitat o pq t'hauries de posar a tu mateix d'exemple? [jaja]

Posar-se d'exemple a un mateix no és massa recomanable..

Cafetino escribió:Bah, avui dia la paraula freak esta molt devaluada gracies a certs elements que prediquen ser-ho als quatre vents (com certs elements egocentristes que pul·lulen per eol), als freaks/geeks de veritat els hi sua la polla si els consideren com a tals o no [poraki]

Welcome a los freaks
LAS OTRAS TRES TIENEN GRAVES DEFICIENCIAS
Denuncian que la única patrullera útil para intervenir pateras en el Estrecho se la han llevado a la Copa América


¡Bienvenido a España, dónde nada es razonablemente explicable!

PD: Etcétera, a diferencia de Kafetino y demás ralea yo no te considero freak ( persona singular ), por ser informático, físico no lo has de ser, por ciertas actitudes ante la vida, visionado de absurdos dibujos japoneses, disfraces como una puta nipona de 15 años después de hacer un bukkake, sí eso sí.
jo el pont si fa sol penso aprofitar per anar a la platja ^_^
que després vindran exàmens i tocarà tancar-se a a biblio.


drnknss tu deixa la firma tal qual que està molt bé (au, la fas al gust de la gent que ens agrada) et veig guerrillera avui; que toca llançament de punyals?¿



doncs jo em vaig fer un cosplay i ben mona que anava ^_^ n'estic orgullosa, i morr igual que a tu t'agrada mirar los serrano, a uns quants de aquí ens agrada mirar anime... para gustos colores... si tothom fos igual i amb els mateixos gustos seria molt avorrit; per avorrits la gent sense personalitat que es dedica a copiar els gustos dels altres o els torracollons sense gràcia, per a tots els altres, sempre hi ha un lloc.
morr escribió:PD: Etcétera, a diferencia de Kafetino y demás ralea yo no te considero freak ( persona singular ), por ser informático, físico no lo has de ser, por ciertas actitudes ante la vida, visionado de absurdos dibujos japoneses, disfraces como una puta nipona de 15 años después de hacer un bukkake, sí eso sí.

Repteix amb mi morr, es diu...
A

NI

ME

xDD

I com diuen porai, la riquesa esta en la varietat :p


EDIT: Ja tinc encarregat el monitor :p
lodis escribió:drnknss tu deixa la firma tal qual que està molt bé (au, la fas al gust de la gent que ens agrada) et veig guerrillera avui; que toca llançament de punyals?¿
No, però coses com la firma i l'avatar han d'anar al meu gust, ja que son meus. Si no agraden pos bueno, m'han d'agradar a mi i a la resta del mon que el bombin, però no per això se m'ha de titllar de res. I deixo ja el tema per tancat.
lodis escribió:per avorrits la gent sense personalitat que es dedica a copiar els gustos dels altres o els torracollons sense gràcia, per a tots els altres, sempre hi ha un lloc.
+1
drknss escribió: No, però coses com la firma i l'avatar han d'anar al meu gust, ja que son meus. Si no agraden pos bueno, m'han d'agradar a mi i a la resta del mon que el bombin, però no per això se m'ha de titllar de res. I deixo ja el tema per tancat. +1

Vinguent de qui ve, almenys jo no em molestaria pas, si en el fons és un nubolet de color rosa y rarament fa servir smilings [looco]


lodisssss: Quant raó
Bona tarde!!

Com va la cosa? feia un parell de dies que no contestava aquí jeje, ara amb anar a classe i a la feina, em falta temps per tot! i a sobre em costa més arribar als llocs perquè encara vaig mig coix xDD
morr escribió:PD: Etcétera, a diferencia de Kafetino y demás ralea yo no te considero freak ( persona singular ), por ser informático, físico no lo has de ser, por ciertas actitudes ante la vida, visionado de absurdos dibujos japoneses, disfraces como una puta nipona de 15 años después de hacer un bukkake, sí eso sí.

Nos han dado la razón [looco]

Sin acritud, que es con carinho lo de freaks.
vosaltres veieu la raó a on voleu...


cafetino fes el fotut favor de passar-te per el msn que t'hi he deixa't escrit i necessito ajuda urgent ^_^

que jo i la drknss ens estem tornant bojes buscan't XD
¿ Alguna granjera de Tarragona me puede decir si es muy difícil llegar al aeropuerto de Reus desde Barcelona ?

PD: Para más información vamos en coche, no en tractor ni carro de ruedas.
lodis escribió:cafetino fes el fotut favor de passar-te per el msn que t'hi he deixa't escrit i necessito ajuda urgent ^_^

Ains, un no pot sortir del búnker tranquilament per anar a escarxofar-se al sofà xDD

Quan torni de la uni us miraré de donar un cop de mà


[beer]
Cafetino escribió:Ains, un no pot sortir del búnker tranquilament per anar a escarxofar-se al sofà xD Quan torni de la uni us miraré de donar un cop de mà
Així em relleves, q aqui està caient una q deu n'hi do...ja ha marxat la llum un cop, i ara aviat tancaré per anar a fer de taxi del meu germà.
Ja em tornaré a connectar des de classe, almenys allà si peta no és la meva línia[poraki]. Vinga, fins d'aquí una estona ^^
morr, jo t'ho explicaria, de forma molt fàcil i sense pèrdua, sempre hi quant editis i canvis lo de granjera... per alguna cosa del estil:


algú de tarragona o voltants em pot dir com arribar des de bcn al aeroport de reus?













