Catalans aixakeuvus xD (#64)

1, 2, 3, 4, 511
Que gran soc! Primer dia de clase i arribo tard [tadoramo]

Maleïda Hispano-Igualadina
jaumecgr pots participar tranquilament, aquí no mengem a ningú..

Quines noves generacions que pugen [mad][mad][mad], al seu costat nosaltres semblem normals!!
Holaaa amics!

Demà vaig a anar a Barna finalment a vivir allí... fins vacances de Nadal... i me'n preguntava si em podeu recomanar alguns llocs per a anar amb els meus amics, els musics...

Gràcies!
no et queixis tant que fijo que heu fet presentació i listo al carrer la cap de poc rato XD (però si, no es bo arribar tard el primer dia [plas] )

jo he estat ocupada fent testos i ara una mica de descans que ja toca jaja

aya, ja tinc allò ;) que ho he anat a buscar a la tarda, buas bestials jaja si el 22 veniu ho veureu que en directe mola més ;) [plas] [ayay]
jaumecgr, pots passar-te per aquí sempre que vulguis.
Si no recordo malament de tant en tant també escriu en s8fma que és valencià també.

---

Definitivament certs sectors de eol tenen greus problemes de lectura selectiva i/o comprensió lectora xDD

eTc_84 escribió:Quines noves generacions que pugen [mad][mad][mad], al seu costat nosaltres semblem normals!!

Que passa? esta plagat de emo-kids/pijos/freaks/gotics? xD

Javierkun escribió:Holaaa amics!Demà vaig a anar a Barna finalment a vivir allí... fins vacances de Nadal... i me'n preguntava si em podeu recomanar alguns llocs per a anar amb els meus amics, els musics...

Uo, això vol dir que estaries present en una hipotètica kdd de catalans? :p

A veure si es passen per aquí els de barna i et diuen algo
lodis escribió:aya, ja tinc allò smile_;) que ho he anat a buscar a la tarda, buas bestials jaja si el 22 veniu ho veureu que en directe mola més ;) [plas] [ayay]

m'he d'enterar d q és [jaja]
Cafetino escribió:Que passa? esta plagat de emo-kids/pijos/freaks/gotics? xD

Semblava Resident Evil..
jaumecgr escribió:visca valencia! xD

weno dema comense les clases i si soc de valencia pero com no veig el post ni ningun qe parle en valencia o catala com siga(no entre en baralles jeje) pos escric asi! ;)
Benvingut, pero el fil de valencians tambe hi es.. XD
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=472187

salutt
Javierkun, Marina és el teu lloc ^^ , pero en seerj i en morr ja et diran més llocs segur

ja tens alló :-| tants mesos esperant i per fiiii, per cet jo avui no tenia ni presentació¬¬ començo el 26 XD!
[toctoc] [toctoc] tu baixa per invitar-te a unes mamadetes [qmparto]

venga va com el any passat ja podeu començar a fer comentaris graciosos sobre le nom XD

i ja t'ho ensenyaré jajaja XD

venga va com el any passat ja podeu començar a fer comentaris graciosos sobre le nom XD

lodis escribió:[toctoc] [toctoc] tu baixa per invitar-te a unes mamadetes [qmparto]

Nota mental:
No pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament, no pensis malament
kurras escribió:mm a mi me daban 3 mamadetes XD
jajaja XD ja sabeu de lo que parlo de la beguda de les festes de Santa Tecla.

m'he quedat curta i no he pogut fer-ne 4... XD llàstima XD
Jo ja se el truc [jaja]

Que raro es fa aixecar-me tan d'hora ara

Com la renfe segueixi aixi ho tinc clar per anar a la uni ...
Avui esta averiat el tren d'hospi a ripoll

Espero que aquesta tarda funcioni >.<

Per cert

Bon dia a la vila del pingüí!!!
jo tinc una tècnica assolida, llibre, musica, revista, mòbil i ara afegeixo la ds, (comprat la targeta i veuràs els resultats) jaja així, n'hi que hagi 2 hora de retard, no tens temps d'avorrir-te.

