Catalans aixakeuvus xD (#64)

Cafetino escribió:Amb lo divertides que son aquelles query's sql de 15 línies X-D
eTc escribió:SQL rlz
¬_¬ Continuo tenint un mal pressentiment...
Cafetino escribió:Es pot saber que coi fumen als estudis de Gainax? [+risas] [+risas]
Algo molt dolent. L'altre opció es q la selecció de personal es faci conforme al nivell de bojeria xD
drknss escribió: ¬_¬ Continuo tenint un mal pressentiment... Algo molt dolent. L'altre opció es q la selecció de personal es faci conforme al nivell de bojeria xD

Es que té tela, ahir vaig acabar de mirar una serie d'aquest estudi, de que per si ja era una paranoia, però tot això en nivells assumibles. Va ser arribar a l'últim capi i OMFG!!
Cafetino escribió:Es que té tela, ahir vaig acabar de mirar una serie d'aquest estudi, de que per si ja era una paranoia, però tot això en nivells assumibles. Va ser arribar a l'últim capi i OMFG!!
He de fer una altra cara OMFG!!! Gainax special edition xD. Si amb el Death&Rebirth i algun q altre capítol de FLCL ja n'hi ha prou per veure que no estan fins...
Ale, marxo cap a classe, ja faré una miradeta des d'alla
(de moment no tenen el refotut programet de tallar internet, i si ho volen fer han de desenxufar el cable xD)
, Dws!
drknss escribió: He de fer una altra cara OMFG!!! Gainax special edition xD. Si amb el Death&Rebirth i algun q altre capítol de FLCL ja n'hi ha prou per veure que no estan fins...
Ale, marxo cap a classe, ja faré una miradeta des d'alla
(de moment no tenen el refotut programet de tallar internet, i si ho volen fer han de desenxufar el cable xD)
, Dws!

Doncs he estat apunt de posar-la :p
Per la proxima, si la fas, estaria bé en plan que fumin alguna cosa i de fondo un mon de coloraines com si s'haguessin fotut LSD a saco xD

Que vagi bé la classe

---

eTc, tinc una proposta de firma provocativa per tu, perquè la llueixis bé per misce X-D
Imagen
Cafetino escribió:eTc, tinc una proposta de firma provocativa per tu, perquè la llueixis bé per misce X-D
Imagen

[plas]
Fuà, com es nota que som divendres... si faig un xiulet en aquest fil igual fa eco [cartman]
Cafetino escribió:en plan que fumin alguna cosa i de fondo un mon de coloraines com si s'haguessin fotut LSD a saco
Vales, ja veurem què surt.
uau com molen els divendres, surtu dues hores abans ^^
drknss escribió:Fuà, com es nota que som divendres... si faig un xiulet en aquest fil igual fa eco [cartman]

Típic, normalment els informàtics sempre son els que pringuem els divendres cap a la tarda/vespre :p

Tela amb la uoc, he tardat dos en posar-me mans a l'obra, i amb la tonteria de revisar les aules virtuals, és a dir, els forums, m'he hagut de patejar 100 i pocs posts.... [+risas]
oscuros escribió:uau com molen els divendres, surtu dues hores abans ^^
Vaya si moln, sobretot si l'any passat plegaves a les 10 i aquest a les 8 [jaja]
Cafetino escribió:Típic, normalment els informàtics sempre son els que pringuem els divendres cap a la tarda/vespre smile_:p
Si, però no sen treu res pq la gent fot el camp
Em podeu dir on está la tenda de norma? la de comics, aixì més o menys... A barna clar...

Deu!
Javierkun escribió:Em podeu dir on está la tenda de norma? la de comics, aixì més o menys... A barna clar...

Deu!

jeje, buscant lloc per comprar vici? X-D

No soc de barna, però segons la web de norma et puc dir:
Barcelona
Passeig de Sant Joan 7
08010 Barcelona – Spain
Tel. 93 244 84 23
E-mail: info@normacomics.com
Horario: 10:30 a 14:30 y 16:30 a 20:30 h (viernes y sábado no cierra al mediodía).
Algun freak de nintendo sap quins son aquests jocs?

