Catalans aixakeuvus xD (#5)

1, 2, 3, 4, 511
A les 11 al Don Candido, que el Gerim ja ma fotut bronca per preguntar-ho xD [666]

Ja vaig caminant fins allà, em va bé caminar, per cert, jo també tinc la PSP, digueu quins jocs portareu i fotem uns vicis via WIFI X-D
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Tzare portaras la psp i fem unes partides per wifi?? diguem quin joc portaras per possarlo a la memory.

Et deixo triar a tu i a en Tredi(Tink la de 1GB) i originals WipeOut USA,MetalAcid USA, Colin5,RR Japo, NBAStreet USA i algun altre k no recordo XD )
També dure la NDS per si de cas :P (La XB no k me la he vengut ja ) [toctoc]
Ara us fotre unes pallises al virtua tennis o RR o inclus PES jejejeje


Jo intentare dur la meva digital si la parenta em deixa (k te te posgrau i la utilitza )
Per cert, la estacio d'autobusos d manresa on cau? esta aprop d'alguna estació de tren? (es per posar-ho a la pda i al GPS per si em perdo XD XD )

Per cert ja tenim on nar a omplir la panxa XD ?
Just al costat de l'estació dels catalans.
tzare escribió:
Et deixo triar a tu i a en Tredi(Tink la de 1GB) i originals WipeOut USA,MetalAcid USA, Colin5,RR Japo, NBAStreet USA i algun altre k no recordo XD )
També dure la NDS per si de cas :P (La XB no k me la he vengut ja ) [toctoc]
Ara us fotre unes pallises al virtua tennis o RR o inclus PES jejejeje


Jo intentare dur la meva digital si la parenta em deixa (k te te posgrau i la utilitza )
Per cert, la estacio d'autobusos d manresa on cau? esta aprop d'alguna estació de tren? (es per posar-ho a la pda i al GPS per si em perdo XD XD )

Per cert ja tenim on nar a omplir la panxa XD ?


jo original el RR, lumines y wipeout, i tarja de 512, que digui en tredi doncs [+risas]

Jo la que em vendre segurament sera la PSP per pillar la 360 el dia 2/12 [poraki]


sgaesux escribió:Just al costat de l'estació dels catalans.


Jo d'estacions nomes conec la que hi ha travesant el riu, em sembla que era de la renfe. estic mirant a la web de Manresa hi dels FGC hi han 3 estacions?

http://www.ajmanresa.org/guia/guiamanresa.php

Imagen
ah si? pos jo vindre amb el meu portatil >:D

ah, de part d'en cafetino diu que portarà un feix d'ubuntus per triar i remenar :P
Meteocat escribió:dissabte, 15-10-05

Imagen

Estat del cel:
fins a mitja tarda el cel es mantindrà cobert o molt ennuvolat arreu, amb alguna clariana transitòria al sud-oest del país de matinada i fins a primeres hores del matí; a més creixeran nuvolades a qualsevol punt. A partir de llavors tendirà a aclarir-se per l'oest i el sud i es mantindrà entre mig i molt ennuvolat al nord-est del país.
Precipitacions:
de matinada se n'esperen a qualsevol punt i en general seran en forma de ruixat entre feble i moderat, tot i que puntualment seran fortes a la meitat est i resta del litoral i Prelitoral.
Al llarg del matí les precipitacions s'aniran restringint al quadrant nord-est del territori. Durant la tarda, s'esperen precipitacions a qualsevol punt en forma de xàfecs dispersos, que localment seran forts i sovint acompanyats de tempesta i puntualment amb calamarsa.
La cota de neu baixarà progressivament al llarg del dia dels 2800m. fins els 2400m. de cara a la tarda.
Temperatures:
les mínimes es mantindran similars i oscil·laran entre els 10 i 15 graus a la Depressió Central i al Prelitoral, i entre els 12 i 17 al litoral. En canvi al Pirineu es donaran al final del dia i oscil·laran entre els 6 i 11 graus.
En canvi les màximes podran pujar lleugerament. Al Pirineu es mouran entre els 15 i 20 graus, entre els 18 i 23 al Prepirineu i Depressió Central i entre 20 i 25 graus a la resta del Principat.
Visibilitat:
de matinada serà regular arreu i es formaran bancs de boira i boirina que localment faran que la visibilitat sigui dolenta.
Amb tot al llarg del matí la visibilitat millorarà i quedarà entre bona i regular.
Vent:
bufarà entre fluix i moderat de component sud, quedant fluix i variable de cara al vespre.

