Catalans aixakeuvus xD (#60)

1, 2, 3, 4, 511
vaia carrera avui.. No recordo un ostion com el de'n Kubica avui.. Se m'ha posat la pell de gallina..
per sort només té una cama trencada... perquè tal i com ha quedat el cotxe podria estar molt pitjor.
io estava convençut que la palmava..
Yo vengo de currar en el loquero, y estoy rebentated. Y ya me he convencido a mi mismo que después de Francia, cómo mínimo cae Alemania en Agosto, me voy a pegar las vacaciones bebiendo por toda Europa con los colegas.
Me voy a dormir xa que estoy hecho polvo, a ver si mañana por la mañana me puedo levantar y estudiar algo antes del examen ( a las nueve de la mañana lo tengo ).
De micro, ¿oi?

Una amiga també el té.

Que vagi bé!
NaOnaK escribió:De micro, ¿oi?

Sí, una puta mierda, el cuatri pasado, suspendieron el 90% de los presentados, esto de tener que tener 8 preguntas bien tipo test para pasar a la segunda parte es un robo.

El hijodeputa de ERC, el Hortalà ese, es el jefecillo de este departamento, ojalá se muera él y su mujer ( que telita con su mujer también).

A encomendarse a Dios.
Digue-m'ho a mi que vaig catejarla... i el dia 18 tinc macro i la mecànica d'examen és la mateixa [+furioso]
NaOnaK escribió:Digue-m'ho a mi que vaig catejarla... i el dia 18 tinc macro i la mecànica d'examen és la mateixa [+furioso]

Yo la aprobé con un Notable, porque mi grupo no hace los exámenes del Hortalá. Tenemos esa suerte. Macro la catearás fijo, no vayas con esperanzas.
morr escribió:Macro la catearás fijo, no vayas con esperanzas.

Amb ànims així m'agrada :D

Puff pos espero passar el p*** test que es el que em fa por.

I bueno deixem ADE ya que quan algú llegeixi això ens dirà que utilitzem el messnger xD
com es nota que et passes poc pel fil...

[666] [666]

jo dimecres tinc el últim examen, i demà em donen notes... ja veurem com va tot...
Llarga vida les QT, mort al visual basic [uzi]
[/picant al etc]

----

Bona nit sosos....
Imagen
Bon dia sosos [666] jajajaja es conya, es q dsprés d la merda d nit q he tingut m'alegru d'aixecar-me b ^^
Bon diaaaaa a la vila del pingüí

Jo avui he dormit genial, per sort el veí esta més sobri
bon dia.. estic fart d'estudiar!! [mamaaaaa]
uffff, apruebo Microeconomía.... ueeeee.

Madre mía la escabechina que ha habido con el test de filtro, más del 70% de la peña fuera, yo lo he pasado sobrado como buen hijo de Viriato.

PD: Ahora playita.
¡¡¡HAIL GIPSY KINGS!!!

Este amor llega asi esta manera
No tiene la culpa
Caballo le ven sabana
Porque muy depreciado,
Por eso no te perdon de llorar
Este amor llega asi esta manera
No tiene la culpa,
Amor de comprementa
Amor del mes pasado
Bebele, bembele, bembele

Bamboleo, bambolea
Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi
Bamboleo, bambolea
No tiene pardon de dios
Tu eres mi vida, la fortuna del destino
Pero el destino tendressa para dos
Lo mismo yo que ayer
Lo mismo soy yo
No te encuentro a l'abandon
Es imposible no te encuentro de verdad
Por eso un dia no cuentro si de nada
Lo mismo you que ayer
Yo pienso en ti

Bamboleo, bambolea
Bamboleo, bambolea

Bamboleo, bambolea
Bamboleo, bambolea
Aya_cat escribió:vull morir ara [mad]

si et mores ara, que fem de la nostra futura nit de perversió?? [qmparto]

va dona, que la sele en 3 dies està fet i tampoc es tant traumàtica com una s'ho imagina XD t'anirà bé ^_^
lodis escribió:

si et mores ara, que fem de la nostra futura nit de perversió?? [qmparto]

Ui aquesta nit no me la vull perdre per res del món XD!!!!!
Dema comença el cotarro ja?

El primer dia sera una puta merda, les tres llengues.

El millor dia el segon, Historia, Quimica i Mates. [babas]

L'últim amb Biologia, hora lliure i Fisica sera per intercambiar telefons i mail amb la gent d'alla.

Ja queda menys [sonrisa]
lo pitjor es català i castellà, allí si que pringues que dóna gust, per cada falta et descontent 0,25 (això inclou accents mal posats, paraules mal escrites de v/b...) a part que en totes les altres també content els faltes, però en aquests dos encara es pitjor...

després ve lo fàcil, la part "d'especialització" que hagis triat.

