Catalans aixakeuvus xD (#56)

Cafetino escribió:No saps el que et perds [jaja]

tu ets el més marujo de tots XD [risita]
no es q no vulgui, sinó q no puc [jaja]
lodis escribió:tu ets el més marujo de tots XD [risita]

Jo d'aquestes coses no en sé, soc un simple padawan [looco]
buenu ja se sap, de padawan a caballero jajaja
No trobo el meu post :S:S Juraria que he postejat aqui abans :S
jo diria que no.. que en tot el dia no he vist un post teu... ^_^

que has fumat?¿ [buenazo]
Hola gent m´ha pasat una cosa molt extranya al PC

Explico:

Estava escoltant musica, a internet i pasant unes coses a la PSP, i de sobte s´ha sentit algu k pitava i ha fet un Reset Sol

Algu sap k pot haver pasat?

No s´anat la llum ni res

m´he espantat xk ja fa temps em va pasar una cosa semblant i em vaig kedar sense PC x 2 mesos pero akella vagada tenia la mula posada

EDIT: m´ha tornat a pasar i ara nomes tenia el MSN ficat

Em piru a sobar abans no li pasi res al PC

Bona nit
educobainbcn escribió:Hola gent m´ha pasat una cosa molt extranya al PC

Explico:

Estava escoltant musica, a internet i pasant unes coses a la PSP, i de sobte s´ha sentit algu k pitava i ha fet un Reset Sol

No s´anat la llum ni res

m´he espantat xk ja fa temps em va pasar una cosa semblant i em vaig kedar sense PC x 2 mesos pero akella vagada tenia la mula posada

EDIT: m´ha tornat a pasar i ara nomes tenia el MSN ficat

Em piru a sobar abans no li pasi res al PC

ostia edu, m'has deixa't flipant, 11 línies!!!!
impressionant!!
veus com pots escriure alguna cosa de profit? que no sigui només passar-te dir bon dia, bona tarda, bona nit i poca cosa més?
sorprenent, no?
això és el pc que et castiga per tant de spam indiscriminat i ell solet ha estat prou llest per apagar-se...
com diu mon àvia, massa poc, nostre senyor t'ha castigat

Bona Nit [plas]
educobainbcn escribió:Hola gent m´ha pasat una cosa molt extranya al PC

Explico:

No s´anat la llum ni res

Imagen
educobainbcn escribió:Estava escoltant musica, a internet i pasant unes coses a la PSP, i de sobte s´ha sentit algu k pitava i ha fet un Reset Sol

No s´anat la llum ni res

Mira a ver si refrigera bien, si se calienta demasiado suelen apagarse solos por su propio bien xD

Quizás tengas la placa base jodida también (es otra opción).

O... vete tu a saber, tienes la bios con overclock ... Pueden ser mil cosas solo explicando eso.

HELP HELP cafetino llevo ya varias horas con Samba y no contigo tener guest users para compartir carpetas en una red win-linux.

A ver si te pillo por banda en el MSN : D

Yo també vull tomateol :-|

Saludetes!!!
ostia edu, m'has deixa't flipant, 11 línies!!!!
impressionant!!
veus com pots escriure alguna cosa de profit? que no sigui només passar-te dir bon dia, bona tarda, bona nit i poca cosa més?
sorprenent, no?
això és el pc que et castiga per tant de spam indiscriminat i ell solet ha estat prou llest per apagar-se...
com diu mon àvia, massa poc, nostre senyor t'ha castigat
Bona Nit [plas]

[qmparto][qmparto][qmparto] Hachazo!!!
Acabo d'arribar, i ens hem trobat un amic que feia temps que no véiem. Ens ha fotut una de boles impressionant XD (ja el coneixem en aquest tema), començant, com sempre, pel seu "super sou" fent pocs mesos q treballa i sense res+ q el graduat d'ESO . L'ultim cop ens va dir q cobrava una quantitat com a aprenent q hi arriben just els oficials de 1a [tomaaa]. No va arribar a treballar ni mig any de fuster i ja vol anar pel seu compte a posar parquet :-| [plas] (aneu amb compte els que volgueu posar parquet!!!).
En fi, entre això i q per voler fer el fantasma aparcant de poc no es menja un container (dels grans!), vaya partidon [jaja]. Vaig a veure si acabo el treball abans de que surti el sol, nanit ^^
Edito: X fi l'he acabat ^^
i els teus 2 amics??? jo vull novetats dels amics, encara que amb el fantasma...un altre per la col·lecció...

