Catalans aixakeuvus xD (#55)

1, 2, 3, 4, 5, 611
ei Bon dia !! com puc afegirme a la llista de catalans d'eol ? ;-)
Bon dia i Benvingut Atabik

A la llista t´afegira el DiGiJoS quan es pasi x aqui pero porta molt de temps sense pasarse
Bueno pues quan pugui que apunti

Atabik- de Palafolls (BCN) gracies.
Benvingut Atabik!!! ^^
[barret] Moltes gracies per la benvinguda. De vegades va bé una mica de [amor] jejejeje
Buenu gent em piru a dinar i despres a l´insti i despres a clase de guitarra

dew i fins la nit
Benvingut Atabik

--

lodis escribió:edit: eTc felicitats pels 3 anyets actuals ^_^ [fies]

M'he perdut algo? ¬_¬
cafetino escribió:M'he perdut algo? smile_¬_¬

Jo tampoc he entès de que anava. Quan entri la Lodis suposo q ja ho explicarà.
Sinó sempre es pot recórrer als segrestos via MSN ^^

Senyor eTc, si estas per aqui, ens ho podries explicar? [rtfm]
LODIS y JEWETC ¡PAJAS Y MAMADAS!

Para que luega digan.

PD: Voy a comer.
Buenu gent em piru a l´insti i despres a guitarra dew
que no sabeu mirar la seva data de registre?? XD ^_^ jejeje

benvingut Atabik!!


morr que estàs revolucionari avui?? XD
uoles gent, ara em piru a kurrar una estona (sense cobrar [buuuaaaa] )

benvingut atabik
Registro: 12-02-2005 ???

Això son... 2 anys no? [toctoc]

benvingut Atabik!! :p
eTc_84
Registro: 12-02-2005

Sí que ho havia mirat, però pensava q no tenia res q veure (mes q res pq Febrer<>Abril) ^^
Vinga, marxo a veure q tal esta el panorama a classe, fins ara! [bye]
deu ser del seu primer registre doncs..
kurras escribió:deu ser del seu primer registre doncs..



ell mateix em va dir, avui faig 3 anys a eol XD jajaja ^_^

vale no res ara no hi pensava que el registre es de ara... XD
Buff estic molt rallat avui, a veure si després lodis em dona consells del seus, perquè es del tema que ja saps xDD

Encara no m'han trucat del treball aquell que vaig comentar ahir, com sempre, em quedaré a las portes d'un treball que te pinta de ser bor... puta mala sort.

[decaio] avui tinc un dia de "bajon"
ja tinc la consulta oberta, per dubtes i dilemes acudir a mi ^_^


ara parlem i em dius el que.
morr escribió:Igualmente, me es igual, a mí sólo me representa el pueblo, la gente humilde de bar, que tan bien representa la serie los Serrano ( sí, soy pesado).


[flipa]

Si, si Los Serrano es super representatiu de la realitat, ara resultara que en realitat ets de pedralbes.
Són coses privades que han sortit a la llum..

Sí que ho havia mirat, però pensava q no tenia res q veure (mes q res pq Febrer<>Abril) ^^

friki.

morr, no mengis tants núvols de sucre rosa, que després estàs hiperactiu..

sgaesux escribió:Si, si Los Serrano es super representatiu de la realitat, ara resultara que en realitat ets de pedralbes.

És representatiu de la seva realitat imaginària, on el castellà està perseguit [jaja]
Moltes gracies a lodis y aya per el consultori sentimental xDD

De los serrano, a mi no m'importaria tenir una taverna plena de pernils com aquella eh!! [looco] [looco] [babas] [babas]
ja et vagi dir que editava per felicitar-te... no em llegeixes T.T


morr, com pots dir que lo que es veu als serrano es la realitat?¿
lodis escribió:ja et vagi dir que editava per felicitar-te... no em llegeixes T.T

Llegir-te et llegeixo... [buenazo]
eTc_84 escribió:friki.

Talibà.
eTc_84 escribió:Llegir-te et llegeixo... [buenazo]


altre cosa es que me facis cas... XD o te empanis XD
drknss escribió:Talibà.

