Catalans aixakeuvus xD (#56)

Micki7 escribió:Avera, Cafetino, Lodis i els criticons d'aquest fil, no sé perquè critikeu a educobainbcn, si tots feu spam(inclós al meu amic educobainbcn).

[plas] [plas]

Agafa el nostre històric de missatges i avalua si ens dediquem només a fer spam a la edu's way

Micki7 escribió:Aquestes 2 sí què són captures de veritat, i es veuen d koña, xk són kualitat dvd, són releases d tusdivx exas x veleta y chalao.

Esta clar que el meu concepte 'es veu de conya' esta molt per sobre del teu.
Si ets feliç amb 'això' no t'ho recriminaré

Micki7 escribió:Ocupen 70 mb xk etan ripeades al maxim, aixi k no kritikeu, xk krek k voleu kriticar x tenir un missatge més.

Afirmacions gratuïtes, no gràcies.
Si 70MB fos el maxim explica'm perquè el meus rips ocupen mes de 200MB

I per cert, no eren 50MB?

Micki7 escribió:NOTA: Si em voleu kriticar esteu en el vostre dret, però si no en teniu ni idea dels capitols d dragon ball no us fikeu.

Jo quan parlo sobre alguna cosa ho faig perquè se de que va, no perquè sí com fan alguns (parlo en general)

Micki7 escribió:Per què no us descarregueu un capitol, el veieu i desp´res critikeu si voleu?????

Ho faria, pero he estat buscant a tusdivx i no trobo els famosos capis de 70MB, dels quals repeteixo, molta qualitat no deuen tenir pel meu gust

eTc_84 escribió:Per cert, a on distribueixen Bola de Drac?

A animersion l'estaven pujant en bona qualitat de la bona

PD: Per la meva part deixo estar el tema de bola de drac, si sou feliços amb això alla vosaltres
educobainbcn avia posat 50 mb, però en realitat són de 70 mb, però weno... són tonteries k diuen, a mi personalment crec k és molt poc, i es veu millor que a la televisió... i això de afirmacions gratuïtes, no gracies (cafetino) no ve res a conte.

NOTA: tinc molt respecte als k porten molt d temps aki, com tu Cafetino, però no tin respecte a aquells k no respecten als de més.

Un salut a tots. (deixo el tema, pas-ho de postejar)
Se que havia dit que ho deixava, ho sento, pero vull dir una coseta de bones maneres i prou:

Primer de tot, merci Micki7 per l'enllaç al capi

Acabo de descarregar el capitol i he de reconeixer que m'esperava algo molt pitjor, tot i així la qualitat no em sembla molt bona pels següents motius:
- Audio: amb poc bitrate, es sent com metalitzat i una mica de manera extranya
- Video: Poca resolució (diria que es de 320x218 o algo aixi), cosa que al passar a pantalla completa es veu com "borrós" i amb poc detall

Micki7 escribió:.. i això de afirmacions gratuïtes, no gracies (cafetino) no ve res a conte.

Em refereia a això de ripejat al màxim no té ni cap ni peus, tu sempre pots assignar un bitrate més gran amb la fi de conservar molta més qualitat, ara bé si l'origen es veu així, per més bittrate que li posis la qualitat d'imatge no millorarà
on s'es vist que dema siguent Sant Jordi es faci classe? [uzi] [uzi]
Tots els meus colegues de bcn tenen festa!!

A sobre tinc 8h dema.. :_(
kurras escribió:on s'es vist que dema siguent Sant Jordi es faci classe? [uzi] [uzi]

Ja veus, hauria de ser festa...

A m'en toca fer 4h, però estan posades per fastidiar la tarda.... sort que les dos últimes son de pràctiques i crec que me'n escapare ^^
Sant Jordi no ha estat mai festa.
hostia, me acabo de acordar que en youtube tenía éste vídeo de favorito xDDD

http://www.youtube.com/watch?v=0dswqYL90fg
Jo conec gent que per St Jordi fa festa

jo només tindre 2 hores lliures per comprar no és just, tot perque alguns no han tingut temps de acabar la materia cawento
Aqui s' acopla un mes ^^

483. Pamali (Reus - Tarragona)

Sol volia dir que aqui hi ha un calata mes, i que Visca Catalunya

Live with Happiness
Jo demà dubto que comprí cap llibre, ja em vaig regalar un parell fa uns dies així que res... i roses, aya ja te la seva :P així que potser li compraré una a ma mare i altre a ma germana, ja ho veure xDD
Pamali escribió:Aqui s' acopla un mes ^^