3 dies i ja està ^_^

no t'oblidis d'agafar algo per esmorzar, sobretot l'ultim dia que et donen art + literatura els 2 exàmens la a vegada i espavilat a triar com ho fas que al a hora te'n prenen un XD jo entre mig vaig aprofitar per esmorzar XD (sempre m'entra gana quant faig exàmens)
Aya, no t'oblidis de prendre't una d'aquestes
Imagen

---

La sele no començava la setmana que ve?
no, demà a dijous XD el que passa es que altres anys es feia una mica més tard, jo la vaig fer del 17 al 19 (en previsió del a vaga del dia 20 es va adelantar tot un dia)
Cafetino escribió:La sele no començava la setmana que ve?
Normalment es feia a la semana de descans d'examens de la uni..pero aquest any no.. Nose com hi cabra tanta gent..
kurras escribió: Nose com hi cabra tanta gent..

Ya te lo digo yo, los universitarios pasamos a tener examenes a las tantas de la tarda para que los nenes puedan hacer la sele.
morr escribió:Ya te lo digo yo, los universitarios pasamos a tener examenes a las tantas de la tarda para que los nenes puedan hacer la sele.

No se vosaltres, però els informatics, a excepció del primer curs, estem desterrats per tot a les tardes (examens i classe), encara que depen quin any teniem practiques al matí i tot
Cafetino escribió:No se vosaltres, però els informatics, a excepció del primer curs, estem desterrats per tot a les tardes (examens i classe), encara que depen quin any teniem practiques al matí i tot

Els exàmens de segon jo els vaig fer a les 9 del matí.. molt graciós contant que tinc 30-35 minuts de camí com a mínim [reojillo]
doncs io tinc un curs de matins, laltre de tardes i aixi na fent..

i per cert, que dimecres tinc un examen de 4t que hauria de ser a la tarda i es al mati.. :?
eTc_84 escribió:Els exàmens de segon jo els vaig fer a les 9 del matí.. molt graciós contant que tinc 30-35 minuts de camí com a mínim [reojillo]

¿A pata o con el burro?
Buff, he estat de les 10 a las 16 al saló de l'automòbil, ja posaré fotos, i no de cotxes precisament :P

Estic fet pols, lo que he arribat a caminar, i els meus amics encara continuen allà, jo estic a la feina. Els he deixat la meva càmera de fotos, quan he marxat portava unes 180 fetes, a veure quantas han fet ells xD
morr escribió:¿A pata o con el burro?

Amb el roflcopter..
la meva sele haura d' esperar a l' any que ve
que aquest any repeteixo T__T

vaia merda
Oska escribió:la meva sele haura d' esperar a l' any que ve
que aquest any repeteixo T__T

vaia merda

t'ho diuen ara¿¿?? [burla3]

13 hores [rtfm]
Bona tarda gent

Despres de Recorrer tota Bcn, desde les 11 del mati, x fi he trobat la Camara de PSP!!!

Es una pasada!!! es veu molt be

Si algu d´aqui te la PSP li Recomanu la Camara
0m3gA escribió:Buff, he estat de les 10 a las 16 al saló de l'automòbil, ja posaré fotos, i no de cotxes precisament :P

Estic fet pols, lo que he arribat a caminar, i els meus amics encara continuen allà, jo estic a la feina. Els he deixat la meva càmera de fotos, quan he marxat portava unes 180 fetes, a veure quantas han fet ells xD

el dissabter en vaic fer 156... i les mevs si que eren de cotxes [beer]

[bye]
Que algú en pengi alguna del nou M3 si es que hi era.. [babas]
ZholvaX escribió:

13 hores [rtfm]

[tomaaa] i jo que ja no men recordava ¬¬
kurras escribió:Que algú en pengi alguna del nou M3 si es que hi era.. [babas]

juraria no haver vist lstand d BMW...

[bye]
SwapNewbie escribió:juraria no haver vist lstand d BMW...
puff ni un BMW?? [tomaaa]

La qualitat del saló deu baixar exponencialment doncs.. XD
ZholvaX escribió:
t'ho diuen ara¿¿?? [burla3]

13 hores [rtfm]

nono
ho se desde finals del 2n trimestre xD
BMW no hi ha anat perquè els donaven poc espai.

Però el saló està molt bé, hi ha cotxes molt macos, i hostesses... xDD

SwapNewbie, per ara en tinc 427 i em falten las d'un amic :P i no totes son d'hostesses eh! hi haurà com a molt 10... xD

A mi m'ha agradat bastant el saló i no he trobat gens a faltar els cutretuning, no he vist ni un, i millor així.
dios, ki es posa malalt just el dia anterior a la sele? cawento cawento esperu q demà stigui al 100% q sinó...
Que no sera res cony. Per cert com van les notes? es fa mitjana a saco o es conten per percentatges?
ZholvaX escribió:Que no sera res cony. Per cert com van les notes? es fa mitjana a saco o es conten per percentatges?

60% Batxillerat, 40% Selectivitat

---

Tela amb els veins, han estat uns minuts enviant-me parides al bluetooth del pc xDD
Abans de que pregunteu.. per desgracia no hi havien fotos de femines....
Cafetino escribió:60% Batxillerat, 40% Selectivitat

Akesta la se cony. Vull dir amb els de la sele [jaja]
ZholvaX escribió:
Akesta la se cony. Vull dir amb els de la sele [jaja]

Jo no entendre :?
vols dir si els examens de sele fan mitjana i punt entre ells o si hi ha percentatges diferents entre assignatures?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511