Catalans aixakeuvus xD (#64)

Cafetino escribió:Això és típic de les impressores d'avui dia xDD

A mi em va passar imprimint les 3 copies del projecte, en total unes 300 planes, no cal dir la de fulls que vaig llençar i l'aspecte de gilipolles que tenia allà mirant la impressora xDD

Barra lliure? a on? xDD

Pos nose, a un garito de per aquí, que no me'n recordo del nom, que es veu que cada dimecres, per 7 euros, hi ha barra lliure...
Tots els de la residència de 1er hi anaven xDDD
*Rouse* escribió:
Pos nose, a un garito de per aquí, que no me'n recordo del nom, que es veu que cada dimecres, per 7 euros, hi ha barra lliure...
Tots els de la residència de 1er hi anaven xDDD

mmm... osti, no serà el Music Hall, que ara que hi penso em sona que m'havien comentat alguna cosa per l'estil

Aprofiteu, hi esteu a dos passes (aprop del hipercor) xDD
eTc_84 escribió:Fraktal.

Esta palabra existe como tal? O es que eTc_84 no sabe escribir?.
seaman escribió:
Esta palabra existe como tal? O es que eTc_84 no sabe escribir?.

És un local de Girona.

I des de la última reforma, l'aspecte és un pel pijo xD
buas dos passes..però amb el apalanque que portem... ja hi anirem dimecres que ve... XD

a més els fantasmes que tenim al pis son més divertits XD
Cafetino escribió:mmm... osti, no serà el Music Hall, que ara que hi penso em sona que m'havien comentat alguna cosa per l'estil

Aprofiteu, hi esteu a dos passes (aprop del hipercor) xDD

Siii es aixo!

Seaman... que hi fas aquí? ¬¬'

Lodis... i demà em deixes sola amb els fantasmes? [mad]
Cafetino escribió:És un local de Girona.

I des de la última reforma, l'aspecte és un pel pijo xD

XD,y yo que me qeria reir de eTc [poraki] .

Aun guardo tus mps felicitandome XD.
lodis escribió:buas dos passes..però amb el apalanque que portem... ja hi anirem dimecres que ve... XD

Ja us veig estirades al sofa amb el portatils i menjant alguna que altra porqueria :p

lodis escribió:a més els fantasmes que tenim al pis son més divertits XD

Saludals de part meva xDD
*Rouse* escribió:
Siii es aixo!

Lodis... i demà em deixes sola amb els fantasmes? [mad]

si [ayay] però demà ja baixes no?? ^_^ dissabte vine que baixen (eso si per la tarda) la aya i el oscuros ^_^
lodis escribió:
*Rouse* escribió:

si [ayay] però demà ja baixes no?? ^_^

No es mes fàcil que giris el coll i li preguntis utilitzant les cordes vocals?

O esteu recluïdes a les vostres habitacions i no voleu cardar crits? xDD
Cafetino escribió:
si [ayay] però demà ja baixes no?? ^_^

No es mes fàcil que giris el coll i li preguntis utilitzant les cordes vocals?

O esteu recluïdes a les vostres habitacions i no voleu cardar crits? xDD [/quote]

estem a les habitacions i jo començo estar afònica i em vull reservar per festes i no XD és més practic parlar pel msn o per aquí XD jajaja
*Rouse* escribió:

M'avorria. Adéu somnis de rouses [amor] .
les tirades de caña en privat i la rouse és meva ^_^ que dormim juntes XD
seaman escribió:

M'avorria. Adéu somnis de rouses [amor] .

Ainss... que el meu nen s'ha oblidat de pendre's la pastilleta aquest vespre xDDD

I si, la Lodis i jo ens comuniquem a crits d'habitació en habitació a o per msn! :p
*Rouse* escribió:
Ainss... que el meu nen s'ha oblidat de pendre's la pastilleta aquest vespre xDDD

I si, la Lodis i jo ens comuniquem a crits d'habitació en habitació a o per msn! :p

shhht no diguis lo dels crits que fa de maruja [jaja]
lodis escribió:que dormim juntes XD

Que dolentes, margineu a la holandesa? xDD
Cafetino escribió:Que dolentes, margineu a la holandesa? xDD

està fora XD jajaja quant vingui ja veurem XD
lodis escribió:
està fora XD jajaja quant vingui ja veurem XD

O una de dos, o s'apunta a la vostra particular festa, o fuig corrents xDD
Cafetino escribió:O una de dos, o s'apunta a la vostra particular festa, o fuig corrents xDD

jo crec que fugirà XD

tu dius molt però també fas spam per aquí tenint el msn... XD
lodis escribió:
tu dius molt però també fas spam per aquí tenint el msn... XD

Estic intentant atrapar-te en el total de posts a eol xDD
ho tens fàcil, demà baixo cap a Tarragona, son festes, poc temps passaré a casa i a casa no tinc internet, a no se que vagi a casa del xiquet (i en tot cas un cop allí enxufi el seu pc...) poc em connectaré i si em connecto serà per actualitzar el flog XD i entra a saludar de forma ràpida XD
mm... esta clar que si en aquests dies escric 1512 posts serè un mite spamer, igual, o superior al tal elderno xDD
Cafetino escribió:mm... esta clar que si en aquests dies escric 1512 posts serè un mite spamer, igual, o superior al tal elderno xDD

Ui.. l'elderno és gran... molt gran xDDD

i petit... pobre nenet :p
Cafetino escribió:mm... esta clar que si en aquests dies escric 1512 posts serè un mite spamer, igual, o superior al tal elderno xDD

al elderno ni de conya l'agafes (prou feina m'ha costat mantenir-me davant seu al what pulse) com es nota que soc de lletres i tinc treballs...