Imagen
ssux, el meu germà diu q la primera imatge es del FFI i II, el segon Elite Beat Agents i el tercer sembla un castelvania.
drknss escribió:ssux, el meu germà diu q la primera imatge es del FFI i II, el segon Elite Beat Agents i el tercer sembla un castelvania.

collons quin crack el teu germà, el castelvania ja l'havia trobat pero les altres dues no en tenia ni idea.
ssux escribió:collons quin crack el teu germà
Es lo q te comprar-se la nintendo accion cada cop q surt ^^U
Javierkun escribió:Em podeu dir on está la tenda de norma? la de comics, aixì més o menys... A barna clar...

Deu!

Et baixes a la parada Arc de triomf (L1) i llavors enlloc d'anar com si anessis cap al Parc de la Ciutadella, tires cap amunt i llavors a l'altre banda del Passeig de St Joan ho trobaràs, està a 5 minuts de la parada
おお私のいまいましい神 !
NAK

PD: Cabron, m'has fet anar a veure el codi font de l'ftp que vam fer per xarxes.. allò era una obra mestra XDXDXD, el que ha arribat a còrrer aquest codi.. llàstima que li costava una mica la conexió entre client i servidor, però apart d'això era infalible :P, amb puntes de velocitat (amb tweaks) de 1,82 MBps, i per fer la demo, d'uns 25 KBps.. i això que el vam fer en 2 dies a fondo ( de 9 a 18-19 ) i la nit abans de l'entrega, de 18 a 2..
PD2: Compilant mozilla-firefox..
eTc_84 escribió:PD: Cabron, m'has fet anar a veure el codi font de l'ftp que vam fer per xarxes.. allò era una obra mestra XDXDXD, el que ha arribat a còrrer aquest codi.. llàstima que li costava una mica la conexió entre client i servidor, però apart d'això era infalible :P, amb puntes de velocitat (amb tweaks) de 1,82 MBps, i per fer la demo, d'uns 25 KBps.. i això que el vam fer en 2 dies a fondo ( de 9 a 18-19 ) i la nit abans de l'entrega, de 18 a 2..
PD2: Compilant mozilla-firefox..

[sati]

Per obra mestra la meva de xarxes de 4t, un p2p utilitzant udp on la capa de transport utilitzava un protocol go-back-n. La implementació era purament en C, i pel go-back-n me les vaig apanyar per implementar una estructura encadenada circular. Per no parlar de l'ús de forks i la programació de diversos signals pels diversos events. Ah si, i com guinda final, a la shell els missages s'escribien en color X-D
Cafetino escribió:[sati]

Per obra mestra la meva de xarxes de 4t, un p2p utilitzant udp on la capa de transport utilitzava un protocol go-back-n. La implementació era purament en C, i pel go-back-n me les vaig apanyar per implementar una estructura encadenada circular. Per no parlar de l'ús de forks i la programació de diversos signals pels diversos events. Ah si, i com guinda final, a la shell els missages s'escribien en color X-D

Mariconades, el nostre xat de la de 2n tb era colorejat utilitzant ncurses i contenia ascii art [qmparto] (si posaves .bunny o algo així es dibuixava un conill inmens, encara recordo la cara del professor al veure-ho [qmparto])
Ei ei, les coses de veritat es fan en wild wild c, com a molt en c++, mai de la vida en javasucks [sati]
PD: He trobat una captura del xat [qmparto] (es llegeix del revés que el M$N, no recordo la raó, la part d'ncurses no la vaig fer jo, jo feia l'altre codi només..)
Imagen

I quant posaves ./quit sortia un ascii art de'n xinxan amb els nostres noms [qmparto][qmparto]

mvwaddstr(qt, i, 2, "    ____\n");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "   //^^^^\\_      __       \n ");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "  C   O o   \\   / () |)    _, _|_  \n");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "   \\_____o__/  |     |/\\  / |  | \n");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "   //    \\\\     \\___/|  |/\\/|_/|_/  \n");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "   \\\\____//                   , _  \n");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "    j(_(_)                   /|/ \\ \n");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "      \\|/           |  |_    ||   |    \n");
   mvwaddstr(qt, i, 2, "      DD             \\/      |o\\_/  \n");
[quote="eTc_84"][/quote]
______
< mola >
------
        \   ^__^
         \  (xx)\_______
            (__)\       )\/\
             U  ||----w |
                ||     ||

Per cert, lo de les ncurses era gaire xungo, perquè recordo que en el seu dia vaig estar buscant algo de documentació, i lo que vaig trobar era un autèntic desastre?

