Catalans aixakeuvus xD (#60)

S.h.O.c.K escribió:Fem alguna kdd hara que hi ha molta gent de vacances?

Paciència, que alguns encara estem d'examens, i encara hem de confirmar que no ens toqui anar a 2a volta les proximes setmanes :p

Jo el que sí sé, és que tot just després toca lan party a sant feliu X-D
eTc: A veure si aquest cop et dignes de baixar del Alt empordà cap al baix i treus el cap per allà [jajaj]
qe fotut no, qe hagin tret el fil de hazle una pregunta al siguiente?

[bye]
Cafetino escribió:eTc: A veure si aquest cop et dignes de baixar del Alt empordà cap al baix i treus el cap per allà [jajaj]

Comptant que començaré a treballar just acabant examens i pràctiques i això serà pràcticament ja.. [+risas]
mota escribió:qe fotut no, qe hagin tret el fil de hazle una pregunta al siguiente?

[bye]

akell niu d'spam? no em fa pena xD
D'on ets eTc_84?
El del teu avatar es el catant de soad'?
Aya, dóna senyals de vida!!! Q tal ha anat avui?
Lodis, vaig a fer el recorregut de flogs, a veure si de mentres entres pel msn ^^.
Cafetino, XD
mota escribió:qe fotut no, qe hagin tret el fil de hazle una pregunta al siguiente?
massa temps que ha durat..
bones gent, no m'he passat abans pq ha estat sortir d la uab (on he fet la sele) i pirar-me tota la tarda a la platja [tadoramo]

oficialment estic d vacances [sonrisa]

per cert el fil d "hazle una pregunta al siguiente" ya era hora q stigués tancat la veritat [noop]
oscuros escribió:bones gent, no m'he passat abans pq ha estat sortir d la uab (on he fet la sele) i pirar-me tota la tarda a la platja [tadoramo]

oficialment estic d vacances [sonrisa]

per cert el fil d "hazle una pregunta al siguiente" ya era hora q stigués tancat la veritat [noop]

pUES JO ara ke acabe examens de la facu,comence a currar i acaben les ''vacances'' per mi,disfrutales ke no son eternes,pero mira tindre mes pasta,no hi ha mal ke per be no vinga,jejejejejejejeje.

''De juana askatu'' [boma]
drknss escribió:Aya, dóna senyals de vida!!! Q tal ha anat avui?
Lodis, vaig a fer el recorregut de flogs, a veure si de mentres entres pel msn ^^.
Cafetino, XD

Apareguda estic ^^
Art genial que grans posant la llibertat guiant al poble i la columna trajana tirades!!!! he saltat d'alegria >.<

i per la tarda he desaparegut ^^ i vull tornar a desapareixer més dies :-| [Ooooo]
ja he vist que has fet ruta XD

tema kdda, ja vaig dir al altre foro que vota per la opció platja ^_^

acabo d'entrar-me de lo del fil del prison freak... sin comentarios tot lo que pots arribar a llegir...
sk8fma escribió:''De juana askatu'' [boma]

¡Katxuli Dixebra!

PD: Sigo con las integrales, y la otra parte, calcular intereses.
¿Perqué han tret el fil de les preguntes al següent?

Si comencem així, haurien de tancar multitud de fils.
NaOnaK escribió:¿Perqué han tret el fil de les preguntes al següent?

Si comencem així, haurien de tancar multitud de fils.

perquè en tres dies es tancava le fil, perquè lo que en principi tenien que ser preguntes acabaven en una bé per respostes i un "y tu?" per pregunta...de converses de 2 o 3... basicament per spam i ara també hi han queixes del CEV...

a feedback hi ha un fil sobre el tema, i el mateix da_hot ja va avisar...
morr escribió:http://www.youtube.com/watch?v=Cc3Ois3EvUc

Ojo al vídeo.

