eTc_84 escribió:Hagués estat més profitós un pacte CiU-ERC, però quelcom va passar entre ells. El CiU ara continua desinflant-se, ERC pujant... veurem què passa al final.
N'estàs segur que ERC continua pujant i CiU baixant? Jo no n'estaria tant segur, eh?
Quelcom, volem la veritat, tota la veritat i rés més que la veritat.
macarrone escribió:a mi tambe m'hagues agradat en principi CIU-ERC, pero pensant-ho millor, sense el PSC no podriem tenir mai un estatut nou, les feines que estem tenint tot i amb ells... aquest escenari tot i ser tant penos es el mes adient que podia donarse avui en dia per a fer un nou estatut.
Jo també crec que el tripartit era la millor opció, CiU i Catalunya necessitaven un canvi de poder.
A més si ho penseu una mica, Convergència és molt més catalanista a l'oposició que no al poder, i el PSC és molt més catalanista al poder que no a l'oposició. L'estatut haria sortit molt diferent amb un pacte CIU-ERC.
eTc_84 escribió:Acabo de fer un report a en Gerim, ara vindrà amb la destral
XD (em va semblar deduir que ell era convergent..
).
A mi no m'ha arribat cap report.
Sóc patitzant d'Esquerra (i de fet vaig pensar en militar-hi), encara que evidentment no coincideixo tot. Les pràctiques professionals sí que les faig a Conver, però això ja és una altre història.
PD: macarrone, els del PSC són tant de casa com els maulets, igual que els del PPC. Molt de compte amb això.