Catalans aixakeuvus xD (#60)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Dema Historia, Quimica i Mates
Dijous Bio i Fisica

Aviam que tal Quimica i aixi em preocupu menys de Fisica
sk8fma escribió:RED SKINS RULES! [sonrisa]

Pues por mi parte se pueden ir al gulag de la manita. Me parece que te confundes de persona.
io demà al mati tinc examen de mètodes numèrics i ia acabo la primera volta..a l'espera de notes
Nuevo himno propuesto para España, nuestra gloriosa e imperecedera ( si el GRAPO lo permite) nación :

Para que te exaltes, castellano,
hombre seco, hombre de tierra.
Para que me odies, catalán,
más fenicio que de Grecia;
y tú, manchego retardado,
cazurro de alma plebeya;
isleño cursi y rastacuero,
balear ladrón, hijo de chueta;
leonés rencoroso y zafio;
montañes vano, hombre de cera;
y tú, aragonés que llamas
a la bestialidad franqueza;
para que me mates, levantino,
simulador de arte y de belleza;
vasco hipocrita y ambicioso,
insultame con tu pobre lengua;
muerto de hambre traidor y falso;
gallego llorón, y sin vertebras;
murciano sucio, feo y torpe;
extremeño de las cavernas;
madrileño que de Real orden
eres tonto por dentro y por fuera.
Yo os desprecio, os maldigo y os odio,
gentes cobardes de mi tierra.
Y para ti, andaluz idiota,
¡culebra!, ¡culebra!, ¡culebra!

Molt apropiat per l'actitud de la majoria de terres que representaria
Però si el himne ja te lletra....

m'abstinc de posar-la i que entrin els trolls, però ja me penso que us la imagineu algú que tenia el cul blanc i després se li torna gris...
morr m'agrada més l'altra lletra que vas proposar xDD
Espanya, Espanya,
penjada de una canya,
si la canya es cau,
Espanya adéu-siau.
Canya caiguda, Espanya vençuda,
alcem les mans, i visca els catalans.

Si en el fons ets tot un maulet [sati]

---

Vaia puta calor que carda en el meu bunker.... demà sens falta em compro un ventilador...
Cafetino escribió:Si en el fons ets tot un maulet [sati]

Me has pillado, soy Macià reencarnado lo que a veces me convierto en Lerroux.
morr escribió:Me has pillado, soy Macià reencarnado lo que a veces me convierto en Lerroux.

[qmparto] [qmparto]

jo demà el ventilador el treure de la capsa i el posaré en funcionament, de moment no s'està del tot mal... diuen que demà pujaran els temperatures...
Joder, mi madre ha puesto aire acondicionado en casa, y para no gastar electricidad dice que hasta que no nos asfixiamos no se enciende. ( Lo tengo desde hace 4 meses y aún no lo hemos probado).
El aire, de forma controlada és lo millor que hi ha, però vigila amb la gola, els cops d'aire i possibles refredats per el contraste de calor + aire fred.

Jo amb el ventilador ja faig, sobretot pel meu quarto que és petit, el del menjador només el posem al migdia, però com estem dalt de tot del bloc de pisos, passa força aire, sobretot per la nit [babas] obres la porta del a terrassa i passe un aire... a part algun cop la estiu he sortit a dormir fora quant a dins no s'aguantava XD
Yo también vivo en un ático, y no sé si será porque esto es Barcelona, pero es inaguantable, menos mal que ya queda poco para Francia.
Jo suposo que és pel pati que hi ha, agafa 4 carrers XD i la part de sota és un parking XD jajaja així que passa molt d'aire, si donguès a la part del davant amb un altre edifici a tocar seria una merda.

Bueno xiquets una que marxar a dormir petons.
Boas noites zagales.

Dejo ya la partida al civilization y las conversaciones messenger [ayay]
Al meu bunker no hi ha manera, entre que em fan tancar la porta de l'habitació, i que la meva finestra dona al pati de llums....

En fi, vaig al sobre, que m'estava posant al dia amb Death note ^^
Cafetino encara no has acabat amb death note?? diga'm que ho dius per el anime i no el manga... cawento

Marxo camí del últim examen...
Lodis, lodis, mira lo que he fet avui... jo no volia... [buuuaaaa]

http://i206.photobucket.com/albums/bb295/whaterhouse/HPIM0324.jpg

No poso la foto directa perquè es bastant gran, encara no controlo bé la càmera de fotos xD
bon dia, despres de 4horetes d'examen em penso passar tota la tarda dormint..