jo pensava que deies el nombre de posts al fil, no el total XD
*Rouse* escribió:Ui.. l'elderno és gran... molt gran xDDD

i petit... pobre nenet :p

Es que tela amb el noiet, duia una mitja de posts que espantava xD

lodis escribió:jo pensava que deies el nombre de posts al fil, no el total XD

Lo del fil passo de mirar, que després passa el que passa xD
últimament quedes tu primer així que.. .XD spammer poc treballador.. a part ara que ja no tens res a fer (fins que comencis al a uoc....) mira si tens hores per escriure... XD
lodis escribió:últimament quedes tu primer així que.. .XD spammer poc treballador.. a part ara que ja no tens res a fer (fins que comencis al a uoc....) mira si tens hores per escriure... XD

Tècnicament a la uoc tocava començar avui, però ho deixo per demà :p
Cafetino escribió:Tècnicament a la uoc tocava començar avui, però ho deixo per demà :p

i demà o deixaràs per demà XD
lodis escribió:
i demà o deixaràs per demà XD

Demà faré l'esforç d'obrir el paquet que m'ha arribat de la uoc amb el material, que avui me l'he mirat de lluny i amb respecte xDD
Cafetino escribió:Demà faré l'esforç d'obrir el paquet que m'ha arribat de la uoc amb el material, que avui me l'he mirat de lluny i amb respecte xDD

si ja tens el material, t'hi has de posar XD tampoc serà per tant... XD
M'espanteu amb els posts que arribeu a escriure quan us deixen sols

ales marxo cap a l'autoescola que ahir vaig fer una micaaa de campana

lodis si no ens trobem tu deixo escrit pel flog okiz ^^potser et trobaràs monòleg
si és algo important envia'm mp que li faré mirar a Alex, que al flog no se si entraré XD ara de monòlegs deixa'm tots els que vulguis :) jajaja
Qui es l'ederno akest?

Aprofito el missatge y miro els meu numero de post total xD
seaman escribió:Esta palabra existe como tal? O es que eTc_84 no sabe escribir?.

Escribir no sabré, pero en trollear tengo el diploma ya [rtfm]

Mamona, ya me estabas vigilando desde las sombras ? [looco][looco]

kala madird xDD

-------

Avui he dormit quasi 14h xD

PD: A mi no em superareu en posts [poraki]
ZholvaX escribió:Qui es l'ederno akest?

http://www.elotrolado.net/member.php?s=&action=getinfo&userid=101614

Nomes cal mirar la mitja de posts.. [+risas]
eTc_84 escribió:kala madird xDD

Reportado!

xDDD
Bueno las noches de Champions dan para mucho, ayer de madrugada pillamos los billetes, y de aquí unas 17 horas volamos para Casablanca ( Marruecos ). Ya veremos que hacemos allí.

Viva mi barrio, la Crew, mi patria y la tortilla de patatas.
Hola a todos, hace un par de dias que estoy viviendo en barcelona, así que estaría encantao de que me adoptarais ^^. Un saludo y a ver si hay una quedada pronto. Saludetesss
Bon viatge morr

---

Ole, dimecres que ve tinc entrevista de feina juntament amb una petita prova nivell...

Trombombadil escribió:Hola a todos, hace un par de dias que estoy viviendo en barcelona, así que estaría encantao de que me adoptarais ^^. Un saludo y a ver si hay una quedada pronto. Saludetesss

Bienvenido ^^

Para la lista vas a tener que esperar a que Digijos se pase por aquí a actualizar
Bon viatge morr

---

Ole, dimecres que ve tinc entrevista de feina juntament amb una petita prova nivell...

Trombombadil escribió:Hola a todos, hace un par de dias que estoy viviendo en barcelona, así que estaría encantao de que me adoptarais ^^. Un saludo y a ver si hay una quedada pronto. Saludetesss

Bienvenido ^^

Para la lista vas a tener que esperar a que Digijos se pase por aquí a actualizar
Bones gent!
Cafetino escribió:Ole, dimecres que ve tinc entrevista de feina juntament amb una petita prova nivell...
Molta sort ^^, ja diràs q tal
Aya escribió:M'espanteu amb els posts que arribeu a escriure quan us deixen sols

Jo també[+risas], unes hores sense casi activitat i entres al dia següent i trobes 3 o 4 pàgines [mad]
Sant tornem-hi amb el Gerard... T.T i ja van 4 hores
El mon del buscar feina es una hipocresia tan gran, no se que esta mes maquillat si els curriculums o les ofertes de feina.
uoles gent, aki un q per fi arriva a casa, dsd les 7 i mitja dl amti q n'he marxat [buuuaaaa]

ja he començat el DAI, 3 hores d programació i 3 més d bases de dades... per tornar-se boig [looco] jajaja no no pero ha estat b
oscuros escribió:ja he començat el DAI, 3 hores d programació i 3 més d bases de dades... per tornar-se boig smile_[looco] jajaja no no pero ha estat b
+1 de bases de dades xD d'aquí un parell de mesos estaré renegant del SQL, ho preveig..
Amb lo divertides que son aquelles query's sql de 15 línies X-D
Jo no ho entenc

Cafetonet, sort amb l'entrevista ^^
Cafetino escribió:Amb lo divertides que son aquelles query's sql de 15 línies X-D

no sé com seran pero buenu avere q tl jajajaja

sort amb l'entrevista [oki]
Es pot saber que coi fumen als estudis de Gainax? [+risas] [+risas]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711