Catalans aixakeuvus xD (#64)

1, 2, 3, 4, 5, 611
zholvax escribió:Compte no us talleu els dits amb la guillotina, ja se sap que els de lletres i la tecnologia... [fumando]

... es compenetren molt bé [sonrisa]

PS: et tornu a felicitar cafetino pero ara dsd el meu pc XD
Jo tambe vull algu que hem defensi (o al menys que m'ajudi en les batalles absurdes) [boing]
Gerim escribió:Felicitats cafetonet ;)

Merci noi ^^

Que fas que no passes gaire per aquí, els teus jefes de ciutadans t'ho tenen prohibit? [sati]
Cafetino escribió:Merci gent ^^

eTc: No cridis gaire fort, perquè a tu tampoc et queda gaire ja [jaja]

Ja agafaré el fuet i li ensenyare lo que és bo [sati]

Ja t'agradaria [looco] ;)

Felicitaaaaaaaaaaaaaaats! :p
coxinades al pis quant jo no hi estigui XD

i la sang es neteja ^_^ XD
*Rouse* escribió:
Ja t'agradaria [looco] ;)

No em reptis [jaja]

*Rouse* escribió:Felicitaaaaaaaaaaaaaaats! :p

Merci ^^

lodis escribió:coxinades al pis quant jo no hi estigui XD

i la sang es neteja ^_^ XD

Imagen
lodis escribió:i la sang es neteja ^_^ XD

Hi ha dies del mes que millor no fer marranades, no només pel vostre mal humor si no precisament per això... :S:S:S

Gerim fatxa!
Les vostres increpacions es queden moooolt curtes comparades amb el que haurien de ser en realitat XD
Gerim escribió:Les vostres increpacions es queden moooolt curtes comparades amb el que haurien de ser en realitat XD

Cuidado Maskota que ahora el águila es gaviota.

PD: ¿ Tanto curro tienes Gerim para pasarte cada 3 meses ?
Gerim escribió:Les vostres increpacions es queden moooolt curtes comparades amb el que haurien de ser en realitat XD

Busca el que més t'ofengui, i tria X-D
vaia merda de festa qe habia ahir a tgn.. a les 2 estaba tot mort;jo m'esperaba algo mes la veriat xD
Vaig anar en moto des de reus en maniga curta i no me refredat.
ahir interessant només hi havia el concert dels pets i hip hop al parc de les granotes, ipoc més.

en fins per sort arribo dijous a temps per a fer un gelat de mamadeta XD i le concert del a nit jajaja ^_^ ostia aquest any la beguda convidada es de Berga (mira )XD

drknss ja et diré que tal la trobo XD si es que he sobreviscut a tot lo altre per catar-la XD

busca el dia i mira't le programa XD que estic vaga per copiar-ho ^_^

lo millor el divendres i el dissabte, encara que divendres tinc dilema... masses coses a la nit que m'agraden [amor]

fa una merda de dia avui...ahir una calor que empesta i avui tot núvol amb força vent...
doncs ja sap lo que us toca XD baixar el dissabte ^_^
Bravo, el politoleg que em va oferir feina fa dos anys i després al haver començat em va deixat tirat, ha tornat a apareixer i diu que vol parlar amb mi xDDD

---

Oscuros, encara ets a temps de fugir xDD
Felicitats enginyer!!

A mi encara em queden uns anys... y no se si seré a temps de ser enginyer o graduat dintre de 3-4 anys
Cafetino escribió:
Oscuros, encara ets a temps de fugir xDD

No pot ni que vulgues, l'aya es amiga meva [666] [jaja]
programa sta tecla escribió:La beguda convidada de la Santa Tecla 2007 és el mau-mau de la Patum de Berga: vermut negre amb gasosa, ben freds però sense gel.
¬_¬ Això no és la barreja tradicional i q + es ven, però bueno...
Així t'estalvies la horrible ressaca q deixa la original si et passes gaire. Però com q pel que dius et passaràs tres pobles, no vindrà d'una mica xD
tinc unes ganes d'agafar-la... a part que anant amb més gent i tals no es nota tant jajaja [666] les meves amigues amb mitja ja van contentes... XD

no vols baixar dissabte?¿ [looco]
^^U dissabte treballo tmb
Disli a la elionor, q amb tant crio suelto li convé pillarne una de bona...
drknss escribió:^^U dissabte treballo tmb
Disli a la elionor, q amb tant crio suelto li convé pillarne una de bona...

ella està feliç de la vida... XD que va aquesta només baixaria per anar a veure Sabina... (ja m'ho va dir Xd)

a veure si ja s'han fet les patates...
lodis escribió:a veure si ja s'han fet les patates...

Vigila que no se't cremin X-D
lodis escribió:només baixaria per anar a veure Sabina...
Q rarooo, no fotis!!! xD
quin palo que a aquestes altures encara tingui classes de 7 a 9, pensava que els de 5è ja els tractaven millor.. [buuuaaaa]
kurras escribió:quin palo que a aquestes altures encara tingui classes de 7 a 9, pensava que els de 5è ja els tractaven millor.. [buuuaaaa]

Tela [+risas]

Perè es classe de teoria, o un grup de practiques que estàs obligat a agafar?
Cafetino escribió:Perè es classe de teoria, o un grup de practiques que estàs obligat a agafar?
classe de teoria, de fet és una optativa però tambe s'han de fer.. [tomaaa]
doncs si, que no ho sabies?? si és super fan del Sabina!!! XD

no s'han cremat, han quedat molt bones ^_^
qué asco de horario de la universidad, no me da tiempo ni a comer.