A mi em vindran a posar l'aire condicionat aquest dilluns..el meu pare ia estava fart de tenir una sauna al menjador XD
Cagum la puta, lo que hauria d'haver estat un reconeixemnet de credits de lliure elecció, ha acabat en malson per la puta iaia escarransida que va de xula, prepotent i despreciant a tothom que es troba pel davant cawento

lodis escribió:Cafetino encara no has acabat amb death note?? diga'm que ho dius per el anime i no el manga... cawento

Evidentment ho dic pel anime, el manga recorda que ja el vaig acabar
0m3gA escribió:Lodis, lodis, mira lo que he fet avui... jo no volia... [buuuaaaa]

http://i206.photobucket.com/albums/bb295/whaterhouse/HPIM0324.jpg

No poso la foto directa perquè es bastant gran, encara no controlo bé la càmera de fotos xD

XD un altre que ha caigut al afan consumista de mangas...

Lo meu es pitjor, em vaig comprar fa temps els tomos 1,2 i 3 de fruits basket, total que no fa gaire per aquí eol vaig agafar del 1 al 10...doncs sinó fos pel xiquet que se'n va donar compte.. XD els 1, 2 i 3 els tenia repetits XD en fi vaig anar canviar-los on els havia comprat per el 111, 12 i 13 XD

Ja soc lliure, he fet el últim examen ^_^

Ostia si! que el manga ja l'havies acabat, jo el anime el vaig deixar al capítol 13, prefereixo abans el mana, és més complert.
El de Gantz ja el tinc quasi acabat, pinta bé, després de llegir els de Death Note ja decidiré amb quina continuo, que 2 a la vegada no puc portar xDD

Com han anat els exàmens lodis? a veure si aquesta nit podem parlar jeje
Cafetino escribió:Cagum la puta, lo que hauria d'haver estat un reconeixemnet de credits de lliure elecció, ha acabat en malson per la puta iaia escarransida que va de xula, prepotent i despreciant a tothom que es troba pel davant cawento

Prova fent pla B xDDDDDDDDDDDDDD

Per variar un altre dia sense fotre res :-|
bones gent, ja només me'n keden dos per fer d'exàmens física i dibuix tècnic ^^

pel q fa avui, a filosofia he estat feliç i a mates... buenu ens l'han clavada per darrere tan com han pogut cawento ha estat algu indescriptible joder
oscuros escribió:bones gent, ja només me'n keden dos per fer d'exàmens física i dibuix tècnic ^^

pel q fa avui, a filosofia he estat feliç i a mates... buenu ens l'han clavada per darrere tan com han pogut cawento ha estat algu indescriptible joder
Esperem que no tinguis problemes amb els altres dos i que et vagin molt bé.

Molta sort nanu :)
La hipocresia d'aquest pais torna a aflorar, tots preocupadets amb el pais 'tercermundista malevol' que ha condemnat 2 españolets per arrancar una bandera... I EN FRANKI QUE!!! puto pais de merda, no es ridicul ja condemnar algú per agafar un drap de colors, que a sobre venen amb aquesta hipocresia nacionalista donant per cul a totes hores, a tots els canals.Quants d'aquests que ara s'omplen la boca no van moure ni un dit per un que havia despenjat la seva bandera, que si no fos per el populacho s'hagues podrit a la preso.
eTc_84 escribió:Prova fent pla B xDDDDDDDDDDDDDD

I tant que hi haurà plà B, pero no de la forma mal pensada que tens pensada xD

Tenia dos, amb 3 i 1'5 credits per fer complet, el de 3 està en vies de solucionar-se, i el 2n toca parlar amb el coordinador a veure que podem fer

La puta iaia ha tingut sort que passava per alla el cat_os i aquest no duia la katana cawento
Cafetino escribió:I tant que hi haurà plà B, pero no de la forma mal pensada que tens pensada xD

Només hi ha una forma de pla B :o

xDDDD
TINC MOLT MAL DE CAP!!!!

OSTIA PUTA!!!

I DEMÀ EXAMEN DE FÍSICA A LA SELE!!!

CONY!!!

[bye]

EDIT: Examen va sense accent XD
Yo tinc un petit dubte:

Si poses les etiquetes, pero et deixes per posar el tribunal i el nom de la prova, estas suspés?

No em digueu que si... no crec que facin la pua no?
DarK-LaMoS escribió:Yo tinc un petit dubte:

Si poses les etiquetes, pero et deixes per posar el tribunal i el nom de la prova, estas suspés?

tens un problema, efectivament, igaul k jo i el meu mal de cap :S

et desitju tota la sort... tinc amicS (en plural, els hi ha pasat a 3 o 4) que no han marcat opció al examen de cata

[bye]
SwapNewbie escribió:
tens un problema, efectivament, igaul k jo i el meu mal de cap :S

et desitju tota la sort... tinc amicS (en plural, els hi ha pasat a 3 o 4) que no han marcat opció al examen de cata

[bye]

Jo crec que no ens pasarà res, a veure, si tots els examens son d'un tribunal, i n'hi ha un de buit, es logic que aquest tambe es del mateix tribunal.

I lo de deixar-se sense marcar l'opció... "Lo dudo mucho"

Però, es clar, com son tan "Pijoteros"....