És bastant possible que tinguem una kdda passada per aigua. Vaig a posar els tlfs a l'agenda abans que se m'oblidi.
Gerim escribió:És bastant possible que tinguem una kdda passada per aigua. Vaig a posar els tlfs a l'agenda abans que se m'oblidi.

Jo fins demà al matí no sabré com està per anar fins a Girona, que entre ahir i avui tela de carretera ¬_¬ (no hi he ni provat d'anar... no disposo de zodiac ni res semblant [+risas])
A veure si demà ens llevem amb un bon Sol i carreteres eixutes [jaja]

-----------------------------------------------------------------------------------------
Per cert, l'estació de la kdd, quina és de les que hi ha? (pregunta by Cat_oS)
Bones, es presenta un altre catala q corre x l'altre costat, [sonrisa] , salutacions,



Respecta a Girona tela el q ha plogut, flipes
tzare escribió:
També dure la NDS per si de cas :P


Jo també la portaré :D


tzare escribió:
Per cert ja tenim on nar a omplir la panxa XD ?


Doncs no se on podriem anar a menjar tiu xD

EDIT:

L'estació de renfe està a els afores de manresa, jo sempre agafo els catalans quan he d'anar a manresa, que les estacions queden més cèntriques.
Qui agafi els catalans que baixin a "el baixador" millor. Bé, no se com hauràn quedat els que agafen el tren xD
quelcom escribió:Algú hi va amb tren?

Em sembla que ningú hi va en tren. Provincialment parlant: lleidetà en bus, i gironins i barcelonins en cotxe.
I al final el punt de trobada es? :p
Cafetino escribió:I al final el punt de trobada es? :p

És en Paboh que hauria de dir-ho. Si no hi ha contraordre proposo l'estació de busos/dels catalans, així els primers que arribin faran companyia al quelcom.
Gerim escribió:Em sembla que ningú hi va en tren. Provincialment parlant: lleidetà en bus, i gironins i barcelonins en cotxe.


Això es lo que me pensava, però al llegir en Paboh ja no ho tenia clar.

Cafetino escribió: I al final el punt de trobada es? :P


A la primera estació que trobeu. 33% de possibilitats d'encertar-la [qmparto]

Ara en serio, suposo que no costa gaire preguntar a algú de Manresa a on pare l'estació d'autocars i nar cap allà.

Tanmateix si sobre 11:30-11:45 no veig ni Cristo trucaré als pelotons avere on esteu fotuts :Ð

Salut
keops escribió:
jo original el RR, lumines y wipeout, i tarja de 512, que digui en tredi doncs [+risas]


Doncs porteu el Gran Turismo 4 xDD, em sembla que e begut massa..xD Que os sembla el We9?? Aixi em podreu apallisar [poraki]
Vaig cap a la piutra.

Fins demà! [beer]
Bona nit quelcom


Mentrestant en cat_os i jo gravarem un parell de dvd's i farem potser alguna partideta al quake3 :p


Bona nit


PD: Dema si que sera un catalans aixakeuvus que no sabem a quina hora anirem a dormir XD
El punt de trobada a el Baixador, pregunteu on es troba i ja està. És la última para dels catalans. Es que la estació de busus queda més lluny d'on hem d'anar.

Aquí teniu el mapa:

Imagen
jeje. demà serà un bon dia, tenia ganes de que arribes aquest dia i que pogues coneixer a tots vosaltres [burla2]
Pero bé. vaig a dormir que haig de descansar i estar en bon estat per demà :p
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Fins d'aki a una estoneta ;P (i prepara el we9 tredi XD XD )
quelcom, si no t'importa esperar a l'estació de Baixador en comptes de l'estació de busos... Pregunta per on cau, i si és lluny esperat que seràs passat a recollir pel primer grup que arribi. Et converteixes en la centraleta d'arribada/comitè de benvinguda: quan els grups arribem truquem al quelcom. Si ja està a Baixador perfecte, sinó que vagin preguntant i el vagin a recollir a l'estació de busos.


