Catalans aixakeuvus xD (#56)

17, 8, 9, 10, 11
Uff estic veient per youtube capítols dels fraguels, que m'han passat uns amics, uff quins records, m'estic emocionant i tot... amb lo feliç que era de petit...

"El centro del universo es sin duda un lugar maravilloso excavado en la roca, llamado Fraguel Rock"

http://www.youtube.com/profile_videos?user=wallflow&page=5
m'afogo en un vas d'aigua.. [snif]
Cafetino escribió:eTc: Com es nota que domines el tema talibanisme, sempre amb intencions obscures xD

No sóc jo el que anava per la universitat buscant possibles objectius talibans [jaja]
eTc_84 escribió:No sóc jo el que anava per la universitat buscant possibles objectius talibans [jaja]

Noooooo, pobre de mi.
Jo que només anava a fer un riuet, i no a deixar cap maleta sospitosa amb acid bòric com veuen alguns [jaja]
com esteu amb els vídeos del youtube... XD

aya fins ara que he arribat a casa (bueno ja fa un rato) no he vist lo del msn epro s'ha quedat tallat...demà m'ho expliques.
Wenu avui m piru d' excursio, avere si la liu un ratu al bus :D
Bon diaaaa

lodis quan arribis et passo el treball perque me'l miris que per fi l'he acabat :D
kurras escribió:m'afogo en un vas d'aigua..

Pourquoi?

Ales men vaig a classe que ja estic fent tard >,<
Aya_cat escribió:Pourquoi?
res, que a vegades faig una muntanya de problemes que "haurien" de ser facils de resoldre.. [enfado1]

Tinc ganes de ser dema per na de festa, a vere si desconecto una mica..
bon dia, avui tancat a casa per culpa de les dents cawento
Mare de deu, que vago que estic [plas]

Volia fer algo de profit, pero entre que m'ha donat per posar una mica d'ordre i localitzar Black Magic M-66(peli d'anime del 87) encara no he fet re.... bé si, engegar el windows de la maquina virtual xDD
seerj escribió: [boing]

pappappapapapapapappaaaaaaaaaaa
Bon dia

Avui me escapat de l´excursio

Era fins les 2 pero ja estic aqui jeje

El profe d´educacio fisica m´ha seguit pero jo he entrat a casa i ale aki estic
Ya comienza a hacer calor, ¿eh?, menos mal, que mi madre con la paga doble y después de muchos años insistiéndole ha puesto este año el aire acondicionado, que, aunque aún no lo hemos probado, esperemos que en semanas venideras ofrezca el resultado previsto.

Cambiando de tercio, ¿ No os entran unas ganas increibles de no hacer nada ahora que hace calor ? Yo llevo desde el lunes sin ir a clase, y en casa me dedico a leer y aprender un poco de cocina.
A mi con este calor me entran ganas de ir a la Playa pero el bañador me va pekeño XD

Este fin de semana comprare 1 y haver si sigue asi el tiempo y voy pa la Playa k me estan entrando unas ganas de bañarme...

Me voy a la calle un rato dew
aprendiendo cocina?? que aprendes? como encender le fuego [666] que a parte del micro hay otras formas de hacer la comida??

en serio, que platos te estás estudiando :)

uff aquí es mortal el calor que hace, todo el pis abierto, sin ganas de hacer nada, este finde me voy a la playa otra vez y me volveré a bañar...
lodis escribió:aprendiendo cocina?? que aprendes? como encender le fuego [666] que a parte del micro hay otras formas de hacer la comida??