En fí, encomiadem-nos a deu.
oscuros escribió:bones gent, ja només me'n keden dos per fer d'exàmens física i dibuix tècnic ^^

Dons Mates ha estat molt fàcil
Falta d'estudi.
DarK-LaMoS escribió:I lo de deixar-se sense marcar l'opció... "Lo dudo mucho"

Però, es clar, com son tan "Pijoteros"....

no te entès en aquestes duws frases... tinc 2 amics, i dos nois mes desconeguts del mateix tribunal que el meu que s'han oblidat de dir quina opció havien escollit...

quie son els pijoteros?

et juro que no entenc re [borracho]

[bye]
Demano disculpes.

Amb "pijoteros" vull dir que es una persona que busca el perfeccionisme, i que si no esta tot perfecta, no ho accepten per bo.

I estic preocupat perque no se si em suspendran matemàtiques per no possar-hi el nom del tribunal...

Sempre ens han advertit de posar les etiquetes, pero no he sentit mai que si et deixes l'opció o altra dada estas suspes.

Que creieu vosaltres?

estic neguitoss (Se escribe así?)
DarK-LaMoS escribió:Amb "pijoteros" vull dir que es una persona que busca el perfeccionisme, i que si no esta tot perfecta, no ho accepten per bo.
D'aixo se'n diu burocracia..i per desgracia a tot arreu es aixi.. no m'hi vui ficar pero no estaria molt tranquil. Que hi hagi sort
jo m'he vist tentat de posar el nom en algun examen
xD
Apa va, em poso a estudiar que ja toca xD
Zholvax escribió: Dons Mates ha estat molt fàcil
Falta d'estudi.

tu estàs segur q hem fet el mateix? [burla3] q tota la meva classe hagi sortit pensant q ha suspès com q no ho veig gaire normal la veritat... i això d fàcil... suposu q no tots som cracks [poraki] jajajaja
Booones

Demà l'ultim dia >.<
DarK-LaMoS escribió:Yo tinc un petit dubte:

Aquí a figueres li ha passat a un, s'ha descuidat de ficar el tribunal al de llengua extrangera (que estava mes amagat) pero com que tots els examens es fiquen en un sobre amb el nom del tribunal han dit que no passa res [ok]
home no crec q et passi res, trankil [oki]
Bones!
[chulito] Ja he acabat, només queda anar a buscar les notes i "adiós muy buenas" fins a setembre.
~*LaLiHoOoOoOoO!!!*~
Lodis, avui l'has clavat amb el flog XD!
Pels de la sele: Vinga, que això ja està casi superat! Que després us avorrireu de tant esperar que corretgeixin els examens. Sort!!!
Quan es diuen les notes?
un m'ha dit q el 28 però no ho sé del cert
drknss escribió:Bones!
[chulito] Ja he acabat, només queda anar a buscar les notes i "adiós muy buenas" fins a setembre.
~*LaLiHoOoOoOoO!!!*~
Lodis, avui l'has clavat amb el flog XD!

Uo quina sort, jo confio que el de divendres sigui l'últim de la meva vida universitaria. A no ser que se me'n vagi l'olla i faci algun master, però ara mateix no ho tinc pensat xDD

drknss escribió:Pels de la sele: Vinga, que això ja està casi superat! Que després us avorrireu de tant esperar que corretgeixin els examens. Sort!!!
O no, potser es passaran els dies mossegant-se les ungles pel tema de la mitja :p

PD:
Nota mental, deixo eol i estudia d'una puta vegada xD
oscuros escribió:

tu estàs segur q hem fet el mateix? [burla3] q tota la meva classe hagi sortit pensant q ha suspès com q no ho veig gaire normal la veritat... i això d fàcil... suposu q no tots som cracks [poraki] jajajaja

Aviam nanuu! xD Jo he fet un que surtia una recta de dos plans, un grafic de la derivada, una funcio que s'havia de deriva amb parametres, un de distancia recta pla, un d'optimització, i l'ultim un sistema d'equacions (ocultat per la mascara de tres plans). És el mateix¿? [buenazo]
si, és el mateix i no era fàcil segons el meu punt d vista, q no es q sigui idiota ni res jo [tomaaa]
oscuros escribió:si, és el mateix i no era fàcil segons el meu punt d vista, q no es q sigui idiota ni res jo [tomaaa]

No se tiu, a mi m'ha semblat facilet. El de quimica en canvi [burla3]
drknss, jo els flogs els clavo cada dia XD jajaja

don't worry be happy XD lalalalala jo no he dit res ;)

va que només us queda un dia i a sobre son els més fàcils (al menys els de lletres) XD

omega, estic a la espera de notes, de moment 1 aprovat, els altres 2 al a espera XD

esta nit no crec que em veieu al msn que estic a casa del xiquet [ayay] [amor] i arribaré tard a casa, demà si que estaré jeje
lodis escribió:va que només us queda un dia i a sobre son els més fàcils (al menys els de lletres) XD

pel q fa els de tecnològic no ho son pas [+risas]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611