PD: Deixa el java tranquil, que depèn quins usos és l'encertat, que a més ara és lliure. No com els judes de mono amb .net intentant seguir l'estela de m$ [sati]
PD2: Com es nota que les spamers del fil estan fora de combat avui X-D
Cafetino escribió:
______
< mola >
------
        \   ^__^
         \  (xx)\_______
            (__)\       )\/\
             U  ||----w |
                ||     ||

Per cert, lo de les ncurses era gaire xungo, perquè recordo que en el seu dia vaig estar buscant algo de documentació, i lo que vaig trobar era un autèntic desastre?

PD: Deixa el java tranquil, que depèn quins usos és l'encertat, que a més ara és lliure. No com els judes de mono amb .net intentant seguir l'estela de m$ [sati]
PD2: Com es nota que les spamers del fil estan fora de combat avui X-D

jaja que freak..
Doncs lo d'ncurses no recordo, perquè ja et dic, jo m'encarregava de la part més de fons que no pas aparença, per mi l'aparença plim, si pot ser que se n'encarregui un altre millor.. ja et passaré el codi si vols..
Per cert, per saber el temps de compilació que portes amb gentoo, com es feia ? xD el firefox m'ha trigat cosa de 20-30 minuts, nostamal, però Oo pillaré els precompilats [rtfm]
eTc_84 escribió:Per cert, per saber el temps de compilació que portes amb gentoo, com es feia ? xD el firefox m'ha trigat cosa de 20-30 minuts, nostamal, però Oo pillaré els precompilats [rtfm]

Si et refereixes al total, jo ho faig amb un script que va fer en lo quelcom :p
#!/usr/bin/perl

# Simple script que calcula el tiempo total de
# compilacion respaldandose sobre genlop

# Josep Mª Roca (quelcom en gmail punto com)
# Distribuido bajo la GNU General Public License v2

$hores = $minuts = $segons = 0;

open (EMER, "genlop -tln|grep time:|");

while ($dades = <EMER>) {
   if ($dades =~ /(\d*) hour/) {
      $hores = $hores + $1;
   }
   if ($dades =~ /(\d*) minute/) {
      $minuts = $minuts + $1;
   }
   if ($dades =~ /(\d*) second/) {
      $segons = $segons + $1;
   }
}

close EMER;

while ($segons >= 60)   {
   $segons = $segons - 60;
   $minuts = $minuts + 1;
   }

while ($minuts >= 60)   {
   $minuts = $minuts - 60;
   $hores = $hores + 1;
   }

print "Tiempo total de compilacion: $hores horas, $minuts minutos, $segons segundos\n";

exit 0

Per ara la meva gentoo dona:
ribu@zefiris ~/scripts $ ./temps.pl
Tiempo total de compilacion: 122 horas, 38 minutos, 10 segundos
ribu@zefiris ~/scripts $
[flipa]

bon diaaa

va aprofiteu que avui estarem de festa
Aya_cat escribió:[flipa]

bon diaaa

va aprofiteu que avui estarem de festa

Estas segura de baixar a les terres del sud? [sati]
Gràcies per la direcció!
kurras escribió:eTc o Cafetino, mhaurieu de donar una opinio ^^
http://www.elotrolado.net/hilo_Acer-Aspire-5920_850928

Una cosa important es saber quin ús li donaras al trasto :p
Ja saps, navegar, ofimatica, jugar, etc...

Per altra com dius estat tot dit en plan general, així que estari bé que almenys saber la ram i el discdur que porta.