Mas que nada yo de cocina sé algo, hacer tiramisús, crêppes, bistecs etc..., pero mi madre es toda una experta y quiero aprender a hacer salsas, fricandó, pizzas caseras, en fín, nada del otro mundo, pero muy útil para los tiempos que se avecinan, donde ante la incapacidad de las mujeres para hacer lo que han hecho toda la vida ( es broma), uno se ha de buscar la vida para no acabar comiendo en los buques insignia del imperialismo económico y antinatural norteamericano.
Enveja que em doneu jo no puc anar a la platja :-| pero en un mes ja ho fare aiiis

ara nomes estudiar i sortir una estona pero intentare anar aquest cap de setmana a la piscina ^^

Eso si jo ja estic fent les sessions de sol que ens estirem als bancs grans de l'ajuntament i durant mitja horeta no fem res aixxx

p.d. Pues aqui una que de cocina sabe poco
morr escribió:Cambiando de tercio, ¿ No os entran unas ganas increibles de no hacer nada ahora que hace calor ? Yo llevo desde el lunes sin ir a clase, y en casa me dedico a leer y aprender un poco de cocina.

No cal que ho juris. Jo a veure si faig de profit que acabo d'arribar del gim i ja comença a ser "tard"

lodis escribió:aprendiendo cocina?? que aprendes? como encender le fuego [666] que a parte del micro hay otras formas de hacer la comida??

Que dolentes que sou [+risas]

---

Cuina se fer 4 basiques, patates fregides, carn a la planxa, arròs bullit, beixamel pels canelons congelats i un cop vaig fer ous ferrats a petició de me germana X-D

uff aquí es mortal el calor que hace, todo el pis abierto, sin ganas de hacer nada, este finde me voy a la playa otra vez y me volveré a bañar...

LOL

Has d'aprendre a fer núvols roses, sens dubte són vitals [sati]
Yo quiero hacer algún cursillo si tengo tiempo, de cocina extranjera, ya sea árabe, india o asiática xD.
seerj escribió:Yo quiero hacer algún cursillo si tengo tiempo, de cocina extranjera, ya sea árabe, india o asiática xD.

eTc_84 escribió:
He dicho cocina extranjera, no casolana/autóctona xD.
seerj escribió:He dicho cocina extranjera, no casolana/autóctona xD.

Ah, que aquesta ja te la saps tota [tadoramo]
Bona tarda gent, vaya tarda més aburrida, estudiar per passar el ratu aixo em costa de creure fins i tot a mi...

vams, em passu el mati studiant i a la tarda l'unic q se'm ocurreix es studiar més a falta de coses per poder fer...
Por fín acabo de entender mediante geometría y límites el teorema fundamental del cálculo.

Siempre había integrado mecánicamente, y ahora se puede decir que de una manera teórica lo comprendo mucho mejor, casi que he visto la luz.
morr escribió:Por fín acabo de entender mediante geometría y límites el teorema fundamental del cálculo.

Siempre había integrado mecánicamente, y ahora se puede decir que de una manera teórica lo comprendo mucho mejor, casi que he visto la luz.

Deu ni do.
La relació que té amb la geometria (suposo que pel tema d'arees) ja la coneixia, però per limits sabia que hi ha algo, però ni idea de com va ^^

---

Com mola, vaig donar de termini als 'jefes' per implementar una cosa en matlab de uns 4 dies laborables, i al final veig que ho puc fer amb 2 X-D

Qui deia que els informàtics som massa optimistes donant terminis [poraki]
Cafetino escribió:Com mola, vaig donar de termini als 'jefes' per implementar una cosa en matlab de uns 4 dies laborables, i al final veig que ho puc fer amb 2 X-D

Qui deia que els informàtics som massa optimistes donant terminis [poraki]

[qmparto][qmparto][qmparto]

Això és que no han sortit episodis d'anime nous [poraki]
eTc_84 escribió:Això és que no han sortit episodis d'anime nous [poraki]

Demà m'afaitaràs

De novetats tinc:
- Darker than black 1-2
- Lucky Star 2
- One Piece 281-282-283 i els 'omakes' 3-4-5
- Seirei No Moribito 1-2
- Naruto Shippuden 10
- Black Magic m-66 (si, la peli que buscava aquest mati ja esta baixada ^^)

I per postres actualment estic mirant Shakugan no shana

[jaja]

PD: A més avui ha sortit el nou de house, ara només falten els subs
PD2: Abans que em diguis otaku-talibà només que no els he vist tots...... encara xDD
cafetino escribió:Black Magic m-66 (si, la peli que buscava aquest mati ja esta baixada ^^)

d q va akesta peli?
oscuros escribió:

d q va akesta peli?

