Catalans aixakeuvus xD (#56)

17, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:acudit fàcil, no?¿ [qmparto] [qmparto]

home jo crec que el nivell de bullir pasta, afegir-hi tomàquet, algo de carn a la planxa amb patates fregides...

Fàcil i suat, si :)

I si no, tires a base d'entrepans i núvols de sucre.
eTc_84 escribió:Fàcil i suat, si :)

I si no, tires a base d'entrepans i núvols de sucre.

home entrepà per un dia va bé però sempre no que és dolent!!

això per esmorzar o berenar, algun cop per sopar, però cada dia..no fotem!! que després arriba el colesterol i les deficiències de proteines, vitamines...s'ha de menjar de tot!!
Bona nit

Que cutre el lloc d'aquest any de les barrakes, com l'antic parquing de davant de ciencies res

lodis escribió:això per esmorzar o berenar, algun cop per sopar, però cada dia..no fotem!! que després arriba el colesterol i les deficiències de proteines, vitamines...s'ha de menjar de tot!!

Jo lo que és colesterol avui de dia tinc un bon marge. El colesterol bo el tinc alt, el dolent baix, i els triglicerids(que la familia els té que vigilar) baixos [jaja]
jo ho tinc tot bé ^_^ vaig cada 6 meso a fer anàlisis i sempre ho troben tot bé, algun cop al estiu una mica baixa de ferro.
Lo mejor de la vida son las grasas, las salsas, los sofritos, y las carnes, y eso del colesterol es una mentira creada para que la humanidad sea menos feliz y se sienta culpable, no os la creáis!

PD: Yo tb estoy bién de todo éso :P.
lodis escribió:home jo crec que el nivell de bullir pasta, afegir-hi tomàquet, algo de carn a la planxa amb patates fregides...

A mi la lasanya em queda de coña....

[ayay] Que faria jo sense las lasanyes "Magi" xDD ficarla al microones i a menjar [tadoramo]
es que quant estàs bé de tot, menges lo que et dóna la gana sense preocupar-te massa... al menys jo [ayay] i la veritat, sóc de menjar bastant...

omega, tu entraries al a categoria cuina = a microones XD
Of course, hi ha un altre manera de cuinar?

Els "roscos" aquest del mercadona de pernil i formatge també em queden molt bé, i las pizzes... que faria jo sense la meva mare... xDD

En unes hores aniré per primera vegada a menjar a un Japo d'aquest amb els plats fent voltes [carcajad]
mmm un ratet a "estudiar" al bar de dret i aquesta tarda cap a barna!!

Mencantaa
sobretot estudiar...

fa una calor que no vegis per aquí i a sobre ara s'ha posat tot ennuvolat!! em sembla que començarà la xafogor aviat...
lodis escribió:sobretot estudiar...

no he dit quina materia, es pot estudiar de moltes maneres [666]
llengües.... o oftalmologia.... XD al bar no si va a estudiar si va a passar el rato XD jajaja. com a molt alguna classe i perquè tothom està la bar i el profe li fa pal pujar a classe...total per demanar unes mitjanes i fer classe... XD
la comida de microondas es una mierda.
Avui m'he superat, ahir que vaig anar a dormir cap allà les 3 i pico, a les 10:30 ja estava de peus i després cap a l'oficina.

0m3gA escribió:Els "roscos" aquest del mercadona de pernil i formatge també em queden molt bé, i las pizzes... que faria jo sense la meva mare... xDD

Si no recordo malament els "roscos" aquests són típics d'allà andalusia.
Aqui casa de tant en tant en comprem i surten molt bons [babas]

seerj escribió:la comida de microondas es una mierda.

Això és que no en saps prou xDD
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=752024

------

Lodis: Al final que tal l'insomni ahir?
Al bar no hi deixen jugar a cartes, bar sucks.

Però si hi deixen fumar substàncies il.legals XD
a les 4 vaig fer cap al llit... XD jajaja

el nostre fins fa poc (llei del tabac) era el únic bar amb màquina de tabacs XD jaja (bar de la uni dic) i ara sempre està mig buit, tothom a la plaça fumant...
tu ets fumadora lodis? [Ooooo]
Pues en mi bar también está prohibido, PERO NOS LO PASAMOS POR EL FORRO, fumamos dónde nos da la puta gana.
kurras escribió:tu ets fumadora lodis? [Ooooo]

[carcajad][carcajad]
seerj escribió:Pues en mi bar también está prohibido, PERO NOS LO PASAMOS POR EL FORRO, fumamos dónde nos da la puta gana.
En mi bar de mi uni, claro está, que el que paga las multas es Joan Gaspar, en los demás sitios soc bon miñó xD.
eTc_84 escribió:Al bar no hi deixen jugar a cartes, bar sucks.

