Catalans aixakeuvus xD (#5)

1, 2, 3, 4, 511
llastima que no hi ha foto de la cara dels pizzeros quan ens vam portar les pizzes i van veure a 11 tius amb psps, nintendos i un Mac a la taula xDddd
macarrone escribió:Molt bones les fotos, ara la pregunta del milio, hi haura manresa-2? :P

És possible, per a treure'ns l'espina dels billars i de les fotos davant d'alguna pintada (Manresa n'està plena), la COPE, la plaça de l'11-S... . Però també podríem anar a un altre lloc que segur que ens trobem amb coses similars.


Paboh, [qmparto] [qmparto] [qmparto]



PD:

Imagen
uOooO!!, que tal nois, jo vaig arribar a casa a les 11:15 amb la tonteria dels busos.... i despres de festa [beer] :D

PD: Va estar molt be, s'ha de repetir ^^*
DANNY escribió:M'esteu dient que no vau fer fotos????!!! cawento

Lamentable U_U

En qualsevol cas, veig que ho vau passar be, me n'alegro [beer]

A la propera no faltis cawento cawento
Pensa que vam començar a parlar amb en Gerim sobre la manera d'assaltar-te i torturar-te [qmparto][qmparto], però no ho has de saber fins el moment adequat [burla3]
Salut [beer]

PD: Cafetino=>Barba de taliban [qmparto][qmparto]x100
Ei linuxeros, ja tinc problemes amb l'ubuntu aquest xD

Només iniciar el sistema se'm penja el Linux. Em sembla que es per les particions.
En el menú d'instalació m'ha demanat que fiqui el "sistema d'arxius d'arrel" o alguna paraula similar, estava a "/media/noseke/noseke" i jo he ficat "/", llavors si que em deixava continuar amb l'instalació. Però ara, quan m'identifico com a administrador es queda penjat i he de reiniciar.
No se si he de tornar a instalar el SO.

Aquí us deixo una imatge de com tinc montades les particions:

http://www.jotapeges.com/v5.1/show.php/60277_parti.JPG
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Kullons la parenta em te segrestat el PC i no me'l deixa, he provat el live cd desde el portatil i ara em baixare la nova versio per instal.lar. Tinc k trobar la manera d k em ruli la pcmcia wifi o la usb wifi per fer com en Cat_Os i snifar (es diu aixi? )a veure si trobo algun pardillo amb un portatil acer XD XD

PD: Paboh, has localitzat la jaqueta?¿ Al final vas anar a l'alexandros (no andros com deien els teus colegues :P )?
PD2:que be tornar, com kuan era un crio,a jugar al futboli i guanyant a les noves generacions(amb l'ajuda de l'etoo catala AKA eTc )
PD3: keops passa'm l'estatut k fotre la versio 'eoliana' per tokar lo k no sona a l'aleix
PD4:CaT_Os, comes deia la serie akella?
PD5: per la proxima en Gerim ha d convencer alguna xiketa
PD6: vaig a buscar la fotillo de'n morr [burla2]
Aneu en compte que l'amic sense conexió està formant un exèrcit...
'Els àngels de l'infern!' i ara aniran identificats i tot [qmparto]
Paboh... La foto no es veu [mad]

Quan fas login, ho fas desde una terminal de text (rollo msdos) o desde una terminal gràfica?
En el cas que sigui grafica, seria interessant saber si el ratolí es mou, i si pots cambiar a una terminal de text amb ctrl+alt+f1 i després fer-hi login a veure que passa.


tzare: Si vols descarregar 2x2 Shinobuden baixala d'anime underground que tenen un pack amb tots els capis XD




Si esteu interessats en el tema linux a http://www.zonasiete.org/manual/ trobareu un manual que us donara una bona base ;p
Lo del tema de les particions de windows està solucionat, gracies [hallow]
Fa temps tenia el Mandrake 10 i vaig poder fer algunes cosetes, ara m'han tornat les ganes de seguir investigant [barret]
El ratolí sí que es mou. Puc introduir el login i el pass perfectament però tot just quan intentar començar a carregar les coses es queda congelat.

Aquí deixo la imatge un altre cop:
Imagen


EDIT:
He provat fer el que m'has dit de control+alt+f1 i si que em funciona, em logejo i puc fer coses, pero clar en mode consola no en tinc ni puta idea, aixi que reinicio.
El que he fet tb es clicar a les dues opciones de Lenguatge i Sessió que em surt al principi de tot i a vegades em surt una finestra de GNOME, però d'altres no em surt i es penja.

:(
juas molt bones les fotos. Gerim ja podies haver sortit en alguna tb.. Axo de sta viciant a les consoletes inclus a taula... [looco] [looco]
eTc_84 escribió:A la propera no faltis cawento cawento
Pensa que vam començar amb en Gerim la manera d'assaltar-te i torturar-te [qmparto][qmparto], però no ho has de saber fins el moment adequat [burla3]

Shhhhh! [burla2]
eTc_84 escribió:Aneu en compte que l'amic sense conexió està formant un exèrcit...
'Els àngels de l'infern!' i ara aniran identificats i tot [qmparto]

Ho dius per un fil que ha obert algú a misce? [sonrisa]
kurras escribió:juas molt bones les fotos. Gerim ja podies haver sortit en alguna tb..

