Catalans aixakeuvus xD (#60)

oscuros escribió:

pel q fa els de tecnològic no ho son pas [+risas]

Demà que us toca?
-al- escribió:
Aquí a figueres li ha passat a un, s'ha descuidat de ficar el tribunal al de llengua extrangera (que estava mes amagat) pero com que tots els examens es fiquen en un sobre amb el nom del tribunal han dit que no passa res [ok]

Ole ole y oleee!!!! [tadoramo] [tadoramo]

Mi gran salvador!!!!

m'has tret un gran pes de sobre, autoestima incrementant al 1000%!!!!

de totes formes dama ho comentaré al tribunal perque estiguin a l'aguait i que no em diguin "ah! es que no has dit res"

Moltes gracies!!!

Sort damà a tothom!!! a mi em queda per fer mecànica i física... mecànica tranquil, no es gens complicat (excepte graus de llibertat de mecanismes complexos i extranys) i, encara que tingui bona nota de física, l'examen d'aquest any em fa molta por... m'estic literalment cagant en tot.

PD: como siga así, van a tener que estudiar mi "Catallanismo"
PD2: broma tonta :P sons els nervis que ja no se que dir.
Cafetino escribió:Demà que us toca?

a mi em toca dibuix tècnic (q la portu b) i física (q pot ser kualsevol cosa)

edit: a part a altra gent li toca, electrotècnia, tecnologia industrial, mecànica... i crec q no me'n deixu cap dl tecnològic
oscuros escribió:

edit: a part a altra gent li toca, electrotècnia, tecnologia industrial, mecànica... i crec q no me'n deixu cap dl tecnològic

Aleshores t'examinaràs de les mateixes que jo en el seu dia X-D

Dibuix tècnic prent-ho amb calma, perquè jo la vaig cagar com 4 cops en el mateix dibuix, i va arribar el moment que se m'acabava el temps i vaig pillar el regle i apa, tot a ull xDD
Aqui a una servidora Art i lite catalana

i ja sere lliure :-|
oscuros escribió:

estic igual k tu, i les cadires son incompatibles pel dibuix tècnic, no hi ha espaiiii!!!!!

[bye]
He vist pautes de correcció y [babas]
ZholvaX escribió:He vist pautes de correcció y [babas]

i jo que pensava que eren les solucions... [+risas]

[bye]

PD: A mates diuen que al ser calculs curts es contaran els errors de calcul... [snif]
Aya_cat escribió:Aqui a una servidora Art i lite catalana

i ja sere lliure :-|

jo vaig fer art i lite castellana, perquè es la que vam fer a 2on de BAT, la de catalana o fèiem a 1er ^_^

he arribat tard, demà parlem vales?? ^_^ sort per demà guapa!!
Nosaltres una hora abans del d'art (que era l'últim) vam tenir un "xivatasso" i sabíem les obres que entrarien [jaja].
Totes a la cafeteria amb els apunts (portava totes les obres resumides) a fer ultra-repasso!!!
lo nostre va ser millor, en comptes de repartí castellà que era el primer examen, van repartí català, la gent de classe el va mirar i a la mitja part trucant a la profe de català XD jajaja

jo art i lite ens van donar els 2 al a vegada i van dir que comencessim però que a la hora en recollirien un XD
Joder, chivatazos... chanchullos...

En nuestro instituto como siempre, chuleta ibérica.
lodis escribió:jo art i lite ens van donar els 2 al a vegada i van dir que comencessim però que a la hora en recollirien un
Mmm... amb nosaltres ho van fer amb el de llatí i ara no me'n recordo de quin era l'altre...potser geografia, ara no em ve al cap. Lo que sí sé es que el de llatí el vaig fer "cagant llets", diccionari power per tenir temps d'organitzar mentalment la redacció (no en tenia massa idea, i m'havia d'allargar de lo que me'n recordava ^^U).
Fer servir xuletes és de debils [poraki]

----

¬_¬ http://www.lavanguardia.es/lv24h/20070613/51361910930.html

Bona nit

PD: Osti lodis, tava tan viciat a DN que no me enterat de que em deies algo pel msn :p
PD2: Mola el 2n opening de dn ^^ http://www.youtube.com/watch?v=jBoKokRFQAQ
mireu mireu

Som, Som, som, una nació, ció ció, i qui digui que no és que no juga amb Codemasters, i qui digui que no és que no juga collin Mcrae DIRT......

què us sembla ?

Com mola XD
Recordad que con La Caixa, tenéis un 20% de descuento para las entradas de David Bisbal en Tarrasa.
morr escribió:Recordad que con La Caixa, tenéis un 20% de descuento para las entradas de David Bisbal en Tarrasa.

Gràcies pel "Reporte" morr. Jo també t'estimu.

Però si ho fagi, és perquè crec que a molts els hi pot interessar (gent d'aquest fil)

No poso pas totes les notícies, només coses que tenen a veure amb CATALANS.

Gràcies de totes maneres.

Segurament si l'enllaç no fos a una web meva tant et fotria oi.

