Catalans aixakeuvus xD (#56)

1, 2, 3, 4, 511
Bones!!!
Vista l'hora q es, q aprofiti a:
- Els que esteu dinant.
- Els que ja ho heu fet.
- Els que encara no ho heu fet.
drknss escribió:Bones!!!
- Els que esteu dinant.
- Els que ja ho heu fet.

Oscura, en este país se come a las 3 viendo las noticias.
morr escribió:Oscura, en este país se come a las 3 viendo las noticias.

Mirant les de danpena3 no? [sati]

Per la meva part entre setmana solc dinar començar a dinar entre la una i mitja i les dues, que a les tres toca classe :p

EDIT: Acabo de sortir el segon capi de Darker than Black, cap a la saca X-D
jo normalment a les 2, o 2 i algo, però avui serà a les 3 i pico que he quedat per dinar [amor] jeje.

morr important, vindreu per la autovia o la nacional?¿ perquè son dos entrades diferents de la ciutat....

és millor per la autovia així agafeu el desvio i ja donen a la carretera vella(ara és nova que la van arreglar aquest any) i ja esteu directament la carril per entrar al camp de la aviació/aeroport de reus.

(direcció reus o totes direccions, per favor MAI en cas de dubte tireu cap a constantí perquè l'hauríeu liat molt)

si no trobeu cap indicació de reus, al seva variant seria vila-seca/port aventura o salou, perquè és la mateixa carretera.

en el mapa, t'hi he escrit punts de referència (des de la uni, el open cor, les delegacions de govern...) així lo més gros que es veu en entrar a la plaça.

t'ho envio per mail.
¿ Ya sabes mi e-mail ?, que yo recuerde sólo se lo he dado a tres personas en todo EOL, Frutos, una chica especial,y un colega del força llevant.

PD: Súbelo a megaupload. Vendremos por la autovía, no queremos usar caminos de cabras.
PD2: Impresionante el capítulo de Lost, después del coñazo de los primeros capítulos de la temporada, se están superando en estos.
PD3: Promo http://tvnetnews.net/tvtrailers/?p=82 3x18.
Buenu gent em piru cap a l´insti

Dew
morr escribió:¿ Ya sabes mi e-mail ?, que yo recuerde sólo se lo he dado a tres personas en todo EOL, Frutos, una chica especial,y un colega del força llevant.

PD: Súbelo a megaupload. Vendremos por la autovía, no queremos usar caminos de cabras.
PD2: Impresionante el capítulo de Lost, después del coñazo de los primeros capítulos de la temporada, se están superando en estos.
PD3: Promo http://tvnetnews.net/tvtrailers/?p=82 3x18.

por aqui eol hay la opción de enviar mp o e-mail XD pues eso XD jajaja ^_^

aya!! al vespre estaré a casa XD
que vagi bé el dinar
gracies pel monoleg a les tantes XD! quan l'he llegit m'he quedat flipant
i aquesta nit arriba a una hora que me puguis trobar

Bona tarda

Aqui una que dina a les tres menys vint ^^
bona tardaaaa

merci lodis per la info ;-)
Bona tarda desde la uni ^^

Anda que entra be una birreta tot tirat per la gespa mentre esperem per fer classe :-P

[beer]
drknss escribió:Bones!!!
- Els que esteu dinant.
- Els que ja ho heu fet.

La pseudogòtica està feliç, deu haver anat de compres XDXDXD
Bona tarda ya estic aki
eTc escribió:La pseudogòtica està feliç, deu haver anat de compres XDXDXD
Malauradament no, encara estic esperant q m'hi acompanyis, senyor talibà. El q estic fent es acabar feina a tot drap i començar a preparar examens per tal de que no se m'acumuli tot pel cap de setmana (a més, dilluns començem pel pitjor exàmen, motiu de pes per afanyar-se encara més).
Fff quin mal de cap... entre el puto Gerard dels collons tocant lo que no sona amb els arrays i un de classe amb el MP3 a tota hòstia amb música màquina, ME TIENEN CONTENTA
drknss escribió: Malauradament no, encara estic esperant q m'hi acompanyis, senyor talibà. El q estic fent es acabar feina a tot drap i començar a preparar examens per tal de que no se m'acumuli tot pel cap de setmana (a més, dilluns començem pel pitjor exàmen, motiu de pes per afanyar-se encara més).
Fff quin mal de cap... entre el puto Gerard dels collons tocant lo que no sona amb els arrays i un de classe amb el MP3 a tota hòstia amb música màquina, ME TIENEN CONTENTA

Ja tens el meu número, quan vulguis ja ho saps [bye]
Que be senta una tarda lliure i sense estudiar.
educobainbcn escribió:...

És totalment necessari que en tot moment sapiguem que fas i que deixes de fer [comor?]

eTc_84 escribió:Ja tens el meu número, quan vulguis ja ho saps [bye]

Que fuerte que fuerte, aqui hay tomate [plas]
Cafetino escribió:És totalment necessari que en tot moment sapiguem que fas i que deixes de fer [comor?]

Imagen
mmm ia tenim el botellon apunt per aquesta nit.. [beer]

i per fi Striptease mixte!!
kurras escribió:i per fi Striptease mixte!!

pero si nomes mola el de ties!! xDDD
NGC escribió:pero si nomes mola el de ties!! xDDD
es que fins ara era nomes de nabos.. [+risas]

Hem avançat una mica xD
kurras escribió:i per fi Striptease mixte!!