483. Pamali (Reus - Tarragona)
no ets el 483 pero benvingut.. XD
Benvingut Pameli XD

ja som un de mes y creixent..... [burla2]
Kurras escribió:on s'es vist que dema siguent Sant Jordi es faci classe?[uzi][uzi]
Tots els meus colegues de bcn tenen festa!!
A sobre tinc 8h dema.. :_(
Mira, jo demà començo setmana d'exàmens, i a sobre pel pitjor XD.
Pel que fa a llibres, ja va caure ahir [jaja] (sí, vaig anar a comprar llibres, pq la pell de cocodril no m'agrada i de bolsos ja en tinc).
Bueno, pel que fa a fer festa, d'aquí poc serà 1 de Maig, i aquest sí que és festiu (i alguns potser fareu pont i tot), o sigui q ja queda menys[looco]!
Jo dema tinc 2 examens, dimarts uns altres 2, y penso aprovarlos, estudiant nomes el de catala de dimarts. Ja informare XD
he vingut fa una estona de patinar... vaja ganes qe tenia; ha sigut tornar de fora i posar-me a patinar amb les ánsies..
La próxima setmana a madrid. No veguis, quines ganes de trobar-me a xulos per allá.. a més em quedaré amb les ganes de prendre la estrella..
Benvingut Pamali ^^

------

Mare de deu que tip que estic, vinc del bufet lliure japo d'aqui Girona i m'he atipat com berro xDDD

---

drknsss: Sobre lo m'has dit al msn. Tranqui noia, no paxa re :p
jo he marxat a les 8 i pico de casa i fins ara a les 9 ii mitja no he arribat.... dios estic petada... per sort demà sant jordi i el curset només son 2 hores i mitja jaja ^_^

sobre el tema, no tinc gaire més afegir, només que igual que no vols que la gent jutgi, tu tampoc o fai perquè no en tens ni idea de qin és le meu nivell de bola de drac ni altres temes, i menys de una sèrie que he vist des de sempre del primer dia que la van posar per la tele i la he seguit tota, es lo que te ser una mica gran, que veus les coses des de el principi i em sembla que la persona més implicada no ha dit res, que és lo que fa sempre que algú li deia alguna cosa i ja comença a tenir una edat per saber-se defensar.

benvinguts als nous!!!

edit:jo marxo que tinc companyia [amor] fins demà!! bona nit!!
Jo soc dels que te festa dema [666]
papa monuamentmal, tengo un mensaje priados de no se kien y pas o de4 mirarlo yhoy.. menud otela
Bon dia, espero que passeu un bon Sant Jordi

Imagen
eTc_84 escribió:papa monuamentmal, tengo un mensaje priados de no se kien y pas o de4 mirarlo yhoy.. menud otela

seerj mode? X-D

----

juas, un altre sant jordi on m'he oblidat de trobar novia xDD
(mode crusi/enamorada on) Sant Jordi maco [amor] Sant Jordi bonic (mode off)

al final ja me decidit per el meu llibre, però a part vull mirar horaris de firma de llibres que si el llibre està bé o el tenim a casa sempre l'agafem per anar-hi ^_^

ara aniré amb ma mare a veure quins llibres compra (s'ha d'aprofitar...) i després al a tarda [babas] amb el meu xiquet jeje.

per les meves nenes ^_^ (per si algú no ho sap, el groc és un símbol de amistat)

Imagen
Pues a mi se me junta todo, celebramos 15 meses (que fue hace 2 días), su cumpleaños, que es hoy, y Sant Jordi...
Joe, si que os poseu empalagosos els que teniu parella aquest dies "especials" xDD

I jo que no tinc ningú que em regali un llibre i haig de passar corren per les llibreries per no auto-regalar-me'n cap xDD

Després ja veuré si compro alguna rosa o no... total, tampoc tinc a qui donar-li xD
Bones!
Digueu-me clàssica, però com que no hi entenc en això dels colors i el seu significat, jo us la regalo vermella ^^
PD: Posaria fotos del roser de casa, però encara no ha florit XD.
Imagen

Apa, que passeu un bon Sant Jordi (sobretot els que teniu festa!) tots. ;)
io vinc a dinar i men torno a celebrar Sant Jordi fent metodes numerics.. [tomaaa]

Veig que la rosa que he posat al mati no es veu

Imagen
A mi señora le encanta de otro color, y me sale más cara xD...

