Micki7 escribió:Avera, Cafetino, Lodis i els criticons d'aquest fil, no sé perquè critikeu a educobainbcn, si tots feu spam(inclós al meu amic educobainbcn).
Agafa el nostre històric de missatges i avalua si ens dediquem només a fer spam a la edu's way
Micki7 escribió:Aquestes 2 sí què són captures de veritat, i es veuen d koña, xk són kualitat dvd, són releases d tusdivx exas x veleta y chalao.
Esta clar que el meu concepte 'es veu de conya' esta molt per sobre del teu.
Si ets feliç amb 'això' no t'ho recriminaré
Micki7 escribió:Ocupen 70 mb xk etan ripeades al maxim, aixi k no kritikeu, xk krek k voleu kriticar x tenir un missatge més.
Afirmacions gratuïtes, no gràcies.
Si 70MB fos el maxim explica'm perquè el meus rips ocupen mes de 200MB
I per cert, no eren 50MB?
Micki7 escribió:NOTA: Si em voleu kriticar esteu en el vostre dret, però si no en teniu ni idea dels capitols d dragon ball no us fikeu.
Jo quan parlo sobre alguna cosa ho faig perquè se de que va, no perquè sí com fan alguns (parlo en general)
Micki7 escribió:Per què no us descarregueu un capitol, el veieu i desp´res critikeu si voleu?????
Ho faria, pero he estat buscant a tusdivx i no trobo els famosos capis de 70MB, dels quals repeteixo, molta qualitat no deuen tenir pel meu gust
eTc_84 escribió:Per cert, a on distribueixen Bola de Drac?
A animersion l'estaven pujant en bona qualitat de la bona
PD: Per la meva part deixo estar el tema de bola de drac, si sou feliços amb això alla vosaltres