PD: Por cierto cierta mujer estupenda me ha dicho que escribo un catalán MUY artificial jajaja.
morr escribió:qué asco de horario de la universidad, no me da tiempo ni a comer.

Menjar no és essencial, dormir si..

morr escribió:PD: Por cierto cierta mujer estupenda me ha dicho que escribo un catalán MUY artificial jajaja.

La sudaca ¿? xDD
Coi d'eTc que aquest matí em volia fer entrar a classe xDDD

Per cert, la placa sembla que funciona, de fet la tinc per aquí en marxa. Lo si ha costat es fer-la arrancar el primer cop ves a saber per quin motiu
Cafetino escribió:Coi d'eTc que aquest matí em volia fer entrar a classe xDDD

Per cert, la placa sembla que funciona, de fet la tinc per aquí en marxa. Lo si ha costat es fer-la arrancar el primer cop ves a saber per quin motiu

En Suy hi estava d'acord xDD

L'últim cop que la vaig provar funcionava perfectament, el perquè de trigar tant, ja no ho sé.. deixa-la un parell de dies seguits encesa a veure com es comporta.
Eis jo fa dies que vai postejar, fiqueume a la llista [fumando]
uoles gent, avui he anat a la presentació dl DAI (grau superior) jeje demà ja toca la vida dura >.< treballar, estudiar... aix [buuuaaaa]

MonkeyPS2 escribió:Eis jo fa dies que vai postejar, fiqueume a la llista [fumando]

trankil q de tant en tant s'actualitza la llista [oki] .... d tant en tant [tomaaa]
484- MonkeyPS2 (Mora d'Ebre(Tarragona)) [plas]
MonkeyPS2 escribió:484- MonkeyPS2 (Mora d'Ebre(Tarragona)) [plas]

ho sentu pero hi ha més gent en "espera" [jaja]
merda de temps que fa... al mati amb jersei, al migdia fa calor, ara a la tarda/vespre torna a fer fred.... a sobre casi tot el dia núvol...

i m'he passat tot el migdia sobant per la migranya...

oscuros, al final dissabte que feu tu i aya?¿ XD baixeu o no?
oscuros escribió:

ho sentu pero hi ha més gent en "espera" [jaja]

Bueno, pero esta vegada no us olvideu de mi e ?? ;)
lodis escribió:oscuros, al final dissabte que feu tu i aya?¿ XD baixeu o no?

i tant q baixem [sonrisa] i la mamadeta pel migdia [burla2]
si, millor al migdia que si has d'agafar el cotxe...donaries positiu a saco...

però siusplau no vingueu més aviat de les 11 del mati ^^u si l'altre cop a les 10 era una zombie, aquest que hauré sortit puc ser zombie + resacosa= perill [jaja]
A mi ara m'està venint la migranya amb lu bé que he passat l'estiu que només n'he tingut un parell i ara tornen >.<

si, la mamadeta quan sigui però jo en vull una ^^ i no pateixis que baixem quan manis

[angelito]
A mi ara m'està venint la migranya amb lu bé que he passat l'estiu que només n'he tingut un parell i ara tornen >.<

si, la mamadeta quan sigui però jo en vull una ^^ i no pateixis que baixem quan manis

[angelito]
Bueno que a un colega y a mí nos ha dado la paranoya, y nos vamos para Casablanca del viernes al domingo, ahora compramos los billetes.
Ufff, he tardat, però al final tinc el pc vell ressucitat i amb tot funcionant^^

Llastima que ha passat lo típic, la merdeta del windows que hi havia al pc de me germana, s'ha negat a engegar en aquest donant una magnífica pantalla blava....
Al final tota la puta tarda per salvar dades, formatejar, instalar drivers i després els programes...
jo estic fent la bossa, no se que posar-hi... he de meditar on anirem a festes, si farà fred...sort que ja no he de carregar amb el portàtil... un pes menys... XD
lodis escribió:jo estic fent la bossa, no se que posar-hi... he de meditar on anirem a festes, si farà fred...sort que ja no he de carregar amb el portàtil... un pes menys... XD

Facil, agafes la maleta grossa, obres l'armari, i llences coses dins la bossa a l'atzar fins que estigui plena X-D
Bona niiit!

Pos jo m'estic barallant amb la impresora de la Lodis, pq m'imprimeixi tots els apunts, pero a la que en portes uns quants s'estressa i t'agafa els fulls, tels mig estripa, s'encalla u_u'

Santa paciència!

I això que ara hauria d'estar de festa, que no se que deien de barra lliure a nose on per 7 euros... pero com que sóc una bona nena... em reservo per demà i per aquest finde a Tarragona ^^
*Rouse* escribió:Bona niiit!

Pos jo m'estic barallant amb la impresora de la Lodis, pq m'imprimeixi tots els apunts, pero a la que en portes uns quants s'estressa i t'agafa els fulls, tels mig estripa, s'encalla u_u'

Santa paciència!

Això és típic de les impressores d'avui dia xDD

A mi em va passar imprimint les 3 copies del projecte, en total unes 300 planes, no cal dir la de fulls que vaig llençar i l'aspecte de gilipolles que tenia allà mirant la impressora xDD

*Rouse* escribió:I això que ara hauria d'estar de festa, que no se que deien de barra lliure a nose on per 7 euros... pero com que sóc una bona nena... em reservo per demà i per aquest finde a Tarragona ^^

Barra lliure? a on? xDD
es lo que jo li he dit, em reservo per santa tecla que amb les mamadetes ja acabo prou feliç de la vida XD

ara si es passen amb el preu 9 euros el barrilet 7 per recarregar-lo i els normals diria que a 4 euros... ara el barrilet es de mig litre [666] i les normals és un got petit XD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611