Catalans aixakeuvus xD (#64)

1, 2, 3, 4, 511
altes hores son allà la 1 la que fan més aviat.... doncs si es passen una mica després es queixen que si la gent ho mira per internet...
lodis escribió:altes hores son allà la 1 la que fan més aviat.... doncs si es passen una mica després es queixen que si la gent ho mira per internet...

Es que apart d'això, descarregar-ho per internet t'aporta una flexibilitat d'horaris que cap cadena et pot oferir.

Els hi agradi o no, és el futur
Una de les cridaneres de A3 va amb una samarreta de CANNIBAL CORPSE amb tot de lluentons [flipa]
ssux escribió:Una de les cridaneres de A3 va amb una samarreta de CANNIBAL CORPSE amb tot de lluentons [flipa]

Que fas mirant danpena3? xD
Cada día soy un tipo más raro jajaja, llevo un mes que telita.

Bueno, me voy a un sitio innombrable.jajajajaj

Sin gel camaradas separatistas (a$e$inos).
Cafetino escribió:La programació d'aquest país fa molta pena:
- Programes del cor a totes hores
- Noticiaris hipermanipulats i exagerats
- Les series que tenen exit només fan que repetirles una i altre vegada com els simpson, camera cafe, etc....
- I per acabar, les series que valen la pena, south park, o anime a la cuatro, t'ho foten a altes hores de la matinada.

El problema no és la programació, el problema són els tarats tercermundistes companys del morr que els hi donen audiencia per subsistir.
He dit.
Cafetino escribió:La programació d'aquest país fa molta pena:
- Noticiaris hipermanipulats i exagerats
.

Ho fan perque hi hagi més morbo i implanatar una societat amb por. Si alguna cosa li agrada a aquest pais és el morbo...
L'altre dia a Telecinco van donar unes imatges que feien tremolar i segons més tard començaven les noticies pero eso si et donavem més detalls al final de tot.

I manipulats clar, estan controlats per empreses i han de buscar la màxima audiencia...

Trist
Adoro el doble raser de eol
Cafetino escribió:Que fas mirant danpena3? xD

tenir-la sintonitzada fa inevitable veure algu quan fas zapping
bon dia gent, aki un q per fi toca el pc dsd dijous a la tarda [tomaaa]
bon dia gent. Gran nit ahir.. Vam na a veure el gran John McClane i despres haviem d'anar a fer el toc al Music Hall i a dormir.. total que vam acabar a la Catedral [plas]

i avui mes!
ssux escribió:
tenir-la sintonitzada fa inevitable veure algu quan fas zapping

confessa, res de zapping XD miraves donde estás corazón XD jajaja

jo ja he començat practiques i ara me'n vaig a les festes ^_^ que avui comencen!!! jiji
lodis escribió:jo ja he començat practiques i ara me'n vaig a les festes ^_^ que avui comencen!!! jiji

Compte amb aquella cosa que en dieu mamadetes xDDDD

---

Increible amb el fil de la crema de fotos del rei, estan tant distrets amb criticar i generalitzar que no s'han adonat que s'ha escrit Girona, i no Gerona tal com mana la llengua de l'imperi xD
Ja sé que vaig tard però... felicitats lodis per la teorica!!! ^^
merci cariñet!! la elionor també s'ha empanat avui jo que li vaig fer una perdi (em va dir que si donava senyalsde vida era que m'havia anat bé i va la tia i no s'empana...) XD en fins eso ja tinc la meitat feta...

demà ja pujo cap allí dalt... a veure com van les classes dilluns que això de matinar i jo no ens portem bé [jaja] ploraré que es farà de la reina del lado oscuro...

de festes he anat a la paellada XD jaja les mamadetes no les començaven a servir fins el vespre XD però prefereixo esperar-me la finde que ve amb els concerts, barraques i la empalmada XD
lodis escribió:merci cariñet!! la elionor també s'ha empanat avui jo que li vaig fer una perdi (em va dir que si donava senyalsde vida era que m'havia anat bé i va la tia i no s'empana...) XD en fins eso ja tinc la meitat feta...

elionor? tens foto? jo tinc encenedor i gasolina, podem acabar a la presó!!!! [plas]

lodis escribió:demà ja pujo cap allí dalt... a veure com van les classes dilluns que això de matinar i jo no ens portem bé [jaja] ploraré que es farà de la reina del lado oscuro...

Al tanto amb la fauna gironina [sonrisa]
eTc_84 escribió:elionor? tens foto? jo tinc encenedor i gasolina, podem acabar a la presó!!!! [plas]

Després despenja alguna bandera per assegurar el tret, que al no estar fora d'Espanya serà terrible, si ho fas fora d'Espanya serà un país tercermundista oprimint a demòcrates.
Mare de deu santíssima xDDD

PD: Lodis, acabo de llegir lo que m' has deixat al msn :p
bon dia [bye]

drknss escribió:Ja sé que vaig tard però... felicitats lodis per la teorica!!! ^^

osti no ho havia vist [tomaaa] enhorabona [oki]
eTc_84 escribió:elionor? tens foto? jo tinc encenedor i gasolina, podem acabar a la presó!!!! [plas]

No te olvides de que en una celebración real mostrar la bandera republicana también es delito.

Ya se sabe, hay quién nace reina y hay quién nace en la basura.

PD: Hoy como ayer :

Zigui Zaga Zigui Zaga Oi! Oi! Oi!
Zigui Zaga Zigui Zaga Oi! Oi! Oi!
Zigui Oi!
Zaga Oi!
Skinheads tralará, skinheads tralará.
Lodis, lu de les senyals de vida m'ho vas dir a mi tmb... vols dir q no et vas colar a l'hora de fer les perdis? [tomaaa]
morr escribió:No te olvides de que en una celebración real mostrar la bandera republicana también es delito.