Si sóc l'únic matat que fa fotos, què vols?



Per cert Cafetino, ahir a la nit vaig començar a mirar Bleach, que em va passar un amic. A mig capítol vaig haver d'obrir EOL perquè sabia que la noia aquella em recordaba alguna cosa.[ginyo]
Que? molt dificil arribar al Don Candido? [beer]
ieeeeeeeek!!!kuanta penya katalana no??jeje
jo sok de tarragona, konkretamen de sant karles de la rapita (montsia)fikeume a nesta llista k ja em vull veure k sok un CATALÀ INDEPENDENTISTA!!!
JERC!! [oki]
Aerox escribió:ieeeeeeeek!!!kuanta penya katalana no??jeje
jo sok de tarragona, konkretamen de sant karles de la rapita (montsia)fikeume a nesta llista k ja em vull veure k sok un CATALÀ INDEPENDENTISTA!!!
JERC!! [oki]


Aquesta llista no te CAP relació amb catalans/es independentistes. Alguns ho son, altres no.

Benvingut.

Salut
Benvingut [beer]

Edit: Per cert, Eto0 encara rondes per aki? em sembla haver-te vist al raco catala, pot ser?
Frikis xDDDDDDDDDDDDDDDD.
ubuntu@ubuntu:~$ uname -a
Linux ubuntu 2.6.10-5-386 #1 Tue Apr 5 12:12:40 UTC 2005 i686 GNU/Linux


[fies] [fies] [fies]

Està força bé aquest live, però ni punt de comparació amb Gentoo XD

Hora d'anar a la facultat [mamaaaaa]

Salut
quelcom escribió: Hora d'anar a la facultat [mamaaaaa]

Salut
io ara n'arribo, desde les 8 voltant... em fa mal tot! [+furioso] Ara nire un ratet al gym a fer uns jacuzziss.. [Ooooo]
Paboh escribió:El ratolí sí que es mou. Puc introduir el login i el pass perfectament però tot just quan intentar començar a carregar les coses es queda congelat.

Aquí deixo la imatge un altre cop:
Imagen


EDIT:
He provat fer el que m'has dit de control+alt+f1 i si que em funciona, em logejo i puc fer coses, pero clar en mode consola no en tinc ni puta idea, aixi que reinicio.
El que he fet tb es clicar a les dues opciones de Lenguatge i Sessió que em surt al principi de tot i a vegades em surt una finestra de GNOME, però d'altres no em surt i es penja.

:(


Pel que dius només se m'acut una cosa. Comprova a la terminal si posant:
ls -ld /tmp


Et algo similar a la primera columna
drwxrwxrwt  9 root root 220 17 oct 17:22 /tmp


Si no és aixi, fes
chmod 777 /tmp && chmod +t /tmp


Aixo es només una intuició, ja que quan vaig fer el projecte em va passar una cosa similar amb el meu livecd.

Si veus que no es aixo. obre un fil a soft lliure explicant amb detall el problema a veure si entre tots et podem donar un cop de mà, que aixo acabara sent el fil de linuxeros catalans XD
Doncs ho provare ara :D

Per cert, aqui us deixo una imatge per posarla de signatura xD

Imagen
Doncs ho provare ara :D

Per cert, aqui us deixo una imatge per posarla de signatura xD

Imagen
Paboh escribió:Doncs ho provare ara :D

Per cert, aqui us deixo una imatge per posarla de signatura xD

Imagen


Muahahahahaha [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
xDDD que bona la imatge. Reflexa perfectament la realitat X-D X-D
Paboh escribió:Imagen


Mare meva!!!!
D'on ha sortit aixo [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
Paboh escribió:Doncs ho provare ara :D

Per cert, aqui us deixo una imatge per posarla de signatura xD

Imagen

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Passa que ocupa molt d'espai..
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
aiiiiiiiiii ke et fotran fora d EOL i de la peninsula si saben d'on ha sortit akesta fotu tan maca XD XD XD
Paboh escribió:Doncs ho provare ara :D

Per cert, aqui us deixo una imatge per posarla de signatura xD

Imagen


Que bona, m'estic partint de mala manera, jus jus jus [oki]
[tadoramo] JAJA! i d'on ha sortit la imatge?? [barret] [barret]
manoloooo traeme el ceméeee!! [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

dios que bona la imatge xDDDD
¡Cuánta incultura!, te suenan los boinas verdes, el escuadrón águila, y todas las unidades de élite del ejército?, te suena por otro lado los GEOS.