Joder como esta el futuro,me kedo con unc omentario del youtub''este niño futuro deficiente mental'',y añdo yo al igual k los degenerados ke le han enseñado eso :-?
Dios, feia temps que no reia tant. OWNED a l'emperador fosc en pròpia porteria.
Tinc ganes de marxar de vacances ja, però va a ser q curraré els dos mesos d'estiu XD. Com a mínim em consola q m'he salvat d'un viatge traumàtic i que pot acabar molt malament a Mallorca (volaran plats per sobre els caps).
drknss escribió:

[qmparto] [qmparto] [plas] [plas]

jo crec que més que plats, volaran ganivets... doncs si, de un bon viatge t'has salvat... ^_^

bueno gent una que marx a viciar-se un rato al a DS i després a dormir ^_^
drknss escribió:

Tinc ganes de marxar de vacances ja, però va a ser q curraré els dos mesos d'estiu XD. Com a mínim em consola q m'he salvat d'un viatge traumàtic i que pot acabar molt malament a Mallorca (volaran plats per sobre els caps).

WTF?

Molt malament, que se n'ha fet de la sanguinària drknsss que va llançant punyals X-D

Un que se'n va al sobre

Bona nit
i un altre.. a més ara en fare un test x anar-me'n a dormir

:o joaquim fumot/fabot porta [tadoramo]
Bon dia gent, avui toca fer tot el q no hem fet durant la sele, portar gosses al veterinari, netejar la casa, el cotxe tmb s'ha d rentar... buff kin mati m'espera [tomaaa]
IPos aqui una que es passara el mati fent el vagu >.<

arreglo les coses i a rostir-me al terrat , viciarme a la play i llegir, llegir, llegir que tinc 3 llibres pendents [+risas]

Pero haure de començar a buscar feina >.<

que vagi bé el dia a tothom

lodis hem de parlar ;)
Pues yo en una horita y media tengo examen de matemáticas, y ya me lo sé todo, pero me es imposible estudiar más. Así que a escuchar música-

Encerrado en mi habitacion
fumando petardos a mogollon
paso las horas trasegando alcohol
entre risas y desesperacion
salgo a la calle sin rumbo fijo
escupo en el suelo y echo a andar
miro a la gente con desprecio
mis ideas estan claras ya

pasada media hora
empiezo a naufragar
entre clarete y pastillas
en la barra de cualquier bar
al dia siguiente en mi habitacion
no me paro de preguntar
que coño fue lo que hice ayer
que no paro de vomitar

¿y es que que le voy a hacer?
si soy todo lo que tu quieres que yo no sea
¿y es que que le voy a hacer?
si soy todo lo que quieres pero al reves
aya estic per aquí, es que avui tinc el dia molt liat, estaré en oculto al msn si estàs digues algo sinó ja fins la nit... (ja te contaré)

bona sort morr

i aprofiteu ara que podeu fer el vago >_<
Dos dies per acavar les practiques!!! Ole ole ole xDDD. Que ganes tinc ^^.

:D

PD: La meva alegria dura poc... quan m'adono que estic escribint aquestes linies des del curro xD. }:/
Puta UdG, he perdut tot el mati que tenia per repassar :S

Vaig a fer el dinar i a veure si puc repassar una mica abans de les 4
Volta per aquí algun català que visqui a Madrid ?
Me cagon la puta, voy a cavar la tumba de mi profesor de Mates.

Qué hijo de la gran puta, vaya examen que ha puesto el desgraciado, todo y así lo he contestado todo, sólo que algunas cosas tenía la sensación que me las estaba inventando sobre la marcha.

Si me lees, que sepas que eres un cabrón, y que no te pille un día por la calle.
Em sento com un xai anat a l'escorxador......

Apa, piro cap a fer l'examen
morr, tot i anar d'emblema patriòtic o adalid ejpanyol, fots cada patada a la gramàtica castellana que fa por.. i té collons que t'ho hagi de dir jo..

Qué hijo de la gran puta, vaya examen que ha puesto el desgraciado, todo y así lo he contestado todo, sólo que algunas cosas tenía la sensación que me las estaba inventando sobre la marcha.
:-| :-|

y aún así..
jo per sort ja no em preocupu d'exàmens jeje

em cagu en ebay i la mare q els va... són idiotes a més no poder
bueno qe? vindreu o no a la kdada a les gavarres el dia 24 a les 4? ni qe no us porteu ds i diversió asegurada..
eTc_84 escribió:morr, tot i anar d'emblema patriòtic o adalid ejpanyol, fots cada patada a la gramàtica castellana que fa por.. i té collons que t'ho hagi de dir jo..