Una llàstima.

PD: tens la bústia plena i no et puc enviar això per MP, aixíq eut aquí t'ho deixo.
Ruxii escribió:mireu mireu

Som, Som, som, una nació, ció ció, i qui digui que no és que no juga amb Codemasters, i qui digui que no és que no juga collin Mcrae DIRT......

què us sembla ?

Com mola XD

bb!!!

me l'haure de comprar... tinc el colin1, el 2, i el 4!

[bye]
Bon dia.. ia no recordava lu que era aixecarse a les 11 [Ooooo]

mm guanyem un vale de 20€ el divendres per no beure i el gastem dissabte [qmparto]

què us sembla ?

Com mola XD

Perfi podre posar-me la meva bandera, normalment en el colin mcrae crec que em posava la bandera de algun pais del nord :P

Merda veis, estan instalant l'aire acondicionat i estan fent, soroll, jo que m'havia despertat d'hora, a les 10 per estudiar...

PD: Els de girona us pasareu el divendres nit buscan controls de alcoholemia per anar guanyant 20€ en cada un d'ells, no?? xDD Si en trobeu 4 aleshores 80€ dels cuals 40 per la nit del disabte xD
morr escribió:Efectivamente, me la suda lo que haga todo el mundo menos tú, y te diría a la cara unas cuantas cositas cuando quieras quedar, eso sí, no te traigas pseudocolegas.

Ostres, ara no hem va bé, a partir de les 18.00 ? Oooh

Tu segueix amb el PGB [beer]

Per cert, jo no ho faig amb ànims de fer publicitat, sino d'informar. [poraki]

què us sembla ?

Com mola XD

Gran [tadoramo][tadoramo]
morr escribió:
Ni tendréis, ni tenéis, ni tuvisteis, el arrojo, el valor, la nobleza y el honor que otros pusieron, ponen y pondrán.

Fin de la conversación.

Perquè? Perquè ho decideixes tu ?

Ara et fas endarrera ? si vols diguem el què m'hagis de dir per Aquí.

EDIT: No tinc cap problema en què ho facis públic X-D
Vaig a cardar crits a secretaria, a veure si em reconeixen els putus crèdits d'una vegada

Ojala tingués una katana per aqui...
Ui, per aquí al mig han desaparegut posts ein? Clar que tenint en compte el que deien deu ser el millor... [toctoc]
jeje com uns amics del morr que sofreixen esquizofrenia paranoide manipulen noticies:

Laporta exige trabajo a la cantera y les pide que hablen catalán
Joan Laporta presidió este miércoles la cena anual del fútbol base del Barcelona, en la que poco había que celebrar después de que el ‘B’ descendiera a Tercera división arrastrando con su caída al tercer filial culé, que la próxima campaña militará en Primera Catalana. En este sentido, Laporta confirmó que Quique Costas dejará de entrenar al Barça B y ratificó su confianza en Alexanko como coordinador del fútbol base.

De la temporada del filial, Laporta sólo extrajo una conclusión: “Hay una circunstancia positiva y es que los técnicos me han dicho que hay dos jugadores que subirán al primer equipo”. Sin nombrarles, se pensó en Dos Santos y Bojan Krkic.

Cuando se dirigió a los jóvenes jugadores, les arengó en estos términos: “El club os exige esfuerzo y eso significa trabajar, trabajar en los entrenamientos”, pero fue más allá: “Os exigimos respetar la identidad catalana del club y os pedimos que habléis y escribáis en catalán”.

Laporta exige a la cantera del Barça hablar y escribir en catalán
Durante la cena, Laporta hizo algunos anuncios sobre el futuro de la cantera, en especial después del fracaso del Barcelona B. El segundo equipo perdió hace alguna semanas la categoría y desde la próxima temporada tendrá que jugar en la Primera catalana. Lo único positivo, según dijo, es que hay dos jugadores de la cantera –aunque no los quiso nombrar– que subirán al primer equipo, refiriéndose al mexicano Dos Santos y Bojan Krkic.

En su discurso, quiso dirigirse especialmente a los jugadores y después de apuntar que "el club os exige esfuerzo y eso significa trabajar, trabajar en los entrenamientos" les advirtió que "os exigimos respetar la identidad catalana del club y os pedimos que habléis y escribáis en catalán".

A veure si endevineu quina és del MARCA (antic Qué!) i quina LD [fies]
eTc_84 escribió:A veure si endevineu quina és del MARCA (antic Qué!) i quina LD [fies]
tu mateix et delates

XD
Imagen

¿Quién es el antivicio, que nunca lo he visto aquí? En ninguna madrugada, a distinta velocidad....
kurras escribió:tu mateix et delates

XD

Això és trampa XD
morr escribió: ¿Quién es el antivicio, que nunca lo he visto aquí? En ninguna madrugada, a distinta velocidad....

Reincidentes X-D
Cafetino escribió:Reincidentes X-D

Todos tenemos secretos jaja.

