Catalans aixakeuvus xD (#56)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Ara que les criatures són a dormir, podem obrir la paradeta..

Imagen
Bueno que tengas buen viaje morr, disfruta!!

Yo voy tirando al sobre también.

Saludos!
kiwoore escribió:Bueno que tengas buen viaje morr, disfruta!!

Yo voy tirando al sobre también.

Saludos!

Kiwoore, he utilizado la otra tarjeta, y ya he configurado todo, me sobra memoria y tengo los mapas de la Iberia, Gran Bretaña y Benelux, con los radares y todo.

Joder menos mal.

PD: Me voy en hora y media.
Freaks xD

morr escribió:PD: Me voy en hora y media.

Apa noi, que tinguis un bon viatge

PD: Ja han sortit els subs de House ^^
Ni ha comenzado la odisea y ya hay los primeros problemas, la tía que va con nosotros y nos llevaba en coche al aeropuerto de Reus y dejaba el coche allí, se le acaba de morir una tía, como lo escucháis, por lo que en vez de quedar en Sabadell tenemos que quedar en el Tanatorio de Les Corts ( por donde vive Gerim) en Barcelona.
Bona resaca pel damati [burla3]

dios quina festassa ahirr, mencantaa!!

PD: Que vagi be morr! [fies]
kurras escribió:Bona resaca pel damati[burla3]
dios quina festassa ahirr, mencantaa!!
Striptease femení i botellon?[sati]I jo q em pensava q tu encara eres pur i cast XD
PD: Q vagi molt bé, morr! (i no et deixis el mapa a casa ^^) Ja ens diràs q tal quan tornis.
drknss escribió:
Striptease femení i botellon?[sati]I jo q em pensava q tu encara eres pur i cast X

pur io? [qmparto]

uenu l'striptease com m'imaginava, les ties molt estretes.. [enfa]

Pero la festa en general molt be, gran quantitat de noietes, i molt maques totes [babas] XD
Estáis hablando en una lengua opresora, xD.
seerj escribió:Estáis hablando en una lengua opresora, xD.

Ho dius per aquell reportatge de no sé quina cadena segona la qual a Catalunya es marginava el castellà? XDXDXD
Si és per això, em sembla q més aviat és el contrari.

Imagen
[/CRISPACIO OFF] xDD

----

Toma, vaig a avui a la llibreria a buscar el 3r tom del fma i em trobo que ja ha sortit el 4t i el 3r esta esgotadissim... vaja que fins d'aqui 15-20 dies no puc continuar llegint [+risas]
ho tinc que fer sinó rebento...

Bon dia!!! XD

morr, que vaig bé el viatge, encar que aquestes hores potser ja has sortit...

ni llengües opressores ni osties en vinagre...

si que han anat ràpid aquesta setmana a fer els subs...

jo vaig a descarregar nou capi de anatomia que ja tocava després del parón, el especial amb entrevista no em va agradar massa...

aya ahir no em va donar temps a dir-t'ho, lo del Denny... XD
saps aquella frase de: "no es oro todo lo que reluce" pues eso XD
Lo digo por un hilo de Misce, lo del documental no tiene nombre ya xD.
seerj escribió:Lo digo por un hilo de Misce, lo del documental no tiene nombre ya xD.
Vale, es q primer t'he contestat i després he anat a fer una ullada a misce ^^. Justament ahir, vaig sentir dues profes q tot i defensar el català pel que fa a l'hora d'entregar treballs i tals, entre elles parlaven de que "s'han de callar la boca si no volen merders, pq és un tema delicat". O sigui, acceptar i puntuar el contingut de la mateixa manera tant si és en català com en castellà.
Lodis O_O!!! Com es que ho has hagut de dir tu??? Oooh
és culpa del oscuros XD ell ho a dit primer [carcajad]

[alien] m'agrada el icono del alien...així que perquè quedi una mica bé i sense venir a "cuento"...mmm diré que... algú ha vist extraterrestres?¿ XD
lodis escribió:
[alien] m'agrada el icono del alien...així que perquè quedi una mica bé i sense venir a "cuento"...mmm diré que... algú ha vist extraterrestres?¿ XD

Si, ja saps qui XD

Bon dia XD
abarth escribió:
Si, ja saps qui XD

Bon dia XD

[maszz] [maszz] [sati]

au! avui ja torna estar ennuvolat...això que la matí ha sortit el sol, però poc a poc s'ha anat cobrint...

i acabo de veure que per sant jordi treuen un nou d'Asterix!!! XD

sssssshh silenci nacionalista [qmparto], ves a perseguir als nens pel pati no sigui que parlin en ¡libertad, libertad!

lodis escribió:Bon dia!!! XD

Bueno, POTSER JA PROU NO, CADA DIA EL MATEIX.

[/Ironic]
eTc_84 escribió:sssssshh silenci nacionalista [qmparto], ves a perseguir als nens pel pati no sigui que parlin en ¡libertad, libertad!

Bueno, POTSER JA PROU NO, CADA DIA EL MATEIX.

[/Ironic]

nu es veritat!! [hallow]

vols dir que és cada dia?

tant es nota?¿ [oki]
eTc_84 escribió:ves a perseguir als nens pel pati no sigui que parlin en ¡libertad, libertad!

