Catalans aixakeuvus xD (#60)

morr escribió:PD: Sgaesux, bueno, creo que hipócrita no sería la palabra.

Coneixent els motius per odiar-lo tant hipócrita és la paraula.
lodis escribió:pd: "vendo 2 rotuladores carioca y de regalo dos entradas para le nastic - barça en tribuna" precio de los rotuladores 450 euros...

i com aquesta oferta la tira, encenedor, sobres, bolis bic, buandes...
jo entenc a mitja lliga com quant va venir el español (hi ha gent que va pagar 600 euros per 2 entrades) o el madrid que anessin aquets preus (la gent si ho paga...) però ara?¿ en fins... la gent está molt torrada....

Deixa-ho, ets massa jove i inocent per entendre-ho :-| :-|
És molt més important la visita del Barça que la del madrid o el seu filial.
Menudos maricones y pringaos los Korpiklaani, jajaja, no me partí ni nada ayer xD. hoy tocan en el martohell cómo unica fecha y encima creo que nunca habían venido, jejeje, la wini se lo está currando cada vez más, encima con los emblemáticos de la NWOBHM Blitkrieg jojojo.

Lástima que mañana curre y esté rebentado, encima en Banda Sonora tocan mis colegas Undertaker, tiene guasa la cosa xD.
bones gent, dia guai avui [sonrisa]

no tinc gaire per dir jajaja
... a pamplona hemos de ir!

xDDD
es problema mio o de 5 refresh que hago, solo me carga una vez EOL? Por no hablar que durante toda la mañana no me ha ido....
es problema mio o de 5 refresh que hago, solo me carga una vez EOL? Por no hablar que durante toda la mañana no me ha ido....
seerj escribió:es problema mio o de 5 refresh que hago, solo me carga una vez EOL? Por no hablar que durante toda la mañana no me ha ido....
a mi me daban 3!! [sonrisa]
Diria que va mal o ets un crac postejan 3 cops seguits... XD

eTc si jo ho entenc, però lo que flipo es que després de que algú comprés les 2 retuladors, la bufanda, es va acabar venen per casi mil euros... i la veritat a 20 euros que costa cada entrada... tampoc li dono masses voltes que a casa ja tenim els entrades...

aya ahir vaig estar igual que tu casi tot el dia fora, per la nit vaig anar a sopar a un japo, després a tombar ia fer un gelat fins a Salou i avui també em passo el dia fora, mirat lo que te escrit al msn!!! XD i ja me diràs que opines jajaja. ens veiem al a nit però tard que a les 9 hi ha el partit.
Vaya borrachera y finde más raro, vengo en Bus ( que casi nos echa el conductor por liarla con los precios ) de la Cataluña más profunda, rancia e interior.

Desde aquí, y con amor ¡ Viva Barcelona !
dylan-sama está baneado por "Utilizar clones para saltarse baneo"
¡Visca!
visca [oki]

avui dia aborrit a casa, fent dissabte en el garage q m'han obligat... 4 viatges a la deixalleria [buuuaaaa]
jo no som catala, som de mallorca¡¡¡¡¡¡ almenos fins a les 21:00 , despues ja u verem d'avon sonc.
jo estic esperant que ma mare acabi els bocates i anirem amb cotxe cpa al estadi, que a els 7 surten de Montbrió els del barça i els volem veure arribar amb el bus XD

fins al vespre!!
lodis escribió:jo estic esperant que ma mare acabi els bocates i anirem amb cotxe cpa al estadi, que a els 7 surten de Montbrió els del barça i els volem veure arribar amb el bus XD

Vaya frikazas ir a ver a los mercenarios. Yo en mi vida he ido a ver a los jugadores, y da la casualidad que he estado hablando con varios de ellos por distintos motivos, entre ellos el gran Romario.
lodis escribió:jo estic esperant que ma mare acabi els bocates i anirem amb cotxe cpa al estadi, que a els 7 surten de Montbrió els del barça i els volem veure arribar amb el bus XD

fins al vespre!!

Fotos.
eTc_84 escribió:Fotos.

