I si no, tires a base d'entrepans i núvols de sucre.
home entrepà per un dia va bé però sempre no que és dolent!!
això per esmorzar o berenar, algun cop per sopar, però cada dia..no fotem!! que després arriba el colesterol i les deficiències de proteines, vitamines...s'ha de menjar de tot!!
Que cutre el lloc d'aquest any de les barrakes, com l'antic parquing de davant de ciencies res
lodis escribió:això per esmorzar o berenar, algun cop per sopar, però cada dia..no fotem!! que després arriba el colesterol i les deficiències de proteines, vitamines...s'ha de menjar de tot!!
Jo lo que és colesterol avui de dia tinc un bon marge. El colesterol bo el tinc alt, el dolent baix, i els triglicerids(que la familia els té que vigilar) baixos
Lo mejor de la vida son las grasas, las salsas, los sofritos, y las carnes, y eso del colesterol es una mentira creada para que la humanidad sea menos feliz y se sienta culpable, no os la creáis!
llengües.... o oftalmologia.... al bar no si va a estudiar si va a passar el rato jajaja. com a molt alguna classe i perquè tothom està la bar i el profe li fa pal pujar a classe...total per demanar unes mitjanes i fer classe...
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
el nostre fins fa poc (llei del tabac) era el únic bar amb màquina de tabacs jaja (bar de la uni dic) i ara sempre està mig buit, tothom a la plaça fumant...
fa 1 any i mig o algo més que no fumo res de res....
aquí es nota molt la buidada, abans al bar s'hi fumava de tot, (fins que hi havia queixes i al gent sortia fora) amb les teves cerveses, les partides de cartes...
lodis escribió:fa 1 any i mig o algo més que no fumo res de res....
Tu també t'ho vas plantejar amb el tema de la llei antitabac?
Que per cert, vaia xapussa de llei
lodis escribió:aquí es nota molt la buidada, abans al bar s'hi fumava de tot, (fins que hi havia queixes i al gent sortia fora) amb les teves cerveses, les partides de cartes...
Lo divertit del nostre és que no deixen jugar a cartes però si estar amb els portàtils xD
nono, lo meu va ser anterior (ni llei antitabac ni res) vaig arriba al a uni i a meitat del 1er any ja vaig deixar de fumar(tabac) la resta des de ara fa un temps...
doncs aquí pots jugar a cartes, tenir-hi els portàtils...i perquè no podeu jugar a cartes?¿
uff aquí si entres als lavabos ara també, abans inclús amb la sortida de la llei i els cartells de prohibit fumar la gent fumava al pasillo pero ara ni això. tots a la plaça de davant la biblio.
no tipic no és el normal és que els lavabos del pati faci olor a tabac i al que no és tabac pero els que estan al costat de les aules? Mai ho havia vist !!