PuMa escribió:Tens raó crec, que m' hauria de mossegar la llengua pero es que ho trobo molt trist tot el soroll que fan cada dia aquests, em sap greu per la gent que no en te ni idea de la situació real de Catalunya i per culpa de quatre mocosos donem una imatge que fa por. I encara després en treuen pit.
Es que en Jonhy , Maponk, .. només es dediquen a entrar a misce per això, per parlar de una comunitat que no es la seva.
A mi, és que en el fons em fan una mica de llàstima, perquè mira que he conegut gent de forces llocs, i la immensa majoria ni un problema, siguin de galicia, andalucia, navarra o la india...
Son uns inadaptats al món actual, han nascut 60 anys tard
Però els que em fan més gràcia són els pseudollibertaris de la cope, que no saben que un dels economistes liberals més importants del món és nacionalista independentista català
, i que el liberalisme perfecte no pot ser nacionalista i diria que ni religiós (*per confirmar).. això si, no intentis raonar amb ells, perquè tot el que diuen és paraula de fe, va a missa i és consagrada
PuMa escribió:Ja, pero de tant en quant mola intentar deixar-los en evidència.
Per això demanava si algú podia explicar les seves experiències perque sempre entren els mateixos resentits a posar que TODO ESTA EN CATALAN i marxen.
Ei, ei, que jo vaig estudiar a Mauritània, que em parlaven en castellà a l'escola, i el comissari lingüístic em fotia cops de llança si deia bon dia a l'entrar
Sort que vaig aconseguir d'estranquis un manual en el llenguatge de l'avern per construir un rolfcopter i escapar