Catalans aixakeuvus xD (#64)

16, 7, 8, 9, 10, 11
El pirineu de barcelona xDDD
dons si, l'aigua aqui esta be, encara que on vivia avanç no vaig saber que laigua estaba dolenta fins que vaig cambiar de casa, perque hi estaba acostumada, pero quan vaig tornar-la a provar.... casi em moro!

Pd; gracies per la benvinguda X-D
s'ha posat a ploure, tronar i fa sol... genials XD jajaja visca la tardo!!

odio les marujes de nostre bloc de pisos....

ais omega XD jaja per cert he vist lo de lite del Follet mmm no m'acaba de convèncer, quant el llegeixi avisa i ja me'l miraré.
Lodis, suposo que l'agafaré en quant surti, encara que sigui en anglès així que ja et diré.
Doncs aquí es veu que a la nit ha plogut força, però durant el dia, res de res.. una mica de fresqueta i poc més.
Doncs a Vic no ha plogut ni res, al contrari un sol d'aquells que piquen però eso si una rascaaaaaaaaaa que tothom anava amb la jaqueta XD!
Doncs aquí ha fet sol tot el dia, però també fa fresqueta.
Pfff quin costipat q porto a sobre...
primícia, el cafetino ha vist a la holandesa, bueno estan davant per davant aquí al piset XD
lodis escribió:primícia, el cafetino ha vist a la holandesa, bueno estan davant per davant aquí al piset XD

Socors!!!

Ajuda! xDD
Cafetino escribió:Socors!!!

Ajuda! xDD

va no et queixis que tens el teu portàtil i estàs amb la meva ds XD jajaja usurpant el sofà
lodis escribió:primícia, el cafetino ha vist a la holandesa, bueno estan davant per davant aquí al piset XD

mmm detalls [sati]

[qmparto]
No es pot descriure en paraules, o foto o la vas a veure en persona :Ð

PD: Que gran l'entrevista, m'han deixat trastejar amb un iphone i tot X-D
Bones, catalans, quant de temps sense pasar per aqui xD [Ooooo]
Aquí hi ha tomàquet.
eTc_84 escribió:Aquí hi ha tomàquet.

I el pa per xucar-lo? [looco]
pa amb tomàquet i pernil?? on??? XD

això això vine XD
Mmm festa del novato dema a Bcn! A vere si pesquem alguna novatilla despistada [jaja]
kurras escribió:Mmm festa del novato dema a Bcn! A vere si pesquem alguna novatilla despistada [jaja]

xarxa de pescar? o canya a ras?¿ [666]
lodis escribió:xarxa de pescar? o canya a ras?¿ [666]
portare totes les eines per si de cas.. [sati]
on me vas amb esta barca?¿ XD
lodis escribió:on me vas amb esta barca?¿ XD

L'eTc, que no em vol deixar el roflcopter [buuuaaaa] [buuuaaaa]
Cafetino escribió:L'eTc, que no em vol deixar el roflcopter [buuuaaaa] [buuuaaaa]

[sati] roba-li XD
lodis escribió: [sati] roba-li XD

Millor no, no vull que em confonguin amb un membre del eje del mal
però el eje del mal no seria ell?¿ XD allí perdut a les coves...?¿ XD

La culpa és de les quinceañeras histeriques que no saben escriure xDD
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
PuMa, hi ha gent que no ho entendrà mai, no t'esforcis, per ells som tots uns independentistes nazis, jo des que era petit he tingut totes les classes en castellà, però passo de discutir amb Johny27.
PuMa, amb ignorants, tercermundistes i llibertaris no es pot raonar, no donen per més..

PD: Ahir vaig estar buscant aquest text per fer-lis un ZAS a certa escòria [fumeta]
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
0m3gA escribió:PuMa, hi ha gent que no ho entendrà mai, no t'esforcis, per ells som tots uns independentistes nazis, jo des que era petit he tingut totes les classes en castellà, però passo de discutir amb Johny27.
Tens raó crec, que m' hauria de mossegar la llengua pero es que ho trobo molt trist tot el soroll que fan cada dia aquests, em sap greu per la gent que no en te ni idea de la situació real de Catalunya i per culpa de quatre mocosos donem una imatge que fa por. I encara després en treuen pit.

Es que en Jonhy , Maponk, .. només es dediquen a entrar a misce per això, per parlar de una comunitat que no es la seva.

eTc escribió:PuMa, amb ignorants, tercermundistes i llibertaris no es pot raonar, no donen per més..

PD: Ahir vaig estar buscant aquest text per fer-lis un ZAS a certa escòria [fumeta]
Ja, pero de tant en quant mola intentar deixar-los en evidència. [looco]

Per això demanava si algú podia explicar les seves experiències perque sempre entren els mateixos resentits a posar que TODO ESTA EN CATALAN i marxen.
Hi ha gent amb qui es pot dialogar i gent amb qui no, i precisament per allí els últim son dels que més hi solen haver-hi. A part que és molt fàcil amagar-se darrere d'un nick i d'un escrit; amb tot segur que en la vida real continuen pensant el mateix, però poder no ho expressarien així, això mai se sap.