Ya se sabe, hay quién nace reina y hay quién nace en la basura.

Bueno, cantar el cara al sol o mostrar banderes amb el pollet també és il.legal i no passa res a les manifes de la avt..
Hi ha qui neix reina i hi ha qui s'hi torna amb ajut de genolleres..
Cantar el "Cara el Sol" no es ilegal, y llevar el pollo depende, en una celebración institucional sí, por la calle no.

PD: Por cierto,preciosa letra la del Cara al Sol, las cosas como son.
morr escribió:PD: Por cierto,preciosa letra la del Cara al Sol, las cosas como son.

Preciosa no és l'adjectiu del tot apropiat.. rància o casposa jo crec que li escau millor.. però si a tu t'agrada és cosa teva [carcajad]
nops, que el dia abans havia parlat amb ella i vam quedar així XD

en veritat es diu Eli però amistosament la drknss i jo la vam batejar com elionor XD aixì ens podíem enfotre d'ella [poraki] que majes que som [jaja]

avui un gran dia per girona els sogres s'han portat fent de xofers (una altre maleta plena, més altres bosses...) els hi hem fet ruta turistica ens han portat a dinar ^_^ jaja i res ara soleta la pis fent temps fins que arribi el senyor cafetonet que vull cotillejar la seva presentació jaja de pas li mango algo d'anime (ara que no ens veu ho escric XD)

així que per la nit la rouse i jo tindrem distracció jajaja.

vaig endreçar totes les coses que tinc per aquí incloent la meva senyera [amor] no estaré molt per festes de tarragona, però tinc la senyera del ciutat aquí juju hem de fer país/ciutat ^_^

edito que ara me llegit els altres post: zholvax, lo de mamadetes és la beguda típica de festes d'aqui tarragona (chartreuse groc i verd amb granissat de llimona, i lo de la empalmada; es la nit del 22 al 23 (el 23 es santa tecla) i s'empalma tota la nit ^_^
lodis escribió: i res ara soleta la pis fent temps fins que arribi el senyor cafetonet que vull cotillejar la seva presentació jaja de pas li mango algo d'anime (ara que no ens veu ho escric XD)

així que per la nit la rouse i jo tindrem distracció jajaja

Socors!!

S.O.S.

EDIT: La holandesa no hi es xD
Tothom marxa a estudiar a Girona, que hi regalen les carreres o que??

De moment conec dos que van a la classe de la Rouse (a mes d'ella) y un de Medioambientals
I ningú coneix que vagi a la de Vic [tomaaa] ?
pues nops XD jajaja.

home, no les regalen pas XD però a mi m'interessa per les assignatures i tals XD
ZholvaX escribió:Tothom marxa a estudiar a Girona, que hi regalen les carreres o que??
es que som gent molt maca els de Girona (tret d'alguns que cremen banderes xD)
Aya_cat escribió:I ningú coneix que vagi a la de Vic [tomaaa] ?

Els de Vic sou uns margis [qmparto]

Visca la FME de l'UPC!
kurras escribió:es que som gent molt maca els de Girona (tret d'alguns que cremen banderes xD)

Llastima de la bandera, que por lo altre tot bé [jaja]
La Reina vol corona?
que vingui a Girona!
Corona li darem...
I el coll li tallarem!

Si el Rei demana corona
corona li donarem
que vingui a Girona
i el coll li tallarem
cafetino escribió:La Reina vol corona?
que vingui a Girona!
Corona li darem...
I el coll li tallarem!

Si el Rei demana corona
corona li donarem
que vingui a Girona
i el coll li tallarem

... Veig q la Lodis s'ha emportat la guillotina de la Aya al pis ...
Per cert, q tal el segrest d'ahir xD?
ZholvaX escribió:
Els de Vic sou uns margis [qmparto]

lodis torna'm la guillotina que la necessito i ben esmolada ¬_¬
Qué fín de semana más degenerado.

¡Patriotas y alcohólicos!
drknss escribió:
Per cert, q tal el segrest d'ahir xD?

Força bé, vaig poder fugir per la porta, i no saltant de un 4t pis com em temia al principi xDD

Pero bé tampoc em queixaré, vaig estar ben acompanyat X-D
Aya escribió:lodis torna'm la guillotina que la necessito i ben esmolada ¬_¬

un tall ben net i q li faci mlt d mal [sati]
^_^
Ja soc enginyer informàtic :p
Cafetino escribió:^_^

Ja soc enginyer informàtic :p

ole! Felicitats! [beer]
Espero poder dir algu semblant d'aqui poc.. XD
felicitats d part meva i d l'oscuros
Felicitats talladet!!!
mr. informatic engineer
muahua felicitats pel títol de freak [poraki]
però ahir la rouse i jo aguantant la presentació i avui altre cop a part dels altres 2 només m'he empanat de la del robot submarí lo altre m'adormia XD

pobret, la rouse ja t'ha "escaxerrat el pc" sort que jo no el vaig tocar XD
Merci gent ^^

eTc: No cridis gaire fort, perquè a tu tampoc et queda gaire ja [jaja]

lodis escribió:pobret, la rouse ja t'ha "escaxerrat el pc" sort que jo no el vaig tocar XD

Ja agafaré el fuet i li ensenyare lo que és bo [sati]
Compte no us talleu els dits amb la guillotina, ja se sap que els de lletres i la tecnologia... [fumando]
Gerim escribió:Felicitats cafetonet ;)
un Gerim! [Ooooo]
zholvax escribió:Compte no us talleu els dits amb la guillotina, ja se sap que els de lletres i la tecnologia... [fumando]

... es compenetren molt bé [sonrisa]

PS: et tornu a felicitar cafetino pero ara dsd el meu pc XD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511