Amb tot crec que la vegada que he tingut més retràs va ser de 20 minuts... ^_^ no em puc queixar massa...
lodis escribió:jo tinc una tècnica assolida, llibre, musica, revista, mòbil i ara afegeixo la ds, (comprat la targeta i veuràs els resultats) jaja així, n'hi que hagi 2 hora de retard, no tens temps d'avorrir-te.

Carai, això és tot un kit de supervivecia xD
bueno en veritat....

confessaré algo

també porto aigua i menjar [ayay] que ha part del entrepà (semrpe agafo el tren en hores de menjar... entre altes coses patates [babas]
eis que jo porto sempre l'ipod i el llibre i ara m'estic acostumant a portar el de l'autoescola per repassar-lo
lodis escribió:bueno en veritat....

confessaré algo

també porto aigua i menjar [ayay] que ha part del entrepà (semrpe agafo el tren en hores de menjar... entre altes coses patates [babas]

El bolso per dur tot això ha tenir unes dimensions titaniques X-D
Cafetino escribió:El bolso per dur tot això ha tenir unes dimensions titaniques X-D

no creguis si ens ho montem bé i el bolso té unes dimesions normaletes perfectament hi cap una ampolla d'1'5 l. d'aigua XD!

Ales marxo ja que ja he perdut un tren i encara perdre un altre i conec un que em matara >.<
Jo porto una motxilla nike d'aquestes grans i la porto sempre plena de merda, haure de demanar consell a les noies per poder dur menjar y begudes [looco]

Porto 1 llibre, 1 revista, l'ipod, el cable per carregar l'ipod, el pen drive, bolis, una llibreta petita, factures de compres de tot arreu, la bufanda i el gorro de l'hivern, un paraigua... xDD
es qüestió de ordenar-ho ^_^

si vaig amb el mini bolso doncs no porto res XD però com el 90% dels meus bolsos son maxis doncs i cap de tot, botella gran d'aigua, menjar, la carpeta, el estoig, moneders varis, el mòbil, el mp3, una revista o algun llibre, la ds, mocadors, papers sueltos, fundes d'ulleres, més altres coses útils de dona... al hivern es un caos perquè he de afegir-hi un mocador i el paraigües plegable... lo bo es quant hi afegeixes algo de roba per passar el finde fora XD uff aquest any m'hauré de comprar-ne un de més gran i tot...

si, fa por [sati] però i cap de tot i va bé [sonrisa]
lodis escribió:si vaig amb el mini bolso doncs no porto res XD però com el 90% dels meus bolsos son maxis doncs i cap de tot, botella gran d'aigua, menjar, la carpeta, el estoig, moneders varis, el mòbil, el mp3, una revista o algun llibre, la ds, mocadors, papers sueltos, fundes d'ulleres, més altres coses útils de dona... al hivern es un caos perquè he de afegir-hi un mocador i el paraigües plegable... lo bo es quant hi afegeixes algo de roba per passar el finde fora XD uff aquest any m'hauré de comprar-ne un de més gran i tot...
[tomaaa] Mes que un bolso no serà una cosa aixi?

Imagen

XD
[jaja] no pas. jeje

després ja li faré foto.

però dels normals en tinc una per aquí i tampoc es massa gran però hi cap de tot ben posat, això si botella d'aigua de 0.5 en comptes de 1,5 però ja va bé jaja ^_^ treien el llibre i deixant la revista i alguns petits canvis, tot es qüestió d'ordre.

Imagen
alló com si anesis a la mili.. xD
lodis escribió:tampoc es massa gran però hi cap de tot ben posat...
tot es qüestió d'ordre
Nocions bàsiques de tetris i listo ^^! Jo porto la motxilla normal i encara me'n sobraria per portar més coses.

Imagen
Adjunto la imatge en vista de possibles bromes al respecte :P
jo al tetris soc dolenta però en qüestió de preparar maletes, bolsos i motxiles soc una crac [sati] [jaja]

nena hem de parlar que vull saber noves coses del viatge a mallorca o encara no hi han anat?? [angelito] [sati]
Que gran, vinc de fer un assaig de la defensa i la cosa per començar no esta del tot malament. Un parell de retocs a les transpes i la explicació i ja ho tindrem per dilluns a la tarda ^^
drknss escribió:Nocions bàsiques de tetris i listo ^^! Jo porto la motxilla normal i encara me'n sobraria per portar més coses.

