Catalans aixakeuvus xD (#5)

Es que es un follon no me acuerdo en que carpeta estaba ni el nombre, ni nada, y tu sabes todos los pics que hay en un juego como el diablo?

PD: Digo yo que alguien tendrá una captura o un temporal de hace 1 mes.
PD2: LO de la estelada va en serio, hasta esta tomando forma en mi mente, provocar un poquito va bien..
Em sembla que han tret el proxy-caché de la timo, almenys jo ja no el tinc, i a la caché del google no em surt res del teu avatar.
JO si que paso pel proxy aquest dels ous, serà perque tinc ip fixe? jeje, puta telefonica [poraki]
proxy? eso k ez? [looco]
Jur vai una mica tajilla.. Aquests sopars..xD

nanit a tutom [angelito]
Jeje, n'en som dos..xd Jo vaig a menjar alguna coseta ara que m'ha agafat la gana [+risas]
Jo tmb ho sóc xDD ( Ariadna de Girona)
aGua escribió:Jo tmb ho sóc xDD ( Ariadna de Girona)
benvinguda paisana [barret]
aGua escribió:Jo tmb ho sóc xDD


¿També ets borratxa com el kurras?

xD

ArT
ArT escribió:
¿També ets borratxa com el kurras?

xD

ArT
juass axo de borracho on surt? Que axo danar a sopar i beure na mica de vi es molt normal! xD La setmana k ve Barrakes de Girona! Hi esteu tots convidats
morr escribió:Es que es un follon no me acuerdo en que carpeta estaba ni el nombre, ni nada, y tu sabes todos los pics que hay en un juego como el diablo?

PD: Digo yo que alguien tendrá una captura o un temporal de hace 1 mes.
PD2: LO de la estelada va en serio, hasta esta tomando forma en mi mente, provocar un poquito va bien..


Fes servir la cache de google, jo vaig recuperar la meva firma aixi.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Ja tenim el PP gastant-se els cuartos contra catalunya

Una cosa es k s'hi oposin, i si ho han de fer, ke ho debateixin al parlamento o on toki.
Tot el k sigui fora d'aixo es fotre merder, i basicament, fer allo k mes els agrada, crispar i fotre 3/4 parts d'espanya contra catalunya (i similars). Aixo hauria d ser denunciable.
Apologia d la violencia.
Aixo sembla ja una pelicula de comedia..mig milio d'euros en una campanya contra l'estatut?? Li sobra la pasta o que? L'acabo de veure al 3 24, sortia parlant L'acebes.. [buaaj] , quin fastic de persona.
es vergonyos... a quins extrems porta l'odi
No se que fem tant quiets, els catalans hauriem d'actuar }:/
vinga mig milio d'euros per mentir, manipular i enfrontar territoris, molt maco i mentres tothom callat, vergonyons.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
No hi ha cap manera de denunciar aixo d'una manera seriosa?
Malversacio de fons (els partits es financen x l'estat),o com a incitació a l'odi/violencia?
Eske ja cansen akestes cosetes dia rera dia. Es keixen d'etes i terreslliures, pero aixo es terrorisme sociologic.
S'ha de ser bo per ser odiat...

Ells només viuen d'odiar i recordar 'tiempos mejores', en el fons fan (foten) pena [barret]

Per cert, si tinguessin com a 'espectadors' o 'oients' a persones relativament inteligents, serien ignorats... però amb el públic de 'salsa rosa' de que gaudeixen, no es pot esperar més.

Laaaaaa Legióóóón! [jaja] (Llegir mentre s'escolta La Cabra de'n Basté)
Suposo que els mitjans de comunicacións on faran surtir aquests anuncis seran la COPE, LA RAZON no? Espero no veure-ho a Telecinco xD
kurras escribió:La setmana k ve Barrakes de Girona! Hi esteu tots convidats


Ja tenia ganes que arribessin :D
Que tremolin les barrakes [sati]



--------------------------------

Aquests del pp son uns impresentables, només saben treure vots a base del terrorisme i de sembrar la por i odi entre la gent.
Aquestes declaracions que fan acebes & los santos & cia. haurien de ser delicte, aixo no pot ser, una cosa és la llibertat d'expressió i l'altre incitar a l'odi a base de mentides.