Sembla mentida que haguem d'elaborar aquestes coses a 1/4 de 2 de la nit ¬¬... (espero que demà al matí ho llegeixi xDD).
Missatge re but Gerim [oki]

Ara si que anem a dormir.

Bona nit a tothom
Gerim tiu, he oblidat d'apuntar-me el teu mòbil i no el trobo. He estat mirant en aquest i el fil número 4 i millor que marxi més tard, que arribaré tard.
Ja deuen haver anat al puti?? [666]
juas, a akestes hores deuen na tots borrasshoss ia X-D
Que vagi tot b!
Jo al final no jugo partit, puta pluja...
aquests acabaran ben remullats tambe
Tindran l'excusa perfecta per nomes coneixer Manresa per l'interior dels bars XD
home, axo d'ultimar detalls a quars de 2 de la nit...tot un puntazo.. Aixi es fan les coses X-D X-D
Nose si haura fet bon temps per alla. Aqui a Girona avui ja no plou, perque vaia ploguda va fer ahir..kin fasticc
A fet molt bon temps, ens em banyat a la platja de manresa i tot [sonrisa]
xD a la platja de la plaça del poble no?
Vui veure fotosss
Ja soc a casa XD

kurras escribió:xD a la platja de la plaça del poble no?
Vui veure fotosss


Fotos... ho tindràs fotut per a vere fotos :-p

PD: La crema catalana boníssima
PD2: Tot de conya, menos lo tema fotos. A la seu de la Cope encara nos esperen [qmparto]

Aneu spamejant una mica a mesura que arribeu.

Salut!
Carai noi, si que van ràpids aquests busos.
Si XD Hem fet parades molt ràpides a Cervera i Tàrrega ja que tot Cristo nae cap a Lleida.

Gerim a les 01:16 quan un ja dormie escribió:quelcom, si no t'importa esperar a l'estació de Baixador en comptes de l'estació de busos... Pregunta per on cau, i si és lluny esperat que seràs passat a recollir pel primer grup que arribi. Et converteixes en la centraleta d'arribada/comitè de benvinguda: quan els grups arribem truquem al quelcom. Si ja està a Baixador perfecte, sinó que vagin preguntant i el vagin a recollir a l'estació de busos.


Sembla mentida que haguem d'elaborar aquestes coses a 1/4 de 2 de la nit ¬¬... (espero que demà al matí ho llegeixi xDD).


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] x 100000

Salut!
quelcom escribió: [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] x 100000

Mira que anar-te'n a dormir tan feliç, i ni tan sols donar un cop d'ull pel matí ^^... però al final més o menys ens hem arreglat, tot sobre la marxa.


Després de sopar posaré les poques fotos que he fet amb el mòbil.
quelcom escribió:PD: La crema catalana boníssima
PD2: Tot de conya, menos lo tema fotos. A la seu de la Cope encara nos esperen [qmparto]

XDXDXD
quelcom escribió:[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto] x100000

Vaja, que ho vas llegir [Ooooo][Ooooo]

[qmparto]
Jo també ja he arribat, al final no ha calgut patera ni res [looco]

De la kdd, tot molt bé, el tzare i jo som els reis del futbolin [jaja], a veure si algú de lletres es curra una minicrònica.

Salut [beer]
Per cert com es diu el restaurant de 5 forquilles al que hem anat?? ein? QUe no m'enrecordo [chulito]
Ha estat molt be la kdd :-P

Aixo si, hem dinat com uns reis [looco]

S'ha de repetir un dia d'aquests






PD: Ja tardeu a tastar les ubuntus [sati]
Les putis massa cares, un altre dia serà...xD

De fotos si que n'hi ha, pero només 1..xD està feta amb el móbil, es a dir càmera de 100 o 200 Mpx XD

Adjuntos

Que trist que en ple 2005 no hagi aparegut una sola càmera digital en un grup de 9 persones ¬¬. En fi...