t'has perdut la última part de la reunió XD

va dona, no et queixis tant que jo se que tu avui amb els 2 amics també han caigut algun que altre punyal... XD
uoles gent, són les 5 i 45 i ara tornu de festa [looco] avui ha sigut un festivalazo com n'hi ha pocs [oki]

mikel molina, millor dj [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

buenu gent, bona nit/bon dia, segons com es miri [jaja] i bon finde per tothom
Bon dia

El meu PC es una merda

Lodis tu sempre amb les tonteries u_U

Cafetino necesito k em donguis consell k tu d´aixo entens
Guttt monnnningggg

kiwoore escribió:HELP HELP cafetino llevo ya varias horas con Samba y no contigo tener guest users para compartir carpetas en una red win-linux.

Osti, acabo de veure el missatge al msn... ni faba de si ho vas acosenguir, si ne tot cas t'envio el meu /etc/samba/smb.conf a modo d'exemple a veure si serveix

drkns666: Molt bé eh, això d'acabar la feina a les tantes, ets tota una informàtica [plas]
que va, la drknss és un pendó, va sortir i llavors al arribar a casa no li va quedar altre remei que fer la feina XD

per cert, ja tinc fet la user bar ^_^ casera, però feta jeje.
Buenu gent sembla k el PC de moment em va be, pero segueixo sense saber k va pasar air

Em piru a dinar dew
Bona tarda

ho he aconseguit ho he aconseguit un vestit per semblar persona (segons la familia XD!) i que a sobre m'agrada :D

ale aquesta tarda a fer treballs que bonic es tot
pasa la usebar lodis, drknss novetats dels amics, ^^ crec que res més a dir

p.d: oscuros que vagi bé el finde
[quote="Aya_cat"]Bona tarda

ho he aconseguit ho he aconseguit un vestit per semblar persona (segons la familia XD!) i que a sobre m'agrada :D

ale aquesta tarda a fer treballs que bonic es tot
pasa la usebar lodis, drknss novetats dels amics, ^^ crec que res més a dir

p.d: oscuros que vagi bé el finde [/QUOTE

tu sempre ets persona, guapa!!!

passa'm foto del vestit eh??

estic fent diverses versions de la userbar XD jeje

total estic a casa de mon pare, ell té tarifa plana, internet va com el cul...i no tinc ganes de estar per aquí, així que m'entretinc, un rato.

si vols coses pels treballs avisa.
Segur que la tarifa plana li deu sortir més cara que qualsevol oferta bàsica de adsl.
Había una vez un país imaginario llamado Catalunya xDDDD
es que ell no utilitza el telefono ni res... ni idea mira, ja s'ho farà paga ell...jo ja li vaig dir, però quant i vaig pocs cops prenc el pc, així que que ell prefereix tarifa plana...
lodis escribió:que va, la drknss és un pendó, va sortir i llavors al arribar a casa no li va quedar altre remei que fer la feina XD

Crec que això no és secret per a ningú..

Salut, ciutadan(e)s d'una NACIÓ sense ESTAT.
i aquest gran raonament senyor eTc?? XD

acabo de berenar maduixes amb sucre [babas]

i ara vaig a mirar alguna peli que ja m'està rallant mon pare...

nus veiem més tard!!!
M´estic baixant tota la Serie de Dragon Ball Z Ripejada

Es a dir li han tret tota la Merda y de ocupar 300 MB cada Capitul ocupa 50 MB, el dolent k esta en Castella u_U

Y tambe la de Dragon Ball GT k akesta si esta en Catala!!!!