tens dues opcions, arribeu fins a tarragona, llavors agafeu direcció reus (a la mateixa entrada, a la plaça imperial (si veniu per autopista o autovia, es igual entreu per allí) hi ha el desvio (suposo que sinó posa reus agafeu el de totes direccions) i llavors vas fent carretera fins que veureu la indicació de aeroport de reus (agafes i et poses al carril de la dreta de tot (un que fa com de desvio, perquè sinó acabaràs a reus i haureu de donar la volta) i ja hi entrareu



o agafes, consultes la via michelin per el google i poses el teu punt de sortida i el punt de arriba i ja tens la ruta amb mapa inclòs.




ja no cal l'ajuda, merci als 3 ^_^
joderr, se m'ha posat la pell de gallina veien per la tele lu de la universitat de Virginia.. [triston]




PD:
Imagen

XD
bona tarda
veig que les indirectes augmenten XD!

ales men vaig a fer algu de profit

lodis et necessitare pero ja et dire
no se si estaré molt per aquí aquesta tarda...sinó després al vespre m'ho envies per mail i m'ho miro ^_^


si ja ho pots dir ja, i encara queda el redoble de tambores com ahir [666]


però per sort, potser hi han coses que es poden solucionar aviat...


kurras, aneu Cuba de viatge?¿ XD

aquest divendres aquí també fan festa la macro festa de I have a dream...

i vaig anar el 1er any...diosss en aquells temps, pagaves 3 euros i et donaven un got de plàstic per tota la nit... XD

cada cop han anat millorant, aquest any ve el dj de Florida ^_^
Bone tarde, gràcies pagesa.

Pd: La sociedad está dormida, no tenemos quien la encuentre,
la sociedad envenenada lentamente,
si prosiguen de esa manera, el efecto de la rana,
la rana como todos, poco a poco entra mejor.

Si la metes en agua hirviendo inmediatamente salta,
si la metes en agua hirviendo saltará,
en cambio con agua fría si la calientas lentamente,
la rana muere hervida sin capacidad de reacción.



PD: VIDEO IMPAGABLE, ULTRAS EN LA PETANCA, EN EL AJEDREZ Y EN LA HÍPICA, HAY QUE BUSCAR NUEVOS MERCADOS COÑO. http://www.youtube.com/watch?v=FWfYKHG7-kE
Bona tarda

Ja keda poc x tancar Fil

Aveure quan es tanca
uoles gent, tampoc hi ha pressa per tancarlo no? [beer]
drknss escribió: Així em relleves, q aqui està caient una q deu n'hi do...ja ha marxat la llum un cop, i ara aviat tancaré per anar a fer de taxi del meu germà.
Ja em tornaré a connectar des de classe, almenys allà si peta no és la meva línia[poraki]. Vinga, fins d'aquí una estona ^^

Terra cridant a mart, terra cridant mart! xDD

oscuros escribió:uoles gent, tampoc hi ha pressa per tancarlo no? [beer]

Tancar què? X-D
oscuros escribió:uoles gent, tampoc hi ha pressa per tancarlo no? smile_[beer]
Per part meva, no. Ni m'hi havia fixat q faltava poc.[jaja]
Abans q em saltin al coll, i per si no s'ha entès, diré que el "tancar" del meu darrer post es referia al PC, no al fil ^^.
Venga va, os ayudo a cerrar el hilo :Ð
PakomeT escribió:Venga va, os ayudo a cerrar el hilo :Ð


Gracies
educobainbcn escribió:
Gracies


de res [beer]
En 20 minutos me voy a las artes marciales que ya tengo ganas, y luego LOS SSERRANO amb una pizza casolana que m'ha fet la mama.
lodis escribió:kurras, aneu Cuba de viatge?¿ XD
xD no, la organitzen els de 5è, que hi han anat aquest febrer de viatge, nosatres encara ens hi hem de posar.. [tomaaa]



I dijous que ve festa Pacos a Bcn!!
vinga, vinga k ya falta poc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un post menys

PD: soc nou
morr escribió:En 20 minutos me voy a las artes marciales que ya tengo ganas, y luego LOS SSERRANO amb una pizza casolana que m'ha fet la mama.

FREAK [sati]

---

Viatge de fi de carrera ho veig xungo... a la tècnica no la vam fer perquè l'agència de viatges ens va fer un jugarreta i aquest any no s'ha organitzat la cosa
Benvingut Micki7 i gracies x afegirte a la causa
soc el català num 483 crec,

Vinga un altre menys
Buenu la llista esta desactualitzada desde fa temps pero el k compte es k tenim un catala mes jeje
Benvingut Micki7

educobainbcn escribió:Buenu la llista esta desactualitzada desde fa temps pero el k compte es k tenim un catala mes jeje

La llista no s'actualiza desde fa temps, molt abans de que arribessis per aquí
K s´encarrega de Actualitzarla i xk no ho fa?
educobainbcn escribió:K s´encarrega de Actualitzarla i xk no ho fa?
En DiGiJoS..

Deu tenir altres coses a fer..
Desde de la kdd que el noi esta desaparegut, a veure si almenys passa un ratet a saludar ^^
Pues aveure si be i aunke sigui diu Ola XD
educobainbcn escribió:Pues aveure si be i aunke sigui diu Ola XD

Com fas tu a totes hores no?
morr escribió:¿ Alguna granjera de Tarragona me puede decir si es muy difícil llegar al aeropuerto de Reus desde Barcelona ?

PD: Para más información vamos en coche, no en tractor ni carro de ruedas.

[qmparto][qmparto]
Merda de dia que he tingut

-he anat a classe trobant-me malament s'ha passat...
-em diuen a mi i a la resta que el de llati/cultura classica li ha donat la gana de posar l'examen de cultura amb els d'avaluació usease que a més pel mateix dia he d'estudiar filo i el tocho de fotocopies que ens dòna l'amargat
-Examen de l'academia que catejo segur ...

qui digui que ha estat un BON DIA mel carrego cawento
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11