Catalans aixakeuvus xD (#55)

Cafetino escribió:Quina, la primera o la segona? [sati]
Ninguna, todo es una mierda, además los Ingleses perdieron en Formigny ante los GABACHOS DE MIERDA en un dia como éste de 1450... En fin, que vaya mierda de día xD.
Ja he vist l'ultim de Lost. Esta força bé, el final m'ha semblat previsible,però un episodi entretingut.
Bon dia


Definitivament la massa és estupida per naturalesa, només cal veure certa notícia de la portada on tres o quatre es flipen, i a darrere seu tota una horda de gent fa el mateix sense valorar la notícia...
[qmparto] [qmparto]


bones gent!!


porta tota la nit plovent, el dia segueix igual... i jo tenia ganes de sortir a voltar i a sobre tinc el puto veí dels ous amb la música... XD que majo ell...

per cert que opineu vosaltres: millor un erasmus fora, una beca sèneca per aquí espanya, en quin ordre és millor primer marxar fora i després aquí o al revés? hi han més opcions?? ^_^
lodis escribió:[qmparto] [qmparto]
porta tota la nit plovent, el dia segueix igual... i jo tenia ganes de sortir a voltar i a sobre tinc el puto veí dels ous amb la música... XD que majo ell...

per cert que opineu vosaltres: millor un erasmus fora, una beca sèneca per aquí espanya, en quin ordre és millor primer marxar fora i després aquí o al revés? hi han més opcions?? ^_^


Para la mayoría de la gente de este hilo, os iría muy bien una beca Séneca. En mi caso, me cogeré una Erasmus o una a Estados Unidos.
jo pregunto perquè puc escollir una o les dues... i estic mirant temaris, universitats, habitatge-... a veure que surt més a compte.
[Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] ja puc "caminar" amb els dos peus!! avui ja me tret tot i he començat a caminar, l'únic problema es que ara sembla que no se caminar xDD
morr escribió:
Para la mayoría de la gente de este hilo, os iría muy bien una beca Séneca. En mi caso, me cogeré una Erasmus o una a Estados Unidos.


Haurien de sortir per negar el teu recolzament a un video que diu que els professors d'universitats catalans que parlen en castellà han d'anar amb guardaespatlles a la uni. [plas]
sgaesux escribió:Haurien de sortir per negar el teu recolzament a un video que diu que els professors d'universitats catalans que parlen en castellà han d'anar amb guardaespatlles a la uni. [plas]


¿Recolzament? [Alaa!]

PD: De aquí 6 días, a Inglaterra!
Imagen
Bones!
Lodis, a qui vols segrestar via msn? Oooh
morr escribió:Para la mayoría de la gente de este hilo, os iría muy bien una beca Séneca. En mi caso, me cogeré una Erasmus o una a Estados Unidos.

Aquestes beques només serveixen per a escampar les idees nacionalistes i per reforçar les que ja tinguis...
D'altra banda, EEUU són un grup de tarats.
Apa, vaig a sopar fora amb la colla. Ens veiem quan torni o demà ^^
Adeu!!! :-)
Joder joder, he estat mirant i es veu que aquest any em tocarà fer declaració de la renda, i no per arribar als 22000€ anuals, sinó per cobrar de varis llocs diferents (en concret 3) [puaj]
uole! ja sóc a casa.. no vegeu com controlo ja lo tema del supermercat.. sóc una máquina, a més l'últim dia m'emportat un bon sabor de boca amb una americana qe vaig coneixer qe estaba mes bona qe lo pa i em vaig liar.. una nova experiencia.. la proxima japo
Bona nit

No tinc son i estic escoltant musica a tope XD
drknss ja te contaré si et trobo més tard i sinò deixaré el copy paste, lo mateix va per aya ^_^
0m3gA escribió:[Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] ja puc "caminar" amb els dos peus!! avui ja me tret tot i he començat a caminar, l'únic problema es que ara sembla que no se caminar xDD


Jo desprse de un mes de tenir el peu envenat per un esquinç dels macos de turmell, quan em van treure la vena i vaig començar a "caminar" o vaig pasar molt malament, la cama la tenia fluixa, el turmell a cada pas em semblava que s'anava a trencar... pero despres de un temps ja no caminava com un coix, aixo si, avegades si s'em carregava coixejava una mica.
La unica solucio es una, paciencia.