Ja veus

A més, 4 edificis que té la politècnica i un bar de merdeta per tots els d'allà

eTc_84 escribió:Però si hi deixen fumar substàncies il.legals XD

Això serà a la terrassa. Encara que un dia feia olor a maria i va sortir la del bar cridant "Es pot saber qui fuma porros!!??" xDD
fa 1 any i mig o algo més que no fumo res de res.... XD

aquí es nota molt la buidada, abans al bar s'hi fumava de tot, (fins que hi havia queixes i al gent sortia fora) amb les teves cerveses, les partides de cartes...
lodis escribió:fa 1 any i mig o algo més que no fumo res de res.... XD

Tu també t'ho vas plantejar amb el tema de la llei antitabac?

Que per cert, vaia xapussa de llei

lodis escribió:aquí es nota molt la buidada, abans al bar s'hi fumava de tot, (fins que hi havia queixes i al gent sortia fora) amb les teves cerveses, les partides de cartes...

Lo divertit del nostre és que no deixen jugar a cartes però si estar amb els portàtils xD
nono, lo meu va ser anterior (ni llei antitabac ni res) vaig arriba al a uni i a meitat del 1er any ja vaig deixar de fumar(tabac) XD la resta des de ara fa un temps...

doncs aquí pots jugar a cartes, tenir-hi els portàtils...i perquè no podeu jugar a cartes?¿
L'altre dia als lavabos de primer d'ESO feia una olor a tabac que tirava cap enrere
uff aquí si entres als lavabos ara també, abans inclús amb la sortida de la llei i els cartells de prohibit fumar la gent fumava al pasillo pero ara ni això. tots a la plaça de davant la biblio.
Aya_cat escribió:L'altre dia als lavabos de primer d'ESO feia una olor a tabac que tirava cap enrere

Típic

libertad libertad libertad !! xD
Algú sap d'algun skating per Barcelona que estigui bé i que no clavin massa? Encara que no són gaire compatibles aquests conceptes... :-P
no tipic no és el normal és que els lavabos del pati faci olor a tabac i al que no és tabac pero els que estan al costat de les aules? Mai ho havia vist XD!!
aquí entris als que siguin fan olor.

uff quines ganes d'anar a la platja amb el sol que fa..
lodis escribió:uff quines ganes d'anar a la platja amb el sol que fa..

Ja veus quina calor, el meu famós widget del temps marca 25º

Amb aquest temps no tardarem gaire a trepitjar la platja ^^
aixo aixo doneu enveja ¬¬

A veure si surt alguna cosa per dema tarda-nit que m'alegri el finde estudiant U.U
Aya_cat escribió:aixo aixo doneu enveja ¬¬

A veure si surt alguna cosa per dema tarda-nit que m'alegri el finde estudiant U.U

Uo, ja estàs d'examens?

PD: Ara marca 24º [poraki]
jo diumenge passat ja em vaig banyar XD

i aquest pont penso aprofitar...a més si comences ara a prendre el sol poc temps pero casi cada dia et poses morena abans, i no pica tant.
Cafetino escribió:Uo, ja estàs d'examens?

si [buuuaaaa]
Aya_cat escribió:
si [buuuaaaa]

Tu tranqui, això serà un pim pam pum

lodis escribió:jo diumenge passat ja em vaig banyar XD

i aquest pont penso aprofitar...a més si comences ara a prendre el sol poc temps pero casi cada dia et poses morena abans, i no pica tant.

Jo d'aqui no molt tocarà vigilar.
Soc dels que es posa moreno de cos (si em poso crema), però la cara mai, i haig de vigilar de no cremar-me-la
aya una cosa, baixa més les lletres i també es baixarà més la userbar que quedarà millor ^_^

noooooo està prohibit parlar d'exàmens...
Val ara faig lu de l'usebar
i no parlare d'examens
Bé, ens deixem d'històries i es tanca el fil, o no?
es que queda un lloc en blanc a sota i com a la esquerra hi ha la imatge, doncs es pot baixar per igualar per la part de baix.

aus, un altre xou a marbella...

aya!! posa el tomate ya!!
l'he posat pero ara no veig que ha passat cuentaaaa
ara hi ha més!! dios com pot dir això aquesta dona...
em sembla que son imatge de una tele de Andalusia...
XD!! que bo ha estat

i ara estan amb la Vicario
seerj no t'espantis XD!!!
com si no ens conegués les nostres fases marujes...

ma mare ja ha tancat el tomate...
jo ara estic amb el club que ara estan parlant de l'Uri geller
jo he de endreçar una mica, acabar la feina i després vaig a donar un tomb que avui fa molt bon dia i s'ha de aprofitar ^_^
jo quan acabi vaig a e******que demà tinc E ***** de frances XD! pero aixo més tard
tens 1 punt menys per treure a la llum un tema tabú!!

i a veure si t'animes a fer més monòlegs ;)
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11