No seré cruel XDXD

lodis escribió:altre cosa es que me facis cas... XD o te empanis XD

Més aviat lo primer que lo segon [careto?]
eTc_84 escribió:
Més aviat lo primer que lo segon [careto?]


aparteu-vos tots que el senyor eTc és capaç de dir coses maques i tot ^_^ [ayay]
eTc_84 escribió:És representatiu de la seva realitat imaginària, on el castellà està perseguit [jaja]

Pero si en el fons ho fa per tocar els collons, a la kdd entre cubata i cubata ho confessar [sati]

Si el morr va a un lloc de la generalitat i li parlen en català ell parla en castellà, si se'n va a la delegació d'algún ministeri o algo de l'estat opressor espanyol ell parla en català xDDD
jo això o faig per telèfon o en botigues XD
lodis escribió:jo això o faig per telèfon o en botigues XD

Doncs a mi en botigues i comerços en general em sembla de mala educació que el que esta de cara al públic no l'atengui en l'idioma del client, i últimament m'ho estic trobant massa.

Lo que ja son converses entre persones, ja m'és ben igual, encara que posat's a triar queda clara quina seria la meva resposta [jaja]
lodis escribió:aparteu-vos tots que el senyor eTc és capaç de dir coses maques i tot ^_^ [ayay]

I need a map..

Cafetino escribió:Pero si en el fons ho fa per tocar els collons, a la kdd entre cubata i cubata ho confessar [sati]

No m'extranyaria, com tot bon skin de saló [sati]
eTc_84 escribió:I need a map..

Surts de la cova i te'n vas de viatge? X-D
Cafetino escribió:Surts de la cova i te'n vas de viatge? X-D

Vaig de compres [jaja]
eTc_84 escribió:Vaig de compres [jaja]


de la nova temporada primavera/verano??
pensa que ara unes botes de cocodril no queden bé XD
lodis escribió:de la nova temporada primavera/verano??
pensa que ara unes botes de cocodril no queden bé XD

Podries venir i aconsellar-me.. [plas]
Cafetino escribió:Pero si en el fons ho fa per tocar els collons, a la kdd entre cubata i cubata ho confessar [sati]

Si el morr va a un lloc de la generalitat i li parlen en català ell parla en castellà, si se'n va a la delegació d'algún ministeri o algo de l'estat opressor espanyol ell parla en català xDDD


Lo hago para demostrar tanto a unos como a otros que están equivocados, igualmente a la gente se le cala enseguida, así que no es raro que uno que me hable en castellano le conteste en castellano y a otro que me hable en castellano le conteste en catalán, dependiendo de la actitud facciosa del elemento en cuestión cambio de idioma o no. Mirad, os voy a explicar el sueño que tuve anoche y me contáis a ver que os parece o en que estaría equivocado.

Bueno, no sé muy bien que hice para llegar allí, pero me convertí en el presidente de España, en concreto con un partido llamado PT ( Partido de los Trabajadores), además con mayoría absoluta, a partir de aquí desarrollaba todo tipo de programas y nuevas formas de gobernar, lo explico lo mejor que pueda que es complicado.

Para comenzar, supongo que algunos habréis visto alguna vez el programa este de Chávez llamado "Hallo Presidente", en el que el presidente venezolano departe con los ciudadanos de su país cada semana. Pues yo me propondría hacer una cosa similar cada semana con una duración de 1 hora, al estilo un poco " Tengo una pregunta para usted" pero sin ser tan pesado y respondiendo concretamente. El sitio dónde responder las preguntas sería rotatorio, una semana en Cantabría, otra en Galicia ..., y las personas serían escogidas con un ruleta de bolas ( aleatorias).

Ahora viene la chicha, en materia de educación la reformaba de arriba abajo, porque es imposible que nuestro país tenga futuro de la forma que se está llevando. A grandes rasgos sería algo así:

Supresión de la LOGSE, supresión de las competencias de educación de las comunidades autónomas pasando a controlar estas el Estado.

Partiendo de que hay que hacer algo nuevo porque se suprime la LOGSE y que la educación la impartirá el Estado y no las regiones ( para evitar localismos, para controlar la educación, para establecer una cultura de país sólida etc...) propondría esto:

EDUCACIÓN PRIMARIA (6 años)

Tendría un nivel de conocimientos mucho mayor que el de ahora, es decir se cambiaría el temario de tal forma que un niño de 6 de primaria tengo los mismos (reales) conomientos que la teoría de un niño LOGSE de segundo de ESO, además se implantaría una especie de SELECTIVIDAD en 6 de primaria, siendo obligatorio sacar más de un 4,00, sino repite selectividad y en caso de suspender, repite curso.

