Catalans aixakeuvus xD (#60)

1, 2, 3, 4, 511
oscuros escribió:vols dir si els examens de sele fan mitjana i punt entre ells o si hi ha percentatges diferents entre assignatures?

Ah vale xDD

Crec que van per percentatges. La meva germana la va fer l'any passat i això va jugar a la seva contra...
digue'm q les especialitats compten menys sius plau [tomaaa]
si, les de la teva especialitat conten més que les de català castellà... per exemple llatí i art, després literatura i història/filo i després castellà, català angles...

no recordo els % però tampoc hi havia molta diferència, això si, VIGILEU AMB LES FALTES!!!! pero en tot en mates perquè heu de fer explicació dle procediment que feu com en català...
oscuros escribió:digue'm q les especialitats compten menys sius plau [tomaaa]

doncs no xDD aixo en teoria us ho han hagut de explciar els profesors durant el curs
els nostres ens ho van dir el dia abans XD (jo em vaig assabentar després de fer la sele) XD però total, és lo que portava millor...

les classes de la sele me les vaig passar una mica pel forro...
lodis escribió:les classes de la sele me les vaig passar una mica pel forro...

Doncs a mi, i a dos més, que vam ser els únics en aprovar l'examen de mates "final", la profe ens va obligar a assistir a l'examen de recuperació, per sort era només per estudiar.
Això si, els tres que érem els que estàvem més tranquils [jaja]

La profe aquesta tela la canya que ens cardava, per què al començar batxillerat me la vaig fotre amb 3 al 1r trimestre. Sort que vaig remuntar més tard, un 6 el 2n trimestre i 9'5 el 3r X-D
Estudiar per la sele és contraproduent
eTc_84 escribió:Estudiar per la sele és contraproduent

Gran verdad.
eTc_84 escribió:Estudiar per la sele és contraproduent

Home, 'estudiar estudiar' normal, si no t'ho has après quan tocava malament.
Una altra cosa és estudiar per repassar :p
Ni una ni l'altra.. ho dic per experiéncia, l'únic examen que vaig estudiar va ser l'únic que vaig suspendre [tomaaa]
eTc_84 escribió:Ni una ni l'altra.. ho dic per experiéncia, l'únic examen que vaig estudiar va ser l'únic que vaig suspendre [tomaaa]

Home, és que estudiar-se l'Alcorà el dia abans és molt temerari [sati]

----

Jo per la sele més aviat va ser repassar, i l'examen que em va anar pitjor vaig treure un 5 pelat, així que tampoc va ser un desastre.
jo m'ho vaig llegir tot 2 dies abans i em vaig quedar tant tranquil·la , la nit anterior al examen de historia vaig repassar noms i fets algo més concrets igual que en art, em vaig limitar a mirar-me 2 temes el que entrava obligatori i dels altres que toquen 1 de 4, les dates la localització i listo ^_^

no em va anar tant mal després de tot XD si treballes durant el curs vas bé, le problema es quant has anat apurant i vas amb la nota justa...
eTc_84 escribió:Ni una ni l'altra.. ho dic per experiéncia, l'únic examen que vaig estudiar va ser l'únic que vaig suspendre [tomaaa]

Jo vaig anar a unes quantes clases de preparacio les dues setmanes abans(excepte els dies que ens quedavem jugant a la consoal a casa un amic o al pati jugant a futbol xD ) que era fer exercicis de altrse anys de la selectivitat, nomes vaig estudiar mates, fisica i una mica de electrotecnai i vaig aprovar tots els examens.
El que mes em va agradar va ser historia que el dia abans em vaig voler posar a estudiar , pero al cap de 20 min, em vaig rallar i nomes vaig mirarme tots els arbes cronologics que em vaig escanejar per tenirlos tots en un full i colocar be les dates en el meu cap, despres vaig treure un 6 o un 7 al examen xD

A la sele uns quants vem fer uns quants pwneds, primer a certa gent que deia "que feu agafan electrotecnia si es mes facil dibuix tecnic" i es reient de nosaltres (nomes erem tres) doncs mira per on els que feiem electrotecnia aprovats i els de dibuix tecnic tots suspesos [qmparto] [qmparto]
Despres a una profesora que deia que treuriem a fisica de la sele un punt menys que la nota que tenia a batxillerat, doncs mira tu per on que vaig treure un punt més. Quan li vaig ensenayr dinter meu vaig pensar que deies del punt menys... Era una desgraciada.