És una peli d'anime basada en un dels mangas del gran mestre Shirow ^^

D'argument millor et faig un copy-paste d'on l'he baixat en DD
Black Magic M-66 es la excitante aventura futurista de Sybel, una periodista independiente que se ve involucrada en un peligroso fiasco militar cuando dos androides asesinos militares ultra-secretos, conocidos como unidades M-66, desaparecen. Una de las unidades se escapa con la misión de eliminar a Ferris, la nieta de su creador. Sybel tiene que encontrarlo, y detener al androide, antes de que sea demasiado tarde.

Jo fa un temps que vaig llegir el manga, un rato d'aquests la miraré i a veure que tal.
Tot i així la impresió que em va donar quan la vaig llegir, és que és una de les obres més fluixetes si la comparem amb la resta de les seves obres, com Ghost in the Shell, Dominion i Appleseed
oscuros escribió:d'on l'has tret¿?

Tens un MP ;)
ja l'he vist, gràcies
menos dibujitos de mierda y más pensar en nuestra tradición revolucionaria y de actividad social, coño, que nadie ha comentado la conferencia que hará mi profesor anarquista -el de las frases míticas- con demás expertos en el tema la semana que viene, carajo!
algu dels gerundenses va a la festa de la udg?

Es que ho he vist aquesta tarda i ho he vist molt poca cosa..

Crec que m'esperare dema a Bcn [looco] [looco]
Un amigo mío seerj, ya me comentó el cartel, él irá, yo no creo.

¡SaludoSS!
morr escribió:Un amigo mío seerj, ya me comentó el cartel, él irá, yo no creo.

¡SaludoSS!
Pues yo no me lo pienso, en concreto a la del 4 iré fijo, mi profesor es un máquina a la hora de orar, y no dudo que tampoco lo sean los demás, puede ser interesante si más no.

A la que no creo que vaya es a la del 2 de mayo en el Ateneu de Barcelona, aunque si no tengo nada que hacer, también caerá.
morr, menys discutir i més treballar [plas]
kurras escribió:algu dels gerundenses va a la festa de la udg?

Es que ho he vist aquesta tarda i ho he vist molt poca cosa..

Doncs a mi al final m'han enredat i marxo tot just ara xDD
bones gent!!

per fi he acabat el curset!! ja soc lliure!! i de passada començo el pont XD jaja

i de passada em torno a posar els piles amb la autoescola que la he tingut una mica abandonada ^_^

doncs a mi cuinar m'agrada i se'm dóna bé [ayay]

i ara mateix m'estic planejant el meu pont i de passada intento fer fora a ma mare [angelito]
d q era akest curset q t'ha tingut tan liada [jaja]

jo de cuinar no es q sigui bon cuiner pero em sé defensar a la cuina jeje

nanit gent
mira mentre pugueu sobreviure... ja està bé el nivell de cuina que tingueu... això va a gustos, si t'agrada la cuina i dediques un temps sinó doncs va a lo més ràpid.
oscuros escribió:jo de cuinar no es q sigui bon cuiner pero em sé defensar a la cuina jeje

Home, qualsevol es pot defensar en una cuina, amb la quantitat d'armes que hi ha [sati][babas]
eTc_84 escribió:Home, qualsevol es pot defensar en una cuina, amb la quantitat d'armes que hi ha [sati][babas]

acudit fàcil, no?¿ [qmparto] [qmparto]

home jo crec que el nivell de bullir pasta, afegir-hi tomàquet, algo de carn a la planxa amb patates fregides...
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11