Respecto a la enseñanza, se introducen las lenguas extranjeras de forma efectiva, para tener futuros profesionales de nivel y presencia mundial de nuestras empresas. Las medidas a adoptar son:

60% de las asignaturas en castellano 40% en inglés. En Cataluña/Valencia/Baleares, País Vasco y Galicia el sistema será 35% Castellano 35% Catalán/Vasco/Gallego y 30% Inglés. En Aragón ( fabla, catalán), Asturias,León,Zamora y Salamanca ( bable ) y Navarra ( vascuence) en las escuelas públicas la elección la harán los centros escolares, mayormente por mayoría simple.

Para conseguir una educación de las materias en inglés EFECTIVA se adoptaran una serie de medidas, a saber :

+ Contratación de profesores nativos sajones y filólogos ingleses con capacidad divulgativa real.

- Progresiva campaña de pre-jubilaciones, debida a la contratación de profesores con nuevos conocimientos.

EDUCACIÓN SECUNDARIA ( 3 años)

Se reduce a 3 años, en los cuales el alumno tendrá que tener unos conocimientos equivalentes a primero de bachillerato o más. Se harán pruebas de SELECTIVIDAD al año y medio y a los 3 años.

BACHILLERATO (3 años)

Educación superior REAL, habría que discutir el temario, pero estaría enfocada casi exclusivamente al ramo universitario al que se quiere acceder. Sería una educación dura a discutir el temario, con dos selectividad al año y medio y a los tres años.

( En las comunidades no trilingües, después del esfuerzo económico del inglés se implantaría progresivamente el alemán o el francés, siguiendo el modelo en porcentajes de las comunidades trilingües).

POLÍTICA EXTERIOR

Política geoestratégica :

Abandono total de la alianza atlántica, adoptar una posición autónoma con ligera inclinación hacia el eje francogermánico. Supresión de las ayudas al desarrollo que no sean en nuestra área de influencia. Política autónoma para potenciar las relaciones con Suramérica, en especial con Chile, Uruguay, Argentina, Venezuela, México y Cuba. Ayuda militar y financiera al Sáhara Español y Guinea Ecuatorial potenciando al máximo las relaciones culturales y financieras.

Política migratoria:

Cambio en la sacrosanta Constitución. El cambio es la sustición de "El que nace en España es español" por " Sólo el hijo de español es español", es decir sólo es español el que lo sea por vía de sangre, siguiendo el modelo de Dinamarca.

En el caso de que se necesitaran trabajadores extranjeros estos serán seleccionados por una institución de futura creación destinada a tal efecto, serán contratados en especial países del área de influencia antes expuestos ( Uruguay, Guinea, Sáhara...) y de Europa. Quedarán excluidos especialmente africanos, asiáticos y ciertos países de Suramérica. Habrá riguroso control de las acciones penales de los extranjeros, pudiéndose revocar la nacional a cualqueir extranjero que cometa más de 3 delitos.

POLÍTICA INTERIOR

- Nacionalización del suelo , prohibida la actividad privada en él, empresas públicas se encargarán de la construcción de viviendas/locales etc... siguiendo la máximo de el menor lucro posible que estaría fijado, presumiblemente en un 3% de beneficio.

- Repoblamiento de los pueblos españoles, en especial las áreas de mayor despoblamiento. Para ello, fomento de industrías en esas regiones, fomento de actividades comerciales y como recurso incentivos a población extranjera ( de los países antes citados) a establecerse en ellos.

- Intensa actividad de construcción de infrastructuras entre todos los polos industriales de Es
eTc_84 escribió:Podries venir i aconsellar-me.. [plas]



previ pago pels meus serveis de estilista ^_^
lodis escribió:previ pago pels meus serveis de estilista ^_^

Solventats amb la meva companyia [666]

morr, demagògia.
lodis escribió:previ pago pels meus serveis de estilista ^_^

merceditas de color rosa amb ribet daurat [jaja]
eTc_84 escribió:morr, demagògia.


