eTc_84 escribió:Ni una ni l'altra.. ho dic per experiéncia, l'únic examen que vaig estudiar va ser l'únic que vaig suspendre
Jo vaig anar a unes quantes clases de preparacio les dues setmanes abans(excepte els dies que ens quedavem jugant a la consoal a casa un amic o al pati jugant a futbol xD ) que era fer exercicis de altrse anys de la selectivitat, nomes vaig estudiar mates, fisica i una mica de electrotecnai i vaig aprovar tots els examens.
El que mes em va agradar va ser historia que el dia abans em vaig voler posar a estudiar , pero al cap de 20 min, em vaig rallar i nomes vaig mirarme tots els arbes cronologics que em vaig escanejar per tenirlos tots en un full i colocar be les dates en el meu cap, despres vaig treure un 6 o un 7 al examen xD
A la sele uns quants vem fer uns quants pwneds, primer a certa gent que deia "que feu agafan electrotecnia si es mes facil dibuix tecnic" i es reient de nosaltres (nomes erem tres) doncs mira per on els que feiem electrotecnia aprovats i els de dibuix tecnic tots suspesos
Despres a una profesora que deia que treuriem a fisica de la sele un punt menys que la nota que tenia a batxillerat, doncs mira tu per on que vaig treure un punt més. Quan li vaig ensenayr dinter meu vaig pensar que deies del punt menys... Era una desgraciada.
Tambe una cosa bona de la sele es quan tries una opcio diferent a la dels demes i veus que s'en riuen pk consideraven que la opcio que ells havien agafat era mes facil i despres treus mes bona nota xD, aixo em va pasar a catala, que tothom va suspendre menys dos o tres (jo vaig treure un 5)
L'any que jo la vaig fer, catala la nota mitja era un 3 em sembla.