Mentre faig temps per a crear expectació per a les fotos del meu mòbil us deixo un comentari curiós d'un blog de Vilaweb: http://blocs.mesvilaweb.com/node/view/12516 on es fa esment a una """campanya""" de boicot als productes catalans: http://www.softcatala.org/~marcbel/fitxers/productos_catalanes_y_alternativas_1_.pdf . Nosaltres podríem seguir-lis el joc i aprofitar la llista per a fer el boicot a la inversa. O sinó també podriem comportar-nos com a persones i com a persones racionals (que no totes ho són), riuren's d'ells, i seguir comprant el que ens surti més a compte o el que ens agradi més. Després de descollonar-me una estona, i com a bon liberal, faré això segon.
Es molt penos el que fan i despres som nosaltres els intolerants, xenofobs, etc.. si la campanya fos a l'inreves hauriem de sentir tot el que ens dirien desde el mitjans madrilenys pero segur que no sentirem cap mena de desaprobacio. El millor de tot es "ese dinero se lo quedarán exclusivamente en Cataluña" seran cabrons, es veu que nosaltres no paguem ni un euro a l'estat, colla de mentiders [reojillo] en realitat s'estan fent complot a ells mateixos, primer perque si que aportem a l'estat i molt, pero segons ells es millor donarli els cales al gabatxos (Carrefour) i segon perque molts dels treballadors son españolitos vinguts de fora i serien els primers en rebre les consecuencies si un complot aixi tingues un minim exit.


PD: El post postejat desde Ubuntu live [ginyo]

PD2: Jo ni he pensat en la camara del movil, pero es que el refredat m'esta donan molt pel sac. [toctoc] [toctoc]
Aquestes campanyes demostren una vida cerebral nul·la per part del seus promotors i molt segurament del seus seguidors [noop]




PD: El post postejat desde Ubuntu live [ginyo]

Jeje, aixi m'agrada, desafiant a l'imperi XD
Ara el proxim pas es instal·lar-la :p
Sabeu algo del wilreless live cd??
Bueno, aquí va la primera crònica de la KDD

Estació de Lleida, 8:30. Qualsevol podria dir que era l'estació d'Uganda en comptes de la de Lleida, ja que hi havien molts més Eto'os que Oleguers. Pujo cap a l'autocar i cap a Manresa.
Durant el viatge pluja intermitent, no pintae gaire bé la cosa. Esperem que s'arreglo vaig pensar. Després de 1 hora i 45 minuts estava a Manresa (10:15), tenia encara 1 hora i pico fins que no vinguessin tota la colla, per tant vaig decidir donar un cop d'ull als carrers de la vora i buscar un quiosc per a comprar l'Sport. Amb l'Sport a la mà vaig enfilar un altre cop camí a la estació d'autobusos direcció a la cafeteria a pel primer café del dia. Al cap d'uns 40 minuts trucada de'n Cafetino: El clan de Girona ja havia arribat però pel que sembla jo no havia encertat el lloc (ja dormia quan es va donar l'última informació referent al lloc). Vam quedar que els de Girona me venien a buscar. Al cap de 5 minuts veig que 3 xiquets (dos amb la camiseta de EOL i un amb la camiseta de la selecció catalana) s'acostaen cap a l'estació. Tenint en compte que la camiseta EOL no deu ser la típica camiseta que es troba a l'armari de tot Manresà no hi havia cap dubte: clan Girona compost per en Cafetino, CaT_Os_MandRoS i eTc.

Després de les presentacions vam tirar cap al Bufador esperant a que vinguessin els 5 d'abaix. Al cap d'uns 20 minuts apareix un cotxe: keops, tzare, Gerim, Tredi i Paboh. En total erem 9 (tants com portadors de l'anell XD).

Després de les presentacions vam tirar cap a Passeig Pere III en busqueda d'un local amb billarets i futbolins. Aquest passeig com la Carretera de Vic té la particularitat que tendeix a infinit. Mentres naem buscant el local dels futbolins en Gerim nae preguntant a les Manresines, pero cap d'elles en sabia res. Finalment vaig vere un quiosc que m'era familiar, si, el mateix quiosc on hores abans havia comprat l'Sport. Haviem fet un rodeo del 15 i estavem al cantó de la estació.

Vam enfilar carrer amunt fins a una plaça desertica. Moment de fer fotos: qui porte la camara? Ni Cristo [qmparto]. Una estona abans vam trobar la seu de la Cope en un estat que invitava a fer-nos-hi una foto. Sort que vam dir de fer-la després ja que hagués estat força més trist foter-se allà davant i comprovar que finalment ningú portae càmara.

