Catalans aixakeuvus xD (#64)

drknss escribió: LMDT!!! (La mare del tano) Sobretot q no es cansin ni suin gaire per donar-te'l, q encara et cobraràn un plus per desodorant&sabó Com es cuiden algunes... :-P

És tot un atracament a ma armada, i no cal dir que per lo que paga, no el firma ni el vago del rei

lodis escribió:[qmparto] [qmparto]

vigileu que amb tant d'eco no comencin a sortir boles del desert XD

me'n vaig a comprar al valvi XD

Valvi?
drknss escribió: LMDT!!! (La mare del tano) Sobretot q no es cansin ni suin gaire per donar-te'l, q encara et cobraràn un plus per desodorant&sabó Com es cuiden algunes... :-P

És tot un atracament a ma armada, i no cal dir que per lo que paga, no el firma ni el vago del rei

Valvi?

Valvi?
Això és l'eco que aneu predicant, la triplicació de posts per generació espontània ?
Cafetino escribió:Valvi?
+1, es un super d'allà?
lodis escribió:vigileu que amb tant d'eco no comencin a sortir boles del desert XD
No em temptis... muajuajuajuaImagen
eTc_84 escribió:Això és l'eco que aneu predicant, la triplicació de posts per generació espontània ?

Més que eco, se'n diu flood X-D

drknss escribió: +1, es un super d'allà?

Fa moooolt de temps, abans de que apareixissin els primers supers Dia (aquells que tenen preus baixos a costa de no tenir personal de neteja), Girona estava plagat d'aquests supermercats, i fins i tot era el patrocinador del que és avui l'akasvayu (inventors del basquet, com l'alonso ho és per la f1).

Com he dit, va ser aparèixer els primers Dia i al poc temps es van esfumar, més aviat perquè eren força cars i la gent quan li toquen la butxaca sol ser força llesta.

L'últim que vaig sentir és que de l'empresa original només en quedava lo que és la part distribuïdora de productes.
el tenim més aprop que el mercadona, encara que els productes son spar XD així que ja sabem qui se'l va quedar, però no se de preu si fa no fa igual que el mercadona i lo millor tenen menjar preparat però només he agafat llenties ^_^

demà he de anar a la abacus i fer la ruta XD
Dona però llenties?

jo preferiria el menjar preparat [+risas]

no he fotut res en tot el dia m'encanta XD!
lodis escribió:demà he de anar a la abacus i fer la ruta XD

És evident que tornaràs amb uns quants manga's sota el braç, ja sigui perquè allà en tenen o sinó perquè passaràs per davant la 22 i no resistiràs a la temptació :p

Aya_cat escribió:no he fotut res en tot el dia m'encanta XD!

Quina sort, ja també vull fer panxing xDD
no dona, nomé he comprat llenties cuites XD després ja me les faré jo a casa XD jajaja

passo, el menjar me'l faig jo, surt millor i més barat.

i tant que hi ha manga a la abacus!! i a sobre amb el descompte de soci més barats XD a veure si hi han els que busco...
lodis escribió:i tant que hi ha manga a la abacus!! i a sobre amb el descompte de soci més barats XD a veure si hi han els que busco...

No si ja sé que en tenen :p

L'altre dia vaig anar-hi, i vaig estar temptat de pillar uns quants tomos de yotsuba per veure que tal, però no ho vaig fer perquè no tenien el primer.
D'aquí a poc veig un pedido dels potets repugnants que contenen fideus per fer al microones [toctoc]

Freaks.
eTc_84 escribió:D'aquí a poc veig un pedido dels potets repugnants que contenen fideus per fer al microones [toctoc]

Freaks.

Imagen

Doncs mira, l'únic cop que n'he menjat, var ser per les festes de la udg, on la associació aula manga van projectar una peli i després varen fer dinar

Llastima que al bufet lliure japo no n'hi posin :p
vols dir ramen?? ^_^

a Tarragona en compro a un super xino, aquí fins que no localitzi un lloc res de res, sinó ja me'ls portaré d'allí ^_^

però soc més de comprar-me les fideus i ja me'ls faré jo que he trobat unes quantes receptes...
jo he vist uns llibres de receptes japos que tinc temptacions a comprarmels
jo ho busco via internet i sinó a al biblio ho miro ^_^

vaig a viciar-em al a ds i a sobar, sort que demà entro més tard i a més hi ha mercadillo, aniré a tombar..s ies que no es passa tota la nit plovent
lodis que em buscaves aquest matí?