Imagen
Adjunto la imatge en vista de possibles bromes al respecte :P

Més freak i no existeixes..
Avui no he arribat tard :cool: (el mateix bus i arribo 35 min aban que ahir xD)
dios 100 milions de dòlars de multa!! la 3era part del pressupost... sumant lo dels punts de constructors no vull pensar la de pasta que han perdut.... ho acabo de sentir ara a les noticies... joderss deuen estar contents els de MClaren...
home són ells els q es van arriscar amb l'espionatge, els hi stà b [sati]
Pero a veure, el xulo del Alonso prignarà o no, que fa unes setmanes el vaig veure per la tele, i cada cop va amb el fums ben pujats.
que va només els constructors, els pilots no els hi passa res.
eTc_84 escribió:Més freak i no existeixes..

Claro claro oblidava q alguns encara van amb sarrons fets de la pell dels animals que caçen XD
Lodis, porto setmanes menjant viatge a Mallorca... quan escrigui les cròniques del seu viatge ja t'avisaré[sati].
drknss escribió:
Claro claro oblidava q alguns encara van amb sarrons fets de la pell dels animals que caçen XD
Lodis, porto setmanes menjant viatge a Mallorca... quan escrigui les cròniques del seu viatge ja t'avisaré[sati].

vales ^_^ que vull saber TOT ais com riuré jajaja ^_^
drknss escribió:Claro claro oblidava q alguns encara van amb sarrons fets de la pell dels animals que caçen XD

I lo que t'arriba a agradar això [amor][amor]
eTc_84 escribió:I lo que t'arriba a agradar això [amor][amor]

Imagen

edit: uuueeee!!! he aprovat el teòric!! wahaha soc feliç ^_^ [666]
lodis escribió:
Imagen

aixo és el que estava pensant XD!!!

Com t'ha anat?
lodis escribió:edit: uuueeee!!! he aprovat el teòric!! wahaha soc feliç ^_^ [666]

Enhorabona! ^_^
Aya_cat escribió:
Com t'ha anat?

ostia he editat un minut després que tu, però no estava el teu post... XD

encara no se els errors però bueno jaja ara toca posar-se amb el teòric demà torno a començar a fer classes... XD

merci!!
lodis escribió:encara no se els errors però bueno jaja ara toca posar-se amb el teòric demà torno a començar a fer classes... XD

Diras el practic no? ein?
ostia si XD [qmparto] buas tants de dies aixecar-se aviat per fer testos avui al tornar a les 10 i mitja a casa no sabia que fer.. .XD jajaja m'avorria... però ma mare ja m'ha trobat una ocupació arreglar els trastos per marxar... he ordenat a fons la habitació...
Me comentan ésta mañana que hay una travelo en GH y que se dedica a tocar poyas sin ellos saber que lo es, ¿es broma o es cierto?
seerj escribió:Me comentan ésta mañana que hay una travelo en GH y que se dedica a tocar poyas sin ellos saber que lo es, ¿es broma o es cierto?

Això diuen xD
Imagen
Es veritat, però sinó ho saps no t'hi fixes si ho és o no perquè la veritat sembla una noia, bueno ho es; avui han dit que un dels pavos li va fer un massatge estan ella despullada i no es va empanar de res...

per això l'han agafat per donar morbo ( el any passat ja n'hi havia un altre...) al programa igual que les bessones, les germanes que no es coneixien, el negre (moro?)
lodis escribió:per això l'han agafat per donar morbo ( el any passat ja n'hi havia un altre...) al programa igual que les bessones, les germanes que no es coneixien, el negre (moro?)

La programació d'aquest país fa molta pena:
- Programes del cor a totes hores
- Noticiaris hipermanipulats i exagerats
- Les series que tenen exit només fan que repetirles una i altre vegada com els simpson, camera cafe, etc....
- I per acabar, les series que valen la pena, south park, o anime a la cuatro, t'ho foten a altes hores de la matinada.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511