Últimament començo a pensar que si no ens volen a espanya, aixo te solucio facil, independencia al canto. Jo desde sempre en aquest tema mai havia estat ni a favor ni en contra, pero es que ultimament això és massa.


I per acabar d'espamejar us enganxo una cadena que m'ha arribat via mail
ASSUMPTE: ARA JA NO VOLEM ESTATUT, ARA VOLEM INDEPENDENCIA


  Últimas declaraciones de nuestros amigos del Estado Español en la COPE,
RNE, TeleM, La Razón, el Mundo, ABC.

   José María Aznar:

   "Estamos ante un cambio de régimen sin que el parlamento lo haya
consentido. El estatuto catalán cambiará España. Es alarmante, ya que
cuando el Partido Popular vuelva a gobernar en la próxima legislatura,
será extremadamente costoso económicamente para todos los españoles
rehacer lo que el Estatuto Catalán va a deshacer."



   (aplaudiments). . .



   Jimenez Losantos:

   "Yo, la verdad, empiezo a estar disgustado con el pueblo español y esto
me causa hasta depresión. Yo me pregunto: Qué le pasa al pueblo español
que no se levanta y sale a la calle para evitar el desastre que el foco
catalán esta a punto de perpetrar. Es que en este país nadie es consciente
del peligro que se avecina del Nordeste de España??"



   (aplaudiments). . .



   Ignacio Villa:

   "Conocemos el peligro: El Estatuto Catalán; Conocemos el culpable:
Carod Rovira; Conocemos el corderito obediente: Maragal; Conocemos el
cómplice: José Luís Rodriguez Zapatero; Conocemos el principal afectado:
La unidad de España; Sabemos lo que se está cociendo y lo que va a suceder
y creo que la única solución la encontrariamos en el juzgado de guardia."



   "Existe la misma posibilidad de ver a un niño de 5 años conferenciando
sobre los números cuánticos, que un catalán conferenciando sobre
solidaridad".



   (aplaudiments). . .


   "Por mucho que lo analices, al final, sólo te quedas con una versión:
Los catalanes no quieren pagar. Si España es una empresa y Cataluña un
departamento de esa empresa, cómo se entiende que ese departamento no
quiera rendir cuentas al dueño?. Con qué derecho no van a aportar parte
del negocio?.



   "Hay algo que los catalanes no tienen suficiente cultura para
comprender. Un gallego es lo mismo que un vascuence, que un andaluz, que
un murciano o un extremeño. Porqué un catalán iba a ser distinto si es tan
español como cualquier otro?. Es que no lo entiendo: cómo se puede decir
de repente que "yo no soy español". Es como tener un libro en las manos y
decir: "No, esto no es un libro". Un señor que ha nacido en París no se le
ocurrirá decir: "No, perdone yo no soy francés. Soy indio". No es asi?.
Bien pues si naces en Barcelona o en la costa brava

   pues eres español, y punto. O es que la Costa Brava no está en
España!!."



   "Lo del .cat es otro pasito más. Primero Carod Rovira pactando con ETA.
Maragal detras de un estado federal, que cualquiera que tenga uso de razón
ya sabe lo que pasa con la bandera de un pais cuando se convierte en
federal. Ahora el estatuto con una agencia tributaria independiente, es
decir, pagar mucho menos que antes. Luego las selecciones deportivas
propias. Ahora el .cat para evitar el .es, a ver, es que nadie se da
cuenta que cuando los queramos parar ya será demasiado tarde??."



   (aplaudiments). . .



   "El Estatuto de Cataluña convierte la Constitución Española en un "mal
pasivo", cuando con el esfuerzo de todos, la habiamos construido como un
"bien activo".



   (aplaudiments). . .



   "No hay que alarmarse. La Constitución Española está tan bien hecha que
lo tiene todo previsto. Desde el premio a la solidaridad más absoluta,
hasta las medidas contundentes si son necesarias frente a la sedición mas
vil."