Tambe una cosa bona de la sele es quan tries una opcio diferent a la dels demes i veus que s'en riuen pk consideraven que la opcio que ells havien agafat era mes facil i despres treus mes bona nota xD, aixo em va pasar a catala, que tothom va suspendre menys dos o tres (jo vaig treure un 5)
L'any que jo la vaig fer, catala la nota mitja era un 3 em sembla.
De català sempre la nota mítjana està sota mínims.. sort que alguns treballem per pujar-la XD (segona millor nota del curs.. 8'0) [sati]
Hola pues jo soc d'Alacant i el meu nick com es evident es sk8fma.

Ciutadans dels P.P.C.C. alcenmos i en armes i apropientmos de la xarxa xDDDD

salutacions [plas]
sk8fma escribió:Hola pues jo soc d'Alacant i el meu nick com es evident es sk8fma.

Ciutadans dels P.P.C.C. alcenmos i en armes i apropientmos de la xarxa xDDDD

salutacions [plas]

Benvingut sk8fma!

-
seerjew [boma]
ala primer dia acabat anem a pels altres dos ^^
Una altra que espera els de demà
ZholvaX escribió:Mare meua que facils [flipa]

aixo m' han dit els de la clase, a mes d' un se li han pasat els nervis de cop
he de reconeixer q la pregunta akella d:

q es gastronomia?
-arte de costura
-arte de visionar edificios
-arte de cocinar
-arte de estudiar los astros

es per matar-los jajajja
oscuros escribió:he de reconeixer q la pregunta akella d:

q es gastronomia?
-arte de costura
-arte de cocinar

es per matar-los jajajja

jajaja, que difícil!!! No ho sé pas... ¬¬'

si si, jo m'he agafat en els dos exàmens la opció A)

[bye]
Benvingut sk8fma

Aya_cat escribió:Una altra que espera els de demà

ZholvaX escribió:Mare meua que facils [flipa]

O sigui, que us ha anat bé al final no? :p

q es gastronomia?
-arte de costura
-arte de cocinar

es per matar-los jajajja

la puta, i jo fent l'altra opcio [carcajad]
io dema al mati tambe tinc examen.. a veure si veig els selectius.. XD
Doncs si hi ha algú que faci mates de socials, que vagi tranquil.. no he vist exàmens més fàcils que aquells, ni a 4rt d'eSSo [tomaaa]

PD: Quan de bestiar jove fent selectivitat a l'edifici d'econòmiques [666]
eTc_84 escribió:Doncs si hi ha algú que faci mates de socials, que vagi tranquil.. no he vist exàmens més fàcils que aquells, ni a 4rt d'eSSo [tomaaa]

meeeeeeeeeec

L'any passat va ser tot just al contrari, les mates "normals" estaven tirades i les socials eren xunguissimes. Ho sé perquè la meva germana ho va patir i per culpa d'això li va fer baixar molt la mitja, i no va poder entrar a la carrera que volia per poc

q es gastronomia?
-arte de costura
-arte de cocinar

es per matar-los jajajja

ara que men recordu:

hiperònim per zorro, conejo, cigüeña...

[bye]
Cafetino escribió:meeeeeeeeeec

L'any passat va ser tot just al contrari, les mates "normals" estaven tirades i les socials eren xunguissimes. Ho sé perquè la meva germana ho va patir i per culpa d'això li va fer baixar molt la mitja, i no va poder entrar a la carrera que volia per poc

L'excepció que confirma la regla.
Com us ha anat angles? [rtfm]
SwapNewbie escribió:
ara que men recordu:

hiperònim per zorro, conejo, cigüeña...