Gran ambiente en Vallecas:

Imagen

Un hombre croata de 53 años fue detenido en un pueblo cerca de Zadar, en la costa adriática, por haber apaleado a su hija, porque quiere casarse con un deportista de etnia serbia.

Ante Boca, de Islam Latinski, golpeó a su hija Antonija y le amenazó con matarla si se casaba con Danijel Subasic, portero del NK Zadar y la selección croata Sub-21, informó el diario croata 'Vecernji list'.

Al padre le molesta el hecho de que Subasic tenga orígenes serbios, un "defecto" tremendo para los ultranacionalistas croatas, sobre todo tras la guerra por la independencia croata desde el 1991 hasta el 1995.

Antonija y Daniel llevan ya cinco años enamorados, pero el padre no acaba de digerir la etnia de su posible yerno pese a que éste milita en un equipo de Primera división croata y defiende los colores de Croacia.

Tras ser atendida en una clínica por las lesiones causadas por su progenitor, Antonija se trasladó a la casa de Subasic, quien dijo al diario serbio Kurir que cree que su amor triunfará. "Aunque soy serbio y ella croata, nos queremos y es lo más importante", dijo, mientras ambos esperan la decisión de la fiscalía sobre el futuro del padre agresivo.
lodis escribió:

aya ahir vaig estar igual que tu casi tot el dia fora, per la nit vaig anar a sopar a un japo, després a tombar ia fer un gelat fins a Salou i avui també em passo el dia fora, mirat lo que te escrit al msn!!! XD i ja me diràs que opines jajaja. ens veiem al a nit però tard que a les 9 hi ha el partit.

lodis no he rebut els missatges pel msn pero despres miro que a vegades no xuten U.U
Jo he passat tot el dia amb la familia avui :-p
hamilton guanya [plas] pobre alonso jajajaja
oscuros escribió:hamilton guanya [plas] pobre alonso jajajaja

Jejeje,''TOMA TOMA TOMA'' [carcajad] [fies]

Alonso pobre?????Segur ke estem parlant del mateix ''simpatic''conductor?
Si el tio deu tenir mes pasta ke el kachuli en paraisos fiscals,jejejejeje
[360º]
el madrid ja té la lliga [noop]

dic pobre sense referir-me als calers jajajaja
En fi, no ha pogut ser...

Ara toca aguantar els petards dels madridistes reprimits del poble....
Pues yo la F1 me la paso por el forro de los cojones, me aburre soberanamente y me es absolutamente igual lo que pase, pero si ha de ganar alguien, que gane un compatriota coño.

Lo de mi barrio ya no tiene nombre, no sólo está lleno de pericos sino también de merengues, qué puto asco. Por cierto, incidentes en en Tarragona, tanto en calle ( me lo están comentando vía móvil) como en la grada.
merda de barça, quina manera de regalar la lliga..

Nomes espero que l'any que ve es facin les coses com shan de fer, i reforçar el que cal reforçar, i no portar 4 matats que amb una mica de sort serien titulars a equips de mitja taula.
L'unic vencedor del dia ha sigut el vila-real,vatja remontada en el final e la lliga :D

Amunt valencia i amunt el vila-real [poraki]
oscuros escribió:hamilton guanya [plas] pobre alonso jajajaja

Haurem de gaudir de la gran cursa de F1 avui, i ja en portem dues de seguides de bones, perquè fins ara, quin fàstig de temporada, casi tant dolenta com la del Barça.

Colla de cabrons, a veure si fan com el Bilbao i fitxen a gent de Catalunya i es deixen de mercenaris torrecollons que es passen les nits a les discoteques.
sk8fma escribió:Amunt valencia i amunt el vila-real [poraki]

Vilareal, aldea subnormal.
el primer gol que s'ha anul·lat no s'ha vist gaire clar la cosa; la de madridistes que havien per allí cridant com a possesos quant ha marcat el madrid el empat i després els altres gols, i ara pel carrer la de quillos amb banderes pitant i celebrant la victòria... la mare que els va fer a tots plegats!!!

com la lien els ultres, he tingut el espectacle a uns 10 metres d'on jo estava [666]

únic que em consolo es que el Nàstic ha marcat el gol del honor [ayay]

ja se que em perdut, però ha estat un bon partit.
lodis escribió:com la lien els ultres, he tingut el espectacle a uns 10 metres d'on jo estava [666]

¿Si te refieres a BB.NN puedes explayarte?