Pero no te res Ripejat pero bueno
Fins molt més tard que marxo al teatre ^^

jo m'he berenat una caixa de galetes de xocolata que les maduixes les he tingut per postres ^^. Quina tarda més avorrida almenys he avançat feina que ja tocava ...

i de fons veien al Depp [Ooooo] que alegre una mica aixx
mmm ganes de festaaa!! Apurant els ultims dies abans de tancarse a la cripta a estudiarr

i dijous gran festa Pacos a bcn!
Jo sóc català. De Mataró.
Jo sóc català de granollers exactament
educobainbcn escribió:M´estic baixant tota la Serie de Dragon Ball Z Ripejada

Es a dir li han tret tota la Merda y de ocupar 300 MB cada Capitul ocupa 50 MB, el dolent k esta en Castella u_U

Y tambe la de Dragon Ball GT k akesta si esta en Catala!!!!

Pero no te res Ripejat pero bueno

Jo la tinc més llarga
- Bola de drac 126 de 153 capitols en català, dvd-rip sense censura
- Bola de drac Z sencera en català dvd-rip i sense censura
- Bola de drac GT sencera dvd-rip
- Totes les OVA's de Bola de drac (3 en total)
- 6 OVA's de Bola de drac Z
- OVA el cami cap el més fort
- OVA Bola de drac 100 anys després

I per acabar de rematar
- Musculman 125 de 137 capitols en català i dvd-rip

---

Benvinguts jovi124 i Ferry_13

PD: 50MB per 20 minuts de video, no vull saber lo malament que es deu veure
Cafetino escribió:PD: 50MB per 20 minuts de video, no vull saber lo malament que es deu veure

K va es veuen de Conya

Tenen una calitat molt Alta, son .avi y un codic dvx o algo aixi es molt raro

X cert a la meva Merda de PC no es veuen [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Els he vist a casa d´un colega i de puta mare
educobainbcn escribió:
K va es veuen de Conya

Tenen una calitat molt Alta, son .avi y un codic dvx o algo aixi es molt raro

El fet que sigui avi no aporta res

No se que entens tu per qualitat per qualitat, però d'un divx de 20 minuts del que ocupa 50MB no n'espero ni una resolució ni bittrate acceptables.

Penja una captura per tal de que puguem comparar
Imagen
Catalufs, llevo dos día defendiendo la causa pan-catalanista, xD, no os quejareis xDDD (Ya os metere caña en la siguiente discusión xD)
Buenu com a mi no s´em veu ya le dire al meu amic k la faci i ja la penjare
seerj escribió:Catalufs, llevo dos día defendiendo la causa pan-catalanista, xD, no os quejareis xDDD (Ya os metere caña en la siguiente discusión xD)

jeje, ja he llegit alguns comentaris teus

Com es nota el teu passat i present de maulet radikal [poraki]
seerj estem molt orgullosos de tu ^_^

cafetonet, ets el nostre ídol ^_^ [tadoramo] [tadoramo]
em posaré una userbar de que ets el meu ídol ^_^
si fins i tot ets capaç de fer que el educobain escrigui més de 2 ratlles XD

per cert...des de quant 20 minuts caben en 50MB?¿
que jo sàpiga, més o menys uns 40 minuts son entre 350 i 400MB...

Benvinguts: Ferry_13 i jovi124!!! :)
lodis escribió:per cert...des de quant 20 minuts caben en 50MB?¿
que jo sàpiga, més o menys uns 40 minuts son entre 350 i 400MB...

