Yo vengo de currar en el loquero, y estoy rebentated. Y ya me he convencido a mi mismo que después de Francia, cómo mínimo cae Alemania en Agosto, me voy a pegar las vacaciones bebiendo por toda Europa con los colegas.
morr
5.738 mensajes y 1 foto desde dic 2002 en Rosa de Foc (España)
Me voy a dormir xa que estoy hecho polvo, a ver si mañana por la mañana me puedo levantar y estudiar algo antes del examen ( a las nueve de la mañana lo tengo ).
Sí, una puta mierda, el cuatri pasado, suspendieron el 90% de los presentados, esto de tener que tener 8 preguntas bien tipo test para pasar a la segunda parte es un robo.
El hijodeputa de ERC, el Hortalà ese, es el jefecillo de este departamento, ojalá se muera él y su mujer ( que telita con su mujer también).
Este amor llega asi esta manera No tiene la culpa Caballo le ven sabana Porque muy depreciado, Por eso no te perdon de llorar Este amor llega asi esta manera No tiene la culpa, Amor de comprementa Amor del mes pasado Bebele, bembele, bembele
Bamboleo, bambolea Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi Bamboleo, bambolea Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi No tiene pardon de dios Tu eres mi vida, la fortuna del destino Pero el destino tendressa para dos Lo mismo yo que ayer Lo mismo soy yo No te encuentro a l'abandon Es imposible no te encuentro de verdad Por eso un dia no cuentro si de nada Lo mismo you que ayer Yo pienso en ti
Bamboleo, bambolea Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi Bamboleo, bambolea Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi
Bamboleo, bambolea Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi Bamboleo, bambolea Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi
lo pitjor es català i castellà, allí si que pringues que dóna gust, per cada falta et descontent 0,25 (això inclou accents mal posats, paraules mal escrites de v/b...) a part que en totes les altres també content els faltes, però en aquests dos encara es pitjor...
després ve lo fàcil, la part "d'especialització" que hagis triat.
3 dies i ja està ^_^
no t'oblidis d'agafar algo per esmorzar, sobretot l'ultim dia que et donen art + literatura els 2 exàmens la a vegada i espavilat a triar com ho fas que al a hora te'n prenen un jo entre mig vaig aprofitar per esmorzar (sempre m'entra gana quant faig exàmens)
no, demà a dijous el que passa es que altres anys es feia una mica més tard, jo la vaig fer del 17 al 19 (en previsió del a vaga del dia 20 es va adelantar tot un dia)
morr escribió:Ya te lo digo yo, los universitarios pasamos a tener examenes a las tantas de la tarda para que los nenes puedan hacer la sele.
No se vosaltres, però els informatics, a excepció del primer curs, estem desterrats per tot a les tardes (examens i classe), encara que depen quin any teniem practiques al matí i tot
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Cafetino escribió:No se vosaltres, però els informatics, a excepció del primer curs, estem desterrats per tot a les tardes (examens i classe), encara que depen quin any teniem practiques al matí i tot
Els exàmens de segon jo els vaig fer a les 9 del matí.. molt graciós contant que tinc 30-35 minuts de camí com a mínim
Buff, he estat de les 10 a las 16 al saló de l'automòbil, ja posaré fotos, i no de cotxes precisament
Estic fet pols, lo que he arribat a caminar, i els meus amics encara continuen allà, jo estic a la feina. Els he deixat la meva càmera de fotos, quan he marxat portava unes 180 fetes, a veure quantas han fet ells xD
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
0m3gA escribió:Buff, he estat de les 10 a las 16 al saló de l'automòbil, ja posaré fotos, i no de cotxes precisament
Estic fet pols, lo que he arribat a caminar, i els meus amics encara continuen allà, jo estic a la feina. Els he deixat la meva càmera de fotos, quan he marxat portava unes 180 fetes, a veure quantas han fet ells xD
el dissabter en vaic fer 156... i les mevs si que eren de cotxes