Per la resta, jo diria que esta força bé, a més a més el core 2 duo és tot un maquinon
Cafetino escribió:Una cosa important es saber quin ús li donaras al trasto :p
Ja saps, navegar, ofimatica, jugar, etc...

Per altra com dius estat tot dit en plan general, així que estari bé que almenys saber la ram i el discdur que porta.

Per la resta, jo diria que esta força bé, a més a més el core 2 duo és tot un maquinon
al Corte Ingles ho he trobat mes especific
http://www.elcorteingles.es/informatica/producto/producto.asp?referencia=15215522655

Son 2Gb i 160Gb HD

El faria servir per navegar i ofimatica, vamos tema uni (Matlab, Autocad i tot aixo.. ), per jugar no, que les grafiques de portatils no van massa be i ia tinc el de sobretaula.

L'unic que em fa pensar una mica es el tema Vista. Nose si tots aquests programes ho soporten
Jo el veig una mica car per ser el que és, apart que Acer no em mola un pèl.. jo tiraria per Dell, però el portàtil en si, per fer el que dius, està prou equilibrat.
freaks sabeu que passa a animersion?
ssux escribió:freaks sabeu que passa a animersion?

Ni idea, porta varis dies així, i ja no ser que pensar :s
ssux escribió:freaks sabeu que passa a animersion?

Encara que la pregunta no vagi per mi, et responc :P
Sembla que estan canviant de hosting, http://www.shareadictos.com/foro/index.php?topic=11562.msg110751#msg110751
Que maco és això de marxar de festa posant el openoffice a compilar, i que al arribar estigui tot enllestit X-D
# genlop -t openoffice
* app-office/openoffice

Fri Feb 9 17:06:37 2007 >>> app-office/openoffice-2.1.0
merge time: 5 hours, 13 minutes and 25 seconds.

Sat Mar 17 18:45:43 2007 >>> app-office/openoffice-2.1.0-r1
merge time: 4 hours, 44 minutes and 57 seconds.

Tue Apr 17 16:49:45 2007 >>> app-office/openoffice-2.2.0
merge time: 5 hours, 19 minutes and 43 seconds.

Thu Jun 14 00:29:31 2007 >>> app-office/openoffice-2.2.1
merge time: 5 hours, 16 minutes and 48 seconds.

Sat Aug 11 18:48:42 2007 >>> app-office/openoffice-2.2.1
merge time: 4 hours, 57 minutes and 43 seconds.

Sun Sep 23 04:45:30 2007 >>> app-office/openoffice-2.3.0
merge time: 4 hours, 56 minutes and 5 seconds.
Kurras, jo tinc un Acer Aspire i no et recomano q te'n compris un de nou a no ser que ara s'hi matin molt a fer-los.
Varis de quan jo em aig comprar aquest vas sortir fallats del teclat (algunes tecles no escrivien, etc). Apart, un dia el vaig engegar, sem quedava la pantalla negra (donva algun error o algo per una peça defectuosa de dintre) i ales, tot lo q hi tenia guardat a la merda.
PD: Me'n descuidava, també se'm va espatllar la lent del CD (només em llegia els DVD). De moment fa bondat i porta un any sense espatllar-se, però la garantia t'asseguro q la vaig amortitzar ¬_¬
http://www.elotrolado.net/hilo_medidas-para-que-cataluna-y-p-vasco-se-sientan-al-100--espanoles_851382

lol^2

El proxim fil será, medidas para que los culés se transformen en merengues.
M'ho vec a venir.
vaia resacon [maszz]

drknss escribió:Kurras, jo tinc un Acer Aspire i no et recomano q te'n compris un de nou a no ser que ara s'hi matin molt a fer-los.

Varis de quan jo em aig comprar aquest vas sortir fallats del teclat (algunes tecles no escrivien, etc). Apart, un dia el vaig engegar, sem quedava la pantalla negra (donva algun error o algo per una peça defectuosa de dintre) i ales, tot lo q hi tenia guardat a la merda.
PD: Me'n descuidava, també se'm va espatllar la lent del CD (només em llegia els DVD). De moment fa bondat i porta un any sense espatllar-se, però la garantia t'asseguro q la vaig amortitzar ¬_¬

vaia deunido.. Nose, io ara tinc un TabletPC i perque se ma quedat petit en tema hardware pero no ha tingut mai cap problema en 4 anys..