Bé, si baixem mooooooolt el parametre del bittrate és possible, però no m'agradaria saber el xurro que deu sortir xDD

Apart que he fet calculs, i suposant que fossin correctes i que els 50MB fossin de video (cosa que no és així), el bittrate és escandalosament baix
seerj escribió:Catalufs, llevo dos día defendiendo la causa pan-catalanista, xD, no os quejareis xDDD (Ya os metere caña en la siguiente discusión xD)

A mi es que el video em sembla tan escandalós que passo de comentar res.
La estupidesa no es pot arreglar.
L'odi els probocara una úlcera o amb sort un atac de cor.
Cafetino escribió:Bé, si baixem mooooooolt el parametre del bittrate és possible, però no m'agradaria saber el xurro que deu sortir xDD

que és el bittrate?? [ayay]

a veure jo em baso en els capítols de les series, com per exemple prison, però vamos un de anime mateix, per fer la comparació més exacte, solen ser entre 150 i 250 (com a molt...)
lodis escribió:que és el bittrate?? [ayay]

si no vaig errat es el nombre de bits que es transmeten per segon ^^
merci kurras [oki]

i el bit que és?¿ XD

es que entre el vídeo de telemadrid i el super comentari de que si a les escoles es persegueix pel pati als nens que parlen en castellà... [qmparto] [plas] si es que som la llet XD
lodis escribió:
que és el bittrate?? [ayay]

A grans trets el podríem definir com la 'quantitat' d'informació en kilobits per segon, que destines per codificar per una banda el video(divx, xvid, x264...) i per l'altra l'audio(mp3,ac3...). On la qualitat és directament proporcional al bittrate definit.

lodis escribió:a veure jo em baso en els capítols de les series, com per exemple prison, però vamos un de anime mateix, per fer la comparació més exacte, solen ser entre 150 i 250 (com a molt...)

Això és una bona referència per comprar moltes vegades, així que fes càlculs de com es veu un capi d'anime de 20 minuts que ocupa aquest espai, i imagina't lo 'malament' que es podria veure ocupant força menys.
sabeu que ja m'he perdut fa un rato oi?? [ayay]

o sigui el bit seria lo que es veu? com els pixels de les fotos?? (si és això ho entenc, sinó no...jajaja)

Pero si nomes estas dien veritats de coses objectives... no ni ha per tant :-P
No se com aguantes tan de rato contestan, jo sempre deixo un missatge en aquets temes perque algun ilus no es cregui les barbaritas que alguns postejen i ja esta, total no acaben portan a nigun lloc.
un bit es la unitat minima d'informacio en informatica, i pren els valors 0 o 1. Tota la informacio, com un video no deixaria de ser una sequencia de 0 o 1, el qual formaria el video, nose si m'explico gaire be.. xD
JOder, es que la degeneración humana es grande eh, ahora ya el balear es un idioma distinto del catalán y todo, joooorl xD.
lodis escribió:o sigui el bit seria lo que es veu? com els pixels de les fotos?? (si és això ho entenc, sinó no...jajaja)

Bittrate, no bit, que el bit ja es una altra cosa :p

A veure dit en altres paraules i fent una analogia. Imagina't que has d'anar fent descripcions(vaja un text escrit de tota la vida) de varies imatges consecutives, pero per cada imatge t'imposen un màxim de línies. Si te'n posen poques descriuràs de forma molt general el que estàs veient a cada foto cosa que et fara obviar molts detalls, en canvi si te'n donen forces, podràs descriure-la molt més detalladament i no et deixaràs tants detalls.
Doncs el bittrate més o menys podríem dir això, que 'la descripció' de cada imatge serà amb més o menys qualitat
doncs no ho sento [agggtt] no ho entenc, és igual no t'hi matis que més d'aquí no hi arribo XD

això de 0 o 1 és lo del codi binari?? bueno doncs res que me quedat igual però ja em faig una idea de com és... XD

(mode ironic on) seerj, que no ho sabies?? el balera és un idioma diferent, igual que el de la vall d'aran o el d'andorra XD(mode ironic off) si no els faràs canviar de opinió mai...
seerj escribió:JOder, es que la degeneración humana es grande eh, ahora ya el balear es un idioma distinto del catalán y todo, joooorl xD.

I lo sorprenent és que els grans """"filolegs"""" que defensen que el balear/valencia son llengües independents no són ni capaços de parlar ni defensar lo que anomenen la seva llengua

PD: Sort que no han dit rés del alguerès, la de ulceres que provocaria si alguns s'enteressin que a una ciutat d'italià també es parla català, a no ser que ens diguin el contrari xDD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711