   (aplaudiments). . .
Cafetino escribió:
Ja tenia ganes que arribessin :D
Que tremolin les barrakes [sati]
xD i aquesta nit prèvia a barrakes de banyoles.. [babas]
aquestes cites s'haurien de difondre per tot arreu, perque no tenen perdua, increible... a veure qui la diu mes grossa
macarrone escribió:aquestes cites s'haurien de difondre per tot arreu, perque no tenen perdua, increible... a veure qui la diu mes grossa

Dit i fet, farem una petita spamejada per mail [jaja]


Vagi bé ;-)
avui ha vist "el vestidor" a Tv3? Al final del programa han posat una cançó que m'ha agradat molt però no se quina és xD
La lletra deia "jo l'últim anònim, algú que sap on va"
jo si l'he vist, pero ni idea del grup, staba be
Si voleu spamejar, mentre el 'sabelotodo' no tanqui el fil, aquí podeu disfrutar [jaja]
jo no puc veure aquesta mena de fils plens de mentides i manipulacions, em poso malalt, i a mes no paga la pena intentar explicar res, perque el mes cec es qui no vol veure
Paboh escribió:avui ha vist "el vestidor" a Tv3? Al final del programa han posat una cançó que m'ha agradat molt però no se quina és xD
La lletra deia "jo l'últim anònim, algú que sap on va"

http://66.102.9.104/search?q=cache:8vnpmpN7oZ0J:www.iespana.es/Rodamons/CanUltim_p.htm+%22jo+l%27%C3%BAltim+an%C3%B2nim%22&hl=ca

Atac en tromba powa!
Gerim escribió:
Atac en tromba powa!

[jaja] Falta part de l'exèrcit... keops i tzare, per on pareu? XD

Heu vist la declaració d'aquell valencià, conseller de quelcom d'allà aquelles terres, titllant-nos de feixistes i de nazis?
Jo a vegades [flipa] ens han dit de tot, jueus, nazis, feixistes... i lo millor de tot, que amb la poca quantitat que som ens tenen una por que imagina't si estessim organitzats [qmparto][qmparto]

Sobre lo de que som diferents, no posaré per aquí el que va dir un company meu bereber comparant gent del sud amb àrabs, em guanyaría el ban automàtic [sati]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
yeeeeeeeeeeeeeeeeeep ke ja hi soc XD.
La legion catalana al atakerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr [uzi]
PD:en lloc de gorra verda barretina XD XD
Sobre lo de que som diferents, no posaré per aquí el que va dir un company meu bereber comparant gent del sud amb àrabs, em guanyaría el ban automàtic

vaaaaaaaaaaaaaaa deixa ho anar XD [sati]
Gerim gràcies!!!!!

eTc hauriem de crear un sistema com el del batman per avisar-nos quan algú crea un fil d'aquests xDD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
proposo fer una firma similar a la k reclama l aleix
Paboh escribió:Gerim gràcies!!!!!

Tio, que buscar al google no era tan xungo!
Paboh escribió:Gerim gràcies!!!!!

eTc hauriem de crear un sistema com el del batman per avisar-nos quan algú crea un fil d'aquests xDD


Una infiltració independentista a la fila dels moderadors hi tindriem prou xD.

ArT
eTc_84 escribió:[jaja] Falta part de l'exèrcit... keops i tzare, per on pareu? XD

Heu vist la declaració d'aquell valencià, conseller de quelcom d'allà aquelles terres, titllant-nos de feixistes i de nazis?
Jo a vegades [flipa] ens han dit de tot, jueus, nazis, feixistes... i lo millor de tot, que amb la poca quantitat que som ens tenen una por que imagina't si estessim organitzats [qmparto][qmparto]

Sobre lo de que som diferents, no posaré per aquí el que va dir un company meu bereber comparant gent del sud amb àrabs, em guanyaría el ban automàtic [sati]


Perdoneu pero auna te una averia a la meva zona i cada 2x3 no em funciona internet, ja he arribat i he possat el meu granet de sorra al fil, sobre el de valencia sobren comentaris...
tzare escribió:vaaaaaaaaaaaaaaa deixa ho anar XD [sati]