Nose, acabare de mirar si trobo algu mes.. Asies pels comentariss [risita]
NGC escribió:http://www.elotrolado.net/hilo_medidas-para-que-cataluna-y-p-vasco-se-sientan-al-100--espanoles_851382

lol^2

El proxim fil será, medidas para que los culés se transformen en merengues.
M'ho vec a venir.

Pa i circ senyores i senyors. D'aquesta manera alguns s'obliden dels problemes que tenen a la porta de casa, per passar a criticar el dels altres
kurras escribió:vaia resacon [maszz]
vaia deunido.. Nose, io ara tinc un TabletPC i perque se ma quedat petit en tema hardware pero no ha tingut mai cap problema en 4 anys..

Nose, acabare de mirar si trobo algu mes.. Asies pels comentariss [risita]

A mi els dell m'agraden força, el meu pare en te un i va la amr de be, nomes va tenir problema amb l bateria i li van canviar tot i k havia pasat uns dies de la garantia.
Ademes esta sempre molt fresc, es un core duo 1.66ghz y fent coses que no requereixin gaire cpu, com pots ser nagvegar per internet o estar amb aplicacions de l'office, no pasa de 35º
Saludos, Salam desde el tercer mundo camaradas españoles.

Aquí todo es diferente y muy apasionante, ahora mismo estoy en Salsa Blanca, también llamada Casablanca sin gel. Mañana ya volvemos a la patria. Madre mía por el desierto, baños en los hammam, vaya puta pasada, y para hacerse entender con los moros que no la mayoría de nosotros éramos veganos ( yo no ) telita telita.

Lo dicho, encima me he comprado la rollita CaSSual quebrando el Ramadán comiendo y bebiendo armandóla cuál iltra cervecero, me cagon la puta, que casi nos lanzan una fatua y nos apedrean en la plaza de Marraquesh.

SaludoSS.
bones!!

queremos fotos morr XD

jo aquest finde he disfrutat com mai, tinc unes ganes de tornar endarrere i tornar a divendres nit, una de les millors coses de les festes és la baixada de l'àguila XD això si agovia una mica tanta gent però bueno, val la pena ^_^
morr, estàs més avall de l'Ebre ? ho dic per lo d'Àfrica XD
morr escribió:Lo dicho, encima me he comprado la rollita CaSSual quebrando el Ramadán comiendo y bebiendo armandóla cuál iltra cervecero, me cagon la puta, que casi nos lanzan una fatua y nos apedrean en la plaza de Marraquesh.

És lo que té que alguns encara visquin amb mentalitat de l'edat medieval... [burla3]
ECOOOO!!!
...
ecoo ecoo ecoo ecoo...
doncs jo vaig a fer una mini migdiada al sofà fins que baixi una mica el sol per anar a comprar XD
drknss escribió:ECOOOO!!!
...
ecoo ecoo ecoo ecoo...

ecoo ecoo ecoo ecoo...

lodis escribió:doncs jo vaig a fer una mini migdiada al sofà fins que baixi una mica el sol per anar a comprar XD

Pobre sofà [jaja]

---

Per cert, vaia estafa lo del títol, aquest matí he anat fer la solicitud a la uni, i em demanen 173€, una autentica burrada. Recordo que pel de la tècnica no varen demanar tant :s

Apa, jo continuu llegint el temari de la uoc i a veure si em poso a repassar per la prova de nivell de dimecres
Cafetino escribió:em demanen 173€
LMDT!!! (La mare del tano) Sobretot q no es cansin ni suin gaire per donar-te'l, q encara et cobraràn un plus per desodorant&sabó
lodis escribió:doncs jo vaig a fer una mini migdiada al sofà fins que baixi una mica el sol per anar a comprar XD
Com es cuiden algunes... :-P
[qmparto] [qmparto]

vigileu que amb tant d'eco no comencin a sortir boles del desert XD

me'n vaig a comprar al valvi XD
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811