Ya, a veces cometo faltas ortográficas, en este caso producto de la frustación , en otros por desconocimiento ..., en cualquier caso, procuro escribir mi lengua lo más perfecta posible.

PD: Estoy ultracabreado.

Cuando no mira ni Dios todos tienen miedo
mmm 7,75 de sistemes automatics! [beer]
Per fi soc lliure!!!

I a més a l'examen, diria que ens han regalat el 5 descaradament ^^

kurras escribió:mmm 7,75 de sistemes automatics! [beer]

Enhorabona
Jo ja he acabat tot per aquest curs, em vaig treure el títol, i vaig aprobar la prova d'acces que era molt facil, ara ja fins el setembre que començaré el grau superior. Una mica de festa i a buscar algun currete de merda d'aquests. [jaja]
Felicitats kurras

[chulito] els meus pares m'han convidat a sopar, si es que em cuiden bé
morr escribió:
¡Katxuli Dixebra!

PD: Sigo con las integrales, y la otra parte, calcular intereses.

Katxuli?eixe ki es xD

Edito:algu esta veient la peli del Gazpacho(corbacho) ººtapesºº,a tv3?

M'esta sorprenent molt el doblatge encara ke l'original esta molt millor.

salutacions desde Alacant
felicitats kurras!

felicitats pels que ja heu acabat exàmens.

sort per els que encara hi esteu.

jo i aniré demà a sopar jaja (inviten els sogres)

el caxuli, és el novio de la pantoja XD
jo demà desapareixere i tornare a la nit [sonrisa]

avui he anat a sopar que convidava la familia ^^

com es nota que molts hem acabat els examens XD!

bona nit
Si enkara hi ah llok solicito el numero 483 XD si ke arrivo tard........... [fumando]
bona nit, em vaig al sobre qe daki 3 hores y mitja vaig a treballar
bon diaa, uff que be que s'hi estava ahir a carpes.. Quantes noietes post-sele XD

crustacius escribió:Si enkara hi ah llok solicito el numero 483 XD si ke arrivo tard........... [fumando]

La llista del primer post no es la bona

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1708004462#post1708004462

Benvingut
kurras escribió:bon diaa, uff que be que s'hi estava ahir a carpes.. Quantes noietes post-sele XD

jeje, ja em va semblar veure't de lluny per alla carpes :p
Madre ayer cómo la liamos xDDDDD.
Bueno un colega rapado y yo, después de quedarnos sin coche por culpa de un pérfido judío que tenemos como colega que siempre hace lo mismo, vamos a la aventura, en bus hasta PONTS ( Lérida, Cataluña Profunda).

¡ A la aventura !
morr perquè no agafeu el tren fins a lleida i un cop allí teniu o tren o bus...no seria més fàcil?? XD

pd: "vendo 2 rotuladores carioca y de regalo dos entradas para le nastic - barça en tribuna" precio de los rotuladores 450 euros...

i com aquesta oferta la tira, encenedor, sobres, bolis bic, buandes...
jo entenc a mitja lliga com quant va venir el español (hi ha gent que va pagar 600 euros per 2 entrades) o el madrid que anessin aquets preus (la gent si ho paga...) però ara?¿ en fins... la gent está molt torrada....
lodis escribió:morr perquè no agafeu el tren fins a lleida i un cop allí teniu o tren o bus...no seria més fàcil?? XD

El tren no va a Ponts, y pasamos de ir a Lérida y encontrarnos desamparados por esas tierras de catalanes profundos. Además que nos sale más caro, y a nosotros no nos sobra mucho el dinero.

IMPRESCINDIBLE

Parece ser, que las cabras necesitan comer a cierta altura... [qmparto] [qmparto]
ún qe s'en va a la platja sense sol [uzi]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811