Doncs va dir que eren la mateixa merda, analfabets, maleducats, ignorants, traidors, vagos... i, ell que ara està estudiant allà, diu que es sent igual que al seu país, a l'Àfrica, que fins que no ve cap al nord no comença a sentir-se europeu. La canya, i molts compatriotes seus coincideixen en això X-D


Ja ho deien els Boixos tornant de Sevilla'86 [sati]

PD: Gràcies a Paboh i a RubenGM (crec que son els que van proposar i empetitir la firma de 'la legión'), ha molat tocar els ouets [poraki]

Edit: Hi ha gent que se li acumula la feina
[qmparto]
ArT escribió:Una infiltració independentista a la fila dels moderadors hi tindriem prou xD.

No crec que ens servís per a gaire cosa... ^^.


El sistema de Batman ja el tenim: Imagen qualsevol fil de misce que tingui aquesta icona té un 50% de probabilitats que tracti sobre Catalunya XD.
jajaja que bó, tens rao, mai he vist un fil on hi aparegués la paraula... millor dit, mai he vist un fil on hi aparegués el nom del nostre pais (ja sigui al títol o a l`interior) i no hagi acabat tancar, o amb més de 300 respostes.

(Perdoneu la meva ortografía, faig propòsits de escriure i parlar bé, però me's imposible xD, corregiume quan veieu una falta [us cansareu xD])

ArT
si es que estem fets uns provocadors.. xD
En fi, sempre intento mirarmho desde la distancia. No magrada causar merders. Pero ja veig que us ho passeu tots molt be [jaja] [jaja]
kurras escribió:si es que estem fets uns provocadors.. xD
En fi, sempre intento mirarmho desde la distancia. No magrada causar merders. Pero ja veig que us ho passeu tots molt be [jaja] [jaja]

Hi pots fotre cullerada si vols també [angelito]
En el fons és divertit fer-los enfadar i treure escuma per la boca [qmparto][qmparto]
ArT escribió:jajaja que bó, tens rao, mai he vist un fil on hi aparegués la paraula... millor dit, mai he vist un fil on hi aparegués el nom del nostre pais (ja sigui al títol o a l`interior) i no hagi acabat tancar, o amb més de 300 respostes.

(Perdoneu la meva ortografía, faig propòsits de escriure i parlar bé, però me's imposible xD, corregiume quan veieu una falta [us cansareu xD])

hahaha raó país tancat impossible corregiu-me

N'hi ha de pitjors, tranquil.
merda! no trobo la canço en cap xarxar.

A veure si vosaltres la trobeu :P

Es diu L'última Anònim del grup Rodamons.


Gràcies!
http://www.rodamons.org/Imatges/Videos/Ultim.flv

Son 10 €...xD
Per veure el video e utilizat aquest programa, nose si haurà un de millor, pero aquest va bé ;)
Bé, si val 10€ l'hauré de comprar xD
10 € per mi, per buscar-ho.. [poraki]

Algú sap d'alguna página on sortin els resultats de 2ª B i que estiguin actualitzats?? La de la LFP va fatal..triga un any a carregar els diumenges [burla3]
Axo al teletext no surt? O nomes arriba fins a 2ª?
Doncs si, si que surt, gracies [barret] . Ja no m'enrecordaba de que existia el teletext :-P
He actualitzat la meva signatura! Que us sembla? :P
Paboh escribió:He actualitzat la meva signatura! Que us sembla? :P
xD si es que son ganes de fotre marruuu

PD: Molt bona [jaja]
a mi me importa una mierda, pero vigilad con las firmas de caldear mucho el ambiente con nuestros hermanos españoles. Pero que vamos haced lo que os de la gana.
morr escribió:a mi me importa una mierda, pero vigilad con las firmas de caldear mucho el ambiente con nuestros hermanos españoles. Pero que vamos haced lo que os de la gana.

Si els valencians i semblants treuen les seves agredint-nos, començarem a pensar de treure les nostres.
A cascarla [chiu]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711