PD: Es una de las canciones que más me gustan.
Fisica

y una imatge del meu culet despres:

Imagen
Morr cada dia que passa la teva hipocresia va en augment.
Ortega Cano es dios, menuda turca llevaba el campeón el otro día por lo que estoy viendo en Se lo que hicisteis... xD.
eTc_84 escribió:jeje com uns amics del morr que sofreixen esquizofrenia paranoide manipulen noticies:

Laporta exige trabajo a la cantera y les pide que hablen catalán

Laporta exige a la cantera del Barça hablar y escribir en catalán

A veure si endevineu quina és del MARCA (antic Qué!) i quina LD [fies]

Molt bo encar ke jo soc del valencia,pero aixo de ke els jugadors del barça tinguen ke aprendre el catala en sembla perfecte,ojala feren el mateix amb el valencia i el llevant,enacra k en sembla ke aki faran el mateix pero al contarari per k no se'l ensenyen el valencia,com si fos una plaga.

M'enacantaria algun dia veient a etto o qualsevol extranger paralant en catala(enacara ke ho fasen mal),i ke despres en A3 tingueren ke posar subtitols o doblatges,lo ke en riuria jajajajajajajaj XD

cita de seerj:
Ortega Cano es dios, menuda turca llevaba el campeón el otro día por lo que estoy viendo en Se lo que hicisteis... xD.

Por dios ke xiste mas mal contado,le ha kitado toda la gracia,sin contar ke es bastante homofogo

Pd:como esta la patricia conde,kreo k el programa lo vemos por ella la morenaza,almenos yo
salu2
seerj escribió:LOOOOOOOOOOOOOOOL

Tiene un aire a la Tigresa de Oriente la música. Joder, lo que es la globalización, ya nos sabemos la música de latinoamérica entera.

PD: Sgaesux, ¿por?
seerj escribió:LOOOOOOOOOOOOOOOL

joer no puedes negar ke estas viendo el programa ahora mismo,jejeje,yo igual,pero como el de un tipo ke salia con 10 tias al lado y hablando de follar nada xDDD

Por cierto ke asco de video el de JAIMITO,solo se salva la profesora xDDD

AY ke me muero xDDDDDDDDDDDDDDDDD
´VIva shakiro XDDDDDD
ke bueno jajajajajajajajaj
LOLAZO

LOLAZO²

me meo con éstos temas, aunque si, se parecen demasiado a la tigresa de oriente xD.
morr escribió:
Todos tenemos secretos jaja.

PD: Es una de las canciones que más me gustan.

I no t'agrada aquesta morr?
http://www.youtube.com/watch?v=Xz6EFHsM2uE
seerj escribió:LOLAZO

LOLAZO²

me meo con éstos temas, aunque si, se parecen demasiado a la tigresa de oriente xD.

Imagen
© drakns666 2007
Quines txorrades escoltes seerj [tomaaa], entre el macarrón i això [tomaaa]
morr escribió:
Tiene un aire a la Tigresa de Oriente la música. Joder, lo que es la globalización, ya nos sabemos la música de latinoamérica entera.

PD: Sgaesux, ¿por?

per tot el rollo que etportes amb el mr. ********
Si voleu veure com li peguen una palliça a Albert om,poseu tv3 ke surtiran jugant a la wii(boxa)
¡Qué pesadilla la novia de la madre de mi hermano, entre mi madre y su madre, no puedo estudiar!

PD: Sgaesux, bueno, creo que hipócrita no sería la palabra.
PD2: Ahora si que sí, en un búnker encerrado hasta las 8 y media estudiando para el examen de mañana.
morr escribió:¡Qué pesadilla la novia de la madre de mi hermano, entre mi madre y su madre, no puedo estudiar!

Jo no entendre Oooh

----

PD: Nota mental: estudia d'una puta vegada xD
Seerj, ¿ Cómo ves los tupés rollo psychobilly ? Es que tengo dos colegas que se lo han hecho, y triunfa un montón, uno se lo ha hecho psicobilly total y el otro rollo Loquillo.

PD: Nota mental (2) : Estudia tú también.
PD": novia de la madre de mi hermano = a la madre de la novia de mi hermano. Confusión.
qe reincidentes.. eskorbuto x la vena xD
morr escribió:Seerj, ¿ Cómo ves los tupés rollo psychobilly ? Es que tengo dos colegas que se lo han hecho, y triunfa un montón, uno se lo ha hecho psicobilly total y el otro rollo Loquillo.

PD: Nota mental (2) : Estudia tú también.
PD": novia de la madre de mi hermano = a la madre de la novia de mi hermano. Confusión.
Que molan que te inclinas xD, pero prefiero los rockabillys, van mejor vestidos y son más señores, xD, me acuerdo cuando nos encontramos un treinton rockabilli en la discoteca de numetaleros en la barra to solo bebiendo su cubata y fumando en la zona de no fumadores, bien vestido y con gafas de sol xD.

Son dos géneros que me encantan, la verdad, y la estética va a la par xD.
Fem alguna kdd ara que hi ha molta gent de vacances?
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711