Aquí al pis hem caigut 2/3 jo començo a covar un refredat espero que no passi a grip, i Rouse té angines....festival.

Així que avui marxem les dues cap a caseta >_<
PuMa escribió:Tens raó crec, que m' hauria de mossegar la llengua pero es que ho trobo molt trist tot el soroll que fan cada dia aquests, em sap greu per la gent que no en te ni idea de la situació real de Catalunya i per culpa de quatre mocosos donem una imatge que fa por. I encara després en treuen pit.

Es que en Jonhy , Maponk, .. només es dediquen a entrar a misce per això, per parlar de una comunitat que no es la seva.

Si, però com tampoc els faràs atendre a raons, ells ho veuen així i no hi ha més, es millor callar i mirar que no entrar al seu joc i que després acabis tu banejat sense voler-ho.

Lodis, ja te deixat allò escrit al msn ;)
Ja se sap, estan més preocupats del que passa a catalunya que no pas a la porta de casa seva.

Lo divertit es que diversos uns quants personatges son banejats dos cops, com la parelleta fraludio y jay_leno, i es molt divertit veure'ls rondar sense impunitat per misce.

En fi com deia amb l'eTc, amb a les parets no s'hi pot raonar, ja els i pots explicar mil vegades una cosa, que et tornaran a repetir el mateix.

lodis escribió:Aquí al pis hem caigut 2/3 jo començo a covar un refredat espero que no passi a grip, i Rouse té angines....festival.

Vaia tela

Pos ja sabeu, descanseu i recupereu-vos aviat, o tardaré en tornar-te el discdur xD
PuMa escribió:Tens raó crec, que m' hauria de mossegar la llengua pero es que ho trobo molt trist tot el soroll que fan cada dia aquests, em sap greu per la gent que no en te ni idea de la situació real de Catalunya i per culpa de quatre mocosos donem una imatge que fa por. I encara després en treuen pit.

A mi, és que en el fons em fan una mica de llàstima, perquè mira que he conegut gent de forces llocs, i la immensa majoria ni un problema, siguin de galicia, andalucia, navarra o la india...
Son uns inadaptats al món actual, han nascut 60 anys tard [plas]
Però els que em fan més gràcia són els pseudollibertaris de la cope, que no saben que un dels economistes liberals més importants del món és nacionalista independentista català [plas], i que el liberalisme perfecte no pot ser nacionalista i diria que ni religiós (*per confirmar).. això si, no intentis raonar amb ells, perquè tot el que diuen és paraula de fe, va a missa i és consagrada [looco]

PuMa escribió:Ja, pero de tant en quant mola intentar deixar-los en evidència. [looco]

Per això demanava si algú podia explicar les seves experiències perque sempre entren els mateixos resentits a posar que TODO ESTA EN CATALAN i marxen.

Ei, ei, que jo vaig estudiar a Mauritània, que em parlaven en castellà a l'escola, i el comissari lingüístic em fotia cops de llança si deia bon dia a l'entrar [sati]
Sort que vaig aconseguir d'estranquis un manual en el llenguatge de l'avern per construir un rolfcopter i escapar :P
eTc escribió:Ei, ei, que jo vaig estudiar a Mauritània, que em parlaven en castellà a l'escola, i el comissari lingüístic em fotia cops de llança si deia bon dia a l'entrar smile_[sati]
Sort que vaig aconseguir d'estranquis un manual en el llenguatge de l'avern per construir un rolfcopter i escapar smile_:P
xD xD xD
Continuant amb el tema, té collons pq jo l'únic llibre q tinc aquest any és en castellà.
¿Venga hombre, ahora váis de víctimas?

Ni es lo que dicen ellos, ni es lo que decís vosotros, está claro que hay una injusticia atroz y repugnante en Cataluña. Algunos se inventan otras que efectivamente no existen.

Y los que sacan partido de todo esto son los bien sabido catalanitos de un lado y los españoleitors del otro.

Asco dan todos.

PD: Dicho esto, yo estoy con oskitar, tengo sintonizada TV3 pero ni la veo ni ganas con la mierda de política por el medio, pero tampoco veo TVE1 y creo que en toda mi puta vida habré escuchado diez putas veces la Catalunya Ràdio esa, soy más de Cadena 100 cuando estaba el Arús, de los deportes y tertulias de la SER y de la Rosa de los Vientos en Onda cero.

Dicho esto, estoy tope estresado por curro, universidad y mujeres, y por eso ya ni veo la tele en ningun aspecto, me dedico a leer libros libertarios de autogestión agroalimentario y también libros de proomienntes asquerosos capitalistas por cierto seerj, recomendado 100% :

1) Huye hombre huye
2) Con la Comida no se juega : Alternativas autogestionarias a la globalización capitalista desde la agroecología y el consume . ( Editorial traficantes de sueños)

PD: Cuando tenga tiempo, a ver si puedo subir algunas fotos del impresionante viaje a Marruecos.
Apuntados quedan. Hoy yo he pillado dos que les tenía el ojo puesto desde hace tiempo ya: La Germania de Cornelio Tácito (datada de finales del siglo I d.C. y que narra muy objetivamente cómo eran los pueblos de la Germania cuando eran aún unos desconocidos para todo el mundo y donde se alertaba por primera vez del peligro que suponían, 500 años antes de que Roma cayera ante su poder), y El Mediterráneo. Historia y cultura, de José Enrique Ruiz-Doménec, uno de los mejores medievalistas de España, ademas de ser profe mío xD. El libro trata de explicar la situación previa de la cuenca mediterránea desde hace miles de años para poder entender mejor la situación actual de la misma y al mismo tiempo los conflictos de los diferentes pueblos que la rodean.