Mira que a mí el ejército me es igual pero con la imagen que has colgado sólo demuestras que eres un español de pura cepa, hablas de todo sin tener ni puta idea.
Som tots uns incults.... es el que te [burla3]
És lo que té no tenir el nivell C de coneixement de l'espanyol i els seus exèrcits defensors de Juli Verd
bon dia nens. Encara steu amb aixo? xDDD
En fi, men vai cap a la uni. Quin plaer començar a aquestes hores..
morr tingues una mica més de sentit de l'humor home. No t'ho prenguis tot a la valenta
i k te k vere k sigue independentista o no?no es pot esta a una llista sent independentista??no entenk la teva postura.
ja diras algo quelcom!
Aerox escribió:i k te k vere k sigue independentista o no?no es pot esta a una llista sent independentista??no entenk la teva postura.
ja diras algo quelcom!


En quelcom t'ha dit, que aquesta llista no és d'independendistes.
Aquesta llista esta dirigida a la gent que sigui/senti catalana. Cadascú d'aqui te les seves propies idees. El que passa és que el teu anterior post dona a entendre que creus que aquesta llista es d'independentistes.

Per altra banda Benvingut!

Bon rotllo [beer]
j ja sabia k akesta llista es d CATALANS, xo n fa falta k siguen independentistes, si ho he redaktat mal donks u sentu!
dewww i diskulpeu les molesties
Aerox escribió:j ja sabia k akesta llista es d CATALANS, xo n fa falta k siguen independentistes, si ho he redaktat mal donks u sentu!
dewww i diskulpeu les molesties


jo sok de tarragona, konkretamen de sant karles de la rapita (montsia)fikeume a nesta llista k ja em vull veure k sok un CATALÀ INDEPENDENTISTA!!!


Doncs jo havia entés que relacionaves la llista amb catalans independentistes.

Per altra banda, no cobrem per nombre de caràcters a lo SMS [ginyo]

Salut!
Si yo sentido del humor tengo por ejemplo a veces me hace gracia etc con sus anti-españoladas, pero es que lo de antes es facilón, absurdo y falso.
Home, ja se que l'exercit espanyol tenen altres escuadrons de més categoria, el que passa es que quan penses amb ell lo primer que et ve al cap es la legión i la 'blanquita' [sonrisa] i no pas els GEOS :p

Un salut!
morr escribió:Si yo sentido del humor tengo por ejemplo a veces me hace gracia etc con sus anti-españoladas, pero es que lo de antes es facilón, absurdo y falso.

Doncs no han parlat de la 'cabra de la legión' ni res... [jaja]
A les marxes militars amb la cabra de comandant!

Fem un eskamot de ciutadans independentistes terroristes exaltats i posem un ruc com a comandant ja! [burla2]
Cafetino escribió:Home, ja se que l'exercit espanyol tenen altres escuadrons de més categoria, el que passa es que quan penses amb ell lo primer que et ve al cap es la legión i la 'blanquita' [sonrisa] i no pas els GEOS :p

Un salut!



Hablas como un guiri, que lo primeor que piensan de España son los toros, las sevillanas, sangría, el humor de los españoles...


PD: Los GEOS es un cuerpo policial, no militar, me parece que hay un equipo similar pero de bastante peor calidad en los mossos d'esquadra. Te aconsejo que te bajes vídeos de los boinas verdes ( yo vi reportajes de ellos por la tele) que son una flipada.
L'imatge anterior era només per tocar els collons i sembla ser que ho ha fet xD
Tonteries a part: ja està disponible per a descarregar la beta2 del Firefox 1.5 en català (i en castellà i en moltes més llengues), que trobareu aquí: http://www.mozilla.org/products/firefox/all-beta.html

Link directe per a windows: http://mirror.hosting-concepts.com/pub/mozilla/firefox/releases/1.5b2/win32/ca/Firefox%20Setup%201.5%20Beta%202.exe (Desa l'enllaç al disc...).


Salut!
Jo tambè soc català!!!!!!!!!
Podeu afegir-me a la vostra penya (k vec kes mol gran, grata surpresa)
Ens aixecarem catalans xdddd
eTc_84 escribió:És lo que té no tenir el nivell C de coneixement de l'espanyol i els seus exèrcits defensors de Juli Verd


Dios que gran XD
Gerim escribió:Tonteries a part: ja està disponible per a descarregar la beta2 del Firefox 1.5 en català (i en castellà i en moltes més llengues), que trobareu aquí: http://www.mozilla.org/products/firefox/all-beta.html

Link directe per a windows: http://mirror.hosting-concepts.com/pub/mozilla/firefox/releases/1.5b2/win32/ca/Firefox%20Setup%201.5%20Beta%202.exe (Desa l'enllaç al disc...).


Salut!


Ya la tengo, me puesto internet en casa ( por eso ahora suelto paridaS en mayor proporción) y al principio estuve como 5 minutos obligado a utilizar el ie y que puto asco, rapidamente a softonic para bajar el mozilla.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511