Clar home, aquest és el famos joc "corre que te pillo" al que juga tota la mainada xDD

----

Noies, ho sento pero estava distret, fent el dinar, més dinant i després practicant l'honorable art del sofing X-D
Cafetino escribió:Clar home, aquest és el famos joc "corre que te pillo" al que juga tota la mainada xDD

I alguns ja grandets, si no pregunta-li al Michael Jackson [qmparto]
eTc_84 escribió:I alguns ja grandets, si no pregunta-li al Michael Jackson [qmparto]
i no nomes en Michael Jackson [666]
jo també he anat a dinar i l'altre diria que ara ja ha marxat cap a classe i l'altre té que arribar d'aquí poc... nu res, ja veus que em anat canviant de temes XD

morr!! quant tornis ja t'ho recordaré, però acabo de veure anunciat per tve 3 que el 2 de maig estrene heroes (herois) XD
Bona tardaaa

dona gust fer classe sent 4 gats U.U

Bon viatge morr encara que crec que ja has marxat
morr, estén el sentiment catalanista per terres estrangeres [barret]

si pots [qmparto]
tots sabem que anirà a saludar els seus amics bears [qmparto] [qmparto]

educobainbcn escribió:Bona tarda

edu, creus que series capaç de dir alguna cosa més que un simple bona tarda en un post? omplir com a mínim 2 o 3 ratlles amb alguna cosa escrita?
tampoc demanem res didactic peroooo no aniria malament
bona tarda gent, akesta nit de festeta [toctoc] i finde a sort...
Didàctic tampoc, però afegir opinió del que s'ha estat parlant abans amb el seerj, o viatge del morr, etc no fa mal ni fa suar les mans en excés.
es que costa molt, pensa que s'ha de llegir tot lo que em escrit, i llavors posar una resposta una mica extensa...
Juer, jo llegeixo mes o menys per sobre, tampoc cal recordar-se dels accents q ha posat x persona. Només senzillamet treure una mica la pols del teclat (o de certes tecles).
vols dir a part de les lletres: b, o , n, d, i, a, t, a, r, d, a, n, i, t??
I algunes d'altres, aquestes són les més desgastades, tot i que crec q no s'hauran ni descolorit ni tret la pols, tampoc.
Cafetonet, quan tornis dóna senyals de vida XD!
el cafetonet està o al gym i després la uni o al revés, ara no recordo que ha dit... ^_^

jo la que tinc més desgastada és la A, en tots els teclats, és la primera que se'm desgasta més...
buenu... jo lu de bon dia, es q no puc posar gaire més q diguem a akella hora i només ho faig per posar algu i ja marxu jajaja
no home!!!

que no ho dèiem per tu!!! només faltaria!!

per cert, a que puge a Sort a comprar loteria? [qmparto] és broma!! ara en serio, ^_^ jaja a passar el finde?
xiii, tot i q em deprimiré no poder eskiar

i cada any compru loteria allà, pero per internet XD

i trankila q ja se q no va per mi [jaja]
morr escribió:Kiwoore, he utilizado la otra tarjeta, y ya he configurado todo, me sobra memoria y tengo los mapas de la Iberia, Gran Bretaña y Benelux, con los radares y todo.

Joder menos mal.

PD: Me voy en hora y media.

Genial! Me alegro que al final haya salido todo bien, ojala a lo largo del viaje no te aparezcan más incidentes, por que con mal pie empiezas el viaje.

Y ya sabes a tu vuelta montamos un SAT de reparaciones de PDA's xD

Por cierto este hilo parece un log del irc. No paráis de spamear ò_ó

Saludetes!!
SI, éste hilo, como todos los otros de otras regiones, solo sirve para hacer el chorras xD.
El més divertit del fil de misce és veure a catalans, tipus morr, fent comentaris que, en un fil com aquell, dona justificacions a mentides molt bésties.
drknss escribió:Didàctic tampoc, però afegir opinió del que s'ha estat parlant abans amb el seerj, o viatge del morr, etc no fa mal ni fa suar les mans en excés.

I aquesta referéncia subliminal cap a la meva persona? [reojillo]

sgaesux escribió:El més divertit del fil de misce és veure a catalans, tipus morr, fent comentaris que, en un fil com aquell, dona justificacions a mentides molt bésties.

Estan tots calats, ja se sap de quin peu calça cadascun, o amb 2 missatges es nota.
eTc escribió:I aquesta referéncia subliminal cap a la meva persona? [reojillo]
No em referia a tu, em referia a que hi ha milions de temes per allargar un post més de dues paraules. Ja saps q si em refereixo a tu dic "Senyor eTc" o "talibà" [jaja].
D'això... encara és dora o ja et toca obrir les portes de l'infern XD?
drknss escribió:Cafetonet, quan tornis dóna senyals de vida XD!

mmm... i aquests tipus de senyals com es fan X-D

lodis escribió:el cafetonet està o al gym i després la uni o al revés, ara no recordo que ha dit... ^_^

Just a la fusta, gim+reunió a la uni+kdd a la uni per encarrilar una pràctica

----

Aniré fer el sopar, que amb la tonteria aquesta tarda no he berenat i estic que em moro
Cafetino escribió:Aniré fer el sopar, que amb la tonteria aquesta tarda no he berenat i estic que em moro

jo amb la tonteria no he berenat, i enkara em tinc q fer el sopar, sopar i prepararme per sortir (dutxar/vestir/posarse guapu XD) i tot això en menys d'hora i mitja...

PS: ja tic fent el sopar
a mi m'han fet canelons [sonrisa]

aquesta nit toca tomateol no?
siii ^_^

avui si que podem ^_^ jejeje
jo no faré tomateol jajajaja
oscuros escribió:jo no faré tomateol jajajaja

No saps el que et perds [jaja]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611