jo vull mirar roba aquesta tarda i coses que demà començo [mad]
es te mati?¿ ho dubto, estava a classe.... per?¿

ahir nit crec que et vaig escriure la msn (però em sembla que encara hi estaves...) per?¿
Ens han tornat a sabotejar lo de les estrelles o m'ho sembla a mi? La setmana passada eren cinc...
jo he anat a comprar-me un jersei, la pena els texans que no en tenien de la meva talla i el preu estava sobrat...a veure si tinc més sort el proper dia, però a les hores que m'hi passo jo...

al final hauré de sortir (i això que pel fred em feia mandra) que estem sense aigua...

i aniré ara abans m'agafi més mandra...
jo he anat a comprar-me un jersei, la pena els texans que no en tenien de la meva talla i el preu estava sobrat...a veure si tinc més sort el proper dia, però a les hores que m'hi passo jo...

al final hauré de sortir (i això que pel fred em feia mandra) que estem sense aigua...

drknss escribió:Ens han tornat a sabotejar lo de les estrelles o m'ho sembla a mi? La setmana passada eren cinc...

Ja se sap, sempre hi ha el típic que li fan tirria alguns fils

lodis escribió:al final hauré de sortir (i això que pel fred em feia mandra) que estem sense aigua...

Carai, us han tallat l'aigua??
Cafetino escribió:Carai, us han tallat l'aigua??
S'an d'anar a comprar les garrafes de 8 litres, es tradició!!! xD
Veus, jo fa moolt temps q no em compro res de roba, mes aviat faig treballar a ma mare pq arregli la vella [sati]
drknss escribió: S'an d'anar a comprar les garrafes de 8 litres, es tradició!!! xD

Bleh, ni que l'aigua de l'aixeta fos dolenta [fies]
Cafetino escribió:Bleh, ni que l'aigua de l'aixeta fos dolenta [fies]

Depen d`on estiguis l`aigua de l`aixeta es absolutament vomitiva, es podria fer un estudi per ciutats. XD
he begut molts anys aigua de l'aixeta, però la d'aquí la vaig probar i no em va agradar, solució garrafa d'aigua; passe'm de les de 8, agafem 5 i punto que son 4 pisos a pota... XD
Hola a tothom, fa uns dies escrivia per presentarme, i ara ja és una realitat, per fi soc a catalunya per estudiar música. Ja estic instal.lat a un pis de estudiants a esplugues, prop de la parada Sardana del Trambaix. Donç res, fins la pròxima : )
avui un q està "malalt" a casa, avui he anat al dentista, m'han cambiat els arcs d la ortodòncia i estic veient la padrina [buuuaaaa]
Benvingut Trombombadil

Deu ni do, ja ets el 2n eolià que es passa per aquí diuent que ha vingut a catalunya ha estudiar musica [sonrisa]

lodis escribió:he begut molts anys aigua de l'aixeta, però la d'aquí la vaig probar i no em va agradar, solució garrafa d'aigua; passe'm de les de 8, agafem 5 i punto que son 4 pisos a pota... XD

No serà per tant, jo la majoria d'aigua que bec es directe de l'aixeta. Els de casa la veuen després de passar-la per un filtre que tenim [alien]

Mira en el xino que tens a abaix a veure si en tenen, així t'estalvies anar fins a la quinta forca a buscar-la :p

oscuros escribió:avui un q està "malalt" a casa, avui he anat al dentista, m'han cambiat els arcs d la ortodòncia i estic veient la padrina [buuuaaaa]

Pos ja saps, unes quantes pastis o copes en el seu defecte i llestos :p
Trombombadil escribió:...

Benvingut ^^

Aqui una veïna d'Hospi XD!

oscuros escribió: avui un q està "malalt" a casa, avui he anat al dentista, m'han cambiat els arcs d la ortodòncia i estic veient la padrina smile_[buuuaaaa]

es que mira que només pendre't un eferelgan

Cafetino escribió:No serà per tant, jo la majoria d'aigua que bec es directe de l'aixeta. Els de casa la veuen després de passar-la per un filtre que tenim smile_[alien]

no sé a Girona però si que puc dir que la d'Hospi i la de Barna és una cosa que no es pot aguanta, té gust i argggg [burla3]
La d'aquí es pot beure, clar que (ehem ehem lodis) al poble no està tan contaminada com a ciutat. :p
Hola!
Jo tambe soc veina de barcelona!!
De roquetes o via julia no ho se del tot si es la mateixa zona, no ho se, fa poc que hi visc, (3anys) xDDD

Salutacions!