Deixa'm endevinar, vosaltres acabareu en gallumbos siguent optimistes i elles totalment vestides no? [sati]
Cafetino escribió:Deixa'm endevinar, vosaltres acabareu en gallumbos siguent optimistes i elles totalment vestides no? [sati]
els tius acaben en pilota picada.. les ties..s'haura de veure.. [plas]
Mixte vol dir que les ties son travelos [qmparto]
NGC escribió:Mixte vol dir que les ties son travelos [qmparto]
llavors ia no seria mixte [poraki]
Cafetino necesito tu ayuda que tu tienes palm.

Resulta, que he desconectado la bateria mientras tenía corriente eléctrica, y mirando el el reverso de la bateria pone, caution Do not aply external powe without battery installed. ¿Ahora la maquinilla no se me enciende? Crees que esto es normal, o como se puede arreglar.
cafetino escribió:
educobainbcn escribió:...
És totalment necessari que en tot moment sapiguem que fas i que deixes de fer smile_[comor?]
eTc_84 escribió:Ja tens el meu número, quan vulguis ja ho saps smile_[bye]

Que fuerte que fuerte, aqui hay tomate smile_[plas]

Zas!!! En toda la boca!/ Punyals!
morr escribió:Cafetino necesito tu ayuda que tu tienes palm.

Que va noi, no tinc prou nivell encara per tenir-ne una :p

morr escribió:Resulta, que he desconectado la bateria mientras tenía corriente eléctrica, y mirando el el reverso de la bateria pone, caution Do not aply external powe without battery installed. ¿Ahora la maquinilla no se me enciende? Crees que esto es normal, o como se puede arreglar.

Quins collons que per veure l'advertència faci falta treure la bateria

La bateria estava 'totalment' descarregada abans d'endollar-la, perquè potser sigui això, que la palm no pugui engegar-se...

Tot i així millor passa't Electrónica de consumo perquè d'aquests trastos molt poca idea tinc jo

Tot i així espere'm que no sigui res
Bueno he hecho un reset, pero esto de la palm yo flipo, la intento apagar y no se apaga.

Joder, me va a costar toda la noche descargarme el mapade inglaterra.
morr escribió:Bueno he hecho un reset, pero esto de la palm yo flipo, la intento apagar y no se apaga.

La intentas apagar pero no se apaga? mmm Que entiendes tu por apagar?

Piensa que la manera de ''apagar'' una palm o pda es en modo sleep/stand by. Donde únicamente se queda alimentados los módulos de ram y así encenderla son 2 seg (el tiempo que tarda en dar luz la pantalla). Es una manera de ahorrar bateria (ya que apagarla/encenderla cosume más que estar alimentando ram) y no tarda en arrancar sus 5 min para levantar todo el OS.

Si quieres apagarla del todo haz un hardreset (creo que es lo que acabas de hacer), un botoncillo en al parte posterior, creo que no hay otro modo xD

Siento no poderte ayudar de mucho mas >__<

Saludos!
He llamado al propietario de la palm, y me ha dicho que si que la estoy apagando sólo que queda el reflejo.

Gracias de todos modos, más o menos voy entendiiendo cada vex más el dispositivo este.
[tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

cafetino, en nom del sector femení que sàpigues que t'adorem, ets el nou ídol de masses

el trio cuixil et saluda oh! gran mestre!! [tadoramo] [tadoramo]
Em piru a dormir aveure si olvido akesta merda de tarda

Bona nit
morr escribió:He llamado al propietario de la palm, y me ha dicho que si que la estoy apagando sólo que queda el reflejo.

Gracias de todos modos, más o menos voy entendiiendo cada vex más el dispositivo este.

Cualquier duda pregunta, yo si se de que va el tema, encantado de echarte un cable.

Por cierto PalmOS es una maravilla : D

Saludos!
Esto... gatita, cuando me piensas enviar por mp lo de Reus?

PD: Kiwore tienes un privado
morr que te dit que ho he enviat a la opció de enviar un mail que hi ha aquí sota, al costat dels mp (com sempre tens la bústia plena...) que has mirat si t'ha arribat alguna cosa?¿
Envíamelo en Mp por favor.
voy que he de tornar a pujar les imatges i escriure't la parrafada XD
Grandioso el mapa. Allí como de parvulario.

Muchas gracias lodis.
jo dibuixo fatal ho reconec, però els colorets molen, a que si?¿ jajaja
Imagen

Mañana lo imprimiré y espero aclararme. Como se nota que no eres tecnóloga ni hicistes ese bachillerato, hubieses aprendido lo que son las líneas rectas jajaja.
que collons, es que la carretera no es recta XD a més hi ha una zona de baxes jajaja i la zona del camp de aviació és un misteri, tant pot ser que plogui en aquella zona (uns 20 metres) com que plogui a la resta i allí no...
OMFG. com mola la vegetació de color verd clar [plas][plas]
ganas de descuadrar el hilo aumentando..... [/Homer]xDDD
d'alguna forma o tenia que marcar XD

va no us en foteu molt de mi [ayay] que dibuixo fatal ja ho se això jaja
Cafetino escribió:ganas de descuadrar el hilo aumentando..... [/Homer]xDDD

Imagen
Nah, el proxim cop lodis, amb pintura a l'oli els fas un van gogh (això sí, retallant el fons del scanner)! Lo important es q t'hagi entès el morr.
home, es un mapa casolà XD jo ja li vaig dir, si vol algo profesional via michelin XD

diosss no desquadreu el fil tan a saco!!
Joder, desde las 10 hablando con kiwoore por el messenger por el puto gps de la pda.

Me voy a cenar.
bona nit gent!!

us estic observant des de la lluna ^_^
i no, no estic torrada XD

Imagen

o també teniu la versió infantil XD los Lunnis y los niños se van a la cama...

Imagen
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511