[bye]

Animal

El d'angles bastant bé pero el listening començava bé i despres es confonien les veus U.U
el listening era una merda, entrevistant i entrevistada semblaven la mateixa veu en alguns moments >.<
el listening que jo vaig fer semblaven robots xD
Jo el listening me'l vaig copiar quasi sencer [666]

Llàstima que no em va servir per pujar nota (aquell era el primer any que s'introduïa i només servia per pujar nota..)
El listening s'escoltava fatal. Per això estan els de davant, per comprobar resultats [plas]

Jo he fet Opció A per Català i la B per Castellà
HE APROVAT TERMODINAMICA!!!!!!!

ia no t'haure de tornar a veure més borratxo desgraciat!!!
kurras escribió:HE APROVAT TERMODINAMICA!!!!!!!

ia no t'haure de tornar a veure més borratxo desgraciat!!!

Enhorabona ^^

Fa un rato han sortit les notes de Interfícies d'usuaris i he aprovat ^^
ZholvaX escribió:El listening s'escoltava fatal. Per això estan els de davant, per comprobar resultats [plas]

Jo he fet Opció A per Català i la B per Castellà

Jo he tingut el mateix problema, hi havia massa eco i no ho he escoltat gaire be.

Ha estat be l'examen de català sobre banderas de nuestros padres, M'ha agradat que parlès de cinema
Felicitats talladet i kurras ^^

Jo de català he agafat l'opció de"un home sol"
Cafetino escribió:Enhorabona ^^

Fa un rato han sortit les notes de Interfícies d'usuaris i he aprovat ^^
asies i enhorabona XD

Aya_cat escribió:Felicitats talladet i kurras ^^
asiesss

jue com m'he emocionat..era la meva assignatura creu..
Enhorabona cafetino i kurras [oki]

jo d català tmb he agafat la opció dl cinema ^^
kurras escribió:jue com m'he emocionat..era la meva assignatura creu..

jeje, lo a gust que es queda un quan se'n treu una d'aquestes de sobre ^^
El listening s'escoltava fatal. Per això estan els de davant, per comprobar resultats [plas]
Jo vaig pringar a seure a primera fila. Això sí, com q tenia la radio al davant, vaig ser de les poques q vaig sentir bé el listening (la resta es queixaven de lo mal q se sentia).
El listening yo me lo copié entero de un colega yankee.
seerj escribió:
Imagen

Pues segurament mes catala ke tu xiquet! [+furioso]

El listening yo me lo copié entero de un colega yankee.

Pos ja somdos,i a part jo quan el vaig fer(fa 4 anys),vam tenir un mestre de vigilancia ke era massa s'en anava a per un cafe i es tirava 8 o 9 minuts per hai el pasillo xDDDD
POs no res,full baix dels altres i a sako,jeje.Encara ke els altres examens els vaig fer de puta mare,perke els vaig encertar casi tots.

Vaig traure un 7-6 i aixo ke le vaig fer en septembre,i acaba de aprovar 4 ke portava per septembre xDDDD si soc moooooolt gos.

RED SKINS RULES! [sonrisa]
Jo el vaig fer llegint la part de dalt del text i després vaig passar les respostes amb el peu XD com tots els exercicis tipo test que teníem, amb una amiga vam quedar així XD

1 cop per la a 2 per la b 3 per la c

En anglès, llati i lite castellana li vaig passar les respostes XD jajaja

En anglès perquè tot el examen menys la part de al redacció era tipo test, a lite un apartat eren preguntes sobre la obra d'aquest estil i en llatí un exercici de 1 punt ... XD

ànims!!! que només us queden 2 dies, i el últim és el més fàcil de tots, al menys per la aya fijo XD
jo demà filo i mates... i passat dibuix i fisica... un d dolent cada dia >.<
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511