En Tredi, en tzare i en keops van treure les PSP's i ND's. Quan no portaen ni 5 minuts comença a ploure. A desmontar la paradeta i a buscar un lloc per a menjar. Finalment una xiqueta que estudia a Lleida ens va recomanar un local típic de cuina Manresenca*, vam enfilar cap allà i vam demanar l'especialitat de la casa**. Mentres no ens portaen lo jalo naem rememorant les batalletes i historietes del fòrum mentres que les portàtils tornaen a fer acte de presència. En CaT_Os treu sa portàtil i mentres en Cafetino cargava MAME nos porten el jalo. Pel que sembla a Manresa no es pot jugar.

Nos vam passar el dinar parlant bàsicament de EOL (normal, oi?). Un cop al marxar d'allà la pluja torna a aparèixer [triston]. El local dels futbolins es resistia a ésser trobat, però no vam desistir la cerca. Després de la gran caminata per la Carretera de Vic i voltants vam tornar a apareixer al Passeig Pere III i nos vam fotre a un bar. Mentres xerraem vam vere una indicació indicant que al pasillo del cantó hi havien futbolins, bingo! Cap a dins. Després d'una bona estona nos vam aproximar cap a l'estació a fer l'últim beure (servidor depenia del autocar per lo que millor estar-hi aprop quan me toqués retirada). Vam fer cap a la cafeteria de l'estació i allí vam estar fins a les 19 i pico. Ma autocar estava apunt de fer acte de presència i vam tirar cap a l'andana. Al cap d'uns minuts apareixia l'autocar, se m'acabae la trobada. A despedir-se de tots i cap a casa.

-------------------------------
* Telepizza
** pizzes

Molt bona kdd en ma opinió, però una llàstima lo de les fotos. Al final lo temps nos va mig respectar (lo temps hagués pogut estar molt pitjor :P).

Salut!
bé, jo tot just ara he arribat a casa.
La trobada a estat molt bé, la gent molt maca, per la propera hauriem d'intentar fitxar alguna noia no? xD

p.d: tzare al final vaig trobar el jersey, el meu amic el va guardar a una bosa i no se'n enrecordava. xD
M'esteu dient que no vau fer fotos????!!! cawento

Lamentable U_U

En qualsevol cas, veig que ho vau passar be, me n'alegro [beer]
Cafetino, ja tinc instalat l'Ubuntu,i va molt bé. Ara el que em falta es saber com accedeixo a la partició de Windows que tinc?? Es per poder escoltar mp3 o mirar cosetes mentre estic amb l'ubuntu
quelcom escribió:vaig enfilar un altre cop camí a la estació d'autobusos direcció a la cafeteria a pel primer café del dia. Al cap d'uns 40 minuts trucada de'n Cafetino

[jaja]
quelcom escribió:Cope en un estat

M'havia semblat llegir Cop d'estat. Quines coses, eh? :-|


Paboh escribió:Jo en tinc una digital, però nomes tinc 16mb, hi haura suficiente no? :)

keops escribió:Jo tinc digital tambe aviam si em recordo de possar a carregar les bateries.

tzare escribió:Jo intentare dur la meva digital si la parenta em deixa (k te te posgrau i la utilitza )



Fotos (nicks d'esquerra a dreta):

Moment plaça-cutre-per-a-seure-i-jugar-una-estona-però-ay-merda-que-plou, nem-a-buscar-un-lloc-per-a-dinar:

Imagen
Tredi, keops, Paboh. Darrera tzare.

Imagen
lo quelcom XD

Imagen
eTc, Cafetino, Cat_Os.



Moment talla-pizzes-que hi ha gana!

Imagen
quelcom, Tredi. I a l'esquerra les mans de'n tzare jugant a la PSP.

Imagen
eTc, Cafetino

Imagen
Mafia gironina.



Plaça 11 de Setembre on volíem fer una foto dedicada als nostres estimats amics d'EOL:

Imagen
Molt bones les fotos, ara la pregunta del milio, hi haura manresa-2? :P
Així m'agrada tredi [oki]

Per accedir a la partició de windows tens una mica d'info aqui :p

Si tens més dubtes fes una ullada per soft lliure, molt segurament trobaras la resposta al que busquis.


Per cert Gerim, intercanvia l'ordre de Cafetino i Cat_Os, que t'has confos [carcajad] jo no porto ni grenyes ni perilla de taliban XD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511