Lo que quieras, pero este país funcionaría mucho mejor. Prefiero ser un demágogo o una persona nefelibata que un gilipollas ladrón.

Como no decían en la Ilustración:

Todo por el pueblo, con el pueblo
morr en tens per fer un post a misce i tot :p

No opinaré sobre tot, pero a mi el tema que l'edució totalment centralitzada no m'acaba de convencer, ja que com més propera sigui la gestió a la gent millor, però aplicant un progama on tothom estigui d'acord.
Sobre el percentatge de les llengües, ja saps que a mi la situació d'avui dia no em desagrada, i lo que dius és on fins on jo cediria, encara que miraria d'inclinar una mica la balança a favor dels idiomes propis de les diverses autonomies.

Tema immigració 100% d'acord en el tema de la consitució, fins i tot la gent que es vulgui nacionalitzar i totes aquestes coses, els faria passar per un examen per demostrar que s'han integrat realment en la societat.
Sobre excloure gent de certs paisos em sembla molt excessiu

I sobre el sol, en tema pisos enviaba a prendre pel cul les immobiliaries tal com les coneixem avui i dia, i que totes les vivendes fossin de protecció oficial o amb preus d'acord a la realitat. Que amb el dret a la vivenda no s'hi juga
morr escribió:Lo que quieras, pero este país funcionaría mucho mejor. Prefiero ser un demágogo o una persona nefelibata que un gilipollas ladrón.

Como no decían en la Ilustración:

Todo por el pueblo, con el pueblo

¡Libertad, Libertad!
Ufff, pues soñé muchas más cosas que no he escrito porque me estaba cansando de escribir ( en el ordenador es un engorro), y algunas porque ya no me acuerdo.

Respecto a lo del suelo, cuando le comenté a mi tío ( del PSOE) lo de la nacionalización me acusó de todo, desde comunista empedernido ( según él soy un sindicalista-comunista desde los 15 años), pasando por intervencionista, por saltarme las reglas del mercado...

Respecto a lo de las lenguas, no puede haber una encima de otra, en todo el país igual, el mismo temario. Sólo que algunas comunidades especiales podrán ejercer parte de su educación en su lengua.

En relación con excluir a ciertos países no se hace por su raza ( como demuestra la aceptación de guineanos-ecuatorianos) sino por su idiosincrasia, poca relación cultural e incluso poca formación moral.
on em vas amb mercedites roses i ribet daurat?? es horrible això XD jo tinc més estil XD jajaja


jo ho tinc clarissim o marxes fora en una zona de camp (fora de catalunya) per el centre d'espanya i trobes algo que no t'has de hipotecar 50 anys o agafes un pis aquí i t'hipoteques per 50 anys, sempre pots col·locar als pares en una residencia i quedar-te el pis XD



en tema educació cada cop la caguen més, la ESO, el bat, ara el conveni de Bolonia per les universitats... i anem sumant abans de acabar al carrera fijo que hi fan més canvis...
lodis escribió:on em vas amb mercedites roses i ribet daurat?? es horrible això XD jo tinc més estil XD jajaja

D&G

[qmparto]
morr escribió:Respecto a lo de las lenguas, no puede haber una encima de otra, en todo el país igual, el mismo temario. Sólo que algunas comunidades especiales podrán ejercer parte de su educación en su lengua.

Vale si, però jo parlava en casos de "desempat" quan una assignatura fa que s'inclini una balança cap un cantó o altre, doncs desempatar d'aquesta manera.

Ui ja posat a dir coses, l'administració tant central com autonomica hauria de garantir oferir servei en totes les llengües, cosa que avui no és així, i fins tot les empreses per anar bé també, ja sigui en servei de cara al públic com els menús dels aparells d'electrònica

---

Sobre reformes educatives deu ni do com està la cosa, jo soc una de les primeres fornades de la eso i em considero afortunat, perquè veient alguna que altra cagada monumental de la meva germana (1988) em fa por fins on podrem arribar.

No si al final l'eduació serà alló preparat perquè tots ho passem en comptes de qui passi qui s'ho curra i/o n'és capaç
mai em compraria unes sabates D&G son horribles.
si voleu fer un bon regal no hi ha res como unes manolo blahnik [babes]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611