Bueno, aquí va la primera crònica de la KDD
Estació de Lleida, 8:30. Qualsevol podria dir que era l'estació d'Uganda en comptes de la de Lleida, ja que hi havien molts més Eto'os que Oleguers. Pujo cap a l'autocar i cap a Manresa.
Durant el viatge pluja intermitent, no pintae gaire bé la cosa. Esperem que s'arreglo vaig pensar. Després de 1 hora i 45 minuts estava a Manresa (10:15), tenia encara 1 hora i pico fins que no vinguessin tota la colla, per tant vaig decidir donar un cop d'ull als carrers de la vora i buscar un quiosc per a comprar l'Sport. Amb l'Sport a la mà vaig enfilar un altre cop camí a la estació d'autobusos direcció a la cafeteria a pel primer café del dia. Al cap d'uns 40 minuts trucada de'n Cafetino: El clan de Girona ja havia arribat però pel que sembla jo no havia encertat el lloc (ja dormia quan es va donar l'última informació referent al lloc). Vam quedar que els de Girona me venien a buscar. Al cap de 5 minuts veig que 3 xiquets (dos amb la camiseta de EOL i un amb la camiseta de la selecció catalana) s'acostaen cap a l'estació. Tenint en compte que la camiseta EOL no deu ser la típica camiseta que es troba a l'armari de tot Manresà no hi havia cap dubte: clan Girona compost per en Cafetino, CaT_Os_MandRoS i eTc.
Després de les presentacions vam tirar cap al Bufador esperant a que vinguessin els 5 d'abaix. Al cap d'uns 20 minuts apareix un cotxe: keops, tzare, Gerim, Tredi i Paboh. En total erem 9 (tants com portadors de l'anell
).
Després de les presentacions vam tirar cap a Passeig Pere III en busqueda d'un local amb billarets i futbolins. Aquest passeig com la Carretera de Vic té la particularitat que tendeix a infinit. Mentres naem buscant el local dels futbolins en Gerim nae preguntant a les Manresines, pero cap d'elles en sabia res. Finalment vaig vere un quiosc que m'era familiar, si, el mateix quiosc on hores abans havia comprat l'Sport. Haviem fet un rodeo del 15 i estavem al cantó de la estació.
Vam enfilar carrer amunt fins a una plaça desertica. Moment de fer fotos: qui porte la camara? Ni Cristo
. Una estona abans vam trobar la seu de la Cope en un estat que invitava a fer-nos-hi una foto. Sort que vam dir de fer-la després ja que hagués estat força més trist foter-se allà davant i comprovar que finalment ningú portae càmara.
En Tredi, en tzare i en keops van treure les PSP's i ND's. Quan no portaen ni 5 minuts comença a ploure. A desmontar la paradeta i a buscar un lloc per a menjar. Finalment una xiqueta que estudia a Lleida ens va recomanar un local típic de cuina Manresenca*, vam enfilar cap allà i vam demanar l'especialitat de la casa**. Mentres no ens portaen lo jalo naem rememorant les batalletes i historietes del fòrum mentres que les portàtils tornaen a fer acte de presència. En CaT_Os treu sa portàtil i mentres en Cafetino cargava MAME nos porten el jalo. Pel que sembla a Manresa no es pot jugar.
Nos vam passar el dinar parlant bàsicament de EOL (normal, oi?). Un cop al marxar d'allà la pluja torna a aparèixer
. El local dels futbolins es resistia a ésser trobat, però no vam desistir la cerca. Després de la gran caminata per la Carretera de Vic i voltants vam tornar a apareixer al Passeig Pere III i nos vam fotre a un bar. Mentres xerraem vam vere una indicació indicant que al pasillo del cantó hi havien futbolins, bingo! Cap a dins. Després d'una bona estona nos vam aproximar cap a l'estació a fer l'últim beure (servidor depenia del autocar per lo que millor estar-hi aprop quan me toqués retirada). Vam fer cap a la cafeteria de l'estació i allí vam estar fins a les 19 i pico. Ma autocar estava apunt de fer acte de presència i vam tirar cap a l'andana. Al cap d'uns minuts apareixia l'autocar, se m'acabae la trobada. A despedir-se de tots i cap a casa.
-------------------------------
* Telepizza
** pizzes
Molt bona kdd en ma opinió, però una llàstima lo de les fotos. Al final lo temps nos va mig respectar (lo temps hagués pogut estar molt pitjor
).
Salut!