Imagen
jo sino fos sant jordi preferiria una de blava, negra o blanca ^_^

drknss no diguis lo de vermell que jo se que l'any passat anaves com boja buscant una d'un altre color, per cert avi me trobat a la xaxa eli i la budi ^_^ jeje les dues per la rambla XD

ara dient lo del roser m'hi has fet pensar en la nostra alfi:

Imagen

jo he anat a tombar amb ma mare, ja han caigut 3 llibres i un dinar la japonés XD jeje.

després tindré la rosa [inlove]
Bon dia de Sant Jordi ^^

m'han regalat dues de veritat ja

si una el meu pare

i l'altre les meves amigues [Ooooo]

A la resta

Imagen
Uoles gent, ja he tornat d'akelles terres perdudes de la mà de déu [bye]

finde regular...

q tl prova per aki el dia de st jordi¿? [oki]
acabo de sentir que avui ha mort el Boris Yelsin...

doncs el dia de Sant Jordi de moment molt bé!!

i la tarda serà molt millor [amor]

jo la rosa del papa, la tindré al vespre ^_^
Aya_cat escribió:Bon dia de Sant Jordi ^^

m'han regalat dues de veritat ja

si una el meu pare

i l'altre les meves amigues [Ooooo]

I la meva no compte o que? [decaio] [decaio] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

A mi ningú m'ha regalat res al final, i jo tampoc, només m'he comprat la revista El Jueves xDD es un bon auto-regal [buenazo]
a mi tampoc m'han regalat [mamaaaaa]
¡Dulce España!

Imagen

PD: Yo he regalado dos rosas, y me han regalado tres libros. Bonita tradición, como dicen los Condemned "Give us back our Saint George's Day".
0m3gA escribió:
I la meva no compte o que? [decaio] [decaio] [buuuaaaa] [buuuaaaa]

XD! m'han regalat 4 virtuals: i la teva esta entre elles i la de l'oscuros :-P la lodis i en rokoky ^^

m'he autoregalat un llibre i quan vingui la meva mare aprofitare i sortire una estona a comprar tres més [carcajad]

m'encanta aquest dia m'encanta
eTc_84 escribió:Mariconades [jaja]

Confessa a qui li has regalat una [sati]
Aya_cat escribió:Confessa a qui li has regalat una [sati]

Una li he regalat a ma mare, que si no em pega i deshereda [jaja]
Aya_cat escribió:
Confessa a qui li has regalat una [sati]

No se no se, ja se sap que al desert de roses no creixen... si en tot cas un cactus xD
No sabéis lo bueno que es comer decentemente aquí y no morirse de hambre comiendo mierdas.
Vaya dia de St. Jordi... entre calor, q m'han encaixonat el cotxe, super-transitat, gent travessant per tot arreu, jo anant amb reserva, ... XD ara ric però entre això i l'examen estava per matar algú [bad].
Lodis, jo la "rosa del papa" ja la tinc [jaja], i s'ho ha currat aquest any. I m'agraden vermelles per regalar, i el color de l'any passat quan la rosa és per a mi.
PD: A la "alfi" no li va provar el clima d'aquí, i quan es va acabar l'estiu ja estava més morta q viva.:(
PD2: se m'acaba d'espatllar el tàctil del portàtil, lo q és el botó dret no xuta. Si es q avui tinc el dia no dolent, HORROROSAMENT DESGRACIAT.
Cafetino escribió:No se no se, ja se sap que al desert de roses no creixen... si en tot cas un cactus xD

No has sentit a parlar mai de les roses del desert? son merdes de camell petrificades XD

Quina calor de merda, aquest estiu pot ser mortal.
sgaesux escribió:Quina calor de merda, aquest estiu pot ser mortal.
Ja t'ho ben juro, q he tornat fent sauna a dins del cotxe de calent q estava.
Vull que torni l'hivern! vull q faci fred!!! No soporto aquesta calor...
sgaesux escribió:No has sentit a parlar mai de les roses del desert? son merdes de camell petrificades XD

Doncs jo en tinc una per aquí X-D
Imagen

Info per geolegs
Si, jo tb en tinc alguna per aqui, li fotre un pal i la regalaré [sati]
Bona tarda gent

Joder avui he anat a les rambles a barcelona y estava petat de gent.

Pero el millor ha sigut quan estava tan trankil amb els colegues y de repent s´ha sentit un petardu molt fort i han volat algunes roses XD xk l´han tirat just devant una paradeta i ha vingut els mossos amb porres i tot jeje

Pero ho he pasat de conya
Fins ara no m'he pogut ficar a Inet, aixi que:

Feliç SANT JORDI!!!

Imagen

perdo per descuadrar però aquesta foto m'agrada molt.
jo tmb tinc a casa una "rosa del desert"
Jo paso de regalar Roses

A mes no tinc a ningu a ki regalarli
io aquest any nomes a la mama.. El pitjor Sant Jordi dels ultims anys..

Vaia merda tenir classe un dia com aquest..
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911