Per cert, aqui al meu barri l'aigua de l'aixeta esta bona, pero on viva avanç, al casc antic de barcelona (el born) era isoportable del tot
es que com no hi ha mercuri com la de Tarragona... [sati]

(es veu que hi va haver-hi un basament, però jo sense empanar-me i la bevia de la aixeta, total si no ho van prohibir es que estava controlat...) a casa ara fa uns mesos ma mare va comprar una gerra que porta filtre, es nota molt la diferencia, però aquí ja tenim prous trastos, i el pis és petit... XD encara que tenim una col·lecció de garrafes que molen.

doncs mira deu ser a Salt que és bona perquè lo que és aquí el pis no val res, te un mal gust de la ostia.
lodis escribió:doncs mira deu ser a Salt que és bona perquè lo que és aquí el pis no val res, te un mal gust de la ostia.

doncs a casa meu es ben bona [sonrisa]

PD: Benvinguda kumo
kumo escribió:Hola!
Jo tambe soc veina de barcelona!!
De roquetes o via julia no ho se del tot si es la mateixa zona, no ho se, fa poc que hi visc, (3anys) xDDD

Salutacions!

Per cert, aqui al meu barri l'aigua de l'aixeta esta bona, pero on viva avanç, al casc antic de barcelona (el born) era isoportable del tot

Uoo! jo soc d'una mica més amunt, Canyelles [sonrisa]

Benvinguda!
caña a ras XD

doncs no se la del nostre pis no, potser perquè estic acostumada a la de casa...
Benvinguda kumo

lodis escribió:doncs mira deu ser a Salt que és bona perquè lo que és aquí el pis no val res, te un mal gust de la ostia.

kurras escribió:doncs a casa meu es ben bona [sonrisa]

Doncs que raro, perquè fins on jo sé, l'aigua Salt i Girona ve tota del mateix lloc
doncs mira, ja ho dic deu ser perquè tinc més catada la de allí baix que aquí dalt...

però com de moment és lo únic dolent destacable de la ciutat, continuo dient que m'encanta Girona [amor]
A zones de costa jo no beuria aigua de l'aixeta ni que fos l'únic que hi hagués..
doncs jo la de casa la trobo bona (casa de Tarragona) però aquí no i a casa és lloc de costa... la de Andorra també i al de Salou...serà per aigües...
M'esteu dient que bebeu aigua de l'aixeta? :-O

Aixo nomes quant jugues a la plaça o pavello i no has portat la teua ampolla xD
ZholvaX escribió:M'esteu dient que bebeu aigua de l'aixeta? :-O

Aixo nomes quant jugues a la plaça o pavello i no has portat la teua ampolla xD

ja ha sortit el pijo XD

és de lo més normal beure aigua de l'aixeta

al menys per mi dels 22 anys que tinc 20 n'he begut de l'aixeta sempre, els altres 2 alternant aixeta però passada per filtre o de garrafa...
En mi barrio ves a un chico en la plaza jugando con una botella de agua y ese es el último día de su vida que vuelve a salir a la calle, menuda bujarrada.
seerj escribió: En mi barrio ves a un chico en la plaza jugando con una botella de agua y ese es el último día de su vida que vuelve a salir a la calle, menuda bujarrada.

Calla jueu [bye]
Bon dia a la vil·la del pingüí!!! ^_^

avui si que m'he aixecat aviat, ja estic esmorzada i preparant les coses per marxar i això que no tinc classes fins les 10 :)

fa sol, no tant de fred com ahir... avui serà un bon dia >_<
lodis escribió:Bon dia a la vil·la del pingüí!!! ^_^

avui si que m'he aixecat aviat, ja estic esmorzada i preparant les coses per marxar i això que no tinc classes fins les 10 :)

fa sol, no tant de fred com ahir... avui serà un bon dia >_<

Ui, jo vinc de dur me germana i fresqueta en fa encara. Això sí, fa un bon sol avui.
lodis escribió:caña a ras XD

[qmparto] mira que es maca la lodis... xDD

Doncs a casa meva l'aigua de l'aixeta es pot beure, normalment surt bona, es lo que te viure al "pirineu" de barcelona xDD
dons jo ara stic malalt a casa [mamaaaaa] avere si tinc forces per anar al cole aksta tarda
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911