Por cierto, ésta semana me saco billete para Washington DC, que tengo pensado ir con unos colegas en Mayo (he visto una oferta por 450 €, de puta madre xD), y además me pongo a buscar seriamente currele guapo (estoy a la espera de que me avisen de uno en concreto), que tengo intención de irme a vivir fuera de casa con unos colegas en 2-3 meses, que esto del parasitismo ya me cansa y me hiere la conciencia xD.
Wuennass genttt !!
k tal anem per akiiiii?? bueno nomes dirus k socc nova akii! jejeje
espero k ens entenguem tots^^

veig k aki estem els catalans al poder! jjjajaja no hi ha res millor k estimar-nos la nostra terra!!
k axo no vol dir k sigui independentistaa eeehhh!!! k vaeig k hi han moltes opinions ejejeje

Vinga gent!! aki una s'en va a dormii!!

bona nit a tothommmmm!!
fins aviattt^^
Criskawa escribió:Wuennass genttt !!
k tal anem per akiiiii?? bueno nomes dirus k socc nova akii! jejeje
espero k ens entenguem tots^^

veig k aki estem els catalans al poder! jjjajaja no hi ha res millor k estimar-nos la nostra terra!!
k axo no vol dir k sigui independentistaa eeehhh!!! k vaeig k hi han moltes opinions ejejeje

Vinga gent!! aki una s'en va a dormii!!

bona nit a tothommmmm!!
fins aviattt^^

Benvinguda Criskawa, disfruta les teves estances en aquest fil.

Un consell, compte amb algun/e/s element/e/s d'aquest fil

PD: que malament va el firefox sota win2 uffffff
seerj escribió:Por cierto, ésta semana me saco billete para Washington DC, que tengo pensado ir con unos colegas en Mayo (he visto una oferta por 450 €, de puta madre xD), y además me pongo a buscar seriamente currele guapo (estoy a la espera de que me avisen de uno en concreto), que tengo intención de irme a vivir fuera de casa con unos colegas en 2-3 meses, que esto del parasitismo ya me cansa y me hiere la conciencia xD.

El de la Germania me lo compraré cuando acabe este y uno de la Rueda del Tiempo que tengo pensado comprar, apuntado queda en la larga lista de libros que tengo.

Por otro lado, yo también tengo pensado independizarme en muy breve plazo ( hemos mirado pisos ya ), ya que trabajando de contable me estoy sacando un buen dinero que creo que me da de sobras para una habitación con los colegas, también currelas.

Work, Work, Work Together!

PD: Me voy a la Universidad.
Benvinguda Criskawa, i vigila amb l'eTc, és perillós xDD
Cafetino escribió:Benvinguda Criskawa, i vigila amb l'eTc, és perillós xDD

Eh talibà, jo no he dit noms cawento cawento

Encara que si et dones per aludit.. [poraki]
eTc_84 escribió:Eh talibà, jo no he dit noms cawento cawento

Jo només intento fer un bé a la comunitat [plas]
Cafetino escribió:
eTc_84 escribió:Eh talibà, jo no he dit noms cawento cawento

Jo només intento fer un bé a la comunitat [plas]
:-| Tranquils... xD
Per cert eTc_84, tu tmb ja tens el titol d'enginyer o encara et queda algun any per tenir-lo?
Uolaaa

Benvinguda criskawa

ho veieu normal din ar a les 17?

una pregunta a veure si algu de vosaltres em pot ajudar per cert:
no em deixa entrar al correu de hotmail i tampoc em deixa entrar a la web del fotolog? i trobeu logica ?
drknss escribió:Per cert eTc_84, tu tmb ja tens el titol d'enginyer o encara et queda algun any per tenir-lo?

Respostes personals previ pase per caixa [plas]

Aya_cat escribió:no em deixa entrar al correu de hotmail i tampoc em deixa entrar a la web del fotolog? i trobeu logica ?

El món per fi ha despertat, és el dia de la glòria, s'enfonsa el msn i el fotolog [tadoramo][tadoramo][tadoramo]
drknss escribió:Per cert eTc_84, tu tmb ja tens el titol d'enginyer o encara et queda algun any per tenir-lo?

eTc_84 escribió:Respostes personals previ pase per caixa [plas]

S'accepten suborns

eTc_84 escribió:El món per fi ha despertat, és el dia de la glòria, s'enfonsa el msn i el fotolog [tadoramo][tadoramo][tadoramo]

El dia que el mon desperti, els quillacos i canis que poblen aquest món seran banejats permanentment d'internet i enviats d'excursió amb un coet al sol.
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11