ME han comentado que brutalidad policial.
els boixos nois com diu el nom no estan be...el club no els hi va vendre entrades les entrades no se sap de on les han tret i aquets son un cas apart
pues ja t'ho pots imaginar, ells cridant i celebrant la victòria del barça (el Madrid encara perdia) just marca el Madrid el sector més proper d'ells del Nàstic eren quillos i no tant quillos del Madrid així que ja et pots pensar els crits de uns i altres...amb el segon gola la cosa s'ha calentat més (per lo que jo he vist tot verbal) i en quant s'han acostat al a valla (mini valla com les del carrer per no aparcar i tals) aquí no hi ha molta instal·lació XD jaja i han començat a gesticular i diria que algun ha saltat i la poli ha entrat a saco i han repartit que dóna gust, i no se si has vist imatges...

ja et diré jo d'on les van treure, reventa fijo.
bon dia, de vuelta a la biblio.. Aixi no haure de sentir certs comentaris de gent indesitjable.
Qué puedes esperar de un equipo fundado por un hijo de puta neutral suizo judío de mierda... Puto Barça.
seerj escribió:Qué puedes esperar de un equipo fundado por un hijo de puta neutral suizo judío de mierda... Puto Barça.

Cuidadito con estos comentarios, se pueden entender de muchas maneras.
LadyStarlight escribió:Cuidadito con estos comentarios, se pueden entender de muchas maneras.
Joeeeeeeeeeeer que son de brooooma... [beer]
Bona tarda

Que bons estaven els rabiolis amb salsa de bolet ^^

LadyStarlight escribió:Cuidadito con estos comentarios, se pueden entender de muchas maneras.

No le hagas mucho caso al seerj, que siempre viene con la misma coña y aquí en el hilo como lo conocemos ya sabemos por donde tira:p
Humor negro aderezado con mala baba y sobretodo consciente que, fuera de petit comité, está fuera de lugar y sería además malinterpretado [sonrisa].

No hagas mucho caso a seerj, desde que es fan de Malakian, se le va la cabeza.
Bones gent, avui he fet "curset" de com moure's per barna amb cotxe [tomaaa] avere si ara ja m'estalvio alguns trens q segons per kin horari vagi a barna el tràfic tampoc es tan dolent...
Pues yo toda la mañana trabajando...

¡Huye de la clase trabajadora!

PD: APROBADO EN ECONOMIA II. ¡Sí!
siiii 7,5 de mètodes numerics..

A les 19h ha de surtir lultima nota.. mama porr
dios acabu d'arrivar dl veterinari, dsd kuan les dues gosses q tinc es decideixen a posar-se amb embaràs psicològic les deus a l'hora? cawento per acabaru d'arrodonir una d'elles es va fer ahir a la nit una ferida l'altra gossa té una espècie de crostra al nas... i per no parlar de l'estillada q m'han fotut [noop]

edit: enhorabona morr i kurras
Enhorabona kurras i morr

Per la meva banda ha sortit de la de interficies d'usuaris, un 6'5. Ara només falta la de visió per computador i llestos ^^
Felicitats kurras i morr

que bé s'esta fnt el vagu >.<

lodis he vist el final d'anatomia de grey només puc dir INCREIBLE! flipant [mamaaaaa]

oscuros escribió:per no parlar de l'estillada q m'han fotut

els veterinaris ja ho tenen aixo
pos tot aprovat! 5,75 de Teoria de maquines, llastima que tingues 2 examens a la mateixa hora.. pero tinc fins dilluns per prepararlo

cap a la biblioo!
Bon dia gent, avui dentista [buuuaaaa]

sort q aprofitaré el dia q sinó kina merda

felicitats kurras q no et passi res a la biblio jajaja i no miris gaire les jovenetes [sonrisa]
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911