Jo l'unic k em faria por de anar de erasmus seria el tema menjar... a no ser que anes a italia.
es que per lo que jo estudio, Itàlia és la millor destinació per a fer un erasmus... ^_^ sobretot floréncia [amor ]

el menjar està bonisim, la ciutat és impressionant i en quant assignatures d'art...uff ^_^ em posaria les botes.
lodis escribió:es que per lo que jo estudio, Itàlia és la millor destinació per a fer un erasmus... ^_^ sobretot floréncia [amor ]

el menjar està bonisim, la ciutat és impressionant i en quant assignatures d'art...uff ^_^ em posaria les botes.


Home, que si el museu dels uffizzi i els piti, els edificis, la peazo catedral,... doncs si que tindries material.
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit i fins dema
lodis escribió:drknss ja te contaré si et trobo més tard i sinò deixaré el copy paste, lo mateix va per aya ^_^


lodis ja ho he llegit ja he arribat XD ara m'expliques i t'explico la meva nit també i el meu dia que bufff

erasmus jo els faria o a paris o a londres per cosa d'idiomes més que res.... el menjar me l'emporto d'aqui esta clar que els francesos l'oli no saben que és u.u
he tornat 1h més tard XD jeje

ja deus estar sobant.

tranquil·la demà parlem ^_^


uis els francesos no saben lo que és l'oli, però els anglesos tampoc.


florència o te tot [amor] i està a poques hores de tren de roma així que sempre s'hi pot fer una escapada.
bona nit shock!!! ^_^

avui (bueno ahir nit) he dormit 6h i ara encara no tinc son, hi ha dies que en dormo 8 o 10 i a la 1 ja tinc son...

vaig a mirar alguna serie...
lodis escribió:uis els francesos no saben lo que és l'oli, però els anglesos tampoc.

Per experiència pròpia: menjar francès amb mantega= kk (almenys lo q menjàvem nosaltres, tenint en compte q no anavem de restaurant).
Vista l'hora, ja deus estar sobant fa rato. Així pues ja parlarem demà, q si ara et truco m'arrisco a q em llençis l'artilleria pesada XD
Apa, bona nit gent!
Anar a sopar amb la colla: 10€
Beure algo al pub: 3€
Veure com el teu ex et tira la canya descaradament mentre el nòvio treu foc pels queixals de pura gelosia... no té preu[plas] [plas][plas]
lodis escribió:florència ho té tot


sobretot paparres.
drknss escribió:Per experiència pròpia: menjar francès amb mantega= kk (almenys lo q menjàvem nosaltres, tenint en compte q no anavem de restaurant).
Vista l'hora, ja deus estar sobant fa rato. Així pues ja parlarem demà, q si ara et truco m'arrisco a q em llençis l'artilleria pesada XD
Apa, bona nit gent!
Anar a sopar amb la colla: 10€
Beure algo al pub: 3€
Veure com el teu ex et tira la canya descaradament mentre el nòvio treu foc pels queixals de pura gelosia... no té preu[plas] [plas][plas]


estic desperta XD ara anava a sobar ^_^ he vist 2 capitols i cap al llit, però millro que parlem demà ^_^


[plas] [plas] felicitats per el spoiler ;) demà vull detalls. ja te enviat mail.

doncs jo quant i vaig estar no vaig pas trobar-ne de paparres (si ho dius pels bixos) si ho dius per el sentit d'una persona paparra...pos ni idea XD
lodis escribió:si ho dius per el sentit d'una persona paparra...pos ni idea XD


ni idea? pero a quin pais vas anar? tu no has estat a florencia.
semipapa al punt just X-D


Aya: Ho sento però mal has triat per segrestar-me pel msn, el dissabtes a la nit solc ser fora :p


drkssssss666: Doncs apa, ja saps, demà toca sessió de tomateol xDDDDD


Apa bona nit, que demà toca estudiar, que m'he enrecordat que dilluns tinc examen, sort que és un punt extra que en el cas treure un 10, tindria un 11, que sinó malament :p
lodis escribió:he tornat 1h més tard XD jeje

uis els francesos no saben lo que és l'oli, però els anglesos tampoc.



és que amb els anglesos no vaig anar de restaurant XD!


drknss escribió: Spoiler:
Anar a sopar amb la colla: 10€
Beure algo al pub: 3€
Veure com el teu ex et tira la canya descaradament mentre el nòvio treu foc pels queixals de pura gelosia... no té preu




drknss dios encara estic rient de l'spoiler XD!


Cafetino escribió:: Ho sento però mal has triat per segrestar-me pel msn, el dissabtes a la nit solc ser fora


Vaig aprofitar i vaig veure school rumble XD!

Bon diaaa
Backstreet boys are here to stay
Nothin' will get in their way
We're the firm and they all know,
when we come they don't wanna know,
we're the ones who still win the day
Running rouning that's our way
We all like it everyday
We don't worry about it
we don't care we're used to it,
so don't give us no verbal on our way!

We're the firm! We're the firm!
We're the firm! We're the firm!

People try to shut us up
We don't care we ain't no pufs
We don't worry about it
we don't care we're used to it,
so don't give us no verbal for today!


¡Qué putas ganas!
morr has canviat d'estil musical? X-D

Aya_cat escribió:Vaig aprofitar i vaig veure school rumble XD!

Costa de creure, vull proves! [plas]

Deu ni do, però youtube dona poca qualitat, si vols després per msn t'explico d'on pots baixar els capis a tota llet via xdcc, que és lo que vaig fer jo en el seu dia X-D
ghhjmn holopñ 8io9ui,kl-.,
seerj escribió:ghhjmn holopñ 8io9ui,kl-.,

Hail fuhrer xDD
Imagen
Cafetino escribió:Deu ni do, però youtube dona poca qualitat, si vols després per msn t'explico d'on pots baixar els capis a tota llet via xdcc, que és lo que vaig fer jo en el seu dia X-D
[angelito] si no et fa res
Lodis escribió:felicitats per el spoiler ;) demà vull detalls. ja te enviat mail.
Cafetino escribió:drkssssss666: Doncs apa, ja saps, demà toca sessió de tomateol xDDDDD
Aya escribió:drknss dios encara estic rient de l'spoiler XD!
[jaja] Es que ahir li van baixar punyals per tot arreu al noi, però els pitjors vindràn el dia que es digni a dir-me a la cara certes coses. De moment, fer veure que és transparent i invisible mentre els altres li claven les directes! :p
drknss escribió: [jaja] Es que ahir li van baixar punyals per tot arreu al noi, però els pitjors vindràn el dia que es digni a dir-me a la cara certes coses. De moment, fer veure que és transparent i invisible mentre els altres li claven les directes! :p


wuan arribi la lodis fem sessió de tomateol [666]
Marujaaaaaaaa ara entenc pq encara no m'has segrestat via msn [sati] [sati] [sati]
madre mía que malo estoy... puta resaca de puta mierda judía. No se ni como he llegado a casa...
seerj escribió:
madre mía que malo estoy... puta resaca de puta mierda judía. No se ni como he llegado a casa...

Com us poseu els jueus d'alcohol [jaja]

El síndrome d'inventar-se un món paral·lel del morr s'està encomanant... lleig.

Ah, frantxutes mariquites XD
uoles gent ja he tornat de les terres de lleida/pallars sobirà

he fet 870 km en cotxe conduint-los tots jo [